Lutzifer Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Pai daca ai mers frumos, nu ai avut cum sa vezi limitele gumei, nu? Una peste alta, eu ma bucur ca nu s-a adeverit ce am auzit despre guma asta Felicitari pentru tura Mersi Pai hai sa o luam invers ! Zi tu o guma care nu aluneca pe ud daca accelerezi tare in curba sau bruschezi comenzile. Si pe uscat poti sa ai surprize , ce sa mai vb de ud. Mers normal , frumos ca tot omu ... nu a dat nici un semn ca ar aluneca pe ud. Daca incepi sa franezi in curba stransa sau cine stie ce sa faci cu siguranta aluneca, da intrebarea tot aia ramane: ce alta guma nu luneca pe ud ? Si Michelinu Anakee care cica ii regele in gume pentru Soft Enduro cum ar fi TransALP-ul ... si ala luneca! Sa nu imi zica mie cineva ca nu aluneca ca minte sau nu a avut inca experiente neplacute pe ud. Infine , eu unu si personal sunt multumit. Din punctul meu de vedere mitul a fost distrus NU ALUNECA pe cum se spune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Eu pot sa fac orice cauciuc sa alunece pe orice suprafata... Pt teste va rog sa-mi imprumutati motocicleta si va arat in 2km de mers cum aluneca toate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 aluneca toate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Eu pot sa fac orice cauciuc sa alunece pe orice suprafata... Pt teste va rog sa-mi imprumutati motocicleta si va arat in 2km de mers cum aluneca toate.. 2 km???! pentru ce ai nevoie de asa mult? 100 m sunt suficienti Stau si ma intreb cum au determinat specialistii de la revistele moto din vest ca Michelin Anakee este cel mai bun pe ploaie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Stau si ma intreb cum au determinat specialistii de la revistele moto din vest ca Michelin Anakee este cel mai bun pe ploaie... Asta stiu ca mie mi se adreseaza Ii exact aceasi treaba ca si cu Heidenau , multi spun ca nu-s bune si aluneca si ca bla bla , numa de rau. In schimb de Michelin Anakee toata lumea il lauda si ii bun , si nu aluneca si asa mai departe ... Asta ii ce spuneam eu ... ce auzi si ce iti bagi in minte asa ii bine. Eu am avut si Michelin-u si sincer nu mi s-a parut mai bun sau mai rau de cat Heidenau. Posibil ca acei indivizi care au spus ca Heidenau nu ii bun pe ud au patit-o intr-un fel sau altu ... poate au exagerat cu ceva , pe curbe sau cine stie pe unde si atunci au tras concluzia ca Heidenau nu ii guma buna. Sau efectiv poti avea ghinionul sa prinzi carosabilul mai alunecos , sau sa nu fie asfaltul foarte bun calitativ ... si o poti patii ! Asta nu inseamna ca daca aveai alta marca de guma nu se poate intampla. Eu cand am avut Michelin Anakee pe motor am avut destule faze pe ud ... ca simteam in curba ca ies afara si nu am ce sa fac ! Dar asta nu inseamna ca aceea guma nu ii buna... posibil ca am exagerat eu sau drumul chiar nu era curat in acea zona. Parerile sunt de la om la om altfel ... depinde de stilul de mers , de modul de gandire al fiecaruia. Eu cand vad ca ii ud sau ploua, tin cont de asta si nu ma cred RAMBO ca am nush ce marca de guma. Daca fiecare tine cont de asta nu v-a aluneca afara de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 "Este OK, nu se mai pun rulmenti cu bile, toate au acum rulmenti cu role si cei de la Louis sunt OK Mare atentie la strangere Se strang la maxim dupa care se destrang si se re-strang la 4 Nm cu cheie dinamometrica Sau empiric, dupa strangerea la maxim se destrang un sfert de tura Contrapiulita se strange la 100 Nm" Asta am inteles,ca nu se mai folosesc cu bile.Intrebarea mea e daca stie