Sari la conținut

Postări Recomandate

In sfarsit :P

"Acuma" , defapt din toamna lui 2009 am guma asta , Heidenau k76 de care is multumit! Luni imi ajunge si pe fata acelasi model de guma Heidenau k76 - 90/90/21.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru detinatorii de modele de 650 am o mica intrebare: care este cea mai buna varianta de parbriz?

Am citit pe mai multe forumuri si totusi nicaieri nu s-a ajuns la nici o concluzie. Multe lume afirma ca parbrizul standard este cel mai bun din punct de vedere al zgomotului chiar daca protejeaza cel mai putin impotriva ploii si vantului. De asemenea se zice ca parbrizele mai inalte chiar daca ofera aceasta protectie, datorita faptului ca sunt mai inalte creaza turbulente mari la nivelul capului si implicit mai mult zgomot.

Cu parbrizul meu standard(eu am 1.78m inaltime), sunetul nu e o problema, dar vantul luat in piept e destul de deranjant(. De asemeanea si faptul ca parbrizul imi arunca pe viziera stropii de ploaie si insectele.

Parbrizul vario-touring de la MRA e mai inalt doar cu 1cm decat standardul, dar are acel deflector. Ce efect are in realitate asupra curentului de aer? In desenele de pe site'ul MRA arata frumos cum vantul e aruncat sus si curentul asupra casti e redus, dar multa lume zicea ca e mai rau ca cel standard.

Parbrizul touring de la MRA are cu 7.5cm in plus, iar cel de la Givi cu 18.5cm in plus. Reusesc ele sa arunce curentul de aer peste casca pana la o inaltime de 1.80m sau doar creaza turbulente mari la nivelul castii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si tu te astepti sa iti dea cineva anume un raspuns pe care sa poti fi sigur?

 

Cel mai bine cauta sa mergi cu motorul/parbrizul altuia ca sa iti faci singur o parere. Mi se pare normal sa fie parerile impartite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma astept la un raspuns 100% ci doar orientativ. Oricum am citit cam tot ce se putea pe tema asta si pana la urma solutia ar fi un parbriz inalt ca si cel de la Givi sau modelul touring de la Honda si cu un deflector ca si cel de pe vario-touring.

 

Totusi ce nu am aflat este cat de bun este parbrizul de la Touratech pentru motociclistii care au pana la 1.80 intaltime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma astept la un raspuns 100% ci doar orientativ. Oricum am citit cam tot ce se putea pe tema asta si pana la urma solutia ar fi un parbriz inalt ca si cel de la Givi sau modelul touring de la Honda si cu un deflector ca si cel de pe vario-touring.

 

Totusi ce nu am aflat este cat de bun este parbrizul de la Touratech pentru motociclistii care au pana la 1.80 intaltime.

 

daca zici ca ai citit mult pe tema asta si parerile sunt impartite, cum te putem noi ajuta? in cel mai bun caz dandu-ne cu parerea nu? hai sa-mi dau si eu cu parerea. daca vrei sa faci si offroad serios e mai bine sa ai parbrizul mai scurt. risti sa dai cu dinți în el. daca vrei sa fi complet aparat de vant iti recomand calduros LT-ul lui florad: LT1200 de vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, cam asta patesti cand intrebi ceva si astepti sa ti se raspunda ca unui om. E fix la fel ca primirea de anul trecut de la intalnire, cand daca am fost pe Dominator am fost luat peste picior.

Eu am cerut o parere concreta a cuiva care a incercat si a vazut cum sta treaba. Nu am fortat pe nimeni sa imi raspunda si chiar mi-am zis ca celora care nu le convine subiectul pot linistiti sa il ignore fiindca nu ma supar. Deci nu inteleg cu ce am gresit sa primesc 2 raspunsuri atat de ironice?

 

Eu am intrebat de parbriz fiindca toate discutile pe care le-am citit au ramas incerte si vroiam sa vad daca exista pana la urma o parere clara care sa zica: MRA vario-touring este bun daca ai inaltimea x, Givi este bun daca ai inaltimea y si asa mai departe. Singura chestie concreta citita a fost ca un deflector de la MRA pus pe un Honda touring a eliminat atat problema curentului cat si a zgomotului.

