superbec Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 nu inteleg, ce vrei sa spui, ca o sa functioneze fara furtunasele de vacuum? Nu sunt mecanic, dar ... am crezut ca se duc la ais(sau cum ii zice la kawasaki) dar valva aia face altceva, schimba furtunele daca-s crapate si verifica membrana din interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 As putea paria ca nu are treaba cu nici un nivel ... La EL m-am lovit de o problema similara(statea turat, nu reuseam sa sincronizez sau sa reglez amestecul ok) cand am avut crapat unul din furtunele ce leaga corpul carburatorului de o valva care vine pe lateralul carburatorului. Cea din poza. Furtunele crapate sau membrana in sine crapata poate duce la aceeasi problema. cum se numeste piesa asta? ce cod are, sau ce cod are kitul de reparatie(membrana...)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 (editat) se numeste air shut-off valve, cauta pe www.cmsnl.com si apoi ebay dupa part no. Editat Octombrie 15, 2014 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Vine si pe autonet kit-ul de reparatie, nu are rost sa se complice cu ebay, etc ... Editat Octombrie 16, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avb Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Vine si pe autonet kit-ul de reparatie, nu are rost sa se complice cu ebay, etc ... cum se numeste piesa asta? ce cod are, sau ce cod are kitul de reparatie(membrana...)? ce ai pus in poza,pare sa fie robin ethyl automated de benzina.daca este Asa,un fur tun vine de la reservoir la el ,unul de aceeia si gross me pleaca la carburator si al treilea Mai subtire este comanda vacuumatica si vine dintre cilindru si carburator.problema ta nu are cum sa fie de la el.mai degraba ,o membrana fisurata,sau carburatoarele montate incorect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 ce ai pus in poza,pare sa fie robin ethyl automated de benzina.daca este Asa,un fur tun vine de la reservoir la el ,unul de aceeia si gross me pleaca la carburator si al treilea Mai subtire este comanda vacuumatica si vine dintre cilindru si carburator.problema ta nu are cum sa fie de la el.mai degraba ,o membrana fisurata,sau carburatoarele montate incorect nu e robinet, de benzina, doar seamana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 ce rol are, ce face chestia aia mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 actioneaza un circuit de imbogatire a amestecului pe decelerare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 cam vag, dar multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) cam vag, dar multumesc Adica asa cum ii zicce denumirea, taie aerul pentru unul din jicloare (de exemplu la a mea pe partea de pilot) facand sa creasca debitul de benzina atunci cand decelerezi puternic si amestecul saraceste. Se poate merge si fara el obturand priza de vacuum si unindu-le pe celelalte dar la decelarari bruste pot aparea detonatiile. Mie imi semana cu o pompa de benzina. Editat Octombrie 16, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Adica asa cum ii zicce denumirea, taie aerul pentru unul din jicloare (de exemplu la a mea pe partea de pilot) facand sa creasca debitul de benzina atunci cand decelerezi puternic si amestecul saraceste. Se poate merge si fara el obturand priza de vacuum si unindu-le pe celelalte dar la decelarari bruste pot aparea detonatiile. esti sigur ca merge obturand priza de vacuum si unindu-le pe celelalte? ce inseamna ca a decelarari bruste pot aparea detonatiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 esti sigur ca merge obturand priza de vacuum si unindu-le pe celelalte? ce inseamna ca a decelarari bruste pot aparea detonatiile? Exact cum am spus in momentul cand lasi maneta de gaz si ai ceva turatie amestecul saraceste, nu mai ia foc in motor, este evacuat se aduna acolo si bummm.Pentru asta s-a introdus smecherezul cu air cutoff valve care mai taie aerul prin jiclorul de ralanti(la mine cel putin) si aduce mai multa benzina. Astupa priza de vacuum cu ceva si pune furtun intre celalalte si o sa vezi singur.Nu cred ca-ti ia mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanodobescu Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 EXTRAORDINAR!!!! MERGE!!!! » Post actualizat in 17 Oct 2014 23:43 Am făcut cum a spus Vlad58 şi merge super ! Piesa avea 4 furtunase: unul de admisie, două mai subţiri pe care le-am conectat între ele şi încă unul pe care l-am anulat şi care ducea undeva între carburatoare. Oricum, asta că soluţie provizorie, am dat comandă de kit de reparaţie pt air shutoff valve, dar îmi vine în vreo 8 zile. Mulţumesc tuturor, în special Thunderbyte şi Vlad58! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 EXTRAORDINAR!!!! MERGE!!!! » Post actualizat in 17 Oct 2014 23:43 Am făcut cum a spus Vlad58 şi merge super ! Piesa avea 4 furtunase: unul de admisie, două mai subţiri pe care le-am conectat între ele şi încă unul pe care l-am anulat şi care ducea undeva între carburatoare. Oricum, asta că soluţie provizorie, am dat comandă de kit de reparaţie pt air shutoff valve, dar îmi vine în vreo 8 zile. Mulţumesc tuturor, în special Thunderbyte şi Vlad58! nu uita sa-i multumesti si mecalnicului care decreta ca motorul nu se tureaza de la aer fals, tovarasul alex_partzel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Nu e niciun aer fals acolo, e o membrana care nu functioneaza. Aer fals este aerul tras pe la imbinari, racorduri,flanse. R_amona esti prea agitat. ) » Post actualizat in 18 Oct 2014 13:29 Motorul ala nu se tura de la aer ci de la benzina prea multa care o dadea valva aia defecta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 (editat) Nu e niciun aer fals acolo, e o membrana care nu functioneaza. Aer fals este aerul tras pe la imbinari, racorduri,flanse. R_amona esti prea agitat. ) » Post actualizat in 18 Oct 2014 13:29 Motorul ala nu se tura de la aer ci de la benzina prea multa care o dadea valva aia defecta... Esti pe dinafara taticu! E aer fals toata ziua.Are ori membrana sparta ori furtunul pe vacuum fisurat.Lasa-te de meserie sau invata din experienta altora. Dar am uitat in expertiza ta iti lua probabil 8 ore si o faceai sau o dadeai inapoi in batista. Ce vrei mai mult cand practic l-a scos din uz s-a remediat pe partea de ralanti. Apropo inchide benzina si las-o la ralanti, inainte sa se opreasca o sa vezi ca se tureaza. De ce oare? Editat Octombrie 18, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 degeaba-i explici. pentru el e gaz prea mult, stie el ca se tureaza motorul daca tragi socul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 degeaba-i explici. pentru el e gaz prea mult, stie el ca se tureaza motorul daca tragi socul... Da dar ma enerveaza, i se explica ca "valvula "aia intra in functiune numai pe decelerare cand ai vacuum puternic, memdrana este supta, taie aerul sa faca imbogatirea anestecului deci benzina mai multa si el sutine ca daca e defecta da benzina, nu da nicio benzina daca e defecta ca nu se deplaseaza, dimpotriva daca e sparta trage aerul fals prin ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 (editat) Dacave membrana sparta vacuumul actioneaza insuficient sau deloc pentru retragerea pistonasului. In ambele cazuri rezulta un amestec saracit pe ralanti si deci o tendinta de a ramane turat motorul. Nu ajunge aer in cilindrii, aerul e la fel. Editat Octombrie 19, 2014 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 (editat) Dacave membrana sparta vacuumul actioneaza insuficient sau deloc pentru retragerea pistonasului. In ambele cazuri rezulta un amestec saracit pe ralanti _amestecul daca pistonasul nu e actionat nu e saracit e asa cum trebuie_si deci o tendinta de a ramane turat motorul. Nu ajunge aer in cilindrii, aerul e la fel. Nu e la fel.Iti explic pentru ultima oara poate totusi intelegi. Daca are membeana sparta, exact cum am spus si eu pistonasele nu se retrag (si de aici riscul detonatiilor la decelerare) dar iti patrunde aer suplimentar direct in galerie prin priza de vacuum (care in mod normal era practic astupata de membrana). Editat Octombrie 19, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 » Post actualizat in 18 Oct 2014 13:29 Motorul ala nu se tura de la aer ci de la benzina prea multa care o dadea valva aia defecta... Dacave membrana sparta vacuumul actioneaza insuficient sau deloc pentru retragerea pistonasului. In ambele cazuri rezulta un amestec saracit pe ralanti si deci o tendinta de a ramane turat motorul. Nu ajunge aer in cilindrii, aerul e la fel. Zici ca esti inginer mecanic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Nu sunt inginer mecanic, sunt viitor inginer de aviatie, dar sunt mecanic de motociclete si traiesc din asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 am vazut ce fel de mecalnic esti... te contrazici aiurea pe niste chestii elementare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Ca sunt bun sau rau asta e alta poveste, nu aveti decat sa intrebati pe cei la care le.am servisat motocicletele de 2 ani incoace. Diferenta dintre mine si alti mecanici este ca eu recunosc cand gresesc si nu las pe nimeni sabplece nemultumit din garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 am vazut ce fel de mecalnic esti... te contrazici aiurea pe niste chestii elementare... Iti bati gura degeaba, omu abereaza legat de cum se monteaza/demonteaza un capat de ghidon la o Honda cu tot cu schema explodata in fata si tu ai pretentii sa stie de carburatie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.