cineva sigur (din propria experienta eventual) daca se pot monta rulmenti cu role fara nici o modificare (gen alezare sau frezare) la TA-urile care au rulmenti cu bile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Asta am inteles,ca nu se mai folosesc cu bile.Intrebarea mea e daca stie cineva sigur (din propria experienta eventual) daca se pot monta rulmenti cu role fara nici o modificare (gen alezare sau frezare) la TA-urile care au rulmenti cu bile. Da, si eu am scris clar ca rulmentii de la Louis sunt OK Nu merg rulmentii standard pentru ca interiorul lor este de 25 mm, iar la TA este cu interior de 26 mm 40 euro cat costa aia e pret foarte bun Mesaj completat Asta stiu ca mie mi se adreseaza Nu neaparat Era de fapt o acuzatie la adresa celor care laudau asa de mult Michelin-ul Pana la urma, probabil ca e o simpla strategie de marketing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Asta stiu ca mie mi se adreseaza Ii exact aceasi treaba ca si cu Heidenau , multi spun ca nu-s bune si aluneca si ca bla bla , numa de rau. In schimb de Michelin Anakee toata lumea il lauda si ii bun , si nu aluneca si asa mai departe ... Asta ii ce spuneam eu ... ce auzi si ce iti bagi in minte asa ii bine. Eu am avut si Michelin-u si sincer nu mi s-a parut mai bun sau mai rau de cat Heidenau. Posibil ca acei indivizi care au spus ca Heidenau nu ii bun pe ud au patit-o intr-un fel sau altu ... poate au exagerat cu ceva , pe curbe sau cine stie pe unde si atunci au tras concluzia ca Heidenau nu ii guma buna. Sau efectiv poti avea ghinionul sa prinzi carosabilul mai alunecos , sau sa nu fie asfaltul foarte bun calitativ ... si o poti patii ! Asta nu inseamna ca daca aveai alta marca de guma nu se poate intampla. Eu cand am avut Michelin Anakee pe motor am avut destule faze pe ud ... ca simteam in curba ca ies afara si nu am ce sa fac ! Dar asta nu inseamna ca aceea guma nu ii buna... posibil ca am exagerat eu sau drumul chiar nu era curat in acea zona. Parerile sunt de la om la om altfel ... depinde de stilul de mers , de modul de gandire al fiecaruia. Eu cand vad ca ii ud sau ploua, tin cont de asta si nu ma cred RAMBO ca am nush ce marca de guma. Daca fiecare tine cont de asta nu v-a aluneca afara de drum. Si eu sunt complet de acord. Eu imi iau numai gume SH, de cand le-am descoperit, au preturi imbatabile de genul 40 lei un cauciuc, si pentru un sezon sau 2 chiar merita. Am avut un Pirelli SH care a mers beton pana l-a facut coaja de portocala, acum am acest Michelin T66 cu care am fost in Germania, pe aici prin imprejurimi, in m-tii Tatra si pana la Braila. Si nu mi-a facut faze deloc, niciodata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spawn92 Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) salut fratilor , respect pentru ideea cu Transalp club , as avea si eu cate-va intrebari daca se poate , in primul rand am auzit ca e mai agresiv TA pana in 2000 dupa 2000 am auzit ca puterea motorului a mai crscut cu cativa cai si cu cateva kg in plus m-am dat cu un TA din 2001 si sincer mi s-a parut mai balega decat TA pana in 2000 , ( corectati-ma daca gresesc ) sincer acum nu am idee dc nu l-au imbunatatit pe cel pana in 2000 sincer mi se pare mai frumos si mult mai agresiv , ciclistica mai buna la TA din 2001 dar manevrabilitatea c-am slabuta dati-mi cateva sfaturi , ce ma sfatuiti sa imi iau ? Editat Septembrie 8, 2009 de Spawn92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Salut, Are cineva idee cam cat costa discul de frana spate pentru un transalp din '97 (nou sau sh in stare buna) si mai ales de unde pot cumpara? Care stiti de un transalp dupa '95, '96 de vanzare (inafara e cele dupa bikeshop.ro) dati-mi de stire. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) Salut,Are cineva idee cam cat costa discul de frana spate pentru un transalp din '97 (nou sau sh in stare buna) si mai ales de unde pot cumpara? multam 92 euro din Louis. Firma Lucas. Nou ! Intra AICI ! Mesaj completat M-am uitat mai bine si pentru TransALP ii 112,95 Euro ! Scuze ... Editat Septembrie 8, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 salut fratilor , respect pentru ideea cu Transalp club , as avea si eu cate-va intrebari daca se poate , in primul rand am auzit ca e mai agresiv TA pana in 2000 dupa 2000 am auzit ca puterea motorului a mai crscut cu cativa cai si cu cateva kg in plus m-am dat cu un TA din 2001 si sincer mi s-a parut mai balega decat TA pana in 2000 , ( corectati-ma daca gresesc ) sincer acum nu am idee dc nu l-au imbunatatit pe cel pana in 2000 sincer mi se pare mai frumos si mult mai agresiv , ciclistica mai buna la TA din 2001 dar manevrabilitatea c-am slabuta dati-mi cateva sfaturi , ce ma sfatuiti sa imi iau ? Ca-ti iei unul mai vechi sau unul mai nou... piesele sunt la fel si la fel de scumpe... daca motocicleta e bine intretinuta poate fi si din 1987.. Eu unul nu mi-as lua un 650, am auzit numai vorbe "bune" despre el comparativ cu modelul vechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spawn92 Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 ms pentru sfat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) Eu unul nu mi-as lua un 650, am auzit numai vorbe "bune" despre el comparativ cu modelul vechi... "Nu iese fum fara un pic de foc",,,,La intrunirea de la Breaza, am stat de vb cu 2 transalpisti care aveau 650-le, numai vb proaste ziceau de 650 cica consuma mult, au stat cu ele prin service, la drum lung sub 6 nu-l scotea. zic si eu ce-mi spuneau baieti. Editat Septembrie 8, 2009 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Terminati cu prostiile , si cu ce zice unu si altu ... asta nu se poate generaliza ! De exemplu fratemio are modelul din 2001 , de 650cc si l-a cumparat la 2200 km din Germania. Acuma are 57.000 km din 2005 pana in prezent si absolut nici o prob nu a avut cu el. I-a schimbat la timp toate comsumabilele , ulei , filtre , lant , placute, gume ... ce se mai shimba comsumabile... si in rest nici o treaba, nici un reglaj la nimica... pe scurt NIMICA ! Si cu siguranta inca o vreme buna nici o sa aibe prob cu el ... si fara suparare , da el a umblat ! Toate turele facute de mine is impreuna cu el ... a vazut toate genurile de drum. Sa nu mint , i-a schimbat rulmentii nu de mult la roati ca i s-a dus unu pe spate. Si cu ocazia asta i-a schimbat pe toti . Dar asta nu vad a fi un bai al motorului. Pe drumurile din Romania ma mir ca a tinut si atata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spawn92 Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 da mah Lutzifer dar sa sti ca nu tot ce zboara se mananca :-p oricum tot la 600 raman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) da mah Lutzifer dar sa sti ca nu tot ce zboara se mananca :-p oricum tot la 600 raman Asta ce ziceti voi ca unu si altu a avut probleme cu motoru se mai intampla ! Dar nu poti sti ce a facut unu si altu cu ele de au ajuns sa se strice! Nici TransALP-ul nu-i de nedistrus. Si mie imi place modelul de 600. Dar is bune cele de 650 ! Au destul de multe modificari fata de cel de 600. Si zic eu bune si destul de importante. Daca o sa cresc mare