THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Pe ce iti bazezi afirmatia?Ai testat unul personal sau numai din auzite? Nu pot sa zic cu adevarat ca l-am "testat" in sensul ca nu m-am dat pe offroad cu el, m-am plimbat cu unul al unei cunostiinte; am coborat cateva borduri cu el si nu mi-a lasat senzatia de masinarie care ar putea sa mearga pe offroad in mod sustinut.. trend-ul e clar...roata fata mai mica, cursa la amortizoare mai mica, cilindreea mai mare, plastice destul de multe... Inclusiv respectiva cunostiinta mi-a spus clar ca l-a cumparat pentru oras si plimbari pe sosea, neconsiderand-ul "bun de coclau" acuma poti sa le iei cum vrei opiniile mele, insa mi se pare o adunatura de plastice care trage de un nume consacrat... Editat Noiembrie 18, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 da, nu e de cross, dar mai arata-mi o motocicleta sub 1000, cu2 cilindri, roti cu spite, si care sa treaca pe unde trece un transalp. (vorbesc seios, daca mai stiti ceva, dati un mesaj, nu va sfiitzi - alternativa la transalp) ca sa nu mai vorbesc de fiabilitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Scuze de deranj. De unde pot sa-mi cumpar o cagula de lana? Sau daca se pricepe careva sa-mi impleteasca si mie una, platesc bine. Sa fie XL. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) da, nu e de cross, dar mai arata-mi o motocicleta sub 1000, cu2 cilindri, roti cu spite, si care sa treaca pe unde trece un transalp.(vorbesc seios, daca mai stiti ceva, dati un mesaj, nu va sfiitzi - alternativa la transalp) ca sa nu mai vorbesc de fiabilitate... sincer, cea mai offroad care sa indeplineasca cerintele tale mi se pare Super Tenere In orice caz, nu polemizam valenta transalpului clasic, care mie mi se pare foarte bun si se descurca excelent, totusi cel nou este o dezamagire din punctul de vedere al valentei de offroader. legat de fiabilitate, nu are rost sa incepem o discutie, toate mobrele au bube...chit ca sunt cdi-urile (in cazul transalpului) sau sudura imbinarii cu roata la furca fata (in cazul Gs-ului)...si altele L.E. daca ar fi sa fiu un pic tipicar, conform cerintelor tale, KTM 950/990 Adv se incadreaza cel mai bine Editat Noiembrie 18, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) dar mai arata-mi o motocicleta sub 1000, cu2 cilindri, roti cu spite, si care sa treaca pe unde trece un transalp. Asta e simpla. F 800 GS Type Water-cooled 4-stroke in-line two-cylinder Capacity 798 cc Rated output 63 kW (85 hp) at 7,500 rpm Max. torque 83 Nm at 5,750 rpm Front wheel location / suspension Upside-down telescopic fork, ? 45 mm Rear wheel location / suspension Cast aluminium dual swing arm, WAD strut (travel related damping), spring pre-load hydraulically adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable Suspension travel front / rear 230 mm / 215 mm Tyres, front 90/90 - 21 54V Tyres, rear 150/70 - 17 69V Dry weight 2) 185 kg Editat Noiembrie 18, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 da, uite cum starnesc si eu discutii de-asta inutile pe care incerc sa le evit pe forum. scuze. corect, super tenere e ok, la fel si f800gs. ca am eu ceva cu ele, asta e altceva, si nu discutam despre asta dar ktm'u pardon, intra in clasa de 1000. 999cmc sau 950... tot 1000 . iar LC4 este monocilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 da, uite cum starnesc si eu discutii de-asta inutile pe care incerc sa le evit pe forum. scuze. corect, super tenere e ok, la fel si f800gs. ca am eu ceva cu ele, asta e altceva, si nu discutam despre asta dar ktm'u pardon, intra in clasa de 1000. 999cmc sau 950... tot 1000 . iar LC4 este monocilindru. stiu ca intra la 1000,glumeam ziceam ca daca as fi fost tipicar ( 950-ul are 942cmc si 990 are 999cmc) deci ambele au sub 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Dragii mei, mie imi plac toate, pe cuvantul meu Nu glumesc Un motociclist ar trebui sa fie constient ca toate motocicletele au puncte tari si respectiv slabe Dar, daca nu va suparati: 1. Exista topic pe care s-au comparat in lung si-n lat modelele de enduro touring 2. Asta e topicul pentru Transalp Pace tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 2. Asta e topicul pentru Transalp Pace tuturor Scuze pentru interventie. E lunga si plictisitoare iarna asta...... Ne mai gasim si noi de lucru..