sisoie Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 Salut! Ca incepator in ale Transalpului am si eu cateva intrebari catre cei mai vechi in domeniu in leg cu utilizarea motocicletei: am facut cam 700km cu o medie de 5,3% din care 500 in afara si restul de frecus... afara mersul a fost permanent 110-130km/h si uneori reprize scurte de 140-150 (nu mai mult de 5-10 min). Peste tot cu pasager fara bagaje. E bun consumul? Apoi. Temperatura imi sta putin sub jumatatea scalei sau uneori putin peste jumatate... e bine? Habar nu am, DR-ul era racit cu aer si nu avea nici un fel de indicator (nici bec de ulei.. ). Daca se aprinde becul de ulei (nu mi s-a aprins niciodata, doamne fereste!) ce inseamna. Presupunand ca se aprinde, ce e de facut? Ce ulei recomandati? Mineral? Semisintetic? Transalpul are probleme cu ambreiajul? Multumesc mult. VA salut si va urez numai plimbari frumoase pe soare si asfalt uscat! Cred ca ai un consum bun. Eu i-am facut ieri consumul. Mers in afara cu pasager 110-130 km/h pe sosea dupa care viraje, urcus, coboras deci forjata ceva mi-a luat 5%. Despre temperatura mi-am facut si io griji. Credeam ca nu se incalzeste destul motorul, dar mi-a zis si mie lumea ca e normal si ca asa functioneaza transalpul. Mie acul de temperatura la drum intins nu ajunge la jumate. In oras in schimb pe caldurile astea porneste ventilatorul la greu. Deci eu zic sa nu-ti faci griji de la asta. Bafta si s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 Link util in cazu in care vreti sa comandati piese. atentie!! inainte de a comanda verificati si la Honda romania unele's mai iefitine la noi altele la ei. http://www.pieces-honda.com/ sau link direct TA 1998 http://www.pieces-honda.com/pieces-option-...600VW-1998.html Practic pe site puteti gasi aproape orice piesa, stickere, surub, piulitza. Sper sa va fie de folos Salut! Ca incepator in ale Transalpului am si eu cateva intrebari catre cei mai vechi in domeniu in leg cu utilizarea motocicletei: am facut cam 700km cu o medie de 5,3% din care 500 in afara si restul de frecus... afara mersul a fost permanent 110-130km/h si uneori reprize scurte de 140-150 (nu mai mult de 5-10 min). Peste tot cu pasager fara bagaje. E bun consumul? Apoi. Temperatura imi sta putin sub jumatatea scalei sau uneori putin peste jumatate... e bine? Habar nu am, DR-ul era racit cu aer si nu avea nici un fel de indicator (nici bec de ulei.. ). Daca se aprinde becul de ulei (nu mi s-a aprins niciodata, doamne fereste!) ce inseamna. Presupunand ca se aprinde, ce e de facut? Ce ulei recomandati? Mineral? Semisintetic? Transalpul are probleme cu ambreiajul? Multumesc mult. VA salut si va urez numai plimbari frumoase pe soare si asfalt uscat! Cam asa am si eu consumul, cel mai mic vara 4.8 cu media de 80 Km/h pe la primele iesiri anu trecut. Eu zic ca e f bun. Consum maxim 7.5 -140km/h vant lateral, 6 grade februarie autostrada. Teoretic martorul de ulei s ar aprinde daca uleiul ajunge la nivelul minim(corectati ma daca gresesc) Ulei am bagat asa : Castrol superbike full sintetic Motul semisintetic Motorex semisintetic La inceput cei de la service(Razna si Tanga motors) mi au spus ca trebe full sintetic, apoi semisintetic ca motoru e din 98, dar nu am decat 39.000 km...in fine nu am simtit diferentza, nu mi a patinat ambreiaju in nici una din situatii. Temperatura- depinde cat e de cald si cum mergi cu ea...daca mergi in oras si o freci numa in 1-2 creste si pe 34 de grade la umbra e si normal sa porneasca termocupla(bine ca e acolo). La drum lung sta sub jumatea scalei chiar dc e f cald afara. Ideea e ca daca ai un lichid de racire mai bogat in antigel at o sa creasca temp mai repede vara, nu stiu care e proportia ideala eu am bagat unul gata preparat de la Castrol, nu mi a fiert motoru, nu mi a inghetzat! Bafta mare, asfalt uscat si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 mie mi-a pornit ventilatorul o singura data dupa o tura in oras pe