dorinb Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Salut, Si-a facut cineva schimb de far pe CBF600S cu unul de CB600F? Cred ca si invers e cam acelasi lucru. Ma intereseaza daca sunt de facut modificari majore mecanice si electrice pentru un model din anul 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Salut lume, dupa un sezon aproape pierdut cu munca si altele, ma gandesc sa mai dau o tura dar nu-mi iese cum trebuie. Problema este vitezometrul si odometrul. Adica pauza. Pot sa trec zambind prin fata radarului si nu stiu de ce ma opreste. Abia ce am dus-o la doctor aseara. Sa vedem diagnosticul si tratamentul. A mai trecut cineva prin problema asta si daca da ce diagnostic si tratament a primit? Bafta si asfalt uscat. Sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 nu stiu ce sa zic, la mine se stinge cateodata farul si ca sa-l pornesc dau la starter sau opresc motoru' si-l pornesc iar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 ok, la buton am bagat, insa in contact nu, o sa incerc si acolo, mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Si eu am avut aceasta problema, si am gasit atat la demaror contact oxidat cat si la mufa care intra sub bord (culoare albastra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 la butonul de pornire (demaror ii zic eu) este greu de umblat/curatat, doar am pulverizat WD40 acolo, nu m-am apucat sa-l desfac bucatele;poate o sa o fac la iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 La mine problema este sensorul de viteza. Scumpa treaba dar asta e. Bafta si asfalt uscat cat mai e din toamna. Si eu am avut aceasta problema, si am gasit atat la demaror contact oxidat cat si la mufa care intra sub bord (culoare albastra) True. Si la mine aceeasi chestiune, nu mi se aprindea faza lunga decat dupa ce-i mai dadeam din demaror cu motorul pornit, contact oxidat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antonov Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 (editat) De ieri mandru posesor de Honda CBF600S 2006 !!! Dar... nu stiu cum se aprind farurile, ieri gand am luat-o de la curier era aprins, azi dimineata cand am pornit-o IOC ! Daca e ceva simplu va rog sa nu radeti de mine. Editat Octombrie 3, 2013 de antonov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 (editat) Man, cand pui contactul din cheie se aprinde automat faza scurta; daca moto a stat in ploaie sau i-a intrat apa la contact sau demaror acesta se oxideaza si nu se mai aprind farurile, trebuie curatat pe acolo; vezi sa nu se fi ars becul totusi. Cum adica ai luat-o de la curier, eu nici bicicleta nu o trimit cu curierul! Editat Octombrie 3, 2013 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antonov Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Man, cand pui contactul din cheie se aprinde automat faza scurta; daca moto a stat in ploaie sau i-a intrat apa la contact sau demaror acesta se oxideaza si nu se mai aprind farurile, trebuie curatat pe acolo; vezi sa nu se fi ars becul totusi. Cum adica ai luat-o de la curier, eu nici bicicleta nu o trimit cu curierul! Deci e clar ... a stat noaptea in ploaie.. Cat despre curierat, a fost pusa pe palet si legata foarte bine, mai ales ca transportul a cazut in sarcina vanzatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 De ieri mandru posesor de Honda CBF600S 2006 !!! Dar... nu stiu cum se aprind farurile, ieri gand am luat-o de la curier era aprins, azi dimineata cand am pornit-o IOC ! Daca e ceva simplu va rog sa nu radeti de mine. Bine ai venit si sa te poarte sanatos. Acum vezi cum e cu Hondele astea,... le-a gandit un japonez, un altul le-a facut si au incaput pe mainile noastre. Arata-i putin respect (de ordin tehnic, gen revizii si altele la zi) si nu o sa te dezamageasca niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Nu stiu ce sa zic, pe a mea a facut-o un italian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 (editat) Nu stiu ce sa zic, pe a mea a facut-o un italian legat de cbf ,... asa e. Dar ce-au montat tot japoneze sunt componentele. Asa cum Suzuki are fabrica la Esztergom si motorul vine laolalta cu cutia de viteze. Ungurii doar le pun pe roti. Tot asa si italienii de la Honda. Totul tine de taxe euro, sa fie