vlady_80 Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 Poate sa-mi zica cineva daca handguard-urile de pe transalpul de 600 se potrivesc si pe cel de 650? Mersi ola eu zic ca se potrivesc ce am vaz io in poze cam sunt la fel prinderea , designul e diferit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Salut! Cine ma poate ajuta sa imi incarc si eu bateria ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Vine primavara , rasare soarele , rasar ghioceii , poate rasar si niste bani de undeva , in alta ordine de idei urmeaza sa scot si eu transalpul din beci si sa ma apuc de treaba : in primul rand trebuie sa-i repar carena dreapta , care a crapat un pic in urma unei mici greseli de pilotaj aproape stand pe loc , apoi urmeaza vopsirea , aici m-am gandit sa n-o vopsesc ci sa fac un hidrotransfer ( ma costa aprox 200 ron sa vopsesc doar carena dreapta , iar tot cam atat costa si sa fac hidrotransfer pentru toata partea din fata , adica ambele carene si plasticele alea mici de la far ; apropo, imi lipseste plasticul de sub far , asa am luat motorul , oare unde gasesc unul ? Cred ca ar costa cam 100 euro un hidro transfer total , iar vopsirea cel putin dublu . Voi ce parere aveti despre asta ? La hidrotransfer se foloseste in general imitatia aia de cabon, dar sunt si alte modele ,ca parca nu as vrea neaparat carbon. Ar mai fii stikerele cu transalp si rally touring. Astea ar fii chestiile mai importante , iar apoi urmeaza un crash bar ( asta cred cava fi home made ) si un suport de bagaje ( tot home made ) sau poate iau un wingrack givi , ca am gasit unul ieftin in toamna ( sper sa mai fie valabil). Mai astept pareri si sugestii . Pana atunci numai bine si mult soare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Unde ti le faci pe hidro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Aici in Targu Mures este o firma care se ocupa cu asa ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Da-mi si mie un nume/contact ceva, mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Da-mi si mie un nume/contact ceva, mersi. pai este si in buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Nume, site, nr te, indiferent de unde sunt Editat Februarie 27, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 www.wtprint.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Mda, nu merge nimic pe site-ul ala. Mersi oricum, o sa vad cum fac rost de contactul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Mda, nu merge nimic pe site-ul ala. Mersi oricum, o sa vad cum fac rost de contactul lor. email:adrian@magazintuning.ro ID rosu_adrian@yahoo.comhttp://www.magazintuning.ro/exemplificare-video-hidrotransfer/ Editat Februarie 27, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 mai nebunaticilor! cum de a-ti reusit sa-l convingeti pe Teutul Sr. sa treaca pe transalp! in alta ordine de idei un transalp pana in 1500e, ingrijit pt un prieten de al meu unde gasesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 cred ca gasesti pe transalp.ro si am mai vazut unul aici la noi in Timisoara pe publitim (net) acum vreo saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpuv Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 salutare la toata lumea vinde careva dintre voi un Transalp 94-99? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Dupa stiinta mea, in 94 s-a schmbat doar farul, s-a renuntat la farul patratos pentru unul mai "aerodinamic". In 96 s-a trecut de la 1 disc de frana pe fata la 2 discuri, iar in 97 s-a schimbat CDI-ul cu TCI, astfel eliminandu-se binecunoscuta problema cu lipiturile reci la CDI. Deci intre 94 si 99 e maaaaaaaaaare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Va salut din nou. Saptamana viitoare inmatriculez motocicleta si vreau sa schimb si cauciucul pe spate. Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Va salut din nou. Saptamana viitoare inmatriculez motocicleta si vreau sa schimb si cauciucul pe spate. Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130? Multumesc daca nu te cunoaste cel de la RAR poti avea probmeme.sa intimplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Probleme DA . Ce scrie in talom si in cartea ei aia pui de nu mai vi o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Dupa stiinta mea, in 94 s-a schmbat doar farul, s-a renuntat la farul patratos pentru unul mai "aerodinamic". In 96 s-a trecut de la 1 disc de frana pe fata la 2 discuri, iar in 97 s-a schimbat CDI-ul cu TCI, astfel eliminandu-se binecunoscuta problema cu lipiturile reci la CDI. Deci intre 94 si 99 e maaaaaaaaaare diferenta. In 94 s-a schimbat farul, in 96 carburatia si aprinderea, in 97 i-au mai pus un disc de frana pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Eh, tot aia e. Adica, in opinia mea, sa spui ca preferi un TA din 95 fata de unul din 92, pentru ca arata mai bine, e un mare fas. Daca il iei pe ala 97-99, atunci da, ai facut o treaba. Mai ales cu discurile de frana de pe fata, caci, daca e sa nu-mi placa ceva la transalpul meu, e frana fata. P.S. Cum adica s-a schimbat si carburatia in 96? Ca pe asta nu o stiam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Iar nu ma pot loga pe forum la noi. Manachule, Liviu sau careva va rog putin ajutor . Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 vreau sa schimb si cauciucul pe spate. Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130? Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp? Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp? Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ... Incape, dar nu inteleg ce rost credeti ca are un cauciuc de 130 fata de unul de 120? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Azi am scos motorul din beci , dupa 2 luni jumate si a pornit fara nicio problema la a doua apasare de buton , dupa ce a tras un pic de benzina , fara sa fi avut bateria scoasa sau reincarcata . L-am lasat sa se incalzeasca si i-am dat gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) Azi am scos motorul din beci , dupa 2 luni jumate si a pornit fara nicio problema la a doua apasare de buton , dupa ce a tras un pic de benzina , fara sa fi avut bateria scoasa sau reincarcata . L-am lasat sa se incalzeasca si i-am dat gaz Exact asa a pornit si al meu dupa 3 luni de stat (dec, ian, feb) si eu il tin in garajul de sub bloc unde e temperatura constanta P.S. Cum adica s-a schimbat si carburatia in 96? Ca pe asta nu o stiam. http://www.transalp.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=54 Incape, dar nu inteleg ce rost credeti ca are un cauciuc de 130 fata de unul de 120? E o idee mai stabil pe drum drept si in offroad, dar iti ia din viteza si nu te mai inclini la fel in curbe. Editat Martie 5, 2012 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.