Sari la conținut

Postări Recomandate

pe dracu!

si prostalaii de la suzuki isi nomesc wee-stromu' dual sport, noul transalp e mult mai dualsport decat musca aia !

 

parerea mea, si nu numai a mea este ca Transalpul nou e destul de paralel cu offroad-ul

daca stai sa te gandesti, asta este trend-ul...

vanzarile serioase sunt facute de catre cei din vest care in general isi doresc niste mobre mai orientate catre touring...cu care nu ies de pe asfalt...

 

 

ia uite ce zice un amic de-al vostru de pe xrv.co.uk

"It didn’t fair well as an off-roader against the competition and was described as a bike for ladies, pensioners and disappointed dispatch riders"

 

mie sincer imi plac transalpurile insa numai xl600V-urile, cele facute dupa 2000 arata a jucarii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea, si nu numai a mea este ca Transalpul nou e destul de paralel cu offroad-ul

Pe ce iti bazezi afirmatia?

Ai testat unul personal sau numai din auzite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce iti bazezi afirmatia?

Ai testat unul personal sau numai din auzite?

 

 

Nu pot sa zic cu adevarat ca l-am "testat" in sensul ca nu m-am dat pe offroad cu el, m-am plimbat cu unul al unei cunostiinte; am coborat cateva borduri cu el si nu mi-a lasat senzatia de masinarie care ar putea sa mearga pe offroad in mod sustinut..

trend-ul e clar...roata fata mai mica, cursa la amortizoare mai mica, cilindreea mai mare, plastice destul de multe...

Inclusiv respectiva cunostiinta mi-a spus clar ca l-a cumparat pentru oras si plimbari pe sosea, neconsiderand-ul "bun de coclau"

 

acuma poti sa le iei cum vrei opiniile mele, insa mi se pare o adunatura de plastice care trage de un nume consacrat...

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, nu e de cross, dar mai arata-mi o motocicleta sub 1000, cu2 cilindri, roti cu spite, si care sa treaca pe unde trece un transalp.

(vorbesc seios, daca mai stiti ceva, dati un mesaj, nu va sfiitzi - alternativa la transalp)

 

ca sa nu mai vorbesc de fiabilitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Scuze de deranj.

De unde pot sa-mi cumpar o cagula de lana? Sau daca se pricepe careva sa-mi impleteasca si mie una, platesc bine.

Sa fie XL.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, nu e de cross, dar mai arata-mi o motocicleta sub 1000, cu2 cilindri, roti cu spite, si care sa treaca pe unde trece un transalp.

(vorbesc seios, daca mai stiti ceva, dati un mesaj, nu va sfiitzi - alternativa la transalp)

 

ca sa nu mai vorbesc de fiabilitate...

 

sincer, cea mai offroad care sa indeplineasca cerintele tale mi se pare Super Tenere

 

In orice caz, nu polemizam valenta transalpului clasic, care mie mi se pare foarte bun si se descurca excelent, totusi cel nou este o dezamagire din punctul de vedere al valentei de offroader.

 

legat de fiabilitate, nu are rost sa incepem o discutie, toate mobrele au bube...chit ca sunt cdi-urile (in cazul transalpului) sau sudura imbinarii cu roata la furca fata (in cazul Gs-ului)...si altele

 

L.E. daca ar fi sa fiu un pic tipicar, conform cerintelor tale, KTM 950/990 Adv se incadreaza cel mai bine

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar mai arata-mi o motocicleta sub 1000, cu2 cilindri, roti cu spite, si care sa treaca pe unde trece un transalp.

 

Asta e simpla. F 800 GS :alcy:

 

post-5780-1258540997_thumb.jpg

 

Type Water-cooled 4-stroke in-line two-cylinder

Capacity 798 cc

Rated output 63 kW (85 hp) at 7,500 rpm

Max. torque 83 Nm at 5,750 rpm

 

Front wheel location / suspension Upside-down telescopic fork, ? 45 mm

Rear wheel location / suspension Cast aluminium dual swing arm, WAD strut (travel related damping), spring pre-load hydraulically

adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable

Suspension travel front / rear 230 mm / 215 mm

 

Tyres, front 90/90 - 21 54V

Tyres, rear 150/70 - 17 69V

 

Dry weight 2) 185 kg

 

:bow:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, uite cum starnesc si eu discutii de-asta inutile pe care incerc sa le evit pe forum. scuze.

