Jump to content
Sign in to follow this  
mucix

2011 Kawasaki W800 - ask me anything

Recommended Posts

E a doua mobra de cand am permis, vin de pe un DL-650 care momental activeaza la alt user.

 

VStromul mi-a venit manusa cat am fost incepator, suficient de blanda cat sa ma ierte, dar suficient de puternica incat sa nu imi ramana mica prea devreme.

 

Marele ei pacat? Mi se pare urata, asa ca am trecut la asta micac are mi se pare mai draguta. Atat de mica incat se poate conduce cu A2. Dar viata e ok si la 80 kmph. :)

 

Mobra are ceva modificari facute de fostul proprietar - aripa spate mai scurta si alte lampi, saua si un ghidon mai inalt. In rest, bone stock - frana spate tambur, pentru extra-vintage. :blush:

 

Am luat-o cu o husa de rezervor de la Bagster, asa ca mi-am luat si un rucsac de la ei sa se potriveasca. Misto draciile.

 

In rest, ne intelegem bine pana acum, desi duc lipsa parbrizului. 

 

Niste poze mai vechi.

1.thumb.jpg.cfe121178da3edc77c17785e4ef34149.jpg

Intre timp am asezat ceva mai bine husa, dar gaura aia e cam ca dracu acolo.

2.thumb.jpg.d18367998cef05e22c087f62a44b79cf.jpg

5.thumb.jpg.7bcea9446328728f1f65d3abe61c06ae.jpg6.thumb.jpg.98fbba7da88ae578771d1617afcba486.jpg

7.thumb.jpg.25b3745529af5fe606b0c86451a31e5f.jpg8.thumb.jpg.db8c2d86bb384e40643afa18225bf660.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca este motocicleta retro favorita. Foarte misto facuta, atentie la detalii, distributie prin ax, sunet superb cu niste evacuari mai permisive. Pe viitor planuiesc si eu una, sau sora mai mica W650.

E mai "autentica" decat este Bonnevile.

Sa o stapanesti sanatos! 

P.S. Daca tot ai zis de intrebari, cat a costat halatu'? :D

Edited by GoodKat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e neaparat sora mai mica W650, cat mai veche, e practic predecesorul asteia - motorul acelasi. Din ce am mai citit si eu, amatorii de retro o prefera pe aia pentru ca carburator si kick-start.

 

Am dat 6900 oiro pe ea. Avea 12.5k km. Prea multi nu am apucat sa fac pentru ca o folosesc mai mult pentru naveta la birou. E perfecta pentru asta.


Fostul proprietar a tinut-o in garaj, arata intr-un mare fel cand am luat-o. Acum e mai murdara, eu o tin cu prelata in fata blocului. Pentru la iarna am si eu garaj, dar acum mi-e lene sa o duc acolo, fac cam 10 minute pe jos. :D

 

In italia am vazut ca sunt mult mai ieftine, la aproximativ acelasi rulaj.

 

Pana sa incep sa caut nu stiam de existenta modelului, mi-a fost recomandat de catre un prieten si recomandarea a fost la fix. Am fost sa o vad pe asta si nu mi-am putut lua gandul de la ea. 

Edited by mucix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata traznet, cat de bine da stilul asta retro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Kiki a spus:

Arata traznet, cat de bine da stilul asta retro

 

Arata traznet pt ca asa trebuie sa arate o motocicleta dar lumea s-a schimbat din toate punctele de vedere si totodata si motocicletele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai au devenit specializate. Nu poți face de toate cu un singur tip de mobra.

Asta a fost la fix pentru mine, doar că muuuult in afara bugetului de 3k. Aia e. Îmi amintesc că m-am uitat și la ceva cruisere, dar au început să mi se pară stilizate excesiv. Asta deși nu duce lipsa de crom și aluminiu polisat, parca e mai cu picioarele pe pământ. 

