varg-voshod Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 (editat) Salut, stie cineva ce se intampla in cutia de viteze si daca este grav cand uneori se intampla sa iti taie unu calea si esti nevoit sa pui frana de urgenta asa de brusc incat nu ai apucat sa schimbi vitezele suficient de repede si atunci cand dai drumul la ambreiaj nu este nici in neutru nici in viteza si se aude un crancanit slab si normal ca nu trage. In cazul asta am folosit repede ambreiajul si am schimbat in jos pana am dat de a intaia si a functionat normal dupa aia. Editat Noiembrie 13, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Desi am avut SV 650, deci stiu cum trage Stromul, nu as renunta la TA decat in favoarea unui miar, daca as face doar touring, incarcat. Pe asfalt bun Stroama de 650 bate pe toata linia TA ul, dar ii lipseste polivalenta acestuia. Momentan, pentru ce am eu nevoie, TA ul e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Salut, stie cineva ce se intampla in cutia de viteze si daca este grav cand uneori se intampla sa iti taie unu calea si esti nevoit sa pui frana de urgenta asa de brusc incat nu ai apucat sa schimbi vitezele suficient de repede si atunci cand dai drumul la ambreiaj nu este nici in neutru nici in viteza si se aude un crancanit slab si normal ca nu trage. In cazul asta am folosit repede ambreiajul si am schimbat in jos pana am dat de a intaia si a functionat normal dupa aia. Se foote dar nu asa usor. valabil si la amsina and co Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Salut, stie cineva ce se intampla in cutia de viteze si daca este grav cand uneori se intampla sa iti taie unu calea si esti nevoit sa pui frana de urgenta asa de brusc incat nu ai apucat sa schimbi vitezele suficient de repede si atunci cand dai drumul la ambreiaj nu este nici in neutru nici in viteza si se aude un crancanit slab si normal ca nu trage. In cazul asta am folosit repede ambreiajul si am schimbat in jos pana am dat de a intaia si a functionat normal dupa aia. patesc zilnic. la schimbari bruste ale vitezelor. cand mergi mai tare si mesteci mult in ele sare des. mai ales intre a 2-a si a 3-a. nu se intampla nimic atata timp cat nu caraie. de curand am schimbat ambreiajul si am observat ca selectorul ala de viteze avea chiar din fabrica o zona marita intre viteze. n=o baga in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 patesc zilnic. la schimbari bruste ale vitezelor. cand mergi mai tare si mesteci mult in ele sare des. mai ales intre a 2-a si a 3-a. nu se intampla nimic atata timp cat nu caraie. de curand am schimbat ambreiajul si am observat ca selectorul ala de viteze avea chiar din fabrica o zona marita intre viteze. n=o baga in seama. Bai merci de raspunsul rapid, o sa incerc sa am grija de acum inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 am somat in ultima vreme pe partea de modificare a mobrei pe lista s-au mai adaugat furtun frana cu camasa metalica la lungimea potrivita. suport etrier de ATrd03 si un lustru la doba. ahh si zale de legatura de la ciclop , mare noroc ca am gasit un lant 525 ca nou sa iau 3zale si si mai mare noroc cu scula de nituire dezniturie. Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Pregătiri pentru GrossGlockner? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Apăi aşa am şi eu acum, 3 kilometri de furtun de frână. L-am rupt pe al meu şi-am cumpărat unul SH de Transalp, mi-era frică de faptul că o să fie scurt...când colo îl pot lega lejer la pompa faţă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 mare noroc ca am gasit un lant 525 ca nou sa iau 3 zale Adica ca am gasit eu :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Salut! De la ce se trage zornaitul metalic din toba pe decelerare brusca? E de schimbat sau exista remedii? ..e un PD06/87 Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 De la sitele desprinse din interiorul tobei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Nasol. Se repara sau se schimba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 merge o operatie pe cord deschis...dar un sh in mintile ei e varianta cea mai buna. sau chiar una aftermarket. eu am schimbat-o pe a mea cu un Laser Produro si am dat-o super cheap pe cea veche. 50ron. chekc transalp.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Cum s-ar putea traduce acea "operatie pe cord deschis"? Sa o desfac din suduri ca pe pateu sau?... PS: Am gasit ceva la 200RON, insa mi-e teama de logica elementara ca or fi cam in aceeasi stare (fiind vb. de un PD06). Editat Noiembrie 20, 2013 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 La banutii astia cauta una aftermarket Pe ebay gasesti la 30e, si e plin de ele. Vorbesc de evacuarile originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 (editat) Dacă nu te deranjează sunetul, atunci nu ai motive de a arunca banii pe o altă tobă. Şi să ştii că nu contează dacă e PD06 sau PD10, eu am avut un PD10 1999 şi avea site desprinse. Editat Noiembrie 21, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Adica ca am gasit eu :-) Asai, da am zis sa nu fac reclama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Pai poate vreau sa vand zale din lantul ala, asa ca nu strica reclama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Doar daca e la oferta cu bascula de AT ce o ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 La banutii astia cauta una aftermarket Pe ebay gasesti la 30e, si e plin de ele. Vorbesc de evacuarile originale Hmm, imi place forma originalului (mai ales la ITP) si nu ma gadila cu nimic sa-i pun trombon sau alta mama de instrument muzical in loc. Te intrebam doar daca este reparabila duda cu sitele cazute p-acolo in vreun fel. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Poti sa o repari, doar ca e mult de munca. Trebuie sa o tai cu flexul pe la imbinari. O desfaci, sudezi ce e despriuns/rupt dupa care sudezi din nou pe unde ai taiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Sau ii pui suruburi,ca sa nu o mai tai data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 dpvm nu merita nici suruburi si nici operata , decat daca e ceva mai rar/special. Tobe de transalpuri se gasesc gaaaarla in DE si IT LA 30e. Una aftermarket aduce un plus de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Pe azi aveam planificata o iesire off road, dar cum a plouat toata noaptea si toata lumea e noroi, am anulat o. In schimb, am zis ca hai sa o spal putin. Si am patit o nepatita: stand pe cricul central, s a crapat placa de beron de sub ea si a cazut pe dreapta, iar parbrizul s a agatat de mine cumva, naiba stie cum. Daune: carena fata, adica cele doua gauri de jos de prindere ale parbrizului. Merge refacuita carena oare? Sau sa caut alta? (desi preturile la carene SH sunt nesimtite erau de tot). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Doar ce am ajutat un amic sa-si refaca dupa o indelungata reparatie capitala un XT600 si az-noapte pe la 3AM a pornit-o in garaj cu un after markat d-asta(Arrow daca nu gresesc), tot pt plus putere. Mi-au tiuit urechile cateva minute bune dupa ce a oprit-o sa nu trezasaca tot cartierul. Clara-i treaba ca nu ma "gadila" zgomotu ala sa-l tin dupa mine la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.