Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Felicitari!!!

Chiar aseara ziceam pe un alt topic ca sigur sunt multi cei care mesteresc la motociclete dar nu prea vor sau nu au timp sa arate si la ceilalti. Jos palaria, imi place.

Totusi, vreau sa mentionez ca lucrarea de la grup poate e un pic prea "incarcata". Am si eu un grup care a avut probleme acolo si cineva a facut o piesa pentru intarirea prinderii aceia. O sa fac cateva poze maine, poate ca sunt doritori care vor sa o reproduca. Spor la treburi si la cat mai multe din astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Felicitari!!!

Chiar aseara ziceam pe un alt topic ca sigur sunt multi cei care mesteresc la motociclete dar nu prea vor sau nu au timp sa arate si la ceilalti. Jos palaria, imi place.

Totusi, vreau sa mentionez ca lucrarea de la grup poate e un pic prea "incarcata". Am si eu un grup care a avut probleme acolo si cineva a facut o piesa pentru intarirea prinderii aceia. O sa fac cateva poze maine, poate ca sunt doritori care vor sa o reproduca. Spor la treburi si la cat mai multe din astea.

In principiu nu trebuie nici o intaritura daca sunt filete bune si gauri neovalizate. Punea neamtul daca trebuia.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

 

 

sal

faptul ca o sa-i punem sei separate ne-a determinat sa-i punem un alt ghidon care zicem noi ca se potriveste fb cu linia motocicletei iar frana de ghidon la simson este mult prea apropiata de ghidon impiedicand manevrabilitatea acestuia .In final cred si prevad ca o sa iasa un motor placut care incanta ochiul vorba colegului Cristi

Mesaj completat

 

 

 

la solicitarea colegului Cristi 57 am mai pus cateva poze care deocamdata nu pot spune ca incanta ochiul dar sper ca o vor face mai tarziu.Bicicleta este tot o realizare a amicului Pepi

Mesaj completat

 

 

sal mai am ceva poze care au o mica legatura cu motociclismul dar asa cum ai cerut sunt de la Pepi

rog administratorulsa treaca cu vederea folosirea inadecvata a acestui spatiu dar nu am facut decat sa onorez solicitarea colegului Cristi 57 facuta pe acest topic. Vizionare placuta

Sunt minunate "vechiturile"tale,sau ale cui sunt.Chiar daca nu au legatura directa cu motocicletele cred ca se poate face un topic separat la "Colectionari" si sa-si prezinte ,cine doreste,"vechiturile"din dotare.Rog pe moderatorul nostru sa-si spuna parerea in aceasta privinta.Sunt sigur ca va gasi o solutie onorabila.Ei?Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...mai am ceva poze care au o mica legatura cu motociclismul dar asa cum ai cerut sunt de la Pepi...

Waaauuuu.. Al "naibi" Pepi! M-as da 2-3 weekend-uri prin camara lui, cu mare placere. Primeste vizitatori sambata si duminica?

 

...nu au legatura directa cu motocicletele... Rog pe moderatorul nostru sa-si spuna parerea in aceasta privinta.Sunt sigur ca va gasi o solutie onorabila...

Hai mai Mircea, uitate mai bine, toate au legatura cu moto! ..lingurita adecvata si gamela, plosca de tuica, coniac si tot ce-ti prinde bine la drum, etc.. de ce n-am eu buzunarele pline cu ele... captura de razboi... sa ma vada aleko cu ele la 7 scari :disappointed: (daca mai bagi "strambe", jur ca fac un topic de pistoane sparte, sa vad unde le muti?)

E cel mai bun topic de anul acesta(pana acum)! Si eu cred ca v-a gasii o solutie... dar mi-ar parea rau sa le mute, sincer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca e 100% de Awo.Are cele 2 becuri martor unul langa celalalt in dreapta,suportul de ebonita ptr siguranta in stanga,cheia si capacul de contact sunt tot de Awo.Nu am vazut pana acum o alta motoreta care sa aiba un far asemanator.

Poate te-au indus in eroare niturile alea 2 din dreapta dar mai mult ca sigur ca cineva a intarit lamela de masa - din interior.In orice caz,la M si la Ij sunt 2 perechi de nituri pe stg./dr.

post-19117-1265126737_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat mai bine peste pozele de la Jack. Farul acela nu e de AWO, e un far rusesc, probabil de IJ sau de M.

