Sari la conținut

do_it

Membru
  • Număr conținut

    98
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Stuttgart
  • Motocicleta
    Honda X-ADV 750
  • Numar Moto
    S-...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Piaggio MP3 ie LT, Kymco Downtown 350i ABS, Kawasaki Z 1000 SX, SYM Maxsym 508 TL, Yamaha Tracer 9 GT+, Honda X-ADV 750

Vizitatori Recenți Profil

906 citiri profil

do_it's Achievements

  1. do_it

    X ADV 750

    Este mai manevrabila, mai "cu viata"... desi performantele sunt la fel, pe X-ADV parca traiesti fiecare viraj, esti mult mai activ si iti vine sa mai faci un viraj, inca unul..... parca e "o jucarie ptr copii mari"....
  2. do_it

    X ADV 750

    Salutare... am revenit de o luna din tura "Lago di Garda" insotit de un prieten cu al lui Kawasaki Vulcan S 650. Din nou am luat cazare in Limone sul Garda. Am facut si Stelvio Pass... f. frumos, alte trasee frumoase (e plin in regiune de frumuseti ptr moto). Din pacate, Strada della Forra in Tremosine este inca inchisa. Amindoua motoare comportament bun (prietenul meu s-a saturat de cit a mestecat in cutie pe diferite serpentine (pasuri...) asa ca la intoarcere a fost la Limbächer si in urma unui probefahrt cu Honda Rebel 1100 DCT (am pus o foto) a hotarit sa comande la inceputul anului viitor una bucata, neaparat cutia automatica (DCT). Am acum deja 3500 km...
  3. Salut. Nu stiu daca mai se uita cineva aici dar observ ca suntem citiva in aceeasi zona; Eu stau in Zuffenhausen ( pe linga fabrica Porsche ) @alex.alexey, @gsxaddict,@Mihai R1, deci aproape de LB sau Bietigheim-Bissingen ca sa nu mai zic de @Mihai R1... ceva idei...
  4. do_it

    X ADV 750

    Eu in general stau cu picioarele intinse in fata (aproape intinse dar intelegeti ideea) cam ca pe un chooper apoi cind ma plictisesc le mai pun clasic ca la scooter si acum la X-ADV am si scaritele dedicate care, atunci cind stau in sa si pun picioarele pe ele am ghenunchii indoiti cam ca pe o moto... Sa fiu sincer, pozitia cea mai confortabila ptr mine, este cu picioarele intinse ptr ca e relaxant si nu imi amorteste nimic. Bineinteles ca datorita posibilitatilor de alegere a pozitiei picioarelor, gasesc ca X-ADV are un avantaj. Cred ca, sa poti avea variante pentru picioare, e mai bine decit lipsa lor. Mie mi se potriveste... ( pun o foto in care se pot observa scaritele )
  5. do_it

