costinell_mc Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Salut Poti sa imi zici daca este ceva mai spabil TA cu cele de 130/90 in loc de 120/90 cum am acum? Am un prieten cu Afrika si are 130/90, parca ii fuge mult mai putin spatgele pe macadam, desi cauciucurile mele au prifile mai off ca ale lui Poti sa pui linistit ce guma vrei pe spate , chiar si 140/80/17 daca aia o ai acasa Eu am avut toate 3 marimile , 120/90/17 , 130/80/17 , 140/80/17. Acuma am 120/90/17! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) SalutPoti sa imi zici daca este ceva mai spabil TA cu cele de 130/90 in loc de 120/90 cum am acum? Am un prieten cu Afrika si are 130/90, parca ii fuge mult mai putin spatgele pe macadam, desi cauciucurile mele au prifile mai off ca ale lui In mod normal pentru offroad trebuie sa ai gume mai inguste , pentru a taia in noroi , nisip , ce o mai fi... Nu poti compara Africa cu TransALP pentru ca pe Africa se pune guma de 140/150 pe spate... are janta mai lata si atunci o guma de 130 ii mai subtire comparativ cu acelasi lucru la TransALP. Pentru asfalt ii bine sa ai mai lata guma dar in limita care ti-o permite janta rotii... pentru TransALP o guma de 140 pe spate ii cam la limita, pentru ca cu cat pui mai lata are bombajul mai mare si automat aderenta mai putina pe curbe. Eu zic ca nu este diferenta pe care sa o simti intre 120/90 si 130/80. Eu mi-am luat de 120 pentru ca ii mai ieftina decat ceea de 130 Asta ii guma ce am avut-o prima de 130/80 Asta din dreapta ii 140/80 ce l-am dat jos , si cel din stanga ii ce am acuma 120/90 Editat Mai 16, 2010 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell_mc Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Ma tenteaza cele 2 de mai jos Am fost pe un drum de nisip+ piatra si nu eram sigur pe ea. As pune genul acesta chiar daca se toceste mai repede pe asfalt, numai daca nu am probleme de siguranta pe asfalt. Chiar daca nu merg tare 120 maxim, am inteles ca genul asta cramponat nu prea e recomandat ca ar dansa spatele pe asfalt In mod normal pentru offroad trebuie sa ai gume mai inguste , pentru a taia in noroi , nisip , ce o mai fi... Nu poti compara Africa cu TransALP pentru ca pe Africa se pune guma de 140/150 pe spate... are janta mai lata si atunci o guma de 130 ii mai subtire comparativ cu acelasi lucru la TransALP.Pentru asfalt ii bine sa ai mai lata guma dar in limita care ti-o permite janta rotii... pentru TransALP o guma de 140 pe spate ii cam la limita, pentru ca cu cat pui mai lata are bombajul mai mare si automat aderenta mai putina pe curbe. Eu zic ca nu este diferenta pe care sa o simti intre 120/90 si 130/80. Eu mi-am luat de 120 pentru ca ii mai ieftina decat ceea de 130 Asta ii guma ce am avut-o prima de 130/80 Asta din dreapta ii 140/80 ce l-am dat jos , si cel din stanga ii ce am acuma 120/90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Ma tenteaza cele 2 de mai josAm fost pe un drum de nisip+ piatra si nu eram sigur pe ea. As pune genul acesta chiar daca se toceste mai repede pe asfalt, numai daca nu am probleme de siguranta pe asfalt. Chiar daca nu merg tare 120 maxim, am inteles ca genul asta cramponat nu prea e recomandat ca ar dansa spatele pe asfalt Si pe mine m-a tentat sa imi pun Heidenau k60 , da pana la urma am zis ca pun K76 sa ma tina mai mult. Si daca o fi sa dau de noroaie ma descurc ... Pe uscat sigur is bune K60 , multi au si nu s-au plans... se mai plange lumea de ele pe ud! Acuma depinde si cum mergi , daca nu esti constient ca mergi pe ploaie sau pe un drum ud inseamna ca esti curajos sau prost! Ceva gume foarte asemanatoare cu cele din poza din dreapta are un prieten , Geza (Fade2Black) ... ar trebui sa-l intrebi pe el de gumele alea! El a umblat mult si pe asfalt si pe offroad , sigur poate sa iti spuna mai mule. Uita aici ultima iesire facuta de el: Clik! Editat