 

Pentru următoarea mi-ar fi plăcut un nine-t dar parca era bună și viața cu parbriz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce mica e lumea. :) Mersi

 

Azi am fost liber, fosta mea logodnica e plecata cu serviciul, iar eu in loc sa ma bucur de fier, mi-am facut de lucru.

 

Mers regulamentar la sala, dupa care zic hai sa spal mobra. N-am spalat-o din martie de cand am luat-o. Am mai curatat rotile dupa ce ungeam lantul, dar nimic dramatic. Mobra nu a mers in ploaie si mereu am tinut-o acoperita, deci nu era capat de tara, dar s-a strans mizeria.

 

Si aveam sa aflu mai incolo ca spray-ul de lant de la louis e lucratura diavolului.🤦‍♂️

 

Zi si facut, mi-am luat tot ce trebuie si m-am apucat de treaba, desi stiam ca urma sa ploua, dar am zis ca am timp si e mobra numai buna pentru vineri. Canci... omului sarac cica i se scoala si-n biserica...

 

Am pus un carton sub ea, in ideea sa curat lantul intai. Nu poti spala mobra fara sa speli lantul.

 

Am folosit o pompa din aia de 5l pentru insecticid sa o clatesc, am pompa de facut spuma si m-am apucat sa o spal prin metoda 2 galeti.

Cam asa arata ea inainte:

 

308533134_00.before.thumb.jpeg.8d9fd8d8a4d19c9378452bcf5c21262a.jpeg

 

Am si uitat cat de draguta e fara husa

01.Before.thumb.jpg.0cc852d10c80c470200ea216c5862a2a.jpg

 

Le lant

1043487744_02.lantbefore.thumb.jpg.a577a57601a34e69ddc3fbb3dd346a4c.jpg

 

M-am pus sa o inspumez

04.spuma.thumb.jpg.38147f5b63f52f96059a5459e18c8cff.jpg

 

Si au inceput sa se vada bubele

305305974_03.petecrom.thumb.jpg.42cdf4122474d14a12de8cb370b1cd72.jpg

 

Nici macar nu era singurul loc cu problema asta, dar noroc cu Autosol. A frecat cocalaru de i-a iesit pe nas. Nici nu mai stiu cate carpe am innegrit.

Dar a meritat

987679348_07.petecromafter.thumb.jpeg.798ac8f8af04f6fe1f4b4c718b52f975.jpeg21041706_08.petecromafter.thumb.jpg.2492e6cb03c1d4a6a6f502e977b15585.jpg2012588371_07.petecromafter.thumb.jpg.1ded30b63faaee77979aa3fd56755d7b.jpg

 

Aripile nici ele nu erau multumitoare, nu prea mai aveau luciu

657302856_12.aripabefore.thumb.jpg.0aaa9ddaac3cad52f2cf82438b0ce656.jpg

 

Cam asa era dupa

1332834355_14.aripaafter.thumb.jpg.d915f3bc80ca12c81fafe7e1df620644.jpg

 

Nu m-a incantat rezultatul, asa ca am insistat mai tarziu, dar nu mai am poze cu asta de pe fata, dar cam asa a iesit cea de pe spate

1930828903_09.aripaspateafter.thumb.jpg.d3e1cfbc9b7453f8dd4285fea7ec779f.jpg

 

In schimb aveam sa dau de alta mai nasoala, spitele. Stiam inca de cand am luat-o ca aveam sa frec la ele ca dracu, dar parca s-au intrecut cu gluma. De fapt problema e ca nu le-am mai curatat de mult si ca am folosit un spray de lant de tot rahatul care sare de pe lant si face roata ca dracu. Cere nemernicul sa cureti excesul, sa il lasi de preferat peste noapte la uscat si tot sare. Si costa o batista de bani. Never again. Am dat cu motul C2 acum si dupa 15 minute poti pleca cu mobra. 