Si mai jos, piesa de intaritura a grupului...

 

Piesa asta de intaritura a grupului... mai exact,cu ce e mai buna decat cea prezentata in postul anterior? pentru ca eu nu vad decat o placa care nu face decat sa "incarce ochiul" rapind din frumusetea simsonei... si nu inteleg cu ce e mai bun...

?!! personal cred k solutia anterioara e mult mai practica si mai fiabila.in plus fiind direct sudata de bascula nici nu necesita surubarele,pozitionari etc. salut. :disappointed: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de mult iti place tie originalitatea unei motociclete dar daca vi cu solutia de remediere a unei defectiuni prin modificarea, sau mai bine zis compromiterea altei piese pentru rezolvarea problemei, atunci sa sti ca nu ma mira absolut de loc modificarile grosolane peste care am dat de a lungul timpului aduse motocicletelor din Romania. Probabil e ceva genetic, dar m-am impacat cu idea. Cand ai o problema cu o piesa, incearca sa rezolvi cu piesa respectiva, fara sa mai compromiti si altceva. Sunt sigur ca sunt mai mult ca destule bacule de spate de Simson pe care putem experimenta, dar gandeste-te ca peste 50 de ani copii nostri o sa ne injure.

Cat despre far, am facut doua poze cu care sper sa stergem orice urma de dubiu ca acel far este unul rusesc. Si ca sa eliminam orice urma de indoiala trebuie sa luam in considera urmatoarele.

Nemti nu au folosit nici un fel de nit la far, atat la BMW si EMW R 35, cat si la AWO t sau S. Eventualele prinderi din interiorul farului care s-au folosit la BMW si EMW R35 dar si la primele modele de AWO T care erau prinderi de contacte pentru schimbare fazei care erau actionate prin intermediul unui cablu ca si cel de ambreiaj sau frana, erau prins prin electro puncte (vezi poza). In nici un caz nu s-au folosit nituri pentru prinderile de far. Cat despre cele doua nituri despre care 4Bike a spus ca sunt pentru prinderea lamelei de masa, trebuie spus ca acelea sunt nituri de fiscare a soclului pentru becul de lumina a kilometrajului. Motocicletele nemtesti aveau acest bec pentru lumina bordului atasat complet de contact, idee care s-a pastra la toate modele chiar si pana mai tarziu. Pe langa toate acestea, alta dovada care demonstreaza clar si incontestabil ca farul acela nu este de AWO, chiar daca amplasarea becurilor martor este cat de cat la fel, tradeaza distanta dintre ele si marginea farului. A se vedea ca la un far original mai ai loc berechet sa mai dai o gaura si sa mai pui inca un bec martor la fel, pe cand la farul in discutie nu mai este loc. Mai sunt si altele dar sper ca v-ati convins ca nu e un far de AWO.

Scuzati gaura extra din farul meu de AWO, dar probabil candva in timp un jmecher a vrut sa puna el acolo un intrerupator de Raba sau de Saviem. Cat destre farul in discutie, ce e mai exact nu imi pot da seama din poze. Trebuie sa il am in mana, sa il simt, sa bag degetul inauntru....

 

@4Bike... daca imi spuneai ca e un far de BMW sau de ZĂźndapp, ma vedeam obligat sa iti spun ca nu pot sa ma pronunt decat daca il am in mana. Merg in continuare pe varianta ca 99,99% farul este de IJ sau de M, dar in nici un caz nu e de AWO.

 

Numai bine!

post-48458-1265150151_thumb.jpg

post-48458-1265150209_thumb.jpg

post-48458-1265150295_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat mai bine peste pozele de la Jack. Farul acela nu e de AWO, e un far rusesc, probabil de IJ sau de M.

Si mai jos, piesa de intaritura a grupului...

sal.

