Jump to content
UzZy

Honda Cbf 600 S

Recommended Posts

Va salut!

 

Se vinde CBF 600 PC43 din 2010, prima inmaticulare 2011, stare buna, tot ce trebe pentru touring, genti, topcase, rear hugger, front extension, GiPro, Pilot Road 4 noi, 1000 km, crash pad, parbriz Givi inalt plus deflector Mra Xcreen reglabil, Leo Vince, toba originala, parbriz original, doua chei, dubluri destule pt genti. 4500 E

 

Sanatate!

Pai, ce s-a intamplat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

 

Se vinde CBF 600 PC43 din 2010, prima inmaticulare 2011, stare buna, tot ce trebe pentru touring, genti, topcase, rear hugger, front extension, GiPro, Pilot Road 4 noi, 1000 km, crash pad, parbriz Givi inalt plus deflector Mra Xcreen reglabil, Leo Vince, toba originala, parbriz original, doua chei, dubluri destule pt genti. 4500 E

 

Sanatate!

Salut poti sa mi spui de unde ai legat indicatorul de viteza.Vreau sa pun si eu pe un cbf sa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, ce s-a intamplat ?

 

Nimic. N-am bani de masina :laugh: . Serios, ceva probleme financiare, motocicleta imi place foarte mult, e si completa pentru touring.

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de sfaturi.

Problema la moto era doar bateria.

Schimbat bateria cu o Varta noua.

E totul super ok.

Am verificat si incarcarea si e ok.

Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine modifica o sa.vreau pt comfort,a modificat cineva la cbf?nu prea ma simt bine la km mai multi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine modifica o sa.vreau pt comfort,a modificat cineva la cbf?nu prea ma simt bine la km mai multi.

 

Da am modificat eu....adica nu eu personal, un baiat din TM. S-a schimbat buretele si un material mai moale decat cel original... se simte.

 

Uite acii pozele: /index.php?/topic/102209-honda-cbf-600-s/?p=3596357

 

De atunci am mai facut o modificare la partea de pasager si s-a scos acea inaltare ca nu ajuta deloc dupa ce am pus suport de spate si pe topcase.

Edited by dragonlord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,facuta la dan,stiam de el.mai sunt unii pe la iasi,dar sa vad cum fac.curier dus, curier intors,.ms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut , am gasit sa cumpar ceva...am insa o nalamurire si as aprecia o parare referitoare la frecventa cu care se schimba fluidele - lichidul de frana si antigelul...mentionez ca este din 2006, inmatriculata in 2009 si are vreo12000 km...este necesara operatiunea cat mai urgent , sau merge amanata pana la inceputul sezonului urmator? multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar schimba,nu coasta f mult lichidele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cunosti istoricul motorului. Daca vrei sa fii sigur pe tine schimba lichidul de frana. E 40 ROn cutia sau ceva de genu. Oricum un service mai dotat poate sa-ti masoare calitatea lichidului.

Dar na...cum cauciucurile te tin pe asfalt asa franele te ajuta sa opresti in timp...deci mai bine sa tina cum trebe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine comanda de pe aliexpress,vreau un indicator de treapa pt cbf,poate ma cuplez la transport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, băieți.începând de azi ma număr si eu printre posesorii de Cbf600sa.an 2006, stat in showroom pana in 2009...12000km...o oferta de nerefuzat.impresionat de cicliști ca si siguranta pe care îți da senzația ca le ai...nu așa impresionat de consum, București Galați , pe A2,constant 160 cu reprize de 180-200...se cam arunca la 7....dar e stabila si iertatoare.inca o iau pe ghicite la faza cu socul, nu stiu cat să-l trag , mai ales daca moto a staționat maxim o ora si motorul e cald.sper sa nu o dau in bara.ajuns acasa, admirat moto, băut bere si curățat lanț...si am constatat ca la cald , pe liber, daca ma joc cu maneta de ambreiaj, cand ii dau drumul se aude un usor uruit, ca de rulment.sper sa fie doar o impresie, sau sa dispara cand schimb uleiul.in seara asta dau comanda de ulei si filtre.iar in viitorul apropiat, când mai găsesc ceva prin portofel, lichid de frana si antigel..păreri despre repsol? Asfalt uscat...

