Angi Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Mi-e mi s-a spus ca in grupul asta nu pronuntam numele satanei So no more Bring More Wrenches or Bring More Wallets! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 pe dracu!si prostalaii de la suzuki isi nomesc wee-stromu' dual sport, noul transalp e mult mai dualsport decat musca aia ! parerea mea, si nu numai a mea este ca Transalpul nou e destul de paralel cu offroad-ul daca stai sa te gandesti, asta este trend-ul... vanzarile serioase sunt facute de catre cei din vest care in general isi doresc niste mobre mai orientate catre touring...cu care nu ies de pe asfalt... ia uite ce zice un amic de-al vostru de pe xrv.co.uk "It didn’t fair well as an off-roader against the competition and was described as a bike for ladies, pensioners and disappointed dispatch riders" mie sincer imi plac transalpurile insa numai xl600V-urile, cele facute dupa 2000 arata a jucarii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 parerea mea, si nu numai a mea este ca Transalpul nou e destul de paralel cu offroad-ul Pe ce iti bazezi afirmatia? Ai testat unul personal sau numai din auzite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Pe ce iti bazezi afirmatia?Ai testat unul personal sau numai din auzite? Nu pot sa zic cu adevarat ca l-am "testat" in sensul ca nu m-am dat pe offroad cu el, m-am plimbat cu unul al unei cunostiinte; am coborat cateva borduri cu el si nu mi-a lasat senzatia de masinarie care ar putea sa mearga pe offroad in mod sustinut.. trend-ul e clar...roata fata mai mica, cursa la amortizoare mai mica, cilindreea mai mare, plastice destul de multe... Inclusiv respectiva cunostiinta mi-a spus clar ca l-a cumparat pentru oras si plimbari pe sosea, neconsiderand-ul "bun de coclau" acuma poti sa le iei cum vrei opiniile mele, insa mi se pare o adunatura de plastice care trage de un nume consacrat... Editat Noiembrie 18, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 da, nu e de cross, dar mai arata-mi o motocicleta sub 1000, cu2 cilindri, roti cu spite, si care sa treaca pe unde trece un transalp. (vorbesc seios, daca mai stiti ceva, dati un mesaj, nu va sfiitzi - alternativa la transalp) ca sa nu mai vorbesc de fiabilitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Scuze de deranj. De unde pot sa-mi cumpar o cagula de lana? Sau daca se pricepe careva sa-mi impleteasca si mie una, platesc bine. Sa fie XL. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) da, nu e de cross, dar mai arata-mi o motocicleta sub 1000, cu2 cilindri, roti cu spite, si care sa treaca pe unde trece un transalp.(vorbesc seios, daca mai stiti ceva, dati un mesaj, nu va sfiitzi - alternativa la transalp) ca sa nu mai vorbesc de fiabilitate... sincer, cea mai offroad care sa indeplineasca cerintele tale mi se pare Super Tenere In orice caz, nu polemizam valenta transalpului clasic, care mie mi se pare foarte bun si se descurca excelent, totusi cel nou este o dezamagire din punctul de vedere al valentei de offroader. legat de fiabilitate, nu are rost sa incepem o discutie, toate mobrele au bube...chit ca sunt cdi-urile (in cazul transalpului) sau sudura imbinarii cu roata la furca fata (in cazul Gs-ului)...si altele L.E. daca ar fi sa fiu un pic tipicar, conform cerintelor tale, KTM 950/990 Adv se incadreaza cel mai bine Editat Noiembrie 18, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) dar mai arata-mi o motocicleta sub 1000, cu2 cilindri, roti cu spite, si care sa treaca pe unde trece un transalp. Asta e simpla. F 800 GS Type Water-cooled 4-stroke in-line two-cylinder Capacity 798 cc Rated output 63 kW (85 hp) at 7,500 rpm Max. torque 83 Nm at 5,750 rpm Front wheel location / suspension Upside-down telescopic fork, ? 