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Scuze pentru interventie. E lunga si plictisitoare iarna asta...... Ne mai gasim si noi de lucru..... +1 Over and out Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Scuze pentru interventie. E lunga si plictisitoare iarna asta...... Ne mai gasim si noi de lucru..... Hai ca va dau eu de lucru (virtual). Vreau sa leg manarele incalzite la alte sarme decat cele de la far... desi 99% din timp sunt pe faza scurta, imi sta pe creier ideea ca atunci cand comut pe faza lunga nu merg. Si nu vreau sa le leg direct in baterie ca-s uituc si deja am schimbat o baterie sezonul asta.... Niste idei ar fi binevenite; poze sau scheme ar fi si mai apreciate pentru ca nu sunt nici prea dibaci Toate bune Editat Noiembrie 18, 2009 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 sincer, cea mai offroad care sa indeplineasca cerintele tale mi se pare Super Tenere In orice caz, nu polemizam valenta transalpului clasic, care mie mi se pare foarte bun si se descurca excelent, totusi cel nou este o dezamagire din punctul de vedere al valentei de offroader. legat de fiabilitate, nu are rost sa incepem o discutie, toate mobrele au bube...chit ca sunt cdi-urile (in cazul transalpului) sau sudura imbinarii cu roata la furca fata (in cazul Gs-ului)...si altele L.E. daca ar fi sa fiu un pic tipicar, conform cerintelor tale, KTM 950/990 Adv se incadreaza cel mai bine Man, tre sa ne gandim si la ce e bun transalpul in general.. si cel vechi si cel nou.. Dintotdeauna ce-i care l-au cumparat s-au gandit la o motocicleta polivalenta cu predilectie pe asflat, dar la nevoie sa poata sari o groapa un noroi, un etc. Nu cred ca si-a luat cineva Transalp sa faca enduro cu el, de cand s-a inventat el si pana in prezent... Deci noul TA mentine trendul, si chiar ajuta la partea de sosea, unde il depaseste cu ceva pe cel vechi, iar pe off mare diferenta nu e.. Sa fim seriosi, cine isi ia Transalp pentru zburdat pe camp cu el... nimeni, toata lumea il tine la garajel, il sterge de praf, merge 200km pe sosea si 10 pe off, si cam atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Man, tre sa ne gandim si la ce e bun transalpul in general.. si cel vechi si cel nou..Dintotdeauna ce-i care l-au cumparat s-au gandit la o motocicleta polivalenta cu predilectie pe asflat, dar la nevoie sa poata sari o groapa un noroi, un etc. Nu cred ca si-a luat cineva Transalp sa faca enduro cu el, de cand s-a inventat el si pana in prezent... Deci noul TA mentine trendul, si chiar ajuta la partea de sosea, unde il depaseste cu ceva pe cel vechi, iar pe off mare diferenta nu e.. Sa fim seriosi, cine isi ia Transalp pentru zburdat pe camp cu el... nimeni, toata lumea il tine la garajel, il sterge de praf, merge 200km pe sosea si 10 pe off, si cam atat... De acord cu tine. Eu consider ca daca vrei sa faci coclau ca lumea, iti iei o capra si o remorca .. Mesaj completat Hai ca va dau eu de lucru (virtual).Vreau sa leg manarele incalzite la alte sarme decat cele de la far... desi 99% din timp sunt pe faza scurta, imi sta pe creier ideea ca atunci cand comut pe faza lunga nu merg. Si nu vreau sa le leg direct in baterie ca-s uituc si deja am schimbat o baterie sezonul asta.... Niste idei ar fi binevenite; poze sau scheme ar fi si mai apreciate pentru ca nu sunt nici prea dibaci Toate bune de care manere incalzite? cele originale Honda sau Saito de la louis? Editat Noiembrie 18, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 de care manere incalzite? cele originale Honda sau Saito de la louis? Daytona de la Louis. In schema cu care au venit nepriceputii aia ziceau sa le legi in far. Si asta am facut, dar zau ca nu-mi place ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Hai ca va dau eu de lucru (virtual).Vreau sa leg manarele incalzite la alte sarme decat cele de la far... desi 99% din timp sunt pe faza scurta, imi sta pe creier ideea ca atunci cand comut pe faza lunga nu merg. Si nu vreau sa le leg direct in baterie ca-s uituc si deja am schimbat o baterie sezonul asta.... Niste idei ar fi binevenite; poze sau scheme ar fi si mai apreciate pentru ca nu sunt nici prea dibaci Toate bune Le legi tot din baterie dar DUPA contact. Asa nu ai cum sa le uiti pornite. Cel mai bine la cutia de sigurante. Mesaj completat Daytona de la Louis. In schema cu care au venit nepriceputii aia ziceau sa le legi in far. Si asta am facut, dar zau ca nu-mi place ideea pai e o porcarie cauta in cutia de sigurante una mai babana si leaga acolo, dupa ea, si verifica sa nu ai tensiune acolo dupa ce iei contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Daytona de la Louis. In schema cu care au venit nepriceputii aia ziceau sa le legi in far. Si asta am facut, dar zau ca nu-mi place ideea din ce am vazut pe net, cica e ok sa le legi la sigurante, pe siguranta de 10Ah a ventilatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Vand transalp de ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 din ce am vazut pe net, cica e ok sa le legi la sigurante, pe siguranta de 10Ah a ventilatorului detaliaza te rog... ai idee unde gasesc o schema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 detaliaza te rog... ai idee unde gasesc o schema? relativ..., vezi ca e tradus din germana cu google translate Link link-ul original in germana aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) relativ..., vezi ca e tradus din germana cu google translate Link link-ul original in germana aici multumesc! tot la Haynes tre sa apelez se pare . btw, pt cine-si instaleaza... ca sa alunece la montaj si ca se prinda de ghidon (sa nu se invarta in gol) folositi cu incredere... fixativ de par. Editat Noiembrie 18, 2009 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 multumesc! tot la Haynes tre sa apelez se pare . btw, pt cine-si instaleaza... ca sa alunece la montaj si ca se prinda de ghidon (sa nu se invarta in gol) folositi cu incredere... fixativ de par. sau scuipat... Maverick, pe toata motocicleta sunt maxim 5 sigurante, nu e nimic greu, cu un aparat de masura din piata si cateva fire rezolvi problema, la ce-ti trebuie Haynes?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 sau scuipat... Maverick, pe toata motocicleta sunt maxim 5 sigurante, nu e nimic greu, cu un aparat de masura din piata si cateva fire rezolvi problema, la ce-ti trebuie Haynes?? Pai ca sa nimeresc siguranta buna evident . Daca tu sau alti 999 de transalpisti v-ati facut mobra bucati si ati reusit sa puneti inapoi toate suruburile, sa nu faci greseala sa crezi ca toti stiu sa faca asta . Eu de exemplu habar nu am unde sunt sigurantele alea 5 de care vorbesti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Man, tre sa ne gandim si la ce e bun transalpul in general.. si cel vechi si cel nou..Dintotdeauna ce-i care l-au cumparat s-au gandit la o motocicleta polivalenta cu predilectie pe asflat, dar la nevoie sa poata sari o groapa un noroi, un etc. Nu cred ca si-a luat cineva Transalp sa faca enduro cu el, de cand s-a inventat el si pana in prezent... Deci noul TA mentine trendul, si chiar ajuta la partea de sosea, unde il depaseste cu ceva pe cel vechi, iar pe off mare diferenta nu e.. Sa fim seriosi, cine isi ia Transalp pentru zburdat pe camp cu el... nimeni, toata lumea il tine la garajel, il sterge de praf, merge 200km pe sosea si 10 pe off, si cam atat... eu trebuie sa te contrazic, anul asta cred ca mai mult am mers pe aratura si noroaie cu alpul decat pe drum asfaltat, iar eu am ales modelul mai vechi tocmai pt. ca e mai de offroad. Evolutia transalpului reflecta foarte bina evolutia drumurilor in europa, iar in romanuia unde avem gropi si drumuri cu denivelari peste tot eu zic ca nu e recomandat sa mergi cu viteza prea mare si cum noi avem atatea locuri superbe dar izolate in cate o padure, ca sa ajungi pana acolo e nevoie de o mobra polivalenta. Cu noul TA nu prea vad cum ai putea ajunge in jumatate din locurile unde am ajuns eu fara sa-i crapi plasicele si blocul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 eu trebuie sa te contrazic, anul asta cred ca mai mult am mers pe aratura si noroaie cu alpul decat pe drum asfaltat, iar eu am ales modelul mai vechi tocmai pt. ca e mai de offroad. Evolutia transalpului reflecta foarte bina evolutia drumurilor in europa, iar in romanuia unde avem gropi si drumuri cu denivelari peste tot eu zic ca nu e recomandat sa mergi cu viteza prea mare si cum noi avem atatea locuri superbe dar izolate in cate o padure, ca sa ajungi pana acolo e nevoie de o mobra polivalenta. Cu noul TA nu prea vad cum ai putea ajunge in jumatate din locurile unde am ajuns eu fara sa-i crapi plasicele si blocul motor. Ei aici trebuie sa te contrazic "EXTRAORDINAR" de mult. Nu stiu cat de tare ai experimantat tu noul TA, dar eu am mers cot la cot cu unul pana "la limita admisa", adica pana unde poate merge un transalp 600. Si crede-ma ca si cel de 700 s-a comportat exemplar, nu a spart nici un bloc, nu a rupt nimic, si colac peste pupaza "soferul" nu avea nici cine stie ce experienta. Nu vreau sa fiu gigi contra in continuu dar noul TA chiar e bun pentru OFF la fel ca si celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vest Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Ei aici trebuie sa te contrazic "EXTRAORDINAR" de mult. Nu stiu cat de tare ai experimantat tu noul TA, dar eu am mers cot la cot cu unul pana "la limita admisa", adica pana unde poate merge un transalp 600. Si crede-ma ca si cel de 700 s-a comportat exemplar, nu a spart nici un bloc, nu a rupt nimic, si colac peste pupaza "soferul" nu avea nici cine stie ce experienta.Nu vreau sa fiu gigi contra in continuu dar noul TA chiar e bun pentru OFF la fel ca si celelalte. La intalnirea de anul acesta(Obarsia...) au fost si 2 Ta 700.I-am intrebat daca vor face transalpina si au zis ca NU..... Cu toate ca drumul este pe asfaltate si podul e gata mai sunt portiuni destul faine....Eu cel putin am raschetat...de cate ori cricul central. TA nou e mai joasa dupa cum am obervat,dar asta nu inseamna ca nu-i bun de off.Dar nu asa de bun ca si precedentele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.