Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Exact asta spuneam prin faptul ca pinioanele sun ok. Normal ca gaurile sunt ovalizate doar motocicleta e din '58 dar nu am avut probleme sa-mi sara din viteze nici cand era functionala. Eu vorbeam de seibile dintre ax si cele 2 pinioane care lucreaza pe axul ce antreneaza crucea cardanica, pinioanele din capete langa rulmenti. Oricum multumesc Mircea Simson pentru completari. Poate imi dai vreo indicatie cu ce as putea sa le inlocuiesc. Multumesc anticipat , astept un raspuns.

Mesaj completat

Ca sa intelegeti ce vreau sa spun pun o poza din manualul de reparatie. Seibile sunt cele cu sageata deasupra. Ele s intercaleaza intre rulment si roata dintata si intre roata dintata si ax, si la fel e la cele 2 capete ale axului.

post-57613-1277220181_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut,

de 2 zile am luat o motoreta simson sr2e,dar are lipsa capacul de la cutia de pe aripa din spate(partea stanga).sunt interesat de procurarea acestui capac si de contactul de pe far.ma intereseaza deasemenea si kilometrajul si cablul de kilometraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Exact asta spuneam prin faptul ca pinioanele sun ok. Normal ca gaurile sunt ovalizate doar motocicleta e din '58 dar nu am avut probleme sa-mi sara din viteze nici cand era functionala. Eu vorbeam de seibile dintre ax si cele 2 pinioane care lucreaza pe axul ce antreneaza crucea cardanica, pinioanele din capete langa rulmenti. Oricum multumesc Mircea Simson pentru completari. Poate imi dai vreo indicatie cu ce as putea sa le inlocuiesc. Multumesc anticipat , astept un raspuns.

Mesaj completat

Ca sa intelegeti ce vreau sa spun pun o poza din manualul de reparatie. Seibile sunt cele cu sageata deasupra. Ele s intercaleaza intre rulment si roata dintata si intre roata dintata si ax, si la fel e la cele 2 capete ale axului.

 

Scuze de timpul mare care a trecut de la ultima postare. Am reusit sa confectionez doua seibi destul de greu. Acum am o problema la prinderea suruburilor ale capacului. Filetele sunt duse si o sa le refac. Ieri am cumparat de la o firma din Bucuresti 3 electrozi Durafix Easy Weld. Exista pe site-ul Durafix.ro http://www.durafix.ro/pages.php?&pID=10 un filmulet legat de refacerea filetelor. O sa incerc in weekend sa refac filete, sper sa fac si un filmulet si poze sa arat persoanelor interesate cum se face.

Editat de stro_stutz_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, detin un Simson S51 si am o problema cu releul de incarcare, nu stiu sa-i fac montajul deoarece inainte n-a avut o instalatie electrica in firea ei. Am mai incercat sa montez unul, dar bineinteles am reusit sa-l ard. Releul este de incarcare, dar si de semnalizare, iar aprinderea este pe platina. Atasez niste poze cu releul. Daca aveti idee de cum s-ar putea face montajul ar fi excelent.

 

Multumesc.

post-52922-1279605212_thumb.jpg

post-52922-1279605228_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Constantin 57

Am avut a mers grozav dar s-a deformat paharul decantor si nu se mai putea etansa. Reglajele sunt trecutae undeva pe forum si sunt corecte. Sa nu deschizi socul ca nu porneste. Daca porneste si nu se tureaza inseamna benzina prea multa s-au prea putina daca ai posibilitatea incearca daca se tureaza cu alt carburator sa nu ai ceva la motor ( aprindere reglaje supape) la performanta inalta sa nu te astepti ca are difuzorul cu diametrul mai mic deci este putin subalimentat

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat carburatorul din poza la Simsonul meu dar nu vrea sa mearga. Porneste destul de greu si nu se ambaleaza.

Daca aveti montat pe Simson asa ceva si merge spuneti-mi si mie care-i secretul.