Aveti dreptate in privinta farului care nu este de AWO nici noi nu stim exact de ce este posibil ceva rusesc dar avand prin dulap rama si sticla absolut noi noute am decis sa-l cosmetizam putin cu elementele farului de AWO de unde apare si o usoara iluzie dealtfel elucidata in scurt timp de un bun cunoscator in domeniu.Dau un raspuns si in privinta ghidonului care provine de la un BMW R 25 . Ca noutate trebuie remarcata aripa fata cu ornamentul de aripa caracteristic Simsonului care inca nu este finalizat urmand a se inscriptiona in suprafata rotunda sigla AWO iar pe restul ornamentului Simson cu grafica adecvata. Voi reveni cu noi relatari si imagini cat mai '' ecologice '' si asta doar pt a nu dauna mediului si incalzirii........globale.

post-46887-1265145758_thumb.jpg

post-46887-1265145836_thumb.jpg

post-46887-1265145898_thumb.jpg

post-46887-1265145970_thumb.jpg

post-46887-1265146234_thumb.jpg

post-46887-1265146890_thumb.jpg

post-46887-1265146954_thumb.jpg

post-46887-1265146991_thumb.jpg

post-46887-1265147034_thumb.jpg

post-46887-1265147087_thumb.jpg

post-46887-1265147253_thumb.jpg

post-46887-1265147304_thumb.jpg

post-46887-1265147339_thumb.jpg

post-46887-1265147722_thumb.jpg

post-46887-1265147808_thumb.jpg

post-46887-1265147876_thumb.jpg

post-46887-1265147935_thumb.jpg

post-46887-1265147980_thumb.jpg

post-46887-1265148038_thumb.jpg

post-46887-1265148093_thumb.jpg

post-46887-1265148162_thumb.jpg

post-46887-1265148353_thumb.jpg

post-46887-1265148442_thumb.jpg

post-46887-1265148520_thumb.jpg

post-46887-1265148675_thumb.jpg

post-46887-1265148737_thumb.jpg

post-46887-1265148836_thumb.jpg

post-46887-1265148887_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.asa e. cei mai mari "mesteri"...sau "doctori" cu flexul in mana.

@scafbikes - Aproppos de originalitate ai dreptate.piesa ta e potrivita,atunci cand privesti lucrurile asa.Eu ma refeream doar la fiabilitate si design.

Cat despre copii..pfff.. ce sa zic.. cred k o sa ne :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de mult iti place tie originalitatea unei motociclete dar daca vi cu solutia de remediere a unei defectiuni prin modificarea, sau mai bine zis compromiterea altei piese pentru rezolvarea problemei, atunci sa sti ca nu ma mira absolut de loc modificarile grosolane peste care am dat de a lungul timpului aduse motocicletelor din Romania. Probabil e ceva genetic, dar m-am impacat cu idea. Cand ai o problema cu o piesa, incearca sa rezolvi cu piesa respectiva, fara sa mai compromiti si altceva. Sunt sigur ca sunt mai mult ca destule bacule de spate de Simson pe care putem experimenta, dar gandeste-te ca peste 50 de ani copii nostri o sa ne injure.

Cat despre far, am facut doua poze cu care sper sa stergem orice urma de dubiu ca acel far este unul rusesc. Si ca sa eliminam orice urma de indoiala trebuie sa luam in considera urmatoarele.

Nemti nu au folosit nici un fel de nit la far, atat la BMW si EMW R 35, cat si la AWO t sau S. Eventualele prinderi din interiorul farului care s-au folosit la BMW si EMW R35 dar si la primele modele de AWO T care erau prinderi de contacte pentru schimbare fazei care erau actionate prin intermediul unui cablu ca si cel de ambreiaj sau frana, erau prins prin electro puncte (vezi poza). In nici un caz nu s-au folosit nituri pentru prinderile de far. Cat despre cele doua nituri despre care 4Bike a spus ca sunt pentru prinderea lamelei de masa, trebuie spus ca acelea sunt nituri de fiscare a soclului pentru becul de lumina a kilometrajului. Motocicletele nemtesti aveau acest bec pentru lumina bordului atasat complet de contact, idee care s-a pastra la toate modele chiar si pana mai tarziu. Pe langa toate acestea, alta dovada care demonstreaza clar si incontestabil ca farul acela nu este de AWO, chiar daca amplasarea becurilor martor este cat de cat la fel, tradeaza distanta dintre ele si marginea farului. A se vedea ca la un far original mai ai loc berechet sa mai dai o gaura si sa mai pui inca un bec martor la fel, pe cand la farul in discutie nu mai este loc. Mai sunt si altele dar sper ca v-ati convins ca nu e un far de AWO.

