Sari la conținut

Postări Recomandate

Ca proaspat posesor de transalp va salut pe toti. Iata ca intru si eu in randurile transalpistilor cu un model 99 destul de accesorizat pe care am apucat sa il testez venind pe el de la IASI la BUCURESTI vineri (frig domne frig ... dincolo era mai cald). Toate bune tuturor.

să înțeleg că ai luat transalpul lui ciprian?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am luat Delo anul trecut, prin primavara. Consumul a ramas acelasi, puterea resimtita a ramas aceeasi....deci doar merge, fara a fi performant.

Acum, daca nu vine cineva sa spuna ca a simtit ceva schimbare cand a luat Champion, eu cred ca poti merge pe Delo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca Champion nu e K&N si diferenta de 15e intre el si Delo trebuie sa aiba o justificare. Nu ma intereseaza putere mai mare in nici un caz, ci consumul sa ramana la fel sau sa se imbunatateasca(in caz ca filtrul actual e foarte murdar - inca nu l-am verificat) si sa filtreze bine.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot inmulti calutii printr-un filtru de aer sau tobe schimbate sau alte modalitati?

Dane, cea mai sigura modalitate de a imbunatati un Transalp este sa il vinzi si sa cumperi Africa Twin :crack:

Metoda este verificata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vine primavara, dar totusi nu vine din prima cu +20*C, vreau sa imi repar manerele incalzite(Daytona), mai exact manerul din care s-a smuls cablul(asa am cumparat motocicleta). Din pacate unul din cele 2 fire din acel cablu este prea scurt(in maner) ca sa mai poata fi legat. Asa ca daca cineva a ramas cu un maner din acesta functional, as fi dispus sa il cumpar(sau sa il primesc cadou daca se poate).

 

Multumesc anticipiat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, cea mai sigura modalitate de a imbunatati un Transalp este sa il vinzi si sa cumperi Africa Twin :crack:

Metoda este verificata :bigstar:

Ehe, cat m-am gandit si razgandit dupa ce am vandut TA-ul din '99 daca sa-mi iau AT, insa eu sunt mic (170 cu detenta cu tot) si m-am dat pe o AT in teren (cea a tatucului Galen), dar TA e bicicleta fata de AT in teren, asa ca voi ramane fidel TA

Acum abia mi-am luat una din '05, o voi tine pana face 10 anisori apoi o sa-mi iau 2008-ul sau un TDM de 900 ca ma inebuneste :) numai mi-e ca o s-o cam distrug pe forestiere :crack:

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"se pot inmulti calutii printr-un filtru de aer sau tobe schimbate sau alte modalitati?"

 

printr-un filtru de aer sau/si tobe schimbate vei obtine o reactie la gaz(accelerare) mai rapida. ATAT!!!!

 

Pentru a inmulti calutii trebuie sa faci schimbari in interiorul motorului cum ar fi: alta axa/e cu came, piston forjat, ambielaj tip sonda, lepuirea (un fel de polisare/slefuire) pieselor in miscare(culbutori, ambielaj, balansieri) eventual schimbati rulmentii cu unii mai destepti(ceramici) si uite asa am ajuns la vreo 5000 de euro usurel, urmeaza carburatia, bujiile, eventual o chiuloasa comprimata.... ehe taica e ceva de treaba :crack:, a era sa uit consumul de carburant trebuie sa dispara din ecuatia asta, il treci la pierderi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum am cautat pe saiturile care vand piese originale HONDA, si la rubrica "accesorii originale" nu exista asa ceva. Exista cric central honda, tank-bag, tank-pad, top-case, toate draciile, dar kit de lasat mai jos nu.

Parerea mea e ca de fabrica nu se face asa ceva. Iar, parerea mea e sa nu strici bunatate de motocicleta, incearga cu jugul intai, 2-3cm castigi de acolo si o sa fii multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot cumpara piesele pentru coborarea unui TA 2001 RD10?

As vrea sa merg pe o solutie de fabrica...

Daca nu ai gasit original, incearca AICI

Face si pt TA

:crack:

Esti mai mic decat mine? Eu am 170 si am desfacut maxim piulitele de la telescop (e moale si cand ma sui se lasa ) si am pus sa joasa si cu bocanci de munte care au talpa mai groasa ajung aproape cu toata talpa jos. Incearca si asa intai :)

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Am Âşi eu câteva întrebări, pentru cei care au de destul timp această motocicletă, ca să-Âşi poată forma o părere:

 

1: Cam care este balanța fiabilitate/costuri de întreținere? Adică, e destul de rezistentă pentru uzul cotidian - drumuri oarecum soft-enduro (străzi proaste, pietruite cu macadam de râu) ocazional ieÂşire pe dealuri, versus costuri piese ?

 

2: Care este consumul mediu - trafic urban lejer + înafara localității, neîncărcată, doar cu conducător aprox. 75 kg;

 

3: Manevrabilitate, frână, stabilitate.

 

Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Âşi eu câteva întrebări, pentru cei care au de destul timp această motocicletă, ca să-Âşi poată forma o părere:

 

1: Cam care este balanța fiabilitate/costuri de întreținere? Adică, e destul de rezistentă pentru uzul cotidian - drumuri oarecum soft-enduro (străzi proaste, pietruite cu macadam de râu) ocazional ieÂşire pe dealuri, versus costuri piese ?

 

2: Care este consumul mediu - trafic urban lejer + înafara localității, neîncărcată, doar cu conducător aprox. 75 kg;

 

3: Manevrabilitate, frână, stabilitate.

 

Mulțumesc.