si o sa imi permit financiar cu siguranta voi face un pas innainte si imi voi lua unu de 650. Pana atunci visez la modelul de 600cc din 97 pe rosu PS: Pana una alta , bagati AICI un ochi. In week-u asta facem o excursie pana pe Vf. Moldoveanu , atacat de pe Valea Rea. Daca ii cineva interesat sa spuna pe topicul special deschis pentru aceasta tura. Editat Septembrie 8, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Deci eu nu am intalnit om posesor de TA sau fost prosesor sa nu-mi spuna ca modelul de 650 e de cacao. Inclusiv la ITT in Germania, inclusiv aici in Cehia, si cel care mi-a pus capac a fost un amic intalnit la MotoGP care mi-a zis ca a avut TA600 vreo 4 ani, a fost super multumit, apoi si-a luat TA650 si l-a vandut in.... 3 luni. Motor mult mai zgomotos, consum mare, diverse probleme marunte dar enervante, plastice de toata jena (mult mai firave ca la modelul vechi), nici o diferenta de putere ca sa justifice consumul, mult mai incomoda la drum, saua tare, etc etc etc... Si vorba lui Pedros, fara foc nu iese fum.... Nu zic ca a mea e perfecta, dar cu tot cu damblageala ei cu batai la rece and shit, cu 90000km in spate, pot merge oricand cot la cot cu un TA650 si sa-i dau si lectii despre consum... CE are in plus? Indicator de benzina? TPS? (care sa moara gigi daca stiu la ce ajuta la un motor cu carburator)... O fatza mai sexy? Hmmm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 CE are in plus? Indicator de benzina? TPS? (care sa moara gigi daca stiu la ce ajuta la un motor cu carburator)... O fatza mai sexy? Hmmm. TPSul exista deja de la modelele din 1997 (sau 1996?) si modifica avansul la aprindere (in CDI) in functie de pozitia clapetei de acceleratie Chestie utila in cazul celor care mer cu 70 km/h in treapta a 5-a Si eu fac parte din tagma celor carora le place modelul de 650 Daca as avea posibilitatea, mi-as cumpara unul IERI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 TPSul exista deja de la modelele din 1997 (sau 1996?) si modifica avansul la aprindere (in CDI) in functie de pozitia clapetei de acceleratieChestie utila in cazul celor care mer cu 70 km/h in treapta a 5-a Si eu fac parte din tagma celor carora le place modelul de 650 Daca as avea posibilitatea, mi-as cumpara unul IERI TPS-ul la motorul cu carburatie e utila ca frectia la piciorul de lemn... Si mie imi place cum arata, dar la cate am auzit.... tu vorbesti serios mister Dallas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 .. tu vorbesti serios mister Dallas? Da Pentru ca am incredere in geniul inovativ al celor de la Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spawn92 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) Da e mai frumos la aspect dar nu cred ce se zice ca ii mai puternic sau e mai silentios asteaas vrajeli , deci am vb cu cnv sa-mi aduca un TA de 600 din 97' modelul acela e cel mai reusit de la TA dupa parerea mea cu toate ca ca cel nou din 2007 e mult mai ''puternic'' cu motor de 700 de la honda deauville , la la la si restu sunt poezi , am dreptate ? Editat Septembrie 9, 2009 de Spawn92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Da e mai frumos la aspect dar nu cred ce se zice ca ii mai puternic sau e mai silentios asteaas vrajeli , deci am vb cu cnv sa-mi aduca un TA de 600 din 97' modelul acela e cel mai reusit de la TA dupa parerea mea cu toate ca ca cel nou din 2007 e mult mai ''puternic'' cu motor de 700 de la honda deauville , la la la si restu sunt poezi , am dreptate ? Nu despre asta era vorba , ca is mai puternice sau mai silentioase. La un monment