Sari la conținut

ovibac

Membru
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Honda VF750C Magna
  • Numar Moto
    BZ-xx-BAC

ovibac's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Avand in vedere ca motocicleta care am cumparat-o in 2016 a avut multe modificari, as vrea sa vad si o Magna model 1994-2003 RC43. Vreau sa vad cum arata ea originala. O vad in diagramele de pe net, sau in manual, dar nu se compara cu realitatea. Facem si un ride pe langa Bucuresti daca vremea si timpul permite. Am mai vazut o Magna in Bucuresti, albastra pe la Piata Romana, dar nu am indraznit sa ma uit prea mult, proprietarul nu era langa ea. » Post actualizat in 18 Jul 2018 09:38 Pentru cine doreste sa cumpere parturi SH pentru Magna, am gasit un site in Germania: https://www.mopart.de/Honda-Ersatzteile-VF750C-Magna--RC43-/c1843992_u3834_z118c8a3a-81da-4ec1-ad5e-f9cf6c29fdfb/ Nu am comandat de aici pana acum si nu stiu cheltuieli de expediere.
  2. Salutare, Am rezolvat cu capacul lateral pana la urma: comanda aliexpress cum au sfatuit colegii mai sus. Timp livrare: 2 luni jumatate. Ajustare cu flexul + ciocan + spray negru mat. Ma jur ca este de acolo. Intre timp am facut o plimbare de 2000km cu ea prin toata tara in decursul a 6 zile. Consum 5 - 5.5l/100km. Se pot merge cam 190-200km pe principal si apoi pe rezerva. Eu am avut sectoare cand am alimentat la 230km (pe rezerva). Viteze 100-130km/h, fara pasager, bagaje mici, parbriz.
  3. Zappy, Asta este, daca sunt neatent. Am gasit pe aliexpress la 67$ perechea, dar parca nu se potrivesc bine. Voi incerca sa o desenez pe cea din stanga si apoi oglinda pentru cea din dreapta. Voi cauta pe cineva sa o printeze 3D. Voi posta ambele modele aici daca se vor potrivi
  4. Salutare, Are cumva un capac lateral dreapta de honda magna VF 750, generatia 1994-2003? Capacul care acopera accesul la rezervorul de antigel, trusa de scule. L-am pierdut cand ma intorceam de la ITP si dus a fost.
  5. Salut, In aceasta iarna am facut mai multe reparatii la a mea VF 750 Magna, printre care: repararea busonului golire ulei care nu tinea, pierdea ulei. Dupa ce am demontat, am aflat cauza: filet distrus. Toata acea pilitura a ajuns in baia de ulei fiind retinuta in sita pompei de ulei. Pe termen lung cred ca voi avea probleme si eu. Deci, posibila sursa a piliturii: filetul busonului de golire ulei.
  6. +1 pentru Radu de pe str. Viilor Acum 3 saptamani mi-a reparat baia de ulei de la moto. Taiat zona defecta (filet mancat si picura ulei), pusa bucsa filetata, sudata in pozitie. Un coleg de munca a avut de facut o admisie pentru masina si a fost multumit. 350ron e un pret ok totusi.
  7. Daca reusesti sa o pornesti, chiar si impinsa, sa verifici regulatorul de tensiune ca iti incarca bateria. Daca bateria nu are suficienta putere, nu invarte cum trebuie si nici nu da comanda sa porneasca. Asta am patit-o pe a mea Magna si am inlocuit regulatorul de tensiune care se strica datorita supraincalzirii.
  8. Verifica sa ajunga curentul de la regulator la baterie. La Magna mea, datorita unor "adaptari" de la proprietarii anteriori, aveam firele din fabrica taiate. Degeaba puneam releul si il mufam corect daca avea intrerupere spre baterie.
  9. ovibac

