Clasic Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 (editat) E excelent, nu am scos asa consum de multa vreme. Ai mers doar pe ea sau ai mai impins-o ca sa scoti consumul? Recunosc ca vreo 10m am si impins-o , cine se plimba prin imprejurimi la Garnic stie ca e nevoie si de asa ceva. Sincer ma mir ca nu am rupt-o in doua prin padurile alea, dar la drum, mers pana in maxim 5000 rpm, cu pasager si topcase-ul plin.... La faza cu oala de ambreiaj si mie imi cloncane putin la relanti, dar am inteles ca asa fac toate de aceea nu ma deranjeaza.....in schimb placutele de frana trw scartaie si dupa 500km de cand le-am schimbat. ...si o poza cu partea buna a drumului Editat Aprilie 30, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Mai stie cineva care este presiunea optima in cauciucuri pentru CBF? Eu am bagat 2.5 si pe fata si pe spate. O fi bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Mai stie cineva care este presiunea optima in cauciucuri pentru CBF? Eu am bagat 2.5 si pe fata si pe spate. O fi bine? In carte si pe aparatoarea lant scrie : 2.5 fata si 2.9 spate. Fara pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 320km dintre care aprox 80km drum forestier cu un consum de 15 litri, o fi bine? 315 km ... cu pasagera + 3 cutii ... 16 litri. Deci suntem buni (la asta adaugam si 30 de min de astepta la vama la sarbi, care e un dai mai in fata asteapta mai in fata...) HELP !!!! Am facut schimburile la mobra : ulei, filtru ulei, filtru aer, lichid de frana, etc. Toate bune si frumoase cat a fost mai rece insa de cand s-a incalzit oala face un zgomot mai pronuntat si la schimbarea tuturor vitezelor cloncane. Am mai patit ceva asemanator acum 2 ani cand am pus ulei Castrol. Acum am pus Motul 7100 10 W 40. Cat am avut-o pe Motul 5100 a fost OK insa daca toata lumea a spus ca 7100 este mai OK si ca trebuie sa respectam motorul, m-am conformat. Aveti idee daca este de la ulei ? Cat este rece totul este OK insa cand se incalzeste prin oras incepe sa cloncane la schimbatul vitezelor. Ce sfat imi dati ? Multam frumos. Eu am pus ulei castrol. Nu stiu ce sa zic... poate pe mine nu ma deranjeaza ca sunt obisnuit de la haraitul de la yamaha. Recunosc ca vreo 10m am si impins-o , cine se plimba prin imprejurimi la Garnic stie ca e nevoie si de asa ceva. Sincer ma mir ca nu am rupt-o in doua prin padurile alea, De asta nici nu m-am dus anul acesta la Garnic. )) Las ca m-am bagat de la Hateg in drum spre Orastie am facut dreapta sa viztam cetatea Sarmisegetusa. Dupa ce am facut 20 de km pe niste serpentine bombardate... in curbe de 180 de grade in panat de vreo 10-12%te trezesti cu cratere de 10-15 cm adancime. Dupa ce reusesti sa eviti toate astea ajungi la o bifurcatie unde se termina asfaltu si ai 18 km!!!! de drum forestier. Dupa 1 km am facut cale intoarsa ca era prea tarziu si nu puteam sa pierd 2 ore numai pe drum. asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 In carte si pe aparatoarea lant scrie : 2.5 fata si 2.9 spate. Fara pasager. Asa am bagat eu, dar cu pasager (mentionez ca am 180 pe spate) si mi se par cam rigida, in rest ca aderenta pe drum cu serpentine se tine bine, solo pun genunchiul jos De asta nici nu m-am dus anul acesta la Garnic. )) Las ca m-am bagat de la Hateg in drum spre Orastie am facut dreapta sa viztam cetatea Sarmisegetusa. Dupa ce am facut 20 de km pe niste serpentine bombardate... in curbe de 180 de grade in panat de vreo 10-12%te trezesti cu cratere de 10-15 cm adancime. Dupa ce reusesti sa eviti toate astea ajungi la o bifurcatie unde se termina asfaltu si ai 18 km!!!! de drum forestier. Dupa 1 km am facut cale intoarsa ca era prea tarziu si nu puteam sa pierd 2 ore numai pe drum. asta e... astazi am mai bagat un forestier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 astazi am mai bagat un forestier ai cam gresit modelul de moto! oricum exista diferenta si intre drumurile