 

Am citit ceea ce a zis @piccolino referitor la parbrizul de la Touratech si am retinut ca la peste 1.90 nu isi face treaba. Dar nu am gasit nici o parere referitoare la cum este acest parbriz pentru o persoana inalta de pana la 1.80. Stie cineva cum e?

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Poti sa imi zici daca este ceva mai spabil TA cu cele de 130/90 in loc de 120/90 cum am acum?

Am un prieten cu Afrika si are 130/90, parca ii fuge mult mai putin spatgele pe macadam, desi cauciucurile mele au prifile mai off ca ale lui

 

Poti sa pui linistit ce guma vrei pe spate , chiar si 140/80/17 daca aia o ai acasa :moron:

 

Eu am avut toate 3 marimile , 120/90/17 , 130/80/17 , 140/80/17.

 

Acuma am 120/90/17!

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Poti sa imi zici daca este ceva mai spabil TA cu cele de 130/90 in loc de 120/90 cum am acum?

Am un prieten cu Afrika si are 130/90, parca ii fuge mult mai putin spatgele pe macadam, desi cauciucurile mele au prifile mai off ca ale lui

In mod normal pentru offroad trebuie sa ai gume mai inguste , pentru a taia in noroi , nisip , ce o mai fi... Nu poti compara Africa cu TransALP pentru ca pe Africa se pune guma de 140/150 pe spate... are janta mai lata si atunci o guma de 130 ii mai subtire comparativ cu acelasi lucru la TransALP.

Pentru asfalt ii bine sa ai mai lata guma dar in limita care ti-o permite janta rotii... pentru TransALP o guma de 140 pe spate ii cam la limita, pentru ca cu cat pui mai lata are bombajul mai mare si automat aderenta mai putina pe curbe.

Eu zic ca nu este diferenta pe care sa o simti intre 120/90 si 130/80. Eu mi-am luat de 120 pentru ca ii mai ieftina decat ceea de 130 :peace:

 

Asta ii guma ce am avut-o prima de 130/80

post-26086-1274052422_thumb.jpg

 

Asta din dreapta ii 140/80 ce l-am dat jos , si cel din stanga ii ce am acuma 120/90

post-26086-1274052466_thumb.jpg

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tenteaza cele 2 de mai jos

Am fost pe un drum de nisip+ piatra si nu eram sigur pe ea. As pune genul acesta chiar daca se toceste mai repede pe asfalt, numai daca nu am probleme de siguranta pe asfalt. Chiar daca nu merg tare 120 maxim, am inteles ca genul asta cramponat nu prea e recomandat ca ar dansa spatele pe asfalt

 

In mod normal pentru offroad trebuie sa ai gume mai inguste , pentru a taia in noroi , nisip , ce o mai fi... Nu poti compara Africa cu TransALP pentru ca pe Africa se pune guma de 140/150 pe spate... are janta mai lata si atunci o guma de 130 ii mai subtire comparativ cu acelasi lucru la TransALP.

Pentru asfalt ii bine sa ai mai lata guma dar in limita care ti-o permite janta rotii... pentru TransALP o guma de 140 pe spate ii cam la limita, pentru ca cu cat pui mai lata are bombajul mai mare si automat aderenta mai putina pe curbe.