arsita, la drum lung niciodata.. nici nu stiam ca are asa ceva, nu stiam ce se aude...)) Multumesc de informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 mah,v-am cerut si eu ajutorul cu scarita aia si pauza...in fine...am rezolvat-o...prin tot Aradul asta numai ii nimeni cu transalp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Felicitari ! ... In sfarsit ti-ai luat motor serios ! Sa-l stapanesti fericit ! multumesc! Planuiesc o iescursie in Croatia pe 4 iulie (aaaa.... USA day...) si ma duc bineinteles cu ea... Daca am cauciucul spate uzat cam pana la 50% sa-l schimb sau sa meg cu el asa? Mai am unul cam 90-95%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Iunie 21, 2007 Autor Share Postat Iunie 21, 2007 uzat = aluneca pe ud, asa am patit eu cu gumele din echiparea originala, adica bridgestone. acum am ales un pirelli scorpion A/T, un profil putin mai de off decat clasicul pirelli S/T. nu stiu daca sunt bune sau nu caci le am de ieri. sfatul meu e sa-ti schimbi gumele si sa-ti iei la tine 2 leviere un set de petice si o pompa. drum bun! apropo de drum, vad ca nu se baga nimeni la Xpeditia care vreau sa o organizez in iulie pe transalpina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Sal, cred ca am si eu nevoie de cineva care sa ma ajute cu refacutul plasticelor, care cam zornaie din motive de doua bushituri. una pe dreapta , una pe stanga. la cea pe drepata mi-am rupt umarul, la cea pe stanga n-am patit nimic ca acum aveam protectii. si cum nici motorul nu e nou, si nici carenele nu erau de la inceput in perfecta stare acum cam zornaie. Nu am avut pretentii, de la inceput ca eram sigur ca am sa dau cu ea de asfalt, sunt nou in bransa. dar cand i-am spus neveste-mi ca vreu sa-mi iau scuter, mi-a zis ca sunt nebun si ca vreau sa o fac de ras si mai bine imi iau un motor ca lume pe care sa nu mi-l scot din fund cand cobor de pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Daca vrei sa refaci carene (bucatzi lipsa, sparturi) am un nr de tel de la un tip din buc care lucreaza numai cu fibra-carene, barci, etc. Dl. Mircea 0744338309-Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 (editat) Daca vrei sa refaci carene (bucatzi lipsa, sparturi) am un nr de tel de la un tip din buc care lucreaza numai cu fibra-carene, barci, etc. Dl. Mircea 0744338309-Bucuresti Multumesc, l-am notat. ma gandeam si la buloanele de cauciuc, suruburi potrivte... ca de lustruit si vopsit... cand o sa cad mai rar Editat Iunie 21, 2007 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Sal, cred ca am si eu nevoie de cineva care sa ma ajute cu refacutul plasticelor, care cam zornaie din motive de doua bushituri. una pe dreapta , una pe stanga. la cea pe drepata mi-am rupt umarul, la cea pe stanga n-am patit nimic ca acum aveam protectii. si cum nici motorul nu e nou, si nici carenele nu erau de la inceput in perfecta stare acum cam zornaie. Nu am avut pretentii, de la inceput ca eram sigur ca am sa dau cu ea de asfalt, sunt nou in bransa. dar cand i-am spus neveste-mi ca vreu sa-mi iau scuter, mi-a zis ca sunt nebun si ca vreau sa o fac de ras si mai bine imi iau un motor ca lume pe care sa nu mi-l scot din fund cand cobor de pe el. Sotia ta e super femeie! Felicitari pentru amandoua! @Petrica, ok o sa-l schimb inainte sa plec! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 are cineva idee cam cate ture se deschid de la maxim suruburile de aer de la carburatoare (in manual sunt denumite "pilot screw"). Adica stranse la maxim apoi cate ture trebuie deschise pentru un reglaj normal. am umblat la unul dintre ele si nu mai stiu in ce pozitie era... si din manual nu inteleg nmic, acolo se spune ceva de 1/2 ture, dar de unde pana unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Multumesc, l-am notat. ma gandeam si la buloanele de cauciuc, suruburi potrivte... ca de lustruit si vopsit... cand o sa cad mai rar Le gasesti pe site ul de l am postat mai la inceput, uite linku direct ai si preturile la fiecare surubel si bulonel de cauciuc! http://www.pieces-honda.com/pieces2.php?nu...