Multumesc aticipat !

am avut si eu asa ceva cumparat de la moldoveni (bazar ) si pt mine o fost cam de caca l-am montat pe un voshod si mi-a luat 2 sapt sa il reglez si sa il fac sa mearga cat de cat ..iar performante ... din parti ..intradevar are difuzorul mic dar nu mic foarte mic ..eu cred ca e facut pt o capacitate de cel mult 125cc..pana la urma l-am montat tot pe cel vechi ..si asa sau mai dus 70 de ron ...spor la reglat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ala seamana a carburator de minsk: PACCO sau cum ii zice. pentru voshod din start era mic, voshdodul merge perfect cu un k 65

da e pacco e de la moldoveni aduce unul in bazar un rusnac..da era mic pt voshod dar a meu k65 isi cam dadea duhul si cum nu aveam net atunci il luasem pe ala ..si dupa 2 sapt ..a facut cunostintza cu un ciocan de 5 kg si gata .. poi daca la vosh era mic dapoi la simson .. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat carburatorul din poza la Simsonul meu dar nu vrea sa mearga. Porneste destul de greu si nu se ambaleaza.

Daca aveti montat pe Simson asa ceva si merge spuneti-mi si mie care-i secretul.

Multumesc aticipat !

secretul e sa inveti cum functioneaza un carburator , si apoi sa intelegi ce efect au diferite reglaje in pornirea/functionarea unui motor cu carburatie...Necesita lectura , sinapse valide, si un pic de atentie....

Folclorul e bogat .... la fel , nu ducem lipsa dude care sa povesteasca vasta lor experinta cu kasaiscinciuri care-s de kakao ...

Nu exista K65!Exista K65 plus o litera, care specifica destinatia, in functie de jiglaj , corp, difuzor...etc...Dar toata lumea se opreste din lectura seriei scrisa pe carburator la primele trei caractere pe care le poate recunoaste si pronunta...

valabil pentru toate carburatoarele rusesti...

http://www.tdpekar.ru/catalog/category/14/start/8/ un link fara nici un rost , pentru a mai fost postat, si aberatiile despre kasaiscinciuri/saistreiuri /saisopturi prospera si se inmultesc... :)

Modelul de Paco de mai sus , daca este cu jiglaj pentru Minsk , functioneaza bine pe Simson....plutitoarele sunt din ceva spuma , si nu se sparg...si nu prea inchide cuiul pontou.Nivelul trebui tras sus , la limita cuvei , si acul undeva pe mijloc( depinde si de uzura motorului)

Benzina cu ulei folosita la 2t necesita jigloare mai mari din cauza vascozitatii , si asta compenseaza difuzorul mai mic, in cazul in care se foloseste pe Simson...

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

secretul e sa inveti cum functioneaza un carburator , si apoi sa intelegi ce efect au diferite reglaje in pornirea/functionarea unui motor cu carburatie...Necesita lectura , sinapse valide, si un pic de atentie....

 

Simsonul il am din 1976 ,cu carburatorul original merge foarte bine dar are 2 probleme, nu prea tine cuiul pontou, si are un tacanit din cauza jocului sibarului.

Cum functioneaza un carburator stiu, cred, destul de bine reglajele la cel de Simson . La cel Rusesc nu stiu rolul multor orificii de pe el. Sinapsele cred ca unele au dat-o cotita si nici nu stiu daca mai au acetilcolina. Cu atentia mai greu ,uneori sunt atit de atent incit atunci cind ma trezesc nu mai stiu la ce eram atent. In rest multumesc celui de sus si forumistilor care mi-au raspuns.

PS pe carburatorul Rusesc scrie K-2401 si pretul, 95 lei. O sa mai pun niste poze cu niste curiozitati din acelasi carburator.

Editat de constantin57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de timpul mare care a trecut de la ultima postare. Am reusit sa confectionez doua seibi destul de greu. Acum am o problema la prinderea suruburilor ale capacului. Filetele sunt duse si o sa le refac. Ieri am cumparat de la o firma din Bucuresti 3 electrozi Durafix Easy Weld. Exista pe site-ul Durafix.ro http://www.durafix.ro/pages.php?&pID=10 un filmulet legat de refacerea filetelor. O sa incerc in weekend sa refac filete, sper sa fac si un filmulet si poze sa arat persoanelor interesate cum se face.