 

1)Inafara de consumabile, motocicleta nu prea mananca piese daca o intreti. Ce se mai strica daca nu il intretii e melcul de la kilometraj(de la roata).

2)Un consum mediu pentru trafic urban lejer plus exterior e in jur de ~5%(+/- 0.5% in functie de stilul de mers/trafic).

3)Transalpul e o motocicleta manevrabila in mers, dar la viteza mica si pe loc se simte greutatea, iar de forta de franare nu duce lipsa, chiar pot zice ca franeaza foarte bine.

 

Parerea mea e ca totusi nu a fost gandit pentru uz cotidean si iesit pe deal in weekend daca distantele pe care le acoperi sunt scurte. Te-ar ajuta mult mai mult(dupa parerea mea) o motocicleta cu un motor de 250cc in acest caz(mai ales ca ar consuma si mai putin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Depinde cum o gasesti si cat de intretinuta e. A mea e din 94, o am de 3ani si n-am schimbat la ea decat ambreiajul (ca era vechi si patina inca de cand am luat-o), un rulment +consumabile, care nu-s exagerat de scumpe. Mi se pare cea mai potrivita motocicleta pentru toate drumurile din RO.

 

2. daca mergi constant 70-90km/h scoti consum sub 5%, altfel cam 5-5.5%. In oras poti sa ajungi si la 7%, dar depinde mult de stilul de mers.

 

3. Nimic de reprosat. Nu e BMW dar e mai usoara si parca nici nu te doare buzunarul cand o scapi pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Mulțumesc!

...în calculele mele preliminare, câÂştigătorul cel mare este Baby-Transalp, cel cu motorul de 400. Care are însă aproape aceiaÂşi greutate cu cealalaltă. Teoretic ar trebui să consume mai puțin; însă...

Îmi place în draci cum arată; însă acesta este ultimul criteriu. Prioritate au cele practice...

Balanța înclină spre Varadero de 125. Nu râdeți! Merg cel mai mult prin oraÂşul meu cel mic.. străzi rele , viteză mică..., deci contează consumul, confortul Âşi robustețea, mai puțin reprizele (cât Âşi cum mă poț ține de Africa Twin sau altceva).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Âşi eu câteva întrebări, pentru cei care au de destul timp această motocicletă, ca să-Âşi poată forma o părere:

 

1: Cam care este balanța fiabilitate/costuri de întreținere? Adică, e destul de rezistentă pentru uzul cotidian - drumuri oarecum soft-enduro (străzi proaste, pietruite cu macadam de râu) ocazional ieÂşire pe dealuri, versus costuri piese ?

 

2: Care este consumul mediu - trafic urban lejer + înafara localității, neîncărcată, doar cu conducător aprox. 75 kg;

 

3: Manevrabilitate, frână, stabilitate.

 

Mulțumesc.

 

1. O folosesc in special pt soselele noastre "asfaltate". O am de ~ 5 ani si nu am schimbat nimic decat melcul, consumabilele si am sincronizat carburatoarele si tachetii... ca asa a zis mecanicul... eu cred ca nu avea nimic, dar era manopera prea mica si trebuia sa creasca pretul cumva... In afara drumului, pe iarba (miristi si alte zone, ca namoale... acolo o lasi si vi cu tractorul s-o scoti) mi se pare cam grea si nu prea poti sa scoti prea mult din ea sau din tine. Poate cu niste cauciucuri mai de off road, merge mai bine. Cu E-08-urile mele, imi e greu si s-o parchez pe nisip...

2. In carte scrie ca are rezervor de ~ 18L. Niciodata nu am putut sa-i bag mai mult de 11L si atunci cand deja se oprise ca nu mai avea benzina. Cu astia, in oras fac cam 150-165km si mers destul de agitat, ca imi place sa fiu mereu primul la semafor, iar in afara... daca alimentez in Otopeni, am fost cu ei pana in Azuga si inapoi in Bucuresti, fara refill.

3. E greu sa intri printre masini cu ea, iar parcarile inguste, la 1.70 ai mei, imi sunt destul de grele, ca nu ajung cu toata talpa jos. Frana... eu zic ca e putin cam prea puternica si daca nu esti atent, blochezi destul de usor si fata si spatele, chiar si la modelul ca al meu cu un singur disc de frana pe fata. Stabilitate... la drum lung, poti sa si dansezi pe ea si nu se simte nimic.

Nu ezita daca ai ocazia, e super pt drumurile noastre!

O seara buna,

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. In carte scrie ca are rezervor de ~ 18L. Niciodata nu am putut sa-i bag mai mult de 11L si atunci cand deja se oprise ca nu mai avea benzina.

 

Si tu chiar crezi ca cei de la Honda te-au pacalit si de fapt are 11L.. :blink: ;)

 

Robinetul rezervorului are 2 pozitii: ON si RES. Cu el pe ON, da, iti curg aprox 11-12L din rezervor, restul raman de REZERVA. Cand treci robinetul pe RES o sa curga si aia..6-7 litri ramasi.

LOL, mare ti-e gradina Doamne..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc!

...în calculele mele preliminare, câÂştigătorul cel mare este Baby-Transalp, cel cu motorul de 400. Care are însă aproape aceiaÂşi greutate cu cealalaltă. Teoretic ar trebui să consume mai puțin; însă...

Însă....

nu are un consum mai mic decât cel cu motor de 583 cm3, sau chiar dacă e mai mic, se simte la putere

nu faci mare afacere, să Âştii

în plus, nu Âştiu cum e cu piesele de schimb, astea de 400 sunt cam rare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...