Mai 17, 2010 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Bun, cam asta patesti cand intrebi ceva si astepti sa ti se raspunda ca unui om. E fix la fel ca primirea de anul trecut de la intalnire, cand daca am fost pe Dominator am fost luat peste picior.Eu am cerut o parere concreta a cuiva care a incercat si a vazut cum sta treaba. Nu am fortat pe nimeni sa imi raspunda si chiar mi-am zis ca celora care nu le convine subiectul pot linistiti sa il ignore fiindca nu ma supar. Deci nu inteleg cu ce am gresit sa primesc 2 raspunsuri atat de ironice? Eu am intrebat de parbriz fiindca toate discutile pe care le-am citit au ramas incerte si vroiam sa vad daca exista pana la urma o parere clara care sa zica: MRA vario-touring este bun daca ai inaltimea x, Givi este bun daca ai inaltimea y si asa mai departe. Singura chestie concreta citita a fost ca un deflector de la MRA pus pe un Honda touring a eliminat atat problema curentului cat si a zgomotului. Am citit ceea ce a zis @piccolino referitor la parbrizul de la Touratech si am retinut ca la peste 1.90 nu isi face treaba. Dar nu am gasit nici o parere referitoare la cum este acest parbriz pentru o persoana inalta de pana la 1.80. Stie cineva cum e? cred ca suferi un pic de mania persecutiei . eu vreau doar sa-ti spun ca parerile vor fi impartite intotdeauna. in funcție de nevoile fiecaruia in parte. deci nu-ți va spune nimeni, niciodata ia-ți ca ala e cel mai potrivit pentru tine!! nu are cum. fiecare se descurca dupa posibilitați. cum iti spuneam eu prefer parbrizul meu care e cel mai scurt posibil si merg cu casca enduro, fara viziera, cu ochelari! si nu ma deranjeaza vantul. sincer, cum spuneam, din punctul meu de vedere mi se pare absurda discutia. cred ca nimeni, niciodata, niciunde nu-ți va spune ia-ti parbriz din ala ca o sa te simti super... Editat Mai 17, 2010 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell_mc Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Ceea ce caut eu este sa pun un cauciuc care sa nu ma dea jos de pe mobra cind trebuie sa trec pe un drum de genul asta Tb sa spun ca nu sunt chiar inalt ca sa ma ajut de picioare cind e vb de asa ceva, deci tb sa ma ajute cauciucul Am un TA exact ca acela albastru din iesirea voastra si cam acelasi gen de caucicuri, si de 1 mai am fost la garnic unde m-am tavalit in padure de 2 ori deoarece cauciucul nu era cramponat Era un Freewind cu Heidenau care nu a avut nici o pb Cum am de gind sa mai ies pe offroad, mai bine sa se toceasca mai repede decit sa nu ma pot baga pe unde merg ceilalti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Ceea ce caut eu este sa pun un cauciuc care sa nu ma dea jos de pe mobra cind trebuie sa trec pe un drum de genul astaTb sa spun ca nu sunt chiar inalt ca sa ma ajut de picioare cind e vb de asa ceva, deci tb sa ma ajute cauciucul Am un TA exact ca acela albastru din iesirea voastra si cam acelasi gen de caucicuri, si de 1 mai am fost la garnic unde m-am tavalit in padure de 2 ori deoarece cauciucul nu era cramponat Era un Freewind cu Heidenau care nu a avut nici o pb Cum am de gind sa mai ies pe offroad, mai bine sa se toceasca mai repede decit sa nu ma pot baga pe unde merg ceilalti Adevaru ii ca TransALPul ii greu pentru offroad , mai ales pentru zone noroioase... sa nu vorbim de penți cu noroi, daca s-a dus nu-l mai redresezi , sau foarte greu! La offroad nu prea ai ce sa cauti cu piciorele pe jos, fiind foarte greu oricum nu faci prea mult cu asta... toata chestia tine de experienta ta pe offroad , cat de bine iti cunosti motorul si limitele tale... sigurat face mult un cauciuc cramponat fata de unu mai putin cramponat... da asta nu inseamna ca nu poate da cu tine in acelasi fel. Si TransALP`ul are o limita pana unde te descurci bine cu el pe offorad... altii pot mai mult cu el , unii mai putin! 