&grande=non Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 prin tot Aradul asta numai ii nimeni cu transalp? Ba da, eu Din 21 iunie, ziua cea mai lunga din an(si noaptea cea mai scurta ) adica solstitiul de vara AR 08 JZW O sa vin si cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 Ba da, eu Din 21 iunie, ziua cea mai lunga din an(si noaptea cea mai scurta ) adica solstitiul de vara AR 08 JZW O sa vin si cu poze Felicitari!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 Ba da, eu Din 21 iunie, ziua cea mai lunga din an(si noaptea cea mai scurta ) adica solstitiul de vara AR 08 JZW O sa vin si cu poze tolvai doamne,te-am gasit in sfarsit... ia-mi id-ul de mess si hai sa vorbim mai multe...numa bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 (editat) Felicitari!! multumesc Dar ce am remarcat la tine e ca locuiesti in Cehia Felicitari si tie Am inteles ca in Cehia se traieste bine tolvai doamne,te-am gasit in sfarsit... ia-mi id-ul de mess si hai sa vorbim mai multe...numa bine... Ce mess, mai frate, ne intalnim sambata viitoare la Pecica Editat Iunie 23, 2007 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 Ce mess, mai frate, ne intalnim sambata viitoare la Pecica pai da,ne intalnim,daca ajung pana acolo,ca eu is in plin bac de saptamana asta ce vine...si nah,sper sa imi fac timp macar pe sambata sa ajung pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 Uitati aici o pagina super cu tips&tricks despre Transalp, sau known problems. Misto tare, gasiti aici solutii pentru cele mai frecvente probleme intalnite la Transalp. http://www.ta-deti.de/ta/knownproblems.html#top Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 Uitati aici o pagina super cu tips&tricks despre Transalp, sau known problems. Misto tare, gasiti aici solutii pentru cele mai frecvente probleme intalnite la Transalp. http://www.ta-deti.de/ta/knownproblems.html#top Cuuuum? Transalpul are probleme??? Sper sa dau de ele cat mai tarziu Din punctul meu de vedere, daca nu am probleme cu grupul motopropulsor, sunt multumit Restul e mai usor de rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 Mda... Si totusi: cum ajung la telescopul din spate fara sa demontez jumatate din motocicleta? Vreau sa-l las mai jos, ca-mi lipsesc vreo zece centimetri din picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 trebuie sa desfaci cele 2 piulite care sunt pe amortizor . se poate ajunge la ele destul de usor folosesti un dorn si bati in alea pana se desfac iti dai tu seama cum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 trebuie sa desfaci cele 2 piulite care sunt pe amortizor . se poate ajunge la ele destul de usor folosesti un dorn si bati in alea pana se desfac iti dai tu seama cum . Na stii ce, decat sa bat cu dornul, mai bine desfac toata motocicleta, nu doar jumatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 Na stii ce, decat sa bat cu dornul, mai bine desfac toata motocicleta, nu doar jumatate eu parca l-am intrebat pe cel de la care am cumparat-o si mi-a zis ca se poate regla fara sa-l scoti... poate se poate si asa, vezi in manual exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 (editat) eu parca l-am intrebat pe cel de la care am cumparat-o si mi-a zis ca se poate regla fara sa-l scoti... poate se poate si asa, vezi in manual exact. Nu se poate ieri m-am invartit o ora pe langa el dupa ce am dat jos carenele laterale de sub sa Am incercat sa bag mana (fara chei) si nu am reusit Mai incerc azi, si dau jos si bateria si carcasa filtrului de aer DAR NU DAU CU CIOCANUL!!! P.S.: Nu am manual Editat Iunie 26, 2007 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hasu Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 vreau sa vand un Transalp repede 1900E.... e cineva amator?an 89..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.