 

Asadar spite:

1658213790_05.spitebefore.thumb.jpg.a5e3998b525e68eb09ffda2e2e997808.jpg

 

Drept sa spun nu stiu cate spite sunt intr-o roata, dar eu am frecat la ele de ma dureau degetele ca pe videochat-iste. Nici nu mai stiu cat timp am pierdut, oricum nu au iesit toate curate. Mai am de lucru, dar m-a prins ploaia si am renuntat pentru moment. Prima ploaie, adica.

Ascult sfaturi de cum sa curat spitele. Cu autosol am avut rezultate mediocre, ma gandeam sa incerc solutie din aia de jante. Ideea e ca au depuneri de ulei jegos si uscat combinat cu calcar. Cam asa aratau dupa mai bine de o ora de frecat

1800746601_15.spiteafter.thumb.jpg.96bf9d6ec24d1cc169dbd521d06a02bd.jpg

 

Am strans toate catrafusele si m-am dus sa mai imbuc ceva. Foame mare. Trecusera deja mai bine de 3 ore.

 

Dupa ce a stat ploaia care a durat fix 5 minute, dar suficient cat sa imi strice rostul am continuat cu masa. Dar tot am revenit.

 

Zic "taci ca mi-a clatit-o, nu imi mai bat eu capul. O usuc si basta."

Zis si facut, m-am pus pe frecat ce mai era inainte.

Am gasit ceva meclem si la baza axului de distributie

1779989395_11.distributiebefore.thumb.jpg.e884b1443aada2faa1d091ae8b8dcf4c.jpg

 

Tare ca dracu panarama, dar nu aveam nicio unealta ascutita la indemana asa ca a ramas asa

1400729680_12.distributieafter.thumb.jpg.e94497f728a5c6cab399bd89e6e95525.jpg

 

Si cam asta a fost ultimul de frecat inainte sa ma apuc sa o iau la lavete uscate.

 

1235171899_16.after.thumb.jpg.c3fa949d38cc038dbf0366042bcff9cc.jpg1327762588_17after.thumb.jpg.afd09671b5cad3c3e0d7632464956eea.jpg

 

Zic "magie",  ma apuc sa maschez toba sub lant sa ma apuc sa il ung. Mai patisem sa imi curga ulei pe ea si cand s-a incins s-a facut ca dracu. Pe langa ca se uitau toti in trafic la mine ca la mamuti. Dupa ce il ung imi fac de cap.

 

Pe dracu, a venit o ploaie de am zis ca ma ia pe sus. Vant atat de naspa ca a dat jos niste biciclete de pe cric. Mi-am amintit ca aveam niste chei de la o parcare acoperita de langa, dar tarziu, deja era uda toata la loc. :(

 

Inca un schimb de haine, iar scoate sculele , du-o acolo si ia-o de la capat. Deja mai aveam doar 2 lavete uscate, dar au fost de ajuns.

 

660660604_18.after.thumb.jpg.fe491f051df7271b5ef7e6acc6e6df94.jpg1421318373_19.after.thumb.jpg.61bab3dae1220790036372960c58df86.jpg2094966414_22ceasuriafter.thumb.jpg.39fe3150bb5f0a537706c3218f7eeda8.jpg

 

M-am apucat si de lant.

2096556385_20lantafter.thumb.jpg.a24dd3ebd8bce177cfc97b0ca38bb2cb.jpg503847277_21.lantafter.thumb.jpg.8783e0ca6ce0e0f447c2f7b19539269e.jpg

 

Probabil ca ati vazut pinioane mai curate, dar la asta asa e modelul :P

 

Si iaca-o gata a 3a oara.

1385511359_24.aftertuata.thumb.jpg.626fbca85672560836f12906f6c8820e.jpg1214483486_23.aftertuata.thumb.jpg.ee88a4b66141e760a0cc1a330420749b.jpg

 

Cui nu ii convin anvelopele jegoase sa nu se uite. N-am avut niciun fel de dressing pentru cauciuc, asa ca m-am multumit de cum au iesit dupa spuma si manusa.