80% tine de cine conduce motorul, asta ii parerea mea! Apropo de noroi si crampoane... daca prinzi noroiu ala lipicios care in 3 m ti-a umplut ambele roti cu 5 cm de noroi , poti sa ai ce fel de guma vrei ca tot acolo esti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) Adevaru ii ca TransALPul ii greu pentru offroad , mai ales pentru zone noroioase... sa nu vorbim de penți cu noroi, daca s-a dus nu-l mai redresezi , sau foarte greu! La offroad nu prea ai ce sa cauti cu piciorele pe jos, fiind foarte greu oricum nu faci prea mult cu asta... toata chestia tine de experienta ta pe offroad , cat de bine iti cunosti motorul si limitele tale... sigurat face mult un cauciuc cramponat fata de unu mai putin cramponat... da asta nu inseamna ca nu poate da cu tine in acelasi fel.Si TransALP`ul are o limita pana unde te descurci bine cu el pe offorad... altii pot mai mult cu el , unii mai putin! 80% tine de cine conduce motorul, asta ii parerea mea! Apropo de noroi si crampoane... daca prinzi noroiu ala lipicios care in 3 m ti-a umplut ambele roti cu 5 cm de noroi , poti sa ai ce fel de guma vrei ca tot acolo esti! te contrazic un pic, luzifer, sper sa nu te deranjeze prea tare. transalpul poate atat cat poate calalretul. indiferent de ce are sub roti. transalp la apa si ca sa parafrazez o reclama... da matale singur next Editat Mai 18, 2010 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 te contrazic un pic, luzifer, sper sa nu te deranjeze prea tare. transalpul poate atat cat poate calalretul. indiferent de ce are sub roti. transalp la apa si ca sa parafrazez o reclama... da matale singur next Da , am vazut pozele Tare faine .... Nu cred ca m-ai contrazis si nici nu ma supar ca n-am de ce ... in postul meu de mai sus am spus ca aprox 80% conteaza soferu si dupa aia multe alte accesorii de pe moto! Ca pana la urma si TransALPul are limitele lui ... nu poti sa il compari cu o "capra" mai usoara , ca TransALP-ul tot "vaca" ramane Dar se pot face multe lucruri cu el doar sa stea persoana potrivita atunci pe motor. Si eu in postul anterior am pus mai mult accent pe noroi si penti ... acolo esti cam dus cu TransALP-ul. La apa , belti , etc n-are nimic , stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 faza cu lutzifer tv e geniala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 faza cu lutzifer tv e geniala Mersi! Mie chiar imi place , ca merg slide-uri incontinuu ... singuru lucru care ma deranjeaza ii ca trebuie sa i-au slide-uri ce le-am pus pe Youtube... si Youtube-u mi-a taiat sunetu original pus de mine la multe slide-uri... asa ca la multe din ele au fundal (melodie) aiurea , ce am pus din playlistul lor! Asta e ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumushummus Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 bine va mere mai da tot pozati! sunteti japonezi? glumeam desigur faina treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Si pe mine m-a tentat sa imi pun Heidenau k60 , da pana la urma am zis ca pun K76 sa ma tina mai mult. Spune-mi te rog "intunecimea voastra" (Lucifer) cati km tine un k60 i cati un k76, nu vreau cifre exacte, doar aproximativ Umblu cam 60%asfalt, restul offroad Multumesc (sper ca nu te-a deranjat gluma) Mesaj completat da sa vad si eu slide-urile alea pe u tube Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) Spune-mi te rog "intunecimea voastra" (Lucifer) cati km tine un k60 i cati un k76, nu vreau cifre exacte, doar aproximativUmblu cam 60%asfalt, restul offroad Multumesc (sper ca nu te-a deranjat gluma) L-a intrebarea asta m-ai prins ca nu stiu sa iti spun, doar sa estimez... pentru ca nu am apucat sa termin k76-le ( il am de 5000 km numa) si k60 nu am avut , doar m-a batut gandu sa imi pun. k76-le eu zic ca o sa ma tina undeva la 20.000 km mers normal , fara franari initule.. accelerari initile... etc. Mers frumos! k60 nu