forestiere... una sa ai hopuri si pamant si pietricel si una sa ai drum de piatra cu GROPI!! pe bune.. asa e drumul de la sarmisegetusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 1000 Km, pasager, bagaje, mers normal nu babeste, 5.6%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Honda CBF1000A 2007, 1156 Km sambata-marti, mers normal, 5.25 consum, cu pasager si topcase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Salut, Am si eu o problema. Ieri, dupa circa 50 km parcursi, am oprit sa mananc ceva, vreo 2 ore. La plecare am observat ca s-au scurs vreo 4 picaturi destul de mari de ulei pe cele 2 curgeri aflate in partea stanga sub motor. Au mai curs si alta data dar parca erau picaturi mai mici si mai diluate, adica nu asa negre. Sa fie o problema? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 in zona aia sunt furtunasele de preaplin de la rezervor. Sa fi fost totusi benzina sau condens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 in zona aia sunt furtunasele de preaplin de la rezervor. Sa fi fost totusi benzina sau condens? Acolo sunt 2 furtune unul de la rezervor si unul de la cutie cu problema mea am fost la mecanic si fin fericire era de uleiul de pe lant. Se pare ca am dat prea mult cand am uns lantul. e gata moto! vineri plecam in grecia! Acolo sunt 2 furtune unul de la rezervor si unul de la cutie cu problema mea am fost la mecanic si din fericire era de uleiul de pe lant. Se pare ca am dat prea mult cand am uns lantul. e gata moto! vineri plecam in grecia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 drum bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Multumesc foarte mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Profitand de vremea proasta astazi am verificat ambreiajul si am schimbat si uleiul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Si eu tot rimstrips albe mi-am montat. Sa vezi in ce hal a ajuns sa arate fasia de pe janta spate din dreptul lantului Profitand de vremea proasta astazi am verificat ambreiajul si am schimbat si uleiul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 a mondtat cineva de aici Osram nightbraker ?? cum sunt becurile?... aceasi modell pt faza scurta si lunga (si difera pozitia) sau is becuri diferite?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Teoretic o sa se arda mai repede. Daca vrei lumina, baga-ti pe faza scurta HID cu bec H7r si orice halogen o sa ti se para o lumanare pe langa el. Dar ai grija ce balast HID pui ca sunt si multe mizerii pe piata autohtona (chiar si aici pe forum). Editat Mai 21, 2012 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 nu mai pun xenon ca ma injura colegii de plimbari. am avut pe diversion. s-a ars becu. s-a dus tot ca era bixenon acum e la vanzare HId-ul Vreau becuri normale, ca asa nici in strainatate nu se ia de tine nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Nu stiu cum era pe Diversion dar pe CBF nu imprastie urat lumina decat daca nu pui becul in pozitia corecta. Iar H7r are efectul la minim fata de H7 simplu. Eu sub sea am si un halogen si daca ma ia cineva la intrebari pe drum, pun becul in 5 minute la loc. Editat Mai 22, 2012 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nobike Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Neatza, Facut si eu 70.000km. Nimic nou de raportat, cred ca la intoarcerea din tura in Italia o sa-i schimb totusi din nou rulmentul la jug (imi pare ca e cam mobila fata, parca e mai nesigura). Am trecut pe Pilot Road 3 si fata de Pireli par mai rezistente. Fata de Pilot Road 2 nu am mai sesizat probleme pe ploaie. Fata de Bridgestone originale, o diferenta de la cer la pamant. Cred ca o sa schimb si discurile de frana (in special spatele) si uleiul la furca. In rest, apa, paie si bataie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Las ca m-am bagat de la Hateg in drum spre Orastie am facut dreapta sa viztam cetatea Sarmisegetusa. Dupa