 

Pana am terminat acolo deja incepuse sa se usuce pe jos, asa ca m-am echipat sa plec spre casa. Cand sa o scot din parcare, pusesm casca pe o oglinda si pentru prima data de cand fac asta am trantit casca de am belit viziera. Niste zgarieturi fix in campul vizual. Deci trebuie sa o grabesc pe aia noua...

 

Am pus si husa, dar nu am mai facut poze, era deja cam intuneric.

 

N-am belit nimic cu apa, a mers chiar ok. Mai problematic eu, de la atat stat aplecat si pe vine nu mai pot ridica varful piciorului sa schimb treptele. Pisul lumii in trafic.

 

Am lasat-o in garaj langa urs. Ma mir cum de nu l-am zgariat ca e cam mic si incomod acolo.

 

Gata. Măxămăculc.

15. spite after.jpg

Edited by mucix

Share this post


Link to post
Share on other sites

TLDR ti-ai spălat mobra :))) și belit viziera. Lasa ca ai louis la îndemână acolo.

Arată mișto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveam si eu nevoie de o aventura de peste juma de zi, ca tine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai felicitări, cred ca ai fost și mai obosit :).

Ce consum are? Cât i-ai dat pe autobanda? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

As fi vrut sa ies azi, dar tot nu cred ca pot schimba treptele, probabil scot ursuletul la dezmortit in loc.

 

Consum am pus acum link pe spritmonitor in semnatura. E consum de oras, iar ce am apucat sa ies cu ea vorbim de viteze de autobuz... Croaziera e cam la 90 kmph din ce imi dau seama. La 4k rpm am 115 kmp :) 

 

Evit sa pun E10, am pus mereu E5, dupa ce am citit vrute si nevrute pe net. Pentru cativa bani in plus la litru, nu imi bat capul. Nu m-am aruncat la CO mai mare de 95 pentru ca nu am considerat necesar. 

 

Prea tare nu am apucat sa merg cu ea, am tinut vreo 20 km 160 kmph, ma intalnisem cu tatal meu si probabil a vrut sa imi arate ca masina lui e mai rapida. Dar nu mai auzeam nimic dupa ce m-am dat jos.

Edited by mucix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca peste 110 kmh pierzi toata distractia cu acest motor. Nu as merge mai tare de atat. Personal imi pare ca pur si simplu nu e facuta pt asta.

A mea (tot W800) nici nu cred ca prinde atat 😀 

 

 vad si cateva inconveniente la viteze mari cu acest motor:

1. Pozitia face sa iei tot vantul in fata; peste 110 kmh deja devine deranjant. Apoi, dintr-o pozitie de condus relaxata, devine neplacut

2. Tot de pe la 110-120 kmh agilitatea ei trece de faza de stabilitate. Devine deja nervoasa si as zice rigida; merge din inertie si e greu sa schimbi directia

 

my 2 cents

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect de acord, nu e de ea. A fost pe o portiune de autostrada, drum drept, liber, nu a fost stres, altul decat aerodinamica. Nici casca mea nu e dintre cele mai grozave. Clar nu as repeta experienta. De atins sigur atinge viteza aia si a ta, am impresia ca e chiar sub 6k rpm acolo. :)

 

Si da, suspensia e cam dubioasa, imi e teama de unele rosturi de dilatatie si la 90. Teama in sensul ca ma ridic in scarite, nu imi place sa fiu zdruncinat.

 

O ai de mult? Cum te intelegi cu ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum inteleg de ce avea husa aia de rezervor oribila. Era pusa ca sa nu-ti fure motoreta este? :laugh:

 

Superba motoreta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha. Mie chiar imi place, dar daca tine furaciosii departe, cu atat mai bine. 

 

Este super misto la drum cu rucsacul ala ca am chestii la indemana si nu trebuie improvizatii cu prinderi. Plus ca am primit-o cu mobra, nu am platit-o eu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, mucix said:

Perfect de acord, nu e de ea. A fost pe o portiune de autostrada, drum drept, liber, nu a fost stres, altul decat aerodinamica. Nici casca mea nu e dintre cele mai grozave. Clar nu as repeta experienta. De atins sigur atinge viteza aia si a ta, am impresia ca e chiar sub 6k rpm acolo. :)

 

Si da, suspensia e cam dubioasa, imi e teama de unele rosturi de dilatatie si la 90. Teama in sensul ca ma ridic in scarite, nu imi place sa fiu zdruncinat.