prea stiu... da intre 10-15.000 km sigur merge ... asta ar fi mai bine sa iti spuna cine a reusit sa termine o guma dinasta! da sa vad si eu slide-urile alea pe u tube Multam Ce slide-uri vrei sa vezi ? Despre care am vb mai devreme? Poti intra la mine pe Blog si gasesti toate excursiile facute... sau poti intra la mine pe profil de TriluLilu daca ti mai usor sa te uiti printre ele... sau aici link direct cu toate slide-urile moto de pe blog - CLIK! N-are rost sa te uiti pe YouTube ca acolo la multe din ele nu am melodiile originale puse de mine... ca mi le-au taiat ! Editat Mai 18, 2010 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell_mc Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Extraordinar ce face nenea asta cu TA Ma ia cu ameteala, si nu are nici cine stie ce cauciuc Super te contrazic un pic, luzifer, sper sa nu te deranjeze prea tare. transalpul poate atat cat poate calalretul. indiferent de ce are sub roti. transalp la apa si ca sa parafrazez o reclama... da matale singur next Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Extraordinar ce face nenea asta cu TAMa ia cu ameteala, si nu are nici cine stie ce cauciuc Super Cateva poze si de la mine cu transalpul "la apa". Doar la bivoli pe place apa. Se poate si cu transalpul numa tre sa ai grija ca e greu, daca il inclini nu-l mai poti tine. Preferata mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Preferata mea Intr-adevar criminala poza Mesaj completat super blogul,,, m-am tot uitat la filmele facute in excursiile tale pana noaptea tarziu de imi picau ochii-n gura de somn bravo Mesaj completat @Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 @Lutzifer super blogul,,, m-am tot uitat la filmele facute in excursiile tale pana noaptea tarziu de imi picau ochii-n gura de somn bravo Mersi! Pai iti cam i-a ceva timp sa te uiti peste ele ... pe vremea aia era din ce sa iesim saptamanal , au fost chiar 15-20 de week-uri consecutive! Acuma o sa ma bucur cand ies undeva ... saracie peste tot PS: daca mai ai de vizionat , spor in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Cine imi vinde un Transalp? Treb sa fie fabricat dupa 94 dar nu mai tarziu de 99 (prefer totusi modelele 94-96), sa fie in stare buna si sa aiba eventual un minim de extras-uri. In functie de an, stare si dotari sunt dispus sa ofer pana la 2000 eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) Cine imi vinde un Transalp? Treb sa fie fabricat dupa 94 dar nu mai tarziu de 99 (prefer totusi modelele 94-96), sa fie in stare buna si sa aiba eventual un minim de extras-uri. In functie de an, stare si dotari sunt dispus sa ofer pana la 2000 eu. un gix cu transalp ? am trait sa o vad si pe asta bafta la vanatoare! Editat Mai 23, 2010 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 un gix cu transalp ? am trait sa o vad si pe asta bafta la vanatoare! M-a imbolnavit Ramirez cu baba lui. Inainte sa fiu Gix cu(viitor) Transalp, am fost pe rand Gixu cu Mz,Nipru,Yamaha, Honda Fireblade si Ducati. Culmea, n-am avut niciodata Suzuki, dar nu e niciodata prea tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Cine imi vinde un Transalp? Eu. Vezi detalii aici. http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...298#entry356298 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 un gix cu transalp ? am trait sa o vad si pe asta bafta la vanatoare! Si uite asa m-am ales cu un transalp. Mesaj completat Eu.Vezi detalii aici. http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...298#entry356298 Vandut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Frumos Sa-l stapanesti sanatos si sa ai parte de multi km fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 FrumosSa-l stapanesti sanatos si sa ai parte de multi km fara probleme Multam , sa fie intr-un ceas bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.