 

corect, super tenere e ok, la fel si f800gs. ca am eu ceva cu ele, asta e altceva, si nu discutam despre asta :alcy:

dar ktm'u pardon, intra in clasa de 1000. 999cmc sau 950... tot 1000 :bow:. iar LC4 este monocilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, uite cum starnesc si eu discutii de-asta inutile pe care incerc sa le evit pe forum. scuze.

 

corect, super tenere e ok, la fel si f800gs. ca am eu ceva cu ele, asta e altceva, si nu discutam despre asta :alcy:

dar ktm'u pardon, intra in clasa de 1000. 999cmc sau 950... tot 1000 :D. iar LC4 este monocilindru.

 

stiu ca intra la 1000,glumeam

ziceam ca daca as fi fost tipicar :bow: ( 950-ul are 942cmc si 990 are 999cmc) deci ambele au sub 1000 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei, mie imi plac toate, pe cuvantul meu

Nu glumesc

Un motociclist ar trebui sa fie constient ca toate motocicletele au puncte tari si respectiv slabe

Dar, daca nu va suparati:

1. Exista topic pe care s-au comparat in lung si-n lat modelele de enduro touring

2. Asta e topicul pentru Transalp

 

Pace tuturor :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru interventie.

E lunga si plictisitoare iarna asta...... Ne mai gasim si noi de lucru.....

 

:alcy:

Hai ca va dau eu de lucru :bow: (virtual).

Vreau sa leg manarele incalzite la alte sarme decat cele de la far... desi 99% din timp sunt pe faza scurta, imi sta pe creier ideea ca atunci cand comut pe faza lunga nu merg. Si nu vreau sa le leg direct in baterie ca-s uituc si deja am schimbat o baterie sezonul asta....

Niste idei ar fi binevenite; poze sau scheme ar fi si mai apreciate pentru ca nu sunt nici prea dibaci :D

Toate bune

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer, cea mai offroad care sa indeplineasca cerintele tale mi se pare Super Tenere

 

In orice caz, nu polemizam valenta transalpului clasic, care mie mi se pare foarte bun si se descurca excelent, totusi cel nou este o dezamagire din punctul de vedere al valentei de offroader.

 

legat de fiabilitate, nu are rost sa incepem o discutie, toate mobrele au bube...chit ca sunt cdi-urile (in cazul transalpului) sau sudura imbinarii cu roata la furca fata (in cazul Gs-ului)...si altele

 

L.E. daca ar fi sa fiu un pic tipicar, conform cerintelor tale, KTM 950/990 Adv se incadreaza cel mai bine

Man, tre sa ne gandim si la ce e bun transalpul in general.. si cel vechi si cel nou..

Dintotdeauna ce-i care l-au cumparat s-au gandit la o motocicleta polivalenta cu predilectie pe asflat, dar la nevoie sa poata sari o groapa un noroi, un etc. Nu cred ca si-a luat cineva Transalp sa faca enduro cu el, de cand s-a inventat el si pana in prezent...

Deci noul TA mentine trendul, si chiar ajuta la partea de sosea, unde il depaseste cu ceva pe cel vechi, iar pe off mare diferenta nu e..

Sa fim seriosi, cine isi ia Transalp pentru zburdat pe camp cu el... nimeni, toata lumea il tine la garajel, il sterge de praf, merge 200km pe sosea si 10 pe off, si cam atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, tre sa ne gandim si la ce e bun transalpul in general.. si cel vechi si cel nou..

Dintotdeauna ce-i care l-au cumparat s-au gandit la o motocicleta polivalenta cu predilectie pe asflat, dar la nevoie sa poata sari o groapa un noroi, un etc. Nu cred ca si-a luat cineva Transalp sa faca enduro cu el, de cand s-a inventat el si pana in prezent...