45 mm Rear wheel location / suspension Cast aluminium dual swing arm, WAD strut (travel related damping), spring pre-load hydraulically adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable Suspension travel front / rear 230 mm / 215 mm Tyres, front 90/90 - 21 54V Tyres, rear 150/70 - 17 69V Dry weight 2) 185 kg Editat Noiembrie 18, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 da, uite cum starnesc si eu discutii de-asta inutile pe care incerc sa le evit pe forum. scuze. corect, super tenere e ok, la fel si f800gs. ca am eu ceva cu ele, asta e altceva, si nu discutam despre asta dar ktm'u pardon, intra in clasa de 1000. 999cmc sau 950... tot 1000 . iar LC4 este monocilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 da, uite cum starnesc si eu discutii de-asta inutile pe care incerc sa le evit pe forum. scuze. corect, super tenere e ok, la fel si f800gs. ca am eu ceva cu ele, asta e altceva, si nu discutam despre asta dar ktm'u pardon, intra in clasa de 1000. 999cmc sau 950... tot 1000 . iar LC4 este monocilindru. stiu ca intra la 1000,glumeam ziceam ca daca as fi fost tipicar ( 950-ul are 942cmc si 990 are 999cmc) deci ambele au sub 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Dragii mei, mie imi plac toate, pe cuvantul meu Nu glumesc Un motociclist ar trebui sa fie constient ca toate motocicletele au puncte tari si respectiv slabe Dar, daca nu va suparati: 1. Exista topic pe care s-au comparat in lung si-n lat modelele de enduro touring 2. Asta e topicul pentru Transalp Pace tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 2. Asta e topicul pentru Transalp Pace tuturor Scuze pentru interventie. E lunga si plictisitoare iarna asta...... Ne mai gasim si noi de lucru..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Scuze pentru interventie. E lunga si plictisitoare iarna asta...... Ne mai gasim si noi de lucru..... +1 Over and out Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Scuze pentru interventie. E lunga si plictisitoare iarna asta...... Ne mai gasim si noi de lucru..... Hai ca va dau eu de lucru (virtual). Vreau sa leg manarele incalzite la alte sarme decat cele de la far... desi 99% din timp sunt pe faza scurta, imi sta pe creier ideea ca atunci cand comut pe faza lunga nu merg. Si nu vreau sa le leg direct in baterie ca-s uituc si deja am schimbat o baterie sezonul asta.... Niste idei ar fi binevenite; poze sau scheme ar fi si mai apreciate pentru ca nu sunt nici prea dibaci Toate bune Editat Noiembrie 18, 2009 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 sincer, cea mai offroad care sa indeplineasca cerintele tale mi se pare Super Tenere In orice caz, nu polemizam valenta transalpului clasic, care mie mi se pare foarte bun si se descurca excelent, totusi cel nou este o dezamagire din punctul de vedere al valentei de offroader. legat de fiabilitate, nu are rost sa incepem o discutie, toate mobrele au bube...chit ca sunt cdi-urile (in cazul transalpului) sau sudura imbinarii cu roata la furca fata (in cazul Gs-ului)...si altele L.E. daca ar fi sa fiu un pic tipicar, conform cerintelor tale, KTM 950/990 Adv se incadreaza cel mai bine Man, tre sa ne gandim si la ce e bun transalpul in general.. si cel vechi si cel nou.. Dintotdeauna ce-i care l-au cumparat s-au gandit la o motocicleta polivalenta cu predilectie pe asflat, dar la nevoie sa poata sari o groapa un noroi, un etc. Nu cred ca si-a luat cineva Transalp sa faca enduro cu el, de cand s-a inventat el si pana in prezent... Deci noul TA mentine trendul, si chiar ajuta la partea de sosea, unde il depaseste cu ceva pe cel vechi, iar pe off mare diferenta nu e.. Sa fim seriosi, cine isi ia Transalp pentru zburdat pe camp cu el... nimeni, toata lumea il tine la garajel, il sterge de praf, merge 200km pe sosea si 10 pe off, si cam atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Man, tre sa ne gandim si la ce e bun transalpul in general.. si cel vechi si cel nou..Dintotdeauna ce-i care l-au cumparat s-au gandit la o motocicleta polivalenta cu predilectie pe asflat, dar la nevoie sa poata sari o groapa un noroi, un etc. Nu cred ca si-a luat cineva Transalp sa faca enduro cu el, de cand s-a inventat el si pana in prezent... Deci noul TA mentine trendul, si chiar ajuta la partea de sosea, unde il depaseste cu ceva pe cel vechi, iar pe off mare diferenta nu e.. Sa fim