 

O ai de mult? Cum te intelegi cu ea?

 

De aproximativ 1 an. Eu am luat-o cu sufletil si fara sa merg cu ea inainte. Era ori asta, ori Bonneville pt ca ma interesa ceva retro.

 

imi pare mai potrivita pt oras sau distante scurte. Long term, ma mai gandesc la un Indian pt ture lungi. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie mi se pare ideala de naveta. O alternativa misto la scuter. Am zis mai sus, mi-a fost recomandata, dar cand am vazut-o mi-au ramasi ochii lipiti de ea. :)

 

Un Rocket III mi-ar placea, pentru ideea de 3 cilindri de capacitate mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi ca husa aia o sa-ti matuiasca rezervorul in timp .

 

pare facut mult mai bine decat boneville .. oricum mi se par motorete de tinut in sufragerie nu de facut naveta .

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, superbec said:

 oricum mi se par motorete de tinut in sufragerie nu de facut naveta .

 

Asta daca nu ii pui mileu pe ghidon; cu mileu o folosesti in trafic fara griji 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Husa e făcută super mișto. Ar face bine să fie, la cât costă fiind făcută din mușama.

Are o căptușeală foarte fină, prinderile o țin fix pe rezervor, deci teoretic nu se mișcă, așa că atât timp cât nu pun husa jegoasă pe rezervorul jegos, ar trebui sa fie ok.

 

Și nu mi se pare nici bibelou. Din contra, e zdravănă, rezista bine la tăvăleală si in funcție de câtă răbdare mai ai se poate păstra și curată.

 

Am văzut ceva cluburi de w800 care le baga inclusiv la curse pe macadam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motocicleta e una dintre preferatele mele! In anul 2013 am vrut sa o cumpar, dar destinul mi-a scos în cale altă motocicleta.

Nu îți face griji in legătură cu benzina E10, dacă eu nu am probleme la o motocicleta de 40 de ani cu atât mai puțin w800. Doar sa nu lași benzina in rezervor dacă nu folosești motocicleta o perioadă foarte lungă (peste 3 luni).

In rest, cred că poți să faci de toate cu motorul ăsta!

Baftă și mulți kilometri cu amintiri frumoase!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar merge o ceara solida data pe rezervor inainte sa pui husa la loc. uscata si lustruita bine nu crd a se ia pe husa si protejeaza lacul. 

    La calcarul de pe spite nu merge o solutie din aia de curatat cada? ia patra de pe bateriile cromate fara frecat, doar imrastiata cu fas fasul, frecat cu o perie de jante auto sa intre peste tot si clatit abundent. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calcarul si albeata se curate impecabil cu solutie NUFAR de la Farmec.... Eu diluez 50% cu apa, dau cu pnesula, las 5 minute si clatesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@einstein1984 nu zici rau cu ceara.

 

Am zis mai intai sa incerc cu solutie din suc de lamaie stoarsa. Fac upgrade la otet daca nu merge. O iau din aproape in aproape, sa nu las pete de la chestii mai rele (acid fosforic din nufarul sau altele).

 

Sambata asta mica a servit o tura de vreo 450 km. Am alimentat de 2 ori, primul consum cu ceva autostrada (mers cam 110 cu varfuri -incomode- la 140) a fost 4.3. Al doilea 3.9, practic cel mai mic de cand o am.

 

Lojic, acum e plina de insecte, trebuie sa o spal. 
 

Totusi, am avut ceva bulan, am intrat in garaj cu 3 minute inainte sa dea o torentiala .
 

IMG_20190622_185439.thumb.jpg.c12e95d393b23789979fff3b9dac8989.jpg

Edited by mucix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...