Scuzati gaura extra din farul meu de AWO, dar probabil candva in timp un jmecher a vrut sa puna el acolo un intrerupator de Raba sau de Saviem. Cat destre farul in discutie, ce e mai exact nu imi pot da seama din poze. Trebuie sa il am in mana, sa il simt, sa bag degetul inauntru....

 

@4Bike... daca imi spuneai ca e un far de BMW sau de ZĂźndapp, ma vedeam obligat sa iti spun ca nu pot sa ma pronunt decat daca il am in mana. Merg in continuare pe varianta ca 99,99% farul este de IJ sau de M, dar in nici un caz nu e de AWO.

 

Numai bine!

 

Scafule,esti MARE nenica.Jos palaria.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.asa e. cei mai mari "mesteri"...sau "doctori" cu flexul in mana.

@scafbikes - Aproppos de originalitate ai dreptate.piesa ta e potrivita,atunci cand privesti lucrurile asa.Eu ma refeream doar la fiabilitate si design.

Cat despre copii..pfff.. ce sa zic.. cred k o sa ne :disappointed:

 

 

Si chestia asta o scrie un User cu simson ciopartit la avatar! si nu, nu am zis "chopperit"

Editat de Niku Chopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e al meu acum 3 ani lam adus in spania cu mine, nu am putut sa ma separ de el.....

 

Am lucrat foarte mult timp la el sa ajunga la forma care este acum....a fost facut in 1997-99...terminat

 

Este si acum in stare de functionare

 

va salut :disappointed:

post-66-1265209801_thumb.jpg

post-66-1265209863_thumb.jpg

post-66-1265209946_thumb.jpg

post-66-1265210008_thumb.jpg

post-66-1265210113_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca acest baiat, adica ,,Pepi '' nu ar fi postat aceste poze cu care el a vrut sa arate celorlalti ca totusi altii inca lucreaza si incearca sa dea o forma unor fiare pe care altii de mult le-au uitat,nu ar fii atata polemica si asa de multe pareri de ,,specialist in domeniu''.Eu urmaresc de cativa ani discutiile de pe acest forum si lucrul care iese in evidenta e ca vine cate un tanar exaltat si dornic sa inceapa o lucrare de repunere pe roti a unui harb si dupa cateva zile omul in necunostinta de cauza si nu prea experimentat trebuie sa inceapa cu diferite justificari pt. anumite piese montate . In acest fel postarile de acest gen vor disparea incetisor si va fii o discutie numai intre ,,desteptii pamantului ''care nu vor mai avea ce sa comenteze,( caz ,,automobilia'' in care eu cred ca multi useri de pe acest forum aveau ce invata de la el) .Parerea mea pt .cei ce se cred asa buni si performanti e sa faca un manual in care sa explice etapele unei restaurari/reconditionari si dupa aceea sa traga concluzii, o alta parere ar fii ca acei,, samsari'' care pun cate o poza -doua cu cate o achizitie de dat , de ce nu pun cate o poza cu un motor restaurat ? am vazut vreo cateva numai la unii la altii nu, numai povesti , asa ca eu cred ca ar trebui sa incurajam acest fenomen si sa o lasam mai moale cu :aia e de aia ...aia e de cealalta... aia ar fi de aia ....s.a.m.d.,daca nu s-a creat un etalon inca vor ajunge sa vorbeasca doua -trei persoane pe aici (si atunci ,degeaba) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pepi numa tanar nu este, e om in toata firea. :disappointed:

Iar discutiile au fost constructive, nu s-a injurat nimeni pe aici.

Mesaj completat

Cat despre samsari, putem sa folosim si termenul de geambas, adica vanzator de cai. Aici nu exista samsari, aici sunt iubitori de motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e al meu acum 3 ani lam adus in spania cu mine, nu am putut sa ma separ de el.....