 

Salutare,

 

Vorbeam acum ceva timp de refacerea unor filete la capacul fata pentru o cutie de viteze. Dupa 2 saptamani pot spune ca am reusit desi lucrarea necesita timp si multa rabdare. Cateva sfaturi pentru lipirea cu electrozi Durafix.

1.In primul rand materialul se topeste undeva pe la 380 - 400 de grade celsius si cum aluminiul este un bun conducator de caldura disipa la fel de repede caldura deci daca se doreste lipire sau alte chestii de genul acesta e bine sa fie facuta intr-o zi calduroasa si de preferabil sa nu fie conditii de ploaie pentru ca materialul durafix se crapa (am patit-o) odata ce s-a facut lipirea, si incepe sa se raceasca.

2.Piesa de aluminiu trebuie incalzita in prealabil cu un arzator in zona unde se doreste lipirea.ATENTIE !!! Folositi materiale de protectie pentru piesele incalzite !!!

3.Dupa ce s-a incalzit piesa se curata cu o perie zona ce se doreste a fi lipita. Se verifica cu electrodul daca piesa a atins temperatura de topire a electrodului, cu alte cuvinte prin frecarea electrodului de piesa se formeaza topitura la suprafata piesei.

4.ATENTIE!!! Pentru refacerea filetelor se folosesc suruburi din otel care sa nu fie cromate, zincate sau acoperite cu alte materiale ce impiedica ruginirea, pentru ca nu veti scoate surubul de acolo decat cu bormasina sau tot prin incalzire !!!

5.Se freaca electrodul circular in jurul gaurii pana cand gaura se acopera de topitura, si se foloseste o surubelnita ce are varful din inox sau chiar otel si se introduce in gaura filetului curatandu-se lateralele gaurii. Operatia de acoperire se repeta pana cand gaura este umpluta de topitura sau se observa ca lateralele gaurii au topitura.

6.Se introduce surubul si se incalzeste si el cu arzatorul pentru a avea aceeasi temperatura cu piesa. Dupa aceea surubul se infileteaza.

ATENTIE!!! Pe tot parcursul procesului de lipire arzatorul incalzeste zona unde se face lipirea !!!

ATENTIE!!!Daca se refac mai multe filete faceti-le pe toate odata !!!

 

URMARITI LINK:

 

Link

 

P.S. Tin sa mentionez ca am in procesul meu de lipire/refacere a filetelor m-am ales si cu o arsura destul de nasoala, dar asta se intampla cand reconditionezi ceva, sacrificiile nu conteaza

Editat de stro_stutz_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vorbeam acum ceva timp de refacerea unor filete la capacul fata pentru o cutie de viteze. Dupa 2 saptamani pot spune ca am reusit desi lucrarea necesita timp si multa rabdare. Cateva sfaturi pentru lipirea cu electrozi Durafix.

1.In primul rand materialul se topeste undeva pe la 380 - 400 de grade celsius si cum aluminiul este un bun conducator de caldura disipa la fel de repede caldura deci daca se doreste lipire sau alte chestii de genul acesta e bine sa fie facuta intr-o zi calduroasa si de preferabil sa nu fie conditii de ploaie pentru ca materialul durafix se crapa (am patit-o) odata ce s-a facut lipirea, si incepe sa se raceasca.

2.Piesa de aluminiu trebuie incalzita in prealabil cu un arzator in zona unde se doreste lipirea.ATENTIE !!! Folositi materiale de protectie pentru piesele incalzite !!!

3.Dupa ce s-a incalzit piesa se curata cu o perie zona ce se doreste a fi lipita. Se verifica cu electrodul daca piesa a atins temperatura de topire a electrodului, cu alte cuvinte prin frecarea electrodului de piesa se formeaza topitura la suprafata piesei.