ce am facut 20 de km pe niste serpentine bombardate... in curbe de 180 de grade in panat de vreo 10-12%te trezesti cu cratere de 10-15 cm adancime. Dupa ce reusesti sa eviti toate astea ajungi la o bifurcatie unde se termina asfaltu si ai 18 km!!!! de drum forestier. Dupa 1 km am facut cale intoarsa ca era prea tarziu si nu puteam sa pierd 2 ore numai pe drum. asta e... Hmm, ma batea si pe mine gandul sa fac drumul asta pna la Sarmisegetusa. Stiam ca sunt vreo 18 km de forestier, dar din ce vazusem nu parea chiar asa rupt, cu exceptia unor bucati. Poate s-a mai stricat intre timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Hmm, ma batea si pe mine gandul sa fac drumul asta pna la Sarmisegetusa. Stiam ca sunt vreo 18 km de forestier, dar din ce vazusem nu parea chiar asa rupt, cu exceptia unor bucati. Poate s-a mai stricat intre timp. Pai cam intr-o ora se putea face... viteza mea era undeva la 20-30 de km/h acuma eu si ma grabeam ca mai trebuia sa ajung la Sibiu pt cazare, si eram incarcat... 3 cutii + pasagera Daca ajungeam dimineata ma bagam. Am facut urcat la Garnic de 2 ori intr-un wk... care pp 35 de km offroad Oricum... vreau sa dau o fuga pana in DE in iulie si in functie de prognoza meteo merg cu motoru sa masina si in august un tur al croatiei sal! azi am observat ca amortizorul din spate nu-si mai face treaba. nu stiam de ce ma simt ciudat... pai simteam fiecare groape cat si ea de mica. Asa ca am rugat un prieten mai "heavy duty" sa se puna el pe motor si cand se pune in sa se aude si un poc de la suspensie. Arcul nu prezinta fisuri. Am impresia ca telescopul a pierdut presiunea. A mai patit cineva asa ceva? Stie cineva daca se poate repara? Am gasit pe ebay intre 70 si 100 de euro cu transport... da chiar nu am chef sa cumpar unul daca nu e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Am o problema. Duminica, venind catre casa, un drum de vreo 100km, in primii 30km de la plecare am avut 3 episoade neplacute. Primul, eram in viteza a 3-a, accelerez, schimb, las de ambreiaj, deodata un urlet al motorului fara ca motocicleta sa isi schimbe viteza in vreun fel, ca si cum ar fi fost la punctul mort (doar ca intre a 3-a si a 4-a). Imediat am mai strans ambreiajul, dat inca o data in sus de pedala, totul normal, viteza a 4-a, mergea normal. Continui drumul, ma mai joc cu vitezele sa vad daca mai face, nimic. Mai fac vreo 10-15km, deodata, episodul 2, la fel, doar ca de data asta intre viteza a 4-a si a 5-a, inca un punct mort. Continui, nu mai zice nimic vreo 2-3km. Deodata, episodul 3, iarasi in viteza a 4-a, accelerez, chiar urma sa strang ambreiajul sa dau 5 cand, fara sa apuc sa fac ceva, parca ma loveste trenul din spate, motocicleta smuceste destul de brutal, creste viteza foarte brusc si, cand in cele din urma schimb si eu viteza, imi dau seama ca sunt in a 6-a (deci sarise singura din 4 in 5. Nu mi-am dat seama, poate am atins cu piciorul schimbatorul cu o fractiune de secunda inainte de a strange ambreiajul si a sarit in treapta superioara fara ambreiaj (e posibil asa ceva?) desi nu cred sa-l fi atins totusi. Dupa, tot drumul am mers ca un bezmetic, schimband vitezele si cand nu era nevoie, sa vad cum mai reactioneaza, desi imi era cam frica sa nu ma loveasca iar "trenul" din spate!!! Ceva sfaturi, pareri!!!! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 @rammstein Sincer ciudat... de at si-a mai facut de cap? Chiar asa nu am patit... am apatit sa treaca 2 trepte de odata... doar de catvea ori. ...cam bate vantu pe forumul de CBF... ceea ce priveste problema mea... verdictul final... telescop spate nou!... asta e amu stau si vanez pe ebay dupa unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) Ramas in urma unui "upgrade" la MRA, daca intereseaza pe cineva un parbriz original de CBF 600 S, sa-mi dea un mesaj privat. Editat August 23, 2012 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.