 

Am lucrat foarte mult timp la el sa ajunga la forma care este acum....a fost facut in 1997-99...terminat

 

Este si acum in stare de functionare

 

va salut :disappointed:

 

 

super utilajul, cum de ai renuntat sa pui ape-ul pana la urma? arata f bine si cu ghidon inalt

ce parere au spaniolii de simsonache cand il iei la ture pe acolo?

 

fiuuu ma mananca si pe mine, zilele astea o sa-l scot sa-l curat de praf si alte cele desi nu-i chiar asa de aproape primavara.

o sa urc si eu cateva poze cu el pe topicul asta! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca acest baiat, adica ,,Pepi '' nu ar fi postat...

Ei si? Cu ce te deranjaza "polemicile" unor simsonari, pe un topic adecvat? Zici ca "urmaresti de cativa ani discutiile"! Sunt zeci de topicuri, pline de aberatii unde puteai sa intervii(si ti-as fii dat dreptate), dar n-ai facuto. Daca te pricepi vino cu argumente detailate, insotite de poze cu explicatiile aferente, combate prin argumente(daca le ai)...

Personal privesc cu placere pozele, nu vad nimic rau in discutiile create! Apoi daca vorbesti de "restaurare" la motociclete, dupa parerea mea nu prea se potriveste(asa scrie la dictionar). Restaurare nu inseamna a pune in functiune! A repara, reconditiona, reface, include si punerea in functiune.

..."cei ce se cred asa buni si performanti e sa faca un manual in care sa explice"... pai cum sa afle ei ca este nevoie de parerea lor, daca nu vor exista astfel de discutii?

Continutul celor scrise de tine este nu este constructiv, seamana mai mult a improscare cu noroi, nu spune nimic legat de Simson (din care altii sa poata invata ceva)...

=================

Pt restul: continuati baieti, sa vedem poze cat mai multe cu tot ce-ati realizat, puneti intrebari si dati raspunsuri. Mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si chestia asta o scrie un User cu simson ciopartit la avatar! si nu, nu am zis "chopperit"

 

 

:lol: :disappointed: :lol: :lol:

 

Simsonu asta "ciopartit" e al meu.Nu e doar o poza la avtar.

Sa nu afcem offtopic totusi.

Simsonul a fost "operat" de fostul proprietar. Eu asa l-am luat.Intre timp am facut rost de alt cadru si il aduc la starea initiala.

Sper sa si reusesc. Chiar acum am adus acasa niste piese ... :lol:

Poze nu pun deocamdata pentru ca e totul demontat,cand e gata pun si poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Activitatea din cursul zilei a fost mai putin vizibila datorita unor interventii majore

facute la telescoapele spate. tinand cont ca acum functioneaza ireprosabil a meritat tot efortul. Spre finalul activitatii sa reusit si montarea lor pe motocicleta . Tot in cursul zilei au fost ridicate si cateva piesulici de la atelierul de cromare existent in localitate dar la acest atelier se executa doar o cromare de depunere fara luciu dar in lipsa de altceva ne multumeste si asa , eventual o sa incercam o lustruire manuala.

Mesaj completat

In principiu nu trebuie nici o intaritura daca sunt filete bune si gauri neovalizate. Punea neamtul daca trebuia.

Numai bine

 

sal

ai dreptate dar asta era valabil numai cand au iesit pe poarta fabricii in rest nu stiu cate au fost bine intretinute

, ma refer la noi in tara , cred ca doar unul din zece simsoane a avut parte de un bun stapan si ala nu este la mine

post-46887-1265324406_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Intr-adevar,daca gaura nu e ovalizata si surubul de 10 mm sta perfect in ea,nu ai de ce te teme.El nu va ceda nici la accelerare,nici la decelerare,

nici la franare...La fel si la crucea cardanica.Daca totul e pus corect si,din cand in cand,mai pui tecalemit-ul pe ea,aceasta nu te va lasa niciodata.Plotul crucii

are 9 mm si,desi am pus pe atas 250 kg de multe ori,a rezistat intotdeauna.Asa ca,fara a ma da mare stiutor,cred ca daca nu te abati de la original e cel mai

bine.Oricum,ai curaj de mai faci ceva pe criza asta de bilete.Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Activitatea din cursul zilei a fost mai putin vizibila datorita unor interventii majore

facute la telescoapele spate. tinand cont ca acum functioneaza ireprosabil a meritat tot efortul. Spre finalul activitatii sa reusit si montarea lor pe motocicleta . Tot in cursul zilei au fost ridicate si cateva piesulici de la atelierul de cromare existent in localitate dar la acest atelier se executa doar o cromare de depunere fara luciu dar in lipsa de altceva ne multumeste si asa , eventual o sa incercam o lustruire manuala.

