Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare tuturor..

Ma gandesc si eu sa imi cumpar un CBF 600,mai vechi ce-i drept..de prin 2004-2005 ,,,si m-ar interesa cat ar fi un pret real pentru unu..aprox...m-am tot uitat peste anunturi si am gasit diferente destul de mari de pret...avand in vedere k anul,km,si aspectul iereau asemanatoare...

Imi poate spune cineva cam cat sa dau pe el,ca nu as vrea sa i-au nici cva jaf ieftin si sa am ca repara la el dar nici sa dau o gramada de bani doar pt k omu cere.

MS anticipat pt ajutor..

Drumuri bune si asfalt uscat !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Intre 2000 si 3000 de euro in stare buna. Da, stiu ca e o diferenta destul de mare, dar unul nou era 8000 de euro si in functie de starea tehnica unul din 2004-2005 te mai tine inca 15 ani.

 

Ce inseamna stare tehnica: nu doar motorul, dar discuri si placute, rulmentii de jug (se cam duc la modelul asta), kitul de lant, kilometri, cauciucuri, semeringuri furca. Daca iei unul la care trebuie sa schimbi tot ce am insirat mai inainte si sa reglezi carburatoarele poti sa treci leker de 500 de euro plus manopera.

 

De asemenea conteaza daca are sau nu suporti pentru topcase sau genti laterale si eventual si gentile; un set de genti + suporti costa destul de mult, oferta la Honda era vreo 1200 cand i-am intrebat, chiar si daca iei Givi tot ajungi la vreo 500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor..

Ma gandesc si eu sa imi cumpar un CBF 600,mai vechi ce-i drept..de prin 2004-2005 ,,,si m-ar interesa cat ar fi un pret real pentru unu..aprox...m-am tot uitat peste anunturi si am gasit diferente destul de mari de pret...avand in vedere k anul,km,si aspectul iereau asemanatoare...

Imi poate spune cineva cam cat sa dau pe el,ca nu as vrea sa i-au nici cva jaf ieftin si sa am ca repara la el dar nici sa dau o gramada de bani doar pt k omu cere.

MS anticipat pt ajutor..

Drumuri bune si asfalt uscat !!

Se prea poate sa-l vand pe al meu, daca vii la M.A.N. il vezi live, l-am accesorizat cam cu tot ce se putea, + la inceputul sezonului i-am schimbat toate consumabilele (in afara de ambreiaj si kit de lant ca nu era cazul), si bag mana in foc ca are km reali.

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi ,

AdrianB1 pentru info :). am sa tin cont de ceea ce mi-ai spus .:) Clasic din pacate nu cred k ajung la M.A.N in perioada aia muncesc :( (..permanente alea alea.. ) ,referiitor la motocicleta inca mai oscilez intre acest model ,Hornet si un model de la Aprilia... fiecare cu +"urile si cu -"urile lui ...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa aleg, as alege Hornet; modelul 2005 o sa fie inlocuitoarea actualului CBF.

Ca + la Hornet imi place ca e naked, putere mai mare; + la CBF: consum mai mic, ABS (pt fanii genului).

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Hornet si CBF 600 au utilizari diferite: poti sa iesi din oras cu Hornet, dar nu poti sa faci 5000 de kilometri in 2 saptamani cum tocmai am facut (cu Fazer-ul, ca Honda Romania a cerut prea mult pe un CBF nou cand mi-am schimbat moto ultima data). Daca stii cum o sa mergi cel mai mult e mai usor sa alegi, dar eu nu mi-as lua un naked in nici un caz, nici macar pentru oras, si asta o zic dupa aproape 10 ani de mers pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DE stiut in mare stiu ce o sa fac cu el...

Drum pana la serviciu si inapoi (total aprox 100km) ,eventual putin prin oras(traficul la mine nu e prea intens) in rest plimbari nu prea lungi de pana la 250-300 de km ... la munte ,iarba verde ,etc...