seriosi, cine isi ia Transalp pentru zburdat pe camp cu el... nimeni, toata lumea il tine la garajel, il sterge de praf, merge 200km pe sosea si 10 pe off, si cam atat... De acord cu tine. Eu consider ca daca vrei sa faci coclau ca lumea, iti iei o capra si o remorca .. Mesaj completat Hai ca va dau eu de lucru (virtual).Vreau sa leg manarele incalzite la alte sarme decat cele de la far... desi 99% din timp sunt pe faza scurta, imi sta pe creier ideea ca atunci cand comut pe faza lunga nu merg. Si nu vreau sa le leg direct in baterie ca-s uituc si deja am schimbat o baterie sezonul asta.... Niste idei ar fi binevenite; poze sau scheme ar fi si mai apreciate pentru ca nu sunt nici prea dibaci Toate bune de care manere incalzite? cele originale Honda sau Saito de la louis? Editat Noiembrie 18, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 de care manere incalzite? cele originale Honda sau Saito de la louis? Daytona de la Louis. In schema cu care au venit nepriceputii aia ziceau sa le legi in far. Si asta am facut, dar zau ca nu-mi place ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Hai ca va dau eu de lucru (virtual).Vreau sa leg manarele incalzite la alte sarme decat cele de la far... desi 99% din timp sunt pe faza scurta, imi sta pe creier ideea ca atunci cand comut pe faza lunga nu merg. Si nu vreau sa le leg direct in baterie ca-s uituc si deja am schimbat o baterie sezonul asta.... Niste idei ar fi binevenite; poze sau scheme ar fi si mai apreciate pentru ca nu sunt nici prea dibaci Toate bune Le legi tot din baterie dar DUPA contact. Asa nu ai cum sa le uiti pornite. Cel mai bine la cutia de sigurante. Mesaj completat Daytona de la Louis. In schema cu care au venit nepriceputii aia ziceau sa le legi in far. Si asta am facut, dar zau ca nu-mi place ideea pai e o porcarie cauta in cutia de sigurante una mai babana si leaga acolo, dupa ea, si verifica sa nu ai tensiune acolo dupa ce iei contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Daytona de la Louis. In schema cu care au venit nepriceputii aia ziceau sa le legi in far. Si asta am facut, dar zau ca nu-mi place ideea din ce am vazut pe net, cica e ok sa le legi la sigurante, pe siguranta de 10Ah a ventilatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Vand transalp de ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 din ce am vazut pe net, cica e ok sa le legi la sigurante, pe siguranta de 10Ah a ventilatorului detaliaza te rog... ai idee unde gasesc o schema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 detaliaza te rog... ai idee unde gasesc o schema? relativ..., vezi ca e tradus din germana cu google translate Link link-ul original in germana aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) relativ..., vezi ca e tradus din germana cu google translate Link link-ul original in germana aici multumesc! tot la Haynes tre sa apelez se pare . btw, pt cine-si instaleaza... ca sa alunece la montaj si ca se prinda de ghidon (sa nu se invarta in gol) folositi cu incredere... fixativ de par. Editat Noiembrie 18, 2009 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 multumesc! tot la Haynes tre sa apelez se pare . btw, pt cine-si instaleaza... ca sa alunece la montaj si ca se prinda de ghidon (sa nu se invarta in gol) folositi cu incredere... fixativ de par. sau scuipat... Maverick, pe toata motocicleta sunt maxim 5 sigurante, nu e nimic greu, cu un aparat de masura din piata si cateva fire rezolvi problema, la ce-ti trebuie Haynes?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 sau scuipat... Maverick, pe toata motocicleta sunt maxim 5 sigurante, nu e nimic greu, cu un aparat de masura din piata si cateva fire rezolvi problema, la ce-ti trebuie Haynes?? Pai ca sa nimeresc siguranta buna evident . Daca tu sau alti 999 de transalpisti v-ati facut mobra bucati si ati reusit sa puneti inapoi toate suruburile, sa nu faci greseala sa crezi ca toti stiu sa faca asta . Eu de exemplu habar nu am unde sunt sigurantele alea 5 de care vorbesti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.