Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut! Ca incepator in ale Transalpului am si eu cateva intrebari catre cei mai vechi in domeniu in leg cu utilizarea motocicletei:

am facut cam 700km cu o medie de 5,3% din care 500 in afara si restul de frecus... afara mersul a fost permanent 110-130km/h si uneori reprize scurte de 140-150 (nu mai mult de 5-10 min). Peste tot cu pasager fara bagaje.

E bun consumul?

Apoi. Temperatura imi sta putin sub jumatatea scalei sau uneori putin peste jumatate... e bine?

Habar nu am, DR-ul era racit cu aer si nu avea nici un fel de indicator (nici bec de ulei.. :thanks: ).

Daca se aprinde becul de ulei (nu mi s-a aprins niciodata, doamne fereste!) ce inseamna. Presupunand ca se aprinde, ce e de facut?

Ce ulei recomandati? Mineral? Semisintetic?

Transalpul are probleme cu ambreiajul?

Multumesc mult. VA salut si va urez numai plimbari frumoase pe soare si asfalt uscat!

:D

Cred ca ai un consum bun. Eu i-am facut ieri consumul. Mers in afara cu pasager 110-130 km/h pe sosea dupa care viraje, urcus, coboras deci forjata ceva mi-a luat 5%.

Despre temperatura mi-am facut si io griji. Credeam ca nu se incalzeste destul motorul, dar mi-a zis si mie lumea ca e normal si ca asa functioneaza transalpul. Mie acul de temperatura la drum intins nu ajunge la jumate. In oras in schimb pe caldurile astea porneste ventilatorul la greu. Deci eu zic sa nu-ti faci griji de la asta.

Bafta si s-o stapanesti sanatos!

:welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link util in cazu in care vreti sa comandati piese. atentie!! inainte de a comanda verificati si la Honda romania unele's mai iefitine la noi altele la ei.

 

http://www.pieces-honda.com/

 

sau link direct TA 1998 http://www.pieces-honda.com/pieces-option-...600VW-1998.html

 

 

Practic pe site puteti gasi aproape orice piesa, stickere, surub, piulitza.

 

Sper sa va fie de folos

 

Salut! Ca incepator in ale Transalpului am si eu cateva intrebari catre cei mai vechi in domeniu in leg cu utilizarea motocicletei:

am facut cam 700km cu o medie de 5,3% din care 500 in afara si restul de frecus... afara mersul a fost permanent 110-130km/h si uneori reprize scurte de 140-150 (nu mai mult de 5-10 min). Peste tot cu pasager fara bagaje.

E bun consumul?

Apoi. Temperatura imi sta putin sub jumatatea scalei sau uneori putin peste jumatate... e bine?

Habar nu am, DR-ul era racit cu aer si nu avea nici un fel de indicator (nici bec de ulei.. :thanks: ).

Daca se aprinde becul de ulei (nu mi s-a aprins niciodata, doamne fereste!) ce inseamna. Presupunand ca se aprinde, ce e de facut?

Ce ulei recomandati? Mineral? Semisintetic?

Transalpul are probleme cu ambreiajul?

Multumesc mult. VA salut si va urez numai plimbari frumoase pe soare si asfalt uscat!

:D

 

 

Cam asa am si eu consumul, cel mai mic vara 4.8 cu media de 80 Km/h pe la primele iesiri anu trecut. Eu zic ca e f bun. Consum maxim 7.5 -140km/h vant lateral, 6 grade februarie autostrada.

 

Teoretic martorul de ulei s ar aprinde daca uleiul ajunge la nivelul minim(corectati ma daca gresesc)

 

Ulei am bagat asa :

 

Castrol superbike full sintetic

Motul semisintetic

Motorex semisintetic

 

La inceput cei de la service(Razna si Tanga motors) mi au spus ca trebe full sintetic, apoi semisintetic ca motoru e din 98, dar nu am decat 39.000 km...in fine nu am simtit diferentza, nu mi a patinat ambreiaju in nici una din situatii.