M-am uitat si la FZ 6... dar problema e ca alea imi depasesc bugetul :(( la fel si hornetu din 2005...imi tre cva pana in 2000 E sau chiar sub

sa ne auzim cu bine ..

 

M-ai ramane posibilitatea sa mai astept pana in toamna si sa imi maresc bugetul. :))

Editat de cristicrs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Din punctul meu de vedere CBF 600 si FZ6 sunt echivalente, singura parte la care FZ6 sta mai bine e injectia: porneste iarna perfect, CBF-ul l-am mai inecat de vreo cateva ori. Pozitia e un pic diferita, FZ6 pare mai mic, dar la drum lung sunt cam la fel (si stau mai bine pe FZ6, desi sunt inalt).

 

Din ce spui totusi o semicarena ti-ar folosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 e mai apropiat de Hornet decat de CBF. Daca tin eu bine minte si puterea e tot pe acolo. CBF-ul e un Hornet mai cuminte, mai bun la drumuri mai lungi. Pt mers la 100 de km pe zi clar e mai bun CBF-ul.

 

Ma bate si pe mine gandul sa-mi vand CBF-ul. Spatele mele nu mai suporta suspensiile cam tari. :(

La aspect nu arata prea bine, e cam luata vopseaua pe partile metalice, are niste crapaturi la o semicarena de spate, o oglinda crapata. Dar nu prea imi arde sa pierd bani si timp sa-l aranjez. Cred ca o sa incerc sa-l vand asa. Inca nu m-am hotarat la un pret...

Cristicrs, pe unde ai vazut tu atatea oferte de CBF-uri ? La o cautare pe google n-am reusit sa gasesc nici una. Nu mai stiu ce site-uri se mai folosesc pt vanzari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

FZ6 e mai apropiat de CBF decat de Hornet: FZ6 are putere mai mare, dar ajuta doar la top speed, dezvoltarea puterii e atat de castrata ca zici ca mergi pe scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Pe spate i-am schimbat eu si am postat pe undeva pe aici codul; e ceva gen 6302 la doi dintre rulmenti, al treilea parca e diferit. Au trecut vreo 3-4 ani de atunci, acum nu mai am CBF-ul ca sa ma uit si nici cartea de service. Userul Adam avea cartea de service pentru CBF.

 

Vezi ca e destul de usor sa dai jos roata si sa verifici, in cel mai rau caz daca nu gasesti codurile pe nicaieri.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Da, 6322 are 240mm la exterior, e de vreo 4 ori mai mare decat trebuie. Rulmentul 22 are dimensiuni 45mm exterior, 22mm interior, nu mai stiu latimea. Oricum rulmentull 22 nu stiu pe nimeni sa il fi schimbat pentru ca e cel care tine foaia, nu ruleaza pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am un CBF 1000 din 2006 si am un nacaz cu el, poate ma indruma cineva de aici. Am pe el montat un parbriz de touring Mra-variotouring, parbriz care imi vine ca o piatra in cizma. Peste 100 kmph indiferent cum reglez extensia de pe el ma bate vantu teribil, iar zgomotu e disperant. Are cineva idee daca este un parbriz de touring mai inalt decat cel de la MRA si eventual sa nu fie asa inclinat spre pilot ? Stie cineva daca se potriveste parbrizu asta de la mra si pe modelu de 600 ? Intreb asta in ideea in care l-as vinde, cbf uri de 1000 sunt foarte putine in ro deci nu cred ca as gasi musteriu, daca se potriveste pe cbf u de 600 poate vrea cineva sa il incerce .

 

Multam de un eventual raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am MRA pe Varadero si face mare diferenta. Deci cred ca au dat rateu doar pt varianta asta. Acuma depinde mult si cat esti de inalt, la 1.90-2 metri mai rau face un parbriz inalt, ca iti arunca direct in casca tot vantul. Mai bine sa-l iei in piept decat in casca.

