mircea_simson Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 aha ... deci asa statea treaba ...si aveau oameni banii sa isi cumpere motociclete ? ori cum banuiesc ca nu erau asa de scumpe Erau scumpe mai ales Simsonurile .Cand a aparut Jupiter 5 Parca era cam 17000 lei si eu aveam un salar de 2000 de lei. Insa cred ca se puteau lua si pe rate cu dabinda f. mica. Un f. bun macanic cam la 70 de ani acum cativa ani se uita lung la Simsonul meu cu ataj zice vai ce bune motoare si eu am avut dar a trebuit sa-l vand. Ai zic de ce omule daca era asa de bun era tare greu s-o pornesc si era greu la semafor. Omul nu avea mai mult de 1m 5o cm la pornire genunchiul ai venea pana la gura iar la semafor sarea jos de pe motociclete ca nu ajungea cu picioarele pe pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Septembrie 2, 2007 Autor Share Postat Septembrie 2, 2007 ) hehe simsonurile is faine ... si bune cred ca is cele mai vechi comuniste in asa numar mare (cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 ce parere aveti de bestia mea? azi am luat-o si merge superrrrrrrrr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 ce parere aveti de bestia mea? azi am luat-o si merge superrrrrrrrr bestie..... Sa-l stapanesti sanatos frate!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Frumusica bestie So folosesti sanatos si sati mearga mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Septembrie 3, 2007 Autor Share Postat Septembrie 3, 2007 (editat) din cate am vazut nu prea merge are ceva probleme si 3 mil i un pretz cam ieftin pt. simson cu 3 mil cumperi mobra .... fain ca te ai