dat atzi spus pe aici ca nu-s bune si ca foarte multi au probleme cu modelul de 650 , si ca cel de 600 ii mai bun si treburi de genu. Stati linistiti ca modelu de 650 ii foarte bun. Si eu zic la fel de ameu de 600, si chiar sunt foarte multumit de el. Pana nu ma urc pe alu fratemio de 650... ii total alt motor. Mie mi se pare mult mai fain. Si la treaba cu consumu , nu-i adevarat nici un cuvant... ca ar consuma mai mult cel de 650 decat ala de 600. Cand mergem la drum , amandoi impachetati cu lazi laterale si doua persoane ... si nu depasim viteza de 100 la ora , puteti sa credeti sau nu dar bagam LA FEL BENZINA. Facem aceasi km si cand ajungem la peco nu bagam diferenta unu fata de celalalt mai mult de 1 leu, 2. Adevaru ii ca dupa 100 km/h ameu incepe sa mance un pic mai mult de cat alui. A lui ramane la 5,5L si mie imi urca la 5,8 L %. Asta daca il tin peste 100 la ora si cu lazi laterale in care pride vantu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spawn92 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) Nu despre asta era vorba , ca is mai puternice sau mai silentioase. La un monment dat atzi spus pe aici ca nu-s bune si ca foarte multi au probleme cu modelul de 650 , si ca cel de 600 ii mai bun si treburi de genu. Stati linistiti ca modelu de 650 ii foarte bun. Si eu zic la fel de ameu de 600, si chiar sunt foarte multumit de el. Pana nu ma urc pe alu fratemio de 650... ii total alt motor. Mie mi se pare mult mai fain. Si la treaba cu consumu , nu-i adevarat nici un cuvant... ca ar consuma mai mult cel de 650 decat ala de 600. Cand mergem la drum , amandoi impachetati cu lazi laterale si doua persoane ... si nu depasim viteza de 100 la ora , puteti sa credeti sau nu dar bagam LA FEL BENZINA. Facem aceasi km si cand ajungem la peco nu bagam diferenta unu fata de celalalt mai mult de 1 leu, 2. Adevaru ii ca dupa 100 km/h ameu incepe sa mance un pic mai mult de cat alui. A lui ramane la 5,5L si mie imi urca la 5,8 L %. Asta daca il tin peste 100 la ora si cu lazi laterale in care pride vantu. da mai lutzifer dar cum spuneau baietii mai sus nu se compara la concurenta e destul de mishto TA 650 dar nush nu se compara cu TA 600 , vibratiile sunt mult mai puternice dupa 3000 de ture parerea mea ( sa ma corecteze cnv daca gresesc ) garda este mai joasa deci un dezavantaj pe off , normal mi se pare ca ar trebui sa consume mai mult 650 dar la tn si la fretele tau nush :-?? , motorul dezvolta 55 cc la 7500 de rpm la 650 , de la al tau la a lui cuplu a crescut de la 5.7mkg la 5500rpm deci ... da intradevar e mai noua si ar trebui sa fie mult mai mishto dar nu este :-?? dupa parerea mea Mesaj completat nu e nimeni de parere cu mine ? Editat Septembrie 9, 2009 de Spawn92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 da intradevar e mai noua si ar trebui sa fie mult mai mishto dar nu este :-?? dupa parerea mea Acuma ai spus-o frumos " dupa parea mea " Mi se pare normal si corect ca fiecare persoana sa aiba o parere in legatura cu un lucru sau altu. Dar nu ii sigur ca acea parere este buna sau adevarata. In plus de asta toata lumea are posibilitatea si libera alegere. Poate sa isi cumpere care model vrea , important ii sa fie TransALP Poate sa spuna cine ce vrea , eu raman la parerea mea ... care este urmatoarea: TransALP`ul ii motor bun , fiabil , se adapteaza foarte bine la conditiile de drum, consum ok , cam din toate punctele de vedere ii un motor ideal. Fie el modelu din 87 sau 92 , 94 , 97 , 2001 , 2008 Eu raman la TransALP ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.