Si eu sunt de parere ca la CBF solutia nu e in parbriz, ci intr-o casca buna. Casca pe care o am acum e cam naspa, cam bate vantul pe langa viziera, dar cu aia veche n-am avut nici o problema la vant sau zgomot. Mers destul de mult la 130-160 pe CBF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai problema e ca eu nu sunt inalt. Am doar 1.78 . Fostul proprietar avea cred peste 1.85 si el a zis ca nu a avut nicio problema cu parbrizul asta de la MRA. O sa montez in curand parbrizul stock sa vad daca simt ceva diferenta si daca e ok il scot la vanzare pe cel de mrasi o sa pun si poze. Poate cuiva ii foloseste.

 

Dopuri de silicon nu stiu daca ajuta foarte tare, ideea e ca e si foarte puternic vantul, peste 120 kmph daca intorc capu nu il mai pot aduce la loc :) Si casca pe care o am nue chiar o mizerie , e un Nolan N90 flip-up.

 

Ramane sa incerc cu parbrizul stock , daca nu ma mai gandeam la varianta asta, nu stiu daca a vazut/testat cineva

 

http://www.calsci.com/motorcycleinfo/CBF1000prod.html

 

Pe forumuri in afara lumea are pareri bune despre ei, doar ca is cei mai scumpi.


» Post actualizat in 24 Jun 2014 10:22

Inclin sa cred oricum ca un parbriz mai inalt ar ajuta, daca aplec capul 3-4 cm mai jos deja incep sa aud motorul si senzatia de " bine " creste. Deci probabil solutia e ori foarte jos sa dea sub gat curentu ori parbrizu sa fie suficient de inalt sa dea curentu peste casca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am parbrizul de la Givi. E mai inalt cu vre 12 cm ca cel original.

diferente:

- la viteze mari inainte daca prindeam vant din lateral imi arunca capu din stanga in dreapta ..oribil...obosea gatul si era enervant <-> acuma e o vibratie fina in casca... dezavantaj: tinde sa faca la vant din orice directie

- zgomot ... e un vajait constant dar mai incet

- mai putine musculite pe viziera.

 

Momentan e pe pozitia minima dar o sa incerc si la max. Ca am observat ca daca pun mana deasupra parbrizului dispare o buna parte din zgomot si vibratii

La inaltimea mea (1.74) si setarea minima in pozitie de drum lung vantul imi vine chiar in frunte.

 

Ma mai gandeam si cum sa fac eventual din ceva o extensie sa indrepte vantul in sus... cum sunt spoilerele acelea de pe Louis... doar putin cam scumpe la +100 euro.

 

p.s: si la mine toate incep la +100 km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca mai vazusem niste extensii pt parbriz, se prindeau fara sa gauresti parbrizul si iti mai adaugau vreo 4-5 cm la inaltime. Si puteai sa-l si reglezi, mai sus sau mai jos. Dar nu mai stiu cine il facea sau macar cum i-ar zice.

 

Iar legat de vibratii si zgomot, eu zic ca e si vorba de obisnuinta... Ceea ce pt unii e prea mult pt altii e normal sau chiar lejer.

Editat de FanFane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Extensia de parbriz de care zici e tot de la MRA , ii zice X-screen. Nu cred ca ajuta mai mult decat vario.

Legat de obisnuinta, am mai dat motorul la 2 persoane si a fost un soc la fel de mare :)

Motivul pentru care am facut trecerea la motoru asta a fost ca vreau sa merg in afara mai mult cu el, implicit pe autostrazi unde vroiam viteza mai mare sustinuta ca si durata. In halu in care e acuma pot zice ca am dat o palma la un "rahat" .

 

Sunt foarte curios cum o sa fie cu parbrizul stock, o sa revin cu impresii dupa ce il primesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Extensiile de parbriz sunt grozave pana la prima utilizare, cand se rup in mers sau se desprind. Un coleg cu Transalp avea una si nu mai stiu daca a trecut de Satu Mare sau nu cu ea, plecand din Bucuresti, apoi a mers inca 4000 de kilometri fara nici o problema si fara nici o extensie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...