Sari la conținut

Bataie Honda Cbr 600 F Pc 31


Postări Recomandate

Salut!

 

Am si eu o intrebare pt meseriasi. Mobra mea, un CBR F3 din 98, avand cam 56 000 km, super intretinuta, alea alea... ma nelinisteste in ultima vreme cu o bataie usoara atunci cand functioneaza motorul. Nu e numai in mers, chiar cand stau pe loc cu motorul pornit. Ideea e ca se aude numai dupa ce e bine incalzit si dupa ce am "tras" putin de el, adica mers putin turat. Nu bate tare, abia se aude si este mai mult un tzacanit, as putea sa zic asa. Nu bate mereu, uneori se aude, alteori nu. Bataia din oala de ambreiaj este si ea prezenta, ca la mai toate CBR-urile cu ceva km, dar aia e ceva aparte. Cu ambreiajul armat sau fara, se aude un fel de "tzac tzac tzac..." undeva in zona motorului, in partea de sus parca... Mentionez ca jocul la supape si carburatorul au fost reglate.

Are idee careva despre ce e vb si cum pot remedia problema?

Multumesc mult!

 

Bafta si asfalt uscat tuturor!

Editat de CBR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,vezi e posibil sa fie lantu de distributie,e posibil supapele,sunt mai multe,dar de obicei e lantu,yo am un cbrf1 si avea vreo 60000km cand am luato si deja se auzea tare lantu,bine ca nici akuma nu lam skimbat dar tot asa se aude cum zici tu,la mine se aude intre 3000-4000 rpm ,in fine pot fi mai multe probleme dar in general lantu e.bafta

Editat de yakuza_proxi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, mersic pt raspuns...

 

Las intrebarea mea deschisa si pt alte raspunsuri, plz. Acolo unde-s mai multe idei e posibil sa apara si cea potrivita. Stiu ca e greu sa stabilit in felul sata un diagnostic, pt ca nu va pot descrie cu exactitate ceea ce aud eu, dar as vrea pe cat posibil sa ma apropii de o cauza si sa umblu direct la problema.

 

Multumesc inca o data!

 

Bafta la toti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help??

PLZ!!!

 

am constatat ca la relanti se aude mai clar... am toba sport si daca e putin turat nu mai disting bataia aia..

La relanti insa se aude o bataie usoara...

 

pareri?

multumesc!

Editat de CBR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

lantu de distributie...eu am un f2 si imi face ca dracu lantu' tre sa ma duc si eu sa-l schimb...da si se aude sus bataia, sub rezervor...ptr ca acolo e lantu', asta e o problema generala la cbr-uri, la relanti se aude cel mai bine ptr ca nu e fortat, cand merg nu se mai aude.........

Editat de NeBuN@Ke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dat draq fiabilitatea Honda :cheers:) ....ma rog...din cate am inteles se intampla cam la toate motoarele... din cate am gasit eu nu e vorba de lantul de distributie.... adica despre el e vorba, dar nu el e problema :cheers: ...problema cica ar fi de la piesa care intinde lantul CCT se numeste (Cam Chain Tensioner) ... eu nu prea am gasit site-uri care sa aduca piesa respectiva... dar am gasit un tutorial cum se schimba magaoaia :blink:

 

http://cbrworld.net/forums/thread/85183.aspx

 

si eu am aceeasi problema (CBR600F 2000 ...vreo 36mii km) ...la mine se aude cand pornesc motorul...la rece si la relanti .... se mai aude cand e cald dar numai intre 2000 si 6000 de ture... probabil dupa nu se mai aude de toba :finger: sau poate chiar nu se mai aude...din cate am citit.

 

Daca cumva gasiti pe undeva piesa cu pricina, pls anuntati-ma si pe mine...poate ne combinam la o comanda ceva... cica cea mai cea ar fi piesa manuala: APE Manual CCT ...cea stock, din fabrica este automata si tine mai putin decat asta manuala din cate am citit.

 

Numai bine,

Catalin.