4.ATENTIE!!! Pentru refacerea filetelor se folosesc suruburi din otel care sa nu fie cromate, zincate sau acoperite cu alte materiale ce impiedica ruginirea, pentru ca nu veti scoate surubul de acolo decat cu bormasina sau tot prin incalzire !!!

5.Se freaca electrodul circular in jurul gaurii pana cand gaura se acopera de topitura, si se foloseste o surubelnita ce are varful din inox sau chiar otel si se introduce in gaura filetului curatandu-se lateralele gaurii. Operatia de acoperire se repeta pana cand gaura este umpluta de topitura sau se observa ca lateralele gaurii au topitura.

6.Se introduce surubul si se incalzeste si el cu arzatorul pentru a avea aceeasi temperatura cu piesa. Dupa aceea surubul se infileteaza.

ATENTIE!!! Pe tot parcursul procesului de lipire arzatorul incalzeste zona unde se face lipirea !!!

ATENTIE!!!Daca se refac mai multe filete faceti-le pe toate odata !!!

 

URMARITI LINK:

 

Link

 

P.S. Tin sa mentionez ca am in procesul meu de lipire/refacere a filetelor m-am ales si cu o arsura destul de nasoala, dar asta se intampla cand reconditionezi ceva, sacrificiile nu conteaza

...s-au inventat niste dispozitive care se numesc tarozi(1,2,3) si burghie....

mai exista niste smecherii care se numesc Helicoil, si sunt de preferat la refacerea filetelor in aluminiu sau alte materiale mai moi...

Dar noh , cu foc , se face si o exorcizare in acelasi timp... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...s-au inventat niste dispozitive care se numesc tarozi(1,2,3) si burghie....

mai exista niste smecherii care se numesc Helicoil, si sunt de preferat la refacerea filetelor in aluminiu sau alte materiale mai moi...

Dar noh , cu foc , se face si o exorcizare in acelasi timp... :)

 

Se poate, corect. Cu tarozi mai greu, pentru ca nu mai era filet deloc, si deci imi trebuia material nou in filet, si cu helicoli merge io asa am preferat. Poate ajuta pe cineva chestia asta de am postat-o. Oricum orice comentariu e binevenit mai ales ca de helicoli am auzit acum la drobu, si ii multumesc pe aceasta cale. Cu foc putem face si un gratar ;) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

srto strutz 83

Dar spune drept cand a cazut surubul ai spus vreo 2 vorbe dulci nu? deci pe langa arsura trebuie calculat si spoveditul ;) .

Eu am metode mai primitive gaura de 7 mm si filet de 8 mm si este garantat. Nu stiu cat de tare este acest aliaj ca s-ar putea incarca locasurile rulmentilor si pe urma refacut locasul la o masina de gaurit in coordonate.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

srto strutz 83

Dar spune drept cand a cazut surubul ai spus vreo 2 vorbe dulci nu? deci pe langa arsura trebuie calculat si spoveditul ;) .

Eu am metode mai primitive gaura de 7 mm si filet de 8 mm si este garantat. Nu stiu cat de tare este acest aliaj ca s-ar putea incarca locasurile rulmentilor si pe urma refacut locasul la o masina de gaurit in coordonate.

Numai bine

 

Nu atunci m-am ars desi m-am enervat ca a cazut surubul, dar trebuia sa termin pentru ca mi se racea materialul si surubul nu-l mai puteam insuruba.

Cei de la Durafix spun ca materialul are rezistenta mai mare decat materialul mama, in cazul de fata aluminiu, din proprie experienta pot spune ca pilirea s-a efectuat destul de greu, dar cand am dat de aluminiu a intrat ca in branza piatra de polizor, deci concluzia este ca materialul este mai rezistent decat aluminiul. In legatura cu locasul rulmentului cred ca il poti folosi prin aceeasi metoda, dar in loc sa refaci filetul, poti incerca sa bagi un rulment, si dupa sa-l scoti la presa dupa ce s-a racit materialul. Probleme cred ca o sa intalnesti la centrarea rulmentului, pentru ca nu stiu daca vei nimeri sa il pui centrat, deci masina de gaurit in coordonate e o idee mai buna decat cea expusa mai sus. Poti incerca pe o piesa de aluminiu sa vezi ce iese. Numai bine.