Edited by bilutza931

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit ...huruitul e de abia la inceput. Nu-ti bate capul...este un trademark Honda la oala de ambreiaj .In curand va face si la rece si la cald. Consumul se va stabiliza undeva la 6 medie.

Nu-ti bate capul cu detalii....fa-i revizia si bucura-te de ea... va merge mult si bine fara interventii majore. Ai grija de ea si ai sa constati ca este o moto care nu se strica...

Sa o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos!

 

Nu-i mai actiona socul cand este calda.

Daca nu-i stabil ralantiul, nu inseamna ca-i nevoie de soc, ci de o curatare + sincronizare a carburatoarelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc de feedback.pana acum sunt mulțumit, așa on principiu...mi-ar fi plăcut zvâcul de la v2,inca nu sunt foarte împăcat cu ideea de a avea 4000 in bord la 60-80, intr-a VI...dar na, poate inca nu sunt eu obișnuit cu 4L...ma gândesc la un upgrade la sa, este cam incomoda după vreo 200 km, si eventual un windscreen mai înalt...in rest sunt mulțumit.azi au ajuns uleiul si filtrele, si urmează sa le schimb...după ce am luat Motul 5100, full sintetic , ma gândeam ca ar fi fost bine un mineral, mai ales ca am observat si acel uruit la relantiu...dar in fine, deja faptul e consumat...drumuri bune la toată lumea .

Edited by bilutza931

Share this post


Link to post
Share on other sites

5100 este sintetic,despre sa si eu o modific la Motovis ploiesti,200 lei pe bucata,iar de parbriz la motoflay ploiesti am luat un givi si bun la pret .


» Post actualizat in 16 Jul 2017 19:40

Vine cineva din cbf isti la MAN, cabana cumpana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine comanda de pe aliexpress,vreau un indicator de treapa pt cbf,poate ma cuplez la transport.

Ce indicator?

In UK am gasit unul foarte apreciat si de calitate dar costa undeva la 450-500 lei. Mi se pare multicel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff,foarte scump frate,nu dau atat pe el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce indicator?

In UK am gasit unul foarte apreciat si de calitate dar costa undeva la 450-500 lei. Mi se pare multicel...

Bre, va dau banii afara din casa ? Luati de pe eBay : cu 40 $. Cautati : Plug&play Motorcycle Gear Indicator Red LED for honda CBR1000R VTX1800 CBF600

 

http://www.ebay.com/itm/Plug-play-Motorcycle-Gear-Indicator-Red-LED-for-honda-CBR1000R-VTX1800-CBF600/282219622548?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649

 

Mi-am luat eu, anul trecut, foarte bun si practic. L-am montat singur, are instructiuni, dar va trebuie manualul de service al Hondei, sa legati firele de la turatie, viteza si punct neutru. Se da jos farul si se trag firele din mufele care vin spre bord. Dupa montare, un fir se pune la masa (il tii cu stanga pe un fier care are minus) si se merge cu motoreta si schimbi pana ajungi in a 6-a. Merge sa invete si pe stand.

 

Dar, are si ceva dezavantaje (nesemnificative):

-in soare puternic nu prea se vede, ar merge un afisaj LCD mai bine - deh chestii chinezesti. Ca alternativa, ma gandeam sa confectionez o cutie mica pe dimensiunea lui de la un sampon, cutie de bere, etc. Un fel de cilindru gol la ambele capete sa fie mereu in umbra. Intrucat am si paravant, am renuntat

-prinderea e un pic dificila - in prezent e cu un dublu adeziv, pe care l-am schimbat anul acesta. Nu stiu de ce, dar primul era mai bun. Incercati sa luati unul mai gros, nu subtire, datorita formei usor curbe a locului unde sta - la miune este intre ceasuri, vedeti poza. Poate cu super-glue, etc, eu n-am incercat

-are un fel de ecran negru, pentru a ajuta la citire - anul acesta l-am pierdut, dar inca se vede

-la mine sta intre paravant si bord, iar paravantul flambeaza la drum si tot il loveste - nu e un dezavantaj dar in timp se poate duce.

 

Una peste alta, isi merita cei 40 $

 

Eu am tras firele de la motor intr-o mufa DIN-9 (gen mouse serial, vechi) e imperecheata cu mufa DIN-9 ce am pus-o la afisaj. Pentru CBF600 N, va pot ajuta eu cu sfaturi, poze, legare.