Deci noul TA mentine trendul, si chiar ajuta la partea de sosea, unde il depaseste cu ceva pe cel vechi, iar pe off mare diferenta nu e..

Sa fim seriosi, cine isi ia Transalp pentru zburdat pe camp cu el... nimeni, toata lumea il tine la garajel, il sterge de praf, merge 200km pe sosea si 10 pe off, si cam atat...

 

De acord cu tine.

Eu consider ca daca vrei sa faci coclau ca lumea, iti iei o capra si o remorca ..

Mesaj completat

Hai ca va dau eu de lucru :alcy: (virtual).

Vreau sa leg manarele incalzite la alte sarme decat cele de la far... desi 99% din timp sunt pe faza scurta, imi sta pe creier ideea ca atunci cand comut pe faza lunga nu merg. Si nu vreau sa le leg direct in baterie ca-s uituc si deja am schimbat o baterie sezonul asta....

Niste idei ar fi binevenite; poze sau scheme ar fi si mai apreciate pentru ca nu sunt nici prea dibaci :bow:

Toate bune

 

de care manere incalzite? cele originale Honda sau Saito de la louis?

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca va dau eu de lucru :alcy: (virtual).

Vreau sa leg manarele incalzite la alte sarme decat cele de la far... desi 99% din timp sunt pe faza scurta, imi sta pe creier ideea ca atunci cand comut pe faza lunga nu merg. Si nu vreau sa le leg direct in baterie ca-s uituc si deja am schimbat o baterie sezonul asta....

Niste idei ar fi binevenite; poze sau scheme ar fi si mai apreciate pentru ca nu sunt nici prea dibaci :bow:

Toate bune

Le legi tot din baterie dar DUPA contact. Asa nu ai cum sa le uiti pornite.

Cel mai bine la cutia de sigurante.

Mesaj completat

Daytona de la Louis.

In schema cu care au venit nepriceputii aia ziceau sa le legi in far. Si asta am facut, dar zau ca nu-mi place ideea :D

pai e o porcarie

cauta in cutia de sigurante una mai babana si leaga acolo, dupa ea, si verifica sa nu ai tensiune acolo dupa ce iei contactul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daytona de la Louis.

In schema cu care au venit nepriceputii aia ziceau sa le legi in far. Si asta am facut, dar zau ca nu-mi place ideea :alcy:

 

din ce am vazut pe net, cica e ok sa le legi la sigurante, pe siguranta de 10Ah a ventilatorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

relativ..., vezi ca e tradus din germana cu google translate Link

 

link-ul original in germana aici

 

multumesc!

tot la Haynes tre sa apelez se pare :alcy:.

 

btw, pt cine-si instaleaza... ca sa alunece la montaj si ca se prinda de ghidon (sa nu se invarta in gol) folositi cu incredere... fixativ de par.

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc!

tot la Haynes tre sa apelez se pare :alcy:.

 

btw, pt cine-si instaleaza... ca sa alunece la montaj si ca se prinda de ghidon (sa nu se invarta in gol) folositi cu incredere... fixativ de par.

 

sau scuipat... :bow:

 

Maverick, pe toata motocicleta sunt maxim 5 sigurante, nu e nimic greu, cu un aparat de masura din piata si cateva fire rezolvi problema, la ce-ti trebuie Haynes??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau scuipat... :D

 

Maverick, pe toata motocicleta sunt maxim 5 sigurante, nu e nimic greu, cu un aparat de masura din piata si cateva fire rezolvi problema, la ce-ti trebuie Haynes??

Pai ca sa nimeresc siguranta buna evident :alcy:. Daca tu sau alti 999 de transalpisti v-ati facut mobra bucati si ati reusit sa puneti inapoi toate suruburile, sa nu faci greseala sa crezi ca toti stiu sa faca asta :bow:. Eu de exemplu habar nu am unde sunt sigurantele alea 5 de care vorbesti....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...