 

P.S. Si nu e STRUTZ e STUTZ de la SHTUTZ o porecla mai veche :P

Editat de stro_stutz_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...inca se mai gasesc...250 lei...original Skoda...segmenti cromat(si partial rupti de la transport ;) )

...o platina 20 lei(PAL, si partea mobila potriveste la magnetouri....)

post-3884-1280850718_thumb.jpg

post-3884-1280850728_thumb.jpg

post-3884-1280850736_thumb.jpg

post-3884-1280850743_thumb.jpg

post-3884-1280850753_thumb.jpg

post-3884-1280850771_thumb.jpg

post-3884-1280850796_thumb.jpg

post-3884-1280850811_thumb.jpg

post-3884-1280850820_thumb.jpg

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, salutare,

 

Am o intrebare. Stie careva cum se scoate de la un motor Simson AWO axul cu came? Nu vreau sa-l iau la batut ca dau de necazuri. restul pieselor de pe motor au fost scoase cu o presa confectionata de mine dar axul cu came nu am idee cum sa-l scot. M-am gandit ca prin incalzirea blocului motor sa iasa dar nu sunt sigur. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

Mai acu ceva timp vorbeam de refacerea suruburilor si de reconditionarea cutiei de viteza, ideea e ca e aproape gata dar mi s-a spart piesa ce tine arcul tensionat si axul de la demaror. Are careva vreunul in plus original, pe bere :laugh: sau pe bani dupa pofta inimii, ca nu as vrea sa-l fac la strung.

Editat de stro_stutz_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, salutare,

 

Am o intrebare. Stie careva cum se scoate de la un motor Simson AWO axul cu came? Nu vreau sa-l iau la batut ca dau de necazuri. restul pieselor de pe motor au fost scoase cu o presa confectionata de mine dar axul cu came nu am idee cum sa-l scot. M-am gandit ca prin incalzirea blocului motor sa iasa dar nu sunt sigur. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

Mai acu ceva timp vorbeam de refacerea suruburilor si de reconditionarea cutiei de viteza, ideea e ca e aproape gata dar mi s-a spart piesa ce tine arcul tensionat si axul de la demaror. Are careva vreunul in plus original, pe bere :laugh: sau pe bani dupa pofta inimii, ca nu as vrea sa-l fac la strung.

Depresezi pinionul de pe distributie(ai nevoie de o presa cu doua gheare mai subtiri) demontezi capacul ce tine rulmentul din fata, demontezi capacul ce fixeaza capatul axului pompei de ulei ( din partea de sus a blocului, langa joja de ulei) si cu rabdare si un dorn de bronz bati afara axul cu came...rotindu-l... Grija la dantura ce antreneaza pompa!(pompa trebuie scoasa din baia de ulei...)

....sau reincalzesti bine pinionul de distributie si il infigi inapoi pe ax( dupa ce ai scos capacul de fixare a rulmentului), si apoi cu doua leviere extargi axul cu came, cu totul...

Exista doua posibilitati : rulmentul din spate iese cu tot cu ax, sau ramane acolo :drink: situatie in care o sa trebuiasca sa te cam scarpini...

Pinionul de distributie nu are nici un fel de asigurare, si el sta acolo la locul lui de 50 de ani doar din cotele de prelucrare, de aceea e bine sa folosesti incalzirea si la montare si la demontare (oricum am vazut ca iti plac chestiile cu foc), altfel se poate si sparge , si sigur se belesc cotele..

6303 sunt rulmentii de pe axul cu came , si e bine sa pui ceva de calitate acolo , pt. ca n-o sa doresti sa mai umbli degraba pe la partile intunecoase... :)

bucsa de la pedala de pornire o faci ...si cu un drum rectifici si axul in zona in care se rezema in bucsa...si poti imagina si un "O" ring in zona pentru ca simeringul de pe ax nu prea isi face treaba...