    Casca Nazist

    pe kaki.ro cred ca vei gasi exact ce trebuie
  10. G B V, M-am gandit si la varianta cu un ventilator, dar trebuie ventilator care sa reziste la apa, ca este destul de expus. Am gasit cateva ventilatoare IP55 si ma tenteaza. Momentan, suportul se potriveste la fix, pasta termica intre placa si regulator, urmeaza gauri de ventilatie + prinderi suplimentare la panoul de plastic stang. Urmeaza sa redesenez piesa si sa o fac din nou pe dimensiunile corecte. Un ventilator nu ajuta prea mult din pricina pozitiilor posibile: a) ventilatorul sa bage aer din fata si sa il dea spre spate mai repede, in special cand stau pe loc (atunci e arderea mare) dar sunt putine momentele cand stau pe loc cu ea. In timpul mersului e ok ventilatorul sa bata exact in regulator, trebuie sa aiba aer de afara si sa il arunce cumva. Riscul de recirculare al aerului cald este mult mai mare
  11. Salutare, Sunt Ovidiu din Buzau, locuiesc in Bucuresti / Berceni. Permis cat A din 4 dec 2015 si o frumoasa Honda Magna VF750C din 1995 de cateva luni. Asfalt uscat!
  12. weekend-ul trecut am montat un radiator suplimentar pentru regulatorul de tensiune pentru o Honda Magna VF750C 1995. trebuie ajustari multe pana la o forma finala buna
  13. Salut, Sincer nu stiu motivul acestei cereri. Nici persoana care era la Taxe si Impozite in Buzau si nici persoana din localitatea vanzatorului nu stiau de acest lucru. Desi aveam acea stampila pe fisa inmatriculare si pe certificatul fiscal al vanzatorului. Cand apare o reglementare noua, sunt aproape sigur ca ceva nepotrivit s-a intamplat si asta e masura de preventie. Acest lucru mi-a fost solicitat la DRPCIV Buzau cand depuneam actele pentru talon+numar. Mai bine sa prevenim decat sa tratam....
  14. Salutare, Zilele acestea mi-am inmatriculat si eu motocicleta: Honda VF750C Magna. Acte si indrumari: - RAR - pentru autentificare 105ron - carte identitate, ITP valabil, buletinul celui care o prezinta, - Directia Taxe si Impozite unde apartineti pentru a inscrie vehiculul in evidentele lor si pentru a plati taxa de 60 ron pentru inmatriculare. Acte necesare: 4 copii xerox a contractului de vanzare-cumparare, copie talon, copie buletin, copie fisa inmatriculare, certificatul fiscal al vanzatorului, cerere tip de completat de la ei. Cel mai bine mergeti la un Xerox de langa si va face acolo tot dosarul ATENTIE: pe contractul de vanzare cumparare si fisa de inmatriculare trebuie sa fie stampila de la directia financiara a vanzatorului!!! langa ea se pune stampila de unde o inscrie cumparatorul (eu am facut un drum buzau-barlad pentru asta) dupa 2 zile cat dureaza transferarea dosarului dintr-un birou in altul poti achita taxa de inmatriculare 60ron - taxa de talon CEC 37 ron - la DRPCIV vii cu: contract vanz-cump vizat de cele 2 unitati fiscale, fisa inmatriculare vizata de cele 2 unitati fiscale, vechiul talon original, cert fiscal vanzator, certificat autenticitate RAR (original), RCA valabil pe numele tau in vederea inmatricularii, placuta de inmatriculare daca nu vrei sa o pastrezi, chitanta DTI de 60 ron, chitanta CEC 37 ron - daca treci de toate acestea si dosarul e ok, vei plati numerele, 62 ron pentru preferentiale si le vei avea in 2 ore Birourile xerox de pe langa aceste unitati: DTI, politie, va pot ajuta destul de mult in acest drum pentru 5-10 lei. Pe langa toate acestea, multa rabdare! Asfalt uscat sa aveti!!!
×
×
  • Creează nouă...