    X ADV 750

    Salutare. Ma alatur si eu aici ptr ca am schimbat modelul.... Saptamana viitoare ma duc la revizia de 1000 km... Apoi pe 1-4 August plec in tur in Italia (Lago di Garda)... cu inca un prieten car are Kawasaki V 650
  6. Salutare. Voi trece pe forumul da la Honda X-ADV 750 initiat de @ianachim... O zi buna
  7. Da super si sper sa pun si eu tot atati km citi ai pus tu pe X ADV. Felicitari. Daca ceva ma enerveaza la Forza (in comparatie cu X ADV) sunt oglinzile. Inca nu m-am obisnuit cu amplasare lor pe carena (la SYM Maxsym 508 LT am avut la fel dar parca erau la o inaltime mai mare si treceau oarecum peste majoritatea oglinzilor de masina). Ar fi o solutie sa cumpar aftermarket (am vazut pe la LOUIS ceva ce as lua) si se monteaza simplu pe ghidon, dar sa vad. Pacat ca nu au pus la modelele astea un Cruise Control (Tempomat) si eventual parbriz (poate chiar si ajustabil electric cum are T Max sau AK 550 GT)... Cred ca la urmatorul model vor pune aceste accesorii... Posibilitate exista (vezi turingul Honda NT 1100)...
  8. Hi. Da am testat una dupa alta in aceasta ordine: X ADV si apoi Forza 750. Pe X ADV ai o pozitie mai enduro esti mai drept, mai activ. Te indeamna la un condus mai sportiv / agresiv, arata mai misto si arata din prima ca nu e o gluma si este sportiva deci ceilanti vor stii ca esti rapid / agresiv. Repet cuvintul "agresiv" in sensul placut, ptr ca e tipul de motor misto, care te impinge la sportivitate/agresivitate, cere sa conduci tare, e agil in oras mai ales din cauza cutiei DCT care (din nou ma repet) este comoda dar in acelasi timp iti confera sportivitate ( mai ales in modul Sport). Ai o protectie la vint mai mica. oglinzile fiind montate pe ghidon sunt mai usor la lane filtering. Pe Forza 750 stai mai asezat, te simti / esti mai protejat (la vint cu siguranta este un plus de protectie ptr Forza 750 - vezi foto). Deasemeni, Forza 750 are saua o idee mai jos si atingi pamintul mai sigur cind stai pe loc. Te indeamna la un condus mai prudent, arata mai a scooter ptr majoritatea ochilor si se va intimpla des sa fi luat in gluma de masini si alte moto, dar daca iti scapa mana in gaz le vei creea multora o surpriza. Ca performante sunt exact la fel. Era sa uit; pe Forza poti sa stii picioarele mai intinse si la drum lung conteaza. Am prieten Italian care a fost cu X ADV de 2 ori acasa in Sicilia. Probeaza pe amindoua si vezi care ti se potriveste mai bine. Preturile sunt asemanatoare... Foto cu Forza 750 si prietenul meu Italian cu X ADV...
  9. Salutare tuturor revin cu ceva noutati; Inca un pic si plec in vacanta, doar ca dupa ce am vorbit cu vecinul meu care are (avea) un Suzuki Burgmann 400, s-a hotarit si a schimbat jucaria. Si-a luat si el Honda Forza 750 dar pe culoarea Rosie. Ar fi vrut sa vina cu mine in vacanta cu Forza lui sa "fim doi" dar e inca in rodaj. Ptr. comparatie, pun o poza cu H. Forza lui pe culoarea Rosie (Candy Chromosphere Red) si una cu a mea pe culoare Blue Jeans (Matt Jeans Blue Matallic)... ce parere aveti ?
  10. Cred ca ai dreptate cu Milano.... am tot fost. Venetia vreau totusi sa o vad ca inca nu am ajuns pe acolo si sunt in zona. bineinteles ca nu ma duc pe autostrada spre Venetia. fac un tur si dau si prin Venetia.... Am vrut sa spun prin "motociclisti" si scooteristi. Poate ca m-am exprimat gresit dar fara intentie, si eu sunt un scooterist si prefer scooter in locul motocicletei (am motivat mai sus alegerea mea). Deci no offence please. Ptr mine 2 roti inseamna aventura si libertate chiar daca sunt mari sau mici...
  11. Ooooooo felicitari in avans. Asteptarea e grea (asa a fost ptr mine) dar se merita din plin. Eu mi-am luat un concediu imediat dupa Paste (adica de pe 29 se intra in Paste si revin la munca abia pe 15 Apr) si pentru prima saptamana am rezervat deja hotel la Lago di Garda. Adica 4 zile voi sta in Torbole si alte 4 zile ma mut la alt hotel pe malul celalant al Lacului di Garda, in Limone Sul Garda. Am stst anul trecut in Malcesine si zona toata e un paradis mai ales pentru motociclisti. Am de gind sa fac tot ce exista traseu moto in zona ( e plin youtube de idei / exemple). Dau o fuga si pina in Venetia, Milano oricum e ca de obicei, abonat.... Lago di Como..... toate sunt in zona. Deci mai am putin si ai dau bataie (de data asta plec singur cu nu s-a potrivit concediul meu cu cel al sotiei). De la mine din Stuttgart pina la hotel la Lago di Garda sunt doar 548 km.... Am sa iau si Gopro-ul cu mine sa filmez ceva... mai vorbim. Asfalt uscat tuturor... Hakuna Matata
  12. @enopul Salut. Kimco AK 550 il stiu, e interesant; concluzie in testdrive am avut senzatia ca stai pe el cam ca si pe un Jetski , adica un pic cam sus ( esti mai expus la vint, muste...) si o problema care pentru mine a fost un no-go este faptul ca pozitia ghidonului este prea joasa si te obliga sa te cocosezi putin iar f rau este ca la viraj maxim te vei lovi cu ghidonul de genunchi. Este prea jos montat. Motorul se aude si merge super, are destula putere si este agil, are un centru de greutate jos de tot. Cel nou de anul asta ( GT ) are si parbriz electric, cruise control.... incearca. Revin la Forza 750, pasagerul ( are 1,70 m. ) a fost multumit de confort (mai bun ca la Sym Maxim 508, Kymco, si o mai mare suprafata ptr. popo in comparatie cu Yamaha 560 care pe linga o suprafata mai mica, este si f inclinata in fata si "aluneca" mereu in sa). Un minus pentru Forza 750, lipsa unui cruise control din fabrica si ar fi fost frumos un parbriz reglabil electric ca la Yamaha sau noul Kymco; se poate rezolva after market usor. Daca vrei mansoane incalzite sunt in pachetul de fabrica (parca in Komfort Paket la https://motorcycleconfigurator.honda.de/bikes/scooter/forza750/#/accessories ). Tin sa intaresc faptul ca DCT este o cutie confortabila, nu mai spun ca in orice moment, daca doresti poti interveni manual si schimbi cum doresti... nu mai lovim casca de casca la unele schimbari (la cutiile clasice este uneori enervant....)
  13. do_it