Eu zic ca nu este diferenta pe care sa o simti intre 120/90 si 130/80. Eu mi-am luat de 120 pentru ca ii mai ieftina decat ceea de 130 :peace:

 

Asta ii guma ce am avut-o prima de 130/80

post-26086-1274052422_thumb.jpg

 

Asta din dreapta ii 140/80 ce l-am dat jos , si cel din stanga ii ce am acuma 120/90

post-26086-1274052466_thumb.jpg

post-46571-1274073459_thumb.jpg

post-46571-1274073505_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tenteaza cele 2 de mai jos

Am fost pe un drum de nisip+ piatra si nu eram sigur pe ea. As pune genul acesta chiar daca se toceste mai repede pe asfalt, numai daca nu am probleme de siguranta pe asfalt. Chiar daca nu merg tare 120 maxim, am inteles ca genul asta cramponat nu prea e recomandat ca ar dansa spatele pe asfalt

Si pe mine m-a tentat sa imi pun Heidenau k60 , da pana la urma am zis ca pun K76 sa ma tina mai mult. Si daca o fi sa dau de noroaie ma descurc ... :moron: Pe uscat sigur is bune K60 , multi au si nu s-au plans... se mai plange lumea de ele pe ud! Acuma depinde si cum mergi , daca nu esti constient ca mergi pe ploaie sau pe un drum ud inseamna ca esti curajos sau prost! :peace:

 

Ceva gume foarte asemanatoare cu cele din poza din dreapta are un prieten , Geza (Fade2Black) ... ar trebui sa-l intrebi pe el de gumele alea! El a umblat mult si pe asfalt si pe offroad , sigur poate sa iti spuna mai mule. Uita aici ultima iesire facuta de el: Clik!

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, cam asta patesti cand intrebi ceva si astepti sa ti se raspunda ca unui om. E fix la fel ca primirea de anul trecut de la intalnire, cand daca am fost pe Dominator am fost luat peste picior.

Eu am cerut o parere concreta a cuiva care a incercat si a vazut cum sta treaba. Nu am fortat pe nimeni sa imi raspunda si chiar mi-am zis ca celora care nu le convine subiectul pot linistiti sa il ignore fiindca nu ma supar. Deci nu inteleg cu ce am gresit sa primesc 2 raspunsuri atat de ironice?

 

Eu am intrebat de parbriz fiindca toate discutile pe care le-am citit au ramas incerte si vroiam sa vad daca exista pana la urma o parere clara care sa zica: MRA vario-touring este bun daca ai inaltimea x, Givi este bun daca ai inaltimea y si asa mai departe. Singura chestie concreta citita a fost ca un deflector de la MRA pus pe un Honda touring a eliminat atat problema curentului cat si a zgomotului.

 

Am citit ceea ce a zis @piccolino referitor la parbrizul de la Touratech si am retinut ca la peste 1.90 nu isi face treaba. Dar nu am gasit nici o parere referitoare la cum este acest parbriz pentru o persoana inalta de pana la 1.80. Stie cineva cum e?

 

 

cred ca suferi un pic de mania persecutiei :peace: . eu vreau doar sa-ti spun ca parerile vor fi impartite intotdeauna. in funcție de nevoile fiecaruia in parte. deci nu-ți va spune nimeni, niciodata ia-ți ca ala e cel mai potrivit pentru tine!! nu are cum. fiecare se descurca dupa posibilitați. cum iti spuneam eu prefer parbrizul meu care e cel mai scurt posibil si merg cu casca enduro, fara viziera, cu ochelari! si nu ma deranjeaza vantul. sincer, cum spuneam, din punctul meu de vedere mi se pare absurda discutia.

cred ca nimeni, niciodata, niciunde nu-ți va spune ia-ti parbriz din ala ca o sa te simti super...

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce caut eu este sa pun un cauciuc care sa nu ma dea jos de pe mobra cind trebuie sa trec pe un drum de genul asta

Tb sa spun ca nu sunt chiar inalt ca sa ma ajut de picioare cind e vb de asa ceva, deci tb sa ma ajute cauciucul

Am un TA exact ca acela albastru din iesirea voastra si cam acelasi gen de caucicuri, si de 1 mai am fost la garnic unde m-am tavalit in padure de 2 ori deoarece cauciucul nu era cramponat

Era un Freewind cu Heidenau care nu a avut nici o pb

Cum am de gind sa mai ies pe offroad, mai bine sa se toceasca mai repede decit sa nu ma pot baga pe unde merg ceilalti

post-46571-1274110708_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce caut eu este sa pun un cauciuc care sa nu ma dea jos de pe mobra cind trebuie sa trec pe un drum de genul asta