ceva made in UE ca sa nu plateasca mai mult decat trebuie. Iar apoi eu vorbeam de obiceiuri romanesti de utilizare versus restul obiceiurilor de conceptie si fabricatie care sunt la standarde net superioare balcanicilor informati de legatura Honda cu Italia, asa ca mine, ca tine ... Iar cand vor face italienii motoare fiabile precum cele japoneze o sa trecem de era FIAT (Failure In Automotive Technology) Editat Octombrie 9, 2013 de Leon80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Va salut! Doresc sa fac o aprindere electronica pt CBF ,tranzistorizata care primeste o tensiune de 700-800 volti direct pe bobina dar cu amperaj mic.Avantajul ar fii ca distanta la bujie se poate marii la 2mm ,arderea se imbunatateste si bineinteles si puterea la motor .Deoarece nu sunt la prima abatere de genul (am mai facut pt VW, Skoda,si Opel unde lucreaza fara nici o problema), vreau sa fac si pt CBF . Asadar cine ma poate ajuta cu o bobina pt a demara acest proiect? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Plimbare de sfarsit de sezon... Motocicleta o sa intre la iernat, imi poate explica cineva de ce se recomanda umplerea rezervorului, mentionez ca in sezonul rece mobra este garata in sufragerie si ma deranjeaza mirosul benzinei, ma gandeam sa las doar vreun litru-doi in rezervor sa nu se usuce garniturile de pe la carburatoare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 E recomandat cand o tii afara, din cauza fluctuatiilor de temperatura se condenseaza apa in rezervor si-ti rugineste. Rezervorul este din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 La CBF? Poate la astea mai noi. La 2005 era metal, facea ciupituri de rugina unde il atingeai. Nu mai zic de tankcase cu magnet care se lipea de el. Carcasa este din metal. La interior, recipientul cu benzina este din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 2005 e classic, not plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 2005 e classic, not plastic La mine este din plastic. Cand am avit CBF nu l-am demontat sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Neata lume, ultima plimbare, cea mai lunga dealtfel pe anul asta. Bucuresti - Satu Mare, 12 Octombrie, aproape 700 km, vreo 10h. N-am facut poze din pacate dar amintirile raman . Ce sa zic, motorul s-a comportat excelent, (consum undeva pe la 5 la suta de km), foarte confortabil, am facut vreo 4 pauze numai, 2 sa alimentez si inca 2 de tigara. pe cat de urata a fost vremea la prima ora, cam cat a tinut autostrada Bucuresti Pitesti (ceata densa si pe alocuri burnita) pe atat de frumoasa a fost in restul zilei. Exceptand dimineata vreme de 1,5 ore, am avut parte de o zi de vara in toata regula tot drumul pana la destinatie. Avem o tara tare frumoasa iar daca ajungeti vreodata prin Salaj recomand pentru joaca Dealul Meses Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Rezervorul la CBF este metal tot, nu are nimic de plastic inauntru. Clasic, ce sa e aia? arata confortabil. Editat Octombrie 16, 2013 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Saua e facuta de Darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Va salut! Doresc sa fac o aprindere electronica pt CBF ,tranzistorizata care primeste o tensiune de 700-800 volti direct pe bobina dar cu amperaj mic.Avantajul ar fii ca distanta la bujie se poate marii la 2mm ,arderea se imbunatateste si bineinteles si puterea la motor .Deoarece nu sunt la prima abatere de genul (am mai facut pt VW, Skoda,si Opel unde lucreaza fara nici o problema), vreau sa fac si pt CBF . Asadar cine ma poate ajuta cu o bobina pt a demara acest proiect? Va multumesc! Nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Si iata ca e gata si saua noua! Refacut de maestrul moto_dan !! S-a adaugat cam 1 cm de burete la pilot, partea de pasager a fost un pic extinsa catre fata si a primit etra burete + s-a inatlat un pic fata sa nu mai alunece la fiecare frana mica. Materialul este unul anti-alunecare foarte placut la atingere si moale/flexibil. NU se intinde cu vremea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmaiulian Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 E foarte misto din poza. Cat a costat ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.