Mesaj completat

 

 

sal

ai dreptate dar asta era valabil numai cand au iesit pe poarta fabricii in rest nu stiu cate au fost bine intretinute

, ma refer la noi in tara , cred ca doar unul din zece simsoane a avut parte de un bun stapan si ala nu este la mine

Ai perfecta dreptate dar cu modificarile cam greu si pot aparea surprize la dispozitivul sudat pe bascula imposibil sa nu aiba putin joc la accelerare si reducerea acceleratiei acel joc va creste si va distruge carcasa cardanului.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu de aceiasi parere, cu siguranta ca nemtii au gandit si ei un pic problema si nu au optat pentru solutia asta daca nu ar fi fost sigura. Deci, nu cred sa ai probleme cu prinderea grupului daca filetele sunt bune, iar gaurile nu sunt ovalizate.

Cat despre liniatul pieselor, care dupa parerea mea au iesit bine, doresc sa va spun un lucru care l-am aflat de la un "liniator" profesionist care lucreaza la o mare firma de restaurari moto din Germania. Poate o sa radeti, dar sper ca macar unii dintre noi o sa tina cont de treaba asta. Zicea nenea acela ca prin contractul de angajare avea stipulata o clauza prin care el se obliga sa nu mance carne decat controlat. Zicea ca ii tremura mana daca mananca carne in intervalul de 24 de ore inainte sa mearga la servici, asa ca tipul nu manca carne decat vineri seara si sambata, ca de luni pana vineri mergea la servici.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu de aceiasi parere, cu siguranta ca nemtii au gandit si ei un pic problema si nu au optat pentru solutia asta daca nu ar fi fost sigura. Deci, nu cred sa ai probleme cu prinderea grupului daca filetele sunt bune, iar gaurile nu sunt ovalizate.

Cat despre liniatul pieselor, care dupa parerea mea au iesit bine, doresc sa va spun un lucru care l-am aflat de la un "liniator" profesionist care lucreaza la o mare firma de restaurari moto din Germania. Poate o sa radeti, dar sper ca macar unii dintre noi o sa tina cont de treaba asta. Zicea nenea acela ca prin contractul de angajare avea stipulata o clauza prin care el se obliga sa nu mance carne decat controlat. Zicea ca ii tremura mana daca mananca carne in intervalul de 24 de ore inainte sa mearga la servici, asa ca tipul nu manca carne decat vineri seara si sambata, ca de luni pana vineri mergea la servici.

 

Toate bune!

sal.

cred ca ne-ar prinde bine unele informatii sau mici secrete legate de tehnica de liniere din partea profesionistului adaptabile in atelierele de acasa.Acceptam cu placere indicatiile

Mesaj completat

Lucrarea avanseaza incet dar sigur,reusind sa montam scaritele,cricul si un tirant de la atas

Mesaj completat

Ofer cadou primilor trei posesori de Simson veniti la standul Urban Riders din cadrul SMAEB 2009(care au si actul motorului la ei, normal) cate un sticker pe folie transparenta, cu Simson(sigla veche, de pe mopedele SR):

post-12624-1239224777_thumb.png

 

Va astept sa promovam impreuna campania pentru restaurare si promovare a vehiculelor de epoca:

 

afis.jpg

 

Toate cele bune, si ne auzim weekendul acesta la SMAEB :wink:

sal. de unde pot procura un sticker pentru simsoneta mea ? sigla care este pe rezervor este lucrata manual dupa un rezervor care si-a pastrat intacta sigla dar parca tot mai bine arata stickerul

post-46887-1265480519_thumb.jpg

post-46887-1265480581_thumb.jpg

post-46887-1265480622_thumb.jpg

post-46887-1265480686_thumb.jpg

post-46887-1265483794_thumb.jpg

post-46887-1265483909_thumb.jpg

post-46887-1265484006_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...