» Post actualizat in 21 Jul 2017 13:22

Pentru domnii care detin modelul pe carburatie, la voi, cand o porniti la rece cu socul tras, ramane pe pozitie tras ?

Eu, daca nu-l tin cu mana, se retrage imediat si ca si normal pana nu se incalzeste putin, moare.

 

N-am inspectat pana acum sistemul de soc si nici carburatoarele sa le fi curatat si sincronizat....stiu, trebuie facute :alcy:

 

La mine sta. Dar cand e la capat de tot, revin foarte putin inapoi, gen 1-2 mm.

» Post actualizat in 21 Jul 2017 13:25

Salutare, de cu.rând sunt posesorul unui CBF600N, începător fiind. Doar ca mă confrunt cu o problemă destul de sâcâitoare: de la 5000 de ture in sus, în orice viteza sau neutru, vibrează șaua la modul insuportabil(parcă aș sta pe o mașină de spălat). Vreun posesor care a întâmpinat problema asta până acum? Aveți vreo idee de la ce ar putea fi? Mulțumesc!

 

Face si la mine. De vreo doua ori: pe la 4...5.000 si 7...8.000 ture. Confirmat ieri cand m-am intors de la Cumpana spre Curtea de Arges. Sunt recunoscute Hondele noastre pentru : vibratii, zgomot ambreiaj (cand e cutia pe liber, la fel si maneta amreiaj) si inca ceva, tot azgomot de transmisie. Dar se mai stie ca nu au moarte - sunt fiabile.

» Post actualizat in 21 Jul 2017 13:37

Si poza cu indicatorul de schimbat viteza. Se vede ca e in soare si nu prea se vede, dar in rest nu e rau. Nu mai are nici capacul care ajuta la vizibilitate.

post-90192-0-63263000-1500644187_thumb.jpg

» Post actualizat in 21 Jul 2017 13:44

Atentie: acest indicator are marele avantaj ca nu mai montati alti senzori pe roata / etc. Este compatibil cu motocicleta noastra. Sunt modele LCD sau altele care necesita un senzor suplimentar (pe care il primesti, dar trebuie sa il montezi bine si mi se pare si cumva riscant).

 

Un dezavantaj ce nu l-am spun mai sus: treapta corecta este aratata dupa cuplarea vitezei si eliberarea ambreiajului. Cand schimbi, indicatorul se zapaceste, nu mai stie de el. De pilda cand schimbi din 4 in 3, el poate indica 5. Dupa ce dai drumul la maneta iti arata 3. Sau schimbi din 4 in 2 si iti arata 5 pana simte ca esti in 2. Deci nu ajuta foarte mult cand te opresti la o trecere si esti in 5 si vrei sa dai 2. Trebuie sa eliberezi ambreiajul sa vezi in ce treapta esti.

 

Gata, nu mai scriu. Sa-mi spuneti cand il primiti.

» Post actualizat in 21 Jul 2017 13:54

PS: o poza mai vechi, cu acel capac. Se vede bine cifra .

post-90192-0-86850000-1500645233_thumb.jpg

Edited by BCB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun BCB,eu vreau unul si acum k tu ai o sa ma ajuti la montaj,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun BCB,eu vreau unul si acum k tu ai o sa ma ajuti la montaj,

Sigur. Cand ti-a venit, ma suni pe 0741 295 269 si vedem unde ne intalnim. Tu ai 600 SA, o sa caut eu schema electrica si rezolvam.

 

Uite cum se vede spre seara (imedait ce a apus soarele, deci inca lumina naturala).

post-90192-0-55080800-1500836931_thumb.jpg

Edited by BCB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Airflow Adjustable Windshield Clear Variable Spoiler Windscreen Wind Deflector For Honda Yamaha Suzuki Kawasaki BMW Ducati KTM

http://s.aliexpress.com/INR3qUzy

(from AliExpress Android)

 

Salut, credeți ca merita așa ceva la un cbf600sa ? A avut cineva si il recomanda, sau sunt bani aruncați? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

As lua si eu unul k are un pret decent,dar nu stiu cat de bn face treaba.


» Post actualizat in 24 Jul 2017 13:46

As lua si eu unul k are un pret decent,dar nu stiu cat de bn face treaba.

Cumpar un ghidon de transalp sa pun pe cbf sa,poate stiti pe undeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...