    PiaGGio MP3

    Salut. Sa "il calaresti" bucuros. Are vecinul meu unul la asemanator. Al lui e modelul cu toate optiunile inclusiv mers inapoi (marsalier) si camera ptr marsalier. Frumos...
  14. Am mers cu Yamaha Tmax 530 (deci modelul anterior) si spatiul la picioare intinse este cam la fel. La Yamaha in schimb ai un vint mai mare in lateral (are carena mai ingusta). La inaltime se poate pune un parbriz de touring (au si la Honda si au si cei de la GIVI) sau un mic geam special ptr a prelungi pe inaltime orice parbriz moto, am vazut la multe scootere si motociclete si se poate regla. Din acest punct de vedere Yamaha Tmax Tech (deci varianta mai scumpa) este avantajata ptr ca are parbriz reglabil pe inaltime si deci un PLUS. Ptr ca sa ai un reper, eu am 1.80 m si 90 Kg.... Totusi trebuie sa repet ptr toti cei macar curiosi: cutia de viteze DCT de la Honda Forza 750 este un vis...
  15. Protectia la vint mi sa parut buna chiar f buna; pe o scara de la 1 -10 (unde 10 ar fi un BMW R 1250 RT) cred ca este pe la 8. Oricum carenele din fata, de fapt toata partea frontala este destul de lata fata de alte maxiscootere. Eu la 150 km/h de ex, am simtit putin curent la nivelul superior al castii, fara sa ma deranjeze. Chiar si sotia din scaunul din spate care oricum e mai mai sus, nu sa plins de curent. Doar cind a scos telefonul lateral era sa il ia vintul din mana (se vede pe video). In schimb la intoarcere am avut parte pe toata Elvetia, de ploaie torentiala.... f urita si cu vint puternic. Ne-a facut fleasca....
×
×
  • Creează nouă...