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depresezi pinionul de pe distributie(ai nevoie de o presa cu doua gheare mai subtiri) demontezi capacul ce tine rulmentul din fata, demontezi capacul ce fixeaza capatul axului pompei de ulei ( din partea de sus a blocului, langa joja de ulei) si cu rabdare si un dorn de bronz bati afara axul cu came...rotindu-l... Grija la dantura ce antreneaza pompa!(pompa trebuie scoasa din baia de ulei...)

....sau reincalzesti bine pinionul de distributie si il infigi inapoi pe ax( dupa ce ai scos capacul de fixare a rulmentului), si apoi cu doua leviere extargi axul cu came, cu totul...

Exista doua posibilitati : rulmentul din spate iese cu tot cu ax, sau ramane acolo :D situatie in care o sa trebuiasca sa te cam scarpini...

Pinionul de distributie nu are nici un fel de asigurare, si el sta acolo la locul lui de 50 de ani doar din cotele de prelucrare, de aceea e bine sa folosesti incalzirea si la montare si la demontare (oricum am vazut ca iti plac chestiile cu foc), altfel se poate si sparge , si sigur se belesc cotele..

6303 sunt rulmentii de pe axul cu came , si e bine sa pui ceva de calitate acolo , pt. ca n-o sa doresti sa mai umbli degraba pe la partile intunecoase... :D

bucsa de la pedala de pornire o faci ...si cu un drum rectifici si axul in zona in care se rezema in bucsa...si poti imagina si un "O" ring in zona pentru ca simeringul de pe ax nu prea isi face treaba...

 

Multumesc pentru raspuns. Deabia astept sa incerc sa vad ce iese si bineinteles cu foc ca ma pricep :laugh: si dupa fac niste oua prajite in uleiul din blocul motor :drink:.

Mesaj completat

Multumesc pentru raspuns. Deabia astept sa incerc sa vad ce iese si bineinteles cu foc ca ma pricep si dupa fac niste oua prajite in uleiul din blocul motor :).

 

Am reusit sa scot in weekend axul cu came fara sa-l bat cu nimic si nu am avut probleme nici la scoaterea ultimului rulment, ca a iesit cu tot cu ax Bineinteles am folosit FOC, ca la asta ma pricep, si mi-a luat si foc uleiul necuratat bine. M-am gandit sa prajesc si un ou dar m-am lasat pagubas.

 

Multumesc DROBU pentru sfaturi.

Mesaj completat

Multumesc pentru raspuns. Deabia astept sa incerc sa vad ce iese si bineinteles cu foc ca ma pricep si dupa fac niste oua prajite in uleiul din blocul motor.

 

Am reusit sa scot in weekend axul cu came fara sa-l bat cu nimic si nu am avut probleme nici la scoaterea ultimului rulment, ca a iesit cu tot cu ax Bineinteles am folosit FOC, ca la asta ma pricep, si mi-a luat si foc uleiul necuratat bine. M-am gandit sa prajesc si un ou dar m-am lasat pagubas.

 

Multumesc DROBU pentru sfaturi.

Mesaj completat

Salutare,

 

Stie careva care din stantele "O" sau "X" de pe piesa care actioneaza vitezometrul este de la mers cu atas sau solo?

 

Mesaj completat

Salutare,

 

Stie careva care din stantele "O" sau "X" de pe piesa care actioneaza vitezometrul este de la mers cu atas sau solo?

Mesaj completat

Salutare,

 

Stie careva care din stantele "O" sau "X" de pe piesa care actioneaza vitezometrul este de la mers cu atas sau solo?

Mesaj completat

scafbikes

O pereche este pentru solo si o pereche pentru exploatare cu atas de imperecheat xcu x si 0cu0 dar trebuie vazut in carete care este pt atas.

Numai bine

 

Deci pana la urma stanta 'O' este pentru ce este? Pentru atas? Poate ma lamuriti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...