Tb sa spun ca nu sunt chiar inalt ca sa ma ajut de picioare cind e vb de asa ceva, deci tb sa ma ajute cauciucul

Am un TA exact ca acela albastru din iesirea voastra si cam acelasi gen de caucicuri, si de 1 mai am fost la garnic unde m-am tavalit in padure de 2 ori deoarece cauciucul nu era cramponat

Era un Freewind cu Heidenau care nu a avut nici o pb

Cum am de gind sa mai ies pe offroad, mai bine sa se toceasca mai repede decit sa nu ma pot baga pe unde merg ceilalti

Adevaru ii ca TransALPul ii greu pentru offroad , mai ales pentru zone noroioase... sa nu vorbim de penți cu noroi, daca s-a dus nu-l mai redresezi , sau foarte greu! La offroad nu prea ai ce sa cauti cu piciorele pe jos, fiind foarte greu oricum nu faci prea mult cu asta... toata chestia tine de experienta ta pe offroad , cat de bine iti cunosti motorul si limitele tale... sigurat face mult un cauciuc cramponat fata de unu mai putin cramponat... da asta nu inseamna ca nu poate da cu tine in acelasi fel.

Si TransALP`ul are o limita pana unde te descurci bine cu el pe offorad... altii pot mai mult cu el , unii mai putin! 80% tine de cine conduce motorul, asta ii parerea mea!

 

Apropo de noroi si crampoane... daca prinzi noroiu ala lipicios care in 3 m ti-a umplut ambele roti cu 5 cm de noroi , poti sa ai ce fel de guma vrei ca tot acolo esti! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevaru ii ca TransALPul ii greu pentru offroad , mai ales pentru zone noroioase... sa nu vorbim de penți cu noroi, daca s-a dus nu-l mai redresezi , sau foarte greu! La offroad nu prea ai ce sa cauti cu piciorele pe jos, fiind foarte greu oricum nu faci prea mult cu asta... toata chestia tine de experienta ta pe offroad , cat de bine iti cunosti motorul si limitele tale... sigurat face mult un cauciuc cramponat fata de unu mai putin cramponat... da asta nu inseamna ca nu poate da cu tine in acelasi fel.

Si TransALP`ul are o limita pana unde te descurci bine cu el pe offorad... altii pot mai mult cu el , unii mai putin! 80% tine de cine conduce motorul, asta ii parerea mea!

 

Apropo de noroi si crampoane... daca prinzi noroiu ala lipicios care in 3 m ti-a umplut ambele roti cu 5 cm de noroi , poti sa ai ce fel de guma vrei ca tot acolo esti! :peace:

 

te contrazic un pic, luzifer, sper sa nu te deranjeze prea tare. transalpul poate atat cat poate calalretul. indiferent de ce are sub roti. transalp la apa si ca sa parafrazez o reclama... da matale singur next

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te contrazic un pic, luzifer, sper sa nu te deranjeze prea tare. transalpul poate atat cat poate calalretul. indiferent de ce are sub roti. transalp la apa si ca sa parafrazez o reclama... da matale singur next

Da , am vazut pozele :peace: Tare faine ....

Nu cred ca m-ai contrazis si nici nu ma supar ca n-am de ce ... in postul meu de mai sus am spus ca aprox 80% conteaza soferu si dupa aia multe alte accesorii de pe moto! Ca pana la urma si TransALPul are limitele lui ... nu poti sa il compari cu o "capra" mai usoara , ca TransALP-ul tot "vaca" ramane :moron: Dar se pot face multe lucruri cu el doar sa stea persoana potrivita atunci pe motor.

Si eu in postul anterior am pus mai mult accent pe noroi si penti ... acolo esti cam dus cu TransALP-ul. La apa , belti , etc n-are nimic , stiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu lutzifer tv e geniala :moron:

:) Mersi! :D

 

Mie chiar imi place , ca merg slide-uri incontinuu ... singuru lucru care ma deranjeaza ii ca trebuie sa i-au slide-uri ce le-am pus pe Youtube... si Youtube-u mi-a taiat sunetu original pus de mine la multe slide-uri... asa ca la multe din ele au fundal (melodie) aiurea , ce am pus din playlistul lor! Asta e ... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine m-a tentat sa imi pun Heidenau k60 , da pana la urma am zis ca pun K76 sa ma tina mai mult.

Spune-mi te rog "intunecimea voastra" :peace: (Lucifer) cati km tine un k60 i cati un k76, nu vreau cifre exacte, doar aproximativ

Umblu cam 60%asfalt, restul offroad

Multumesc (sper ca nu te-a deranjat gluma) :moron:

Mesaj completat

da sa vad si eu slide-urile alea pe u tube :)

Multam :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-mi te rog "intunecimea voastra" :peace: (Lucifer) cati km tine un k60 i cati un k76, nu vreau cifre exacte, doar aproximativ

Umblu cam 60%asfalt, restul offroad

Multumesc (sper ca nu te-a deranjat gluma) :moron:

 

L-a intrebarea asta m-ai prins :) ca nu stiu sa iti spun, doar sa estimez... pentru ca nu am apucat sa termin k76-le ( il am de 5000 km numa) si k60 nu am avut , doar m-a batut gandu sa imi pun.

k76-le eu zic ca o sa ma tina undeva la 20.000 km mers normal , fara franari initule.. accelerari initile... etc. Mers frumos!

k60 nu prea stiu... da intre 10-15.000 km sigur merge ... asta ar fi mai bine sa iti spuna cine a reusit sa termine o guma dinasta!

 

da sa vad si eu slide-urile alea pe u tube :)

Multam :D

 

Ce slide-uri vrei sa vezi ? Despre care am vb mai devreme?

Poti intra la mine pe Blog si gasesti toate excursiile facute... sau poti intra la mine pe profil de TriluLilu daca ti mai usor sa te uiti printre ele... sau aici link direct cu toate slide-urile moto de pe blog - CLIK!

N-are rost sa te uiti pe YouTube ca acolo la multe din ele nu am melodiile originale puse de mine... ca mi le-au taiat !

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Extraordinar ce face nenea asta cu TA

Ma ia cu ameteala, si nu are nici cine stie ce cauciuc

Super

 

te contrazic un pic, luzifer, sper sa nu te deranjeze prea tare. transalpul poate atat cat poate calalretul. indiferent de ce are sub roti. transalp la apa si ca sa parafrazez o reclama... da matale singur next
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Extraordinar ce face nenea asta cu TA

Ma ia cu ameteala, si nu are nici cine stie ce cauciuc

Super

Cateva poze si de la mine cu transalpul "la apa". Doar la bivoli pe place apa. :laugh: Se poate si cu transalpul numa tre sa ai grija ca e greu, daca il inclini nu-l mai poti tine. :D

uqAYh0158189-02.jpg

GB4sHl959038-02.jpg

S6E0lE170875-02.jpg

Preferata mea :laugh:

Plyx3q130936-02.jpg

post-10567-1274294593_thumb.jpg

post-10567-1274294659_thumb.jpg

post-10567-1274294745_thumb.jpg

post-10567-1274294813_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lutzifer

super blogul,,, m-am tot uitat la filmele facute in excursiile tale pana noaptea tarziu de imi picau ochii-n gura de somn :laugh:

bravo :laugh:

Mersi! Pai iti cam i-a ceva timp sa te uiti peste ele :laugh: ... pe vremea aia era din ce sa iesim saptamanal , au fost chiar 15-20 de week-uri consecutive! Acuma o sa ma bucur cand ies undeva ... saracie peste tot :o

 

PS: daca mai ai de vizionat , spor in continuare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine imi vinde un Transalp? Treb sa fie fabricat dupa 94 dar nu mai tarziu de 99 (prefer totusi modelele 94-96), sa fie in stare buna si sa aiba eventual un minim de extras-uri. In functie de an, stare si dotari sunt dispus sa ofer pana la 2000 eu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...