 

P.S.: @CBR ziceai ca nu stii sa descrii sunetul? cumva suna ca o margica (margea cum draq ii zice :D ) intr-o cutie de fier plina cu lichid? :hug: ...cam dusa la extrem descrierea dar p-acolo cred. Si pretul care l-am gasit eu este de 50$ ...dar asta din ce ziceau aia pe forum in SUA deci... si ca schimb cica dureaza vreo 2,5h ... deci o sa iasa un pic cam scumputz la mecanic cu tot cu pretul piesei :rusinica:

Editat de Dark4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo.... baietzii cu bataile :cheers: ....pana la urma? voi ce faceti cu mobrele... de pe unde va cumparati lantul si intinzatorul si pe unde le montati? ... intinzatorul nu-i mare lucru din cate am obs, intr-un weekend il poti monta si singur...dar la lantul de distributie e ceva mai complicat cred...din cate stiu cam tre facut si un schimb de ulei :rusinica: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa schimbi si lantul si intinzatorul. E suficient intinzatorul!

La mine inca nu a inceput sa zdrangane, desi am 17mii km de cand am luat'o anul trecut, la 26800km. Cred ca l'a schimbat italianul inainte de a o vinde, si cum eu merg cu ea lejer rau, probabil ca asta e explicatia.

Oricum, mi se pare misto ideea cu intinzatorul manual, ce ma intreb insa este de ce orezaru nu a pus un surub d'asta in locul intinzatorului hidraulic... Ma gandesc la asta fiindca japonezii nu prea fac lucruri inutile.. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa schimbi si lantul si intinzatorul. E suficient intinzatorul!

La mine inca nu a inceput sa zdrangane, desi am 17mii km de cand am luat'o anul trecut, la 26800km. Cred ca l'a schimbat italianul inainte de a o vinde, si cum eu merg cu ea lejer rau, probabil ca asta e explicatia.

Oricum, mi se pare misto ideea cu intinzatorul manual, ce ma intreb insa este de ce orezaru nu a pus un surub d'asta in locul intinzatorului hidraulic... Ma gandesc la asta fiindca japonezii nu prea fac lucruri inutile.. :cheers:

 

mda... eu am cumparat-o acu 1 luna 2 si avea 34mii :cheers: ..acum are vreo 37 :finger: ...anyway...as prefera sa nu risc.. macar sa le stiu eu ca sunt noi ambele... si lantul si intinzatorul... nu stiu in ce stare este lantul si daca a fost schimbat vreodata... oricum din cate am auzit lantul de distributie cam trebuie schimbat la 40mii...

 

All za best :rusinica: ,

Catalin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ducati_RIder ...asa ar fi trebuit...dar dupa ce am terminat de cumparat echipamentu' si motoru' s-au cam terminat si banii.... si am mai ramas si cu o rata lunara :rusinica:) ...sa vad cum strang din ...... sa schimb lantul, intinzatorul,garniturile.... mai intra si un schimb de ulei... filtru ulei, filtru aer ... ma doare capu cand ma gandesc...cred ca numai piesele or sa ma coste vreo 300e lejer :cheers: ...eh,ata ete :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@strumfuadi ..satisfactie aveam macar daca stiam ca s-a footoot lantu ala de la cat am tras de ea pe circuit :rusinica:) ...pe cand eu abia am facut 3mii km pe ici pe colo :cheers:) ... in schimb ai dreptate cand zici ca "pasiunea ne usuca" :cheers: ... ata ete... nu tre sa muncim si noi pt ceva? :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine a fost aceeasi problema la un F4/99. Am schimbat intinzatorul si am scapat de zgomot. Moto avea la vremeea aceea 30.000km. Diferenta dintre cel vechi si cel nou era la profilul calcaturii capului intinzatorului, e putin diferita, restul ansamblului era la fel. La schimbare va trebuie neaparat un cardan montat pe clicket de 1/4', ca sa aveti acces la suruburile intinzatorului. Intinzator ieftin de la Honda, www.ronayers.com, va pot aduce cam pe la 80de dolari/buc (e vreo 50$ in State) daca va combinati la 2 bucati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...