Sari la conținut

Postări Recomandate

Poate sa-mi zica cineva daca handguard-urile de pe transalpul de 600 se potrivesc si pe cel de 650?

Mersi

 

ola eu zic ca se potrivesc ce am vaz io in poze cam sunt la fel prinderea , designul e diferit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vine primavara , rasare soarele , rasar ghioceii , poate rasar si niste bani de undeva :D , in alta ordine de idei urmeaza sa scot si eu transalpul din beci si sa ma apuc de treaba : in primul rand trebuie sa-i repar carena dreapta , care a crapat un pic in urma unei mici greseli de pilotaj aproape stand pe loc , apoi urmeaza vopsirea , aici m-am gandit sa n-o vopsesc ci sa fac un hidrotransfer ( ma costa aprox 200 ron sa vopsesc doar carena dreapta , iar tot cam atat costa si sa fac hidrotransfer pentru toata partea din fata , adica ambele carene si plasticele alea mici de la far ; apropo, imi lipseste plasticul de sub far , asa am luat motorul , oare unde gasesc unul ? Cred ca ar costa cam 100 euro un hidro transfer total , iar vopsirea cel putin dublu . Voi ce parere aveti despre asta ? La hidrotransfer se foloseste in general imitatia aia de cabon, dar sunt si alte modele ,ca parca nu as vrea neaparat carbon. Ar mai fii stikerele cu transalp si rally touring.

Astea ar fii chestiile mai importante , iar apoi urmeaza un crash bar ( asta cred cava fi home made ) si un suport de bagaje ( tot home made ) sau poate iau un wingrack givi , ca am gasit unul ieftin in toamna ( sper sa mai fie valabil).

Mai astept pareri si sugestii .

Pana atunci numai bine si mult soare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, nu merge nimic pe site-ul ala. Mersi oricum, o sa vad cum fac rost de contactul lor.

email:adrian@magazintuning.ro ID rosu_adrian@yahoo.comhttp://www.magazintuning.ro/exemplificare-video-hidrotransfer/

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa stiinta mea, in 94 s-a schmbat doar farul, s-a renuntat la farul patratos pentru unul mai "aerodinamic". In 96 s-a trecut de la 1 disc de frana pe fata la 2 discuri, iar in 97 s-a schimbat CDI-ul cu TCI, astfel eliminandu-se binecunoscuta problema cu lipiturile reci la CDI.

Deci intre 94 si 99 e maaaaaaaaaare diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut din nou.

 

Saptamana viitoare inmatriculez motocicleta si vreau sa schimb si cauciucul pe spate.

Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut din nou.

 

Saptamana viitoare inmatriculez motocicleta si vreau sa schimb si cauciucul pe spate.

Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130?

 

Multumesc

daca nu te cunoaste cel de la RAR poti avea probmeme.sa intimplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa stiinta mea, in 94 s-a schmbat doar farul, s-a renuntat la farul patratos pentru unul mai "aerodinamic". In 96 s-a trecut de la 1 disc de frana pe fata la 2 discuri, iar in 97 s-a schimbat CDI-ul cu TCI, astfel eliminandu-se binecunoscuta problema cu lipiturile reci la CDI.

Deci intre 94 si 99 e maaaaaaaaaare diferenta.

In 94 s-a schimbat farul, in 96 carburatia si aprinderea, in 97 i-au mai pus un disc de frana pe fata :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, tot aia e. Adica, in opinia mea, sa spui ca preferi un TA din 95 fata de unul din 92, pentru ca arata mai bine, e un mare fas. Daca il iei pe ala 97-99, atunci da, ai facut o treaba. Mai ales cu discurile de frana de pe fata, caci, daca e sa nu-mi placa ceva la transalpul meu, e frana fata.

 

P.S. Cum adica s-a schimbat si carburatia in 96? Ca pe asta nu o stiam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb si cauciucul pe spate.

Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130?

 

Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp?

Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp?

Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ...

 

Incape, dar nu inteleg ce rost credeti ca are un cauciuc de 130 fata de unul de 120?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am scos motorul din beci , dupa 2 luni jumate si a pornit fara nicio problema la a doua apasare de buton , dupa ce a tras un pic de benzina , fara sa fi avut bateria scoasa sau reincarcata . L-am lasat sa se incalzeasca si i-am dat gaz :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am scos motorul din beci , dupa 2 luni jumate si a pornit fara nicio problema la a doua apasare de buton , dupa ce a tras un pic de benzina , fara sa fi avut bateria scoasa sau reincarcata . L-am lasat sa se incalzeasca si i-am dat gaz :burnout:

Exact asa a pornit si al meu dupa 3 luni de stat (dec, ian, feb) si eu il tin in garajul de sub bloc unde e temperatura constanta :grinbandit:

 

P.S. Cum adica s-a schimbat si carburatia in 96? Ca pe asta nu o stiam.

http://www.transalp.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=54 :friends:

 

Incape, dar nu inteleg ce rost credeti ca are un cauciuc de 130 fata de unul de 120?

E o idee mai stabil pe drum drept si in offroad, dar iti ia din viteza si nu te mai inclini la fel in curbe.

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...