 

Temperatura- depinde cat e de cald si cum mergi cu ea...daca mergi in oras si o freci numa in 1-2 creste si pe 34 de grade la umbra e si normal sa porneasca termocupla(bine ca e acolo). La drum lung sta sub jumatea scalei chiar dc e f cald afara. Ideea e ca daca ai un lichid de racire mai bogat in antigel at o sa creasca temp mai repede vara, nu stiu care e proportia ideala eu am bagat unul gata preparat de la Castrol, nu mi a fiert motoru, nu mi a inghetzat!

 

 

Bafta mare, asfalt uscat si fara incidente :welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a pornit ventilatorul o singura data dupa o tura in oras pe arsita, la drum lung niciodata.. nici nu stiam ca are asa ceva, nu stiam ce se aude...:D))

Multumesc de informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Felicitari ! ... In sfarsit ti-ai luat motor serios !

 

Sa-l stapanesti fericit ! :D

multumesc! :welcome:

Planuiesc o iescursie in Croatia pe 4 iulie (aaaa.... USA day...) si ma duc bineinteles cu ea... Daca am cauciucul spate uzat cam pana la 50% sa-l schimb sau sa meg cu el asa? Mai am unul cam 90-95%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uzat = aluneca pe ud, asa am patit eu cu gumele din echiparea originala, adica bridgestone. acum am ales un pirelli scorpion A/T, un profil putin mai de off decat clasicul pirelli S/T. nu stiu daca sunt bune sau nu caci le am de ieri. sfatul meu e sa-ti schimbi gumele si sa-ti iei la tine 2 leviere un set de petice si o pompa. drum bun!

apropo de drum, vad ca nu se baga nimeni la Xpeditia care vreau sa o organizez in iulie pe transalpina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc! :welcome:

Planuiesc o iescursie in Croatia pe 4 iulie (aaaa.... USA day...) si ma duc bineinteles cu ea... Daca am cauciucul spate uzat cam pana la 50% sa-l schimb sau sa meg cu el asa? Mai am unul cam 90-95%.

 

Nici nu trebuia sa mai intrebi ! Schimba-l cu unul nou, nu te juca cu siguranta ta ! Mai ales ca pleci la drum lung !

 

Succes ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, cred ca am si eu nevoie de cineva care sa ma ajute cu refacutul plasticelor, care cam zornaie din motive de doua bushituri. una pe dreapta , una pe stanga. la cea pe drepata mi-am rupt umarul, la cea pe stanga n-am patit nimic ca acum aveam protectii. si cum nici motorul nu e nou, si nici carenele nu erau de la inceput in perfecta stare acum cam zornaie. Nu am avut pretentii, de la inceput ca eram sigur ca am sa dau cu ea de asfalt, sunt nou in bransa. dar cand i-am spus neveste-mi ca vreu sa-mi iau scuter, mi-a zis ca sunt nebun si ca vreau sa o fac de ras si mai bine imi iau un motor ca lume pe care sa nu mi-l scot din fund cand cobor de pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa refaci carene (bucatzi lipsa, sparturi) am un nr de tel de la un tip din buc care lucreaza numai cu fibra-carene, barci, etc.

 

Dl. Mircea 0744338309-Bucuresti

 

 

Multumesc, l-am notat. ma gandeam si la buloanele de cauciuc, suruburi potrivte... ca de lustruit si vopsit... cand o sa cad mai rar :D

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, cred ca am si eu nevoie de cineva care sa ma ajute cu refacutul plasticelor, care cam zornaie din motive de doua bushituri. una pe dreapta , una pe stanga. la cea pe drepata mi-am rupt umarul, la cea pe stanga n-am patit nimic ca acum aveam protectii. si cum nici motorul nu e nou, si nici carenele nu erau de la inceput in perfecta stare acum cam zornaie. Nu am avut pretentii, de la inceput ca eram sigur ca am sa dau cu ea de asfalt, sunt nou in bransa. dar cand i-am spus neveste-mi ca vreu sa-mi iau scuter, mi-a zis ca sunt nebun si ca vreau sa o fac de ras si mai bine imi iau un motor ca lume pe care sa nu mi-l scot din fund cand cobor de pe el.

Sotia ta e super femeie! Felicitari pentru amandoua! :D :welcome:

@Petrica, ok o sa-l schimb inainte sa plec!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee cam cate ture se deschid de la maxim suruburile de aer de la carburatoare (in manual sunt denumite "pilot screw"). Adica stranse la maxim apoi cate ture trebuie deschise pentru un reglaj normal.

am umblat la unul dintre ele si nu mai stiu in ce pozitie era... si din manual nu inteleg nmic, acolo se spune ceva de 1/2 ture, dar de unde pana unde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, l-am notat. ma gandeam si la buloanele de cauciuc, suruburi potrivte... ca de lustruit si vopsit... cand o sa cad mai rar :D

 

 

Le gasesti pe site ul de l am postat mai la inceput, uite linku direct ai si preturile la fiecare surubel si bulonel de cauciuc!

 

http://www.pieces-honda.com/pieces2.php?nu...&grande=non

post-6973-1182510312_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin tot Aradul asta numai ii nimeni cu transalp?

Ba da, eu

Din 21 iunie, ziua cea mai lunga din an(si noaptea cea mai scurta :D ) adica solstitiul de vara

AR 08 JZW

O sa vin si cu poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, eu

Din 21 iunie, ziua cea mai lunga din an(si noaptea cea mai scurta :welcome: ) adica solstitiul de vara

AR 08 JZW

O sa vin si cu poze

Felicitari!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, eu

Din 21 iunie, ziua cea mai lunga din an(si noaptea cea mai scurta :thanks: ) adica solstitiul de vara

AR 08 JZW

O sa vin si cu poze

:D tolvai doamne,te-am gasit in sfarsit... :welcome: ia-mi id-ul de mess si hai sa vorbim mai multe...numa bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari!! :crack:

multumesc

Dar ce am remarcat la tine e ca locuiesti in Cehia

Felicitari si tie

Am inteles ca in Cehia se traieste bine

 

:D tolvai doamne,te-am gasit in sfarsit... :welcome: ia-mi id-ul de mess si hai sa vorbim mai multe...numa bine...

Ce mess, mai frate, ne intalnim sambata viitoare la Pecica :thanks:

Editat de Nick61
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mess, mai frate, ne intalnim sambata viitoare la Pecica :D

pai da,ne intalnim,daca ajung pana acolo,ca eu is in plin bac de saptamana asta ce vine...si nah,sper sa imi fac timp macar pe sambata sa ajung pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitati aici o pagina super cu tips&tricks despre Transalp, sau known problems.

Misto tare, gasiti aici solutii pentru cele mai frecvente probleme intalnite la Transalp.

http://www.ta-deti.de/ta/knownproblems.html#top

Cuuuum?

Transalpul are probleme??? :moto:

Sper sa dau de ele cat mai tarziu

Din punctul meu de vedere, daca nu am probleme cu grupul motopropulsor, sunt multumit

Restul e mai usor de rezolvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto:

Mda...

Si totusi: cum ajung la telescopul din spate fara sa demontez jumatate din motocicleta?

Vreau sa-l las mai jos, ca-mi lipsesc vreo zece centimetri din picioare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa desfaci cele 2 piulite care sunt pe amortizor . se poate ajunge la ele destul de usor

folosesti un dorn si bati in alea pana se desfac iti dai tu seama cum .

Na stii ce, decat sa bat cu dornul, mai bine desfac toata motocicleta, nu doar jumatate :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na stii ce, decat sa bat cu dornul, mai bine desfac toata motocicleta, nu doar jumatate :moto:

eu parca l-am intrebat pe cel de la care am cumparat-o si mi-a zis ca se poate regla fara sa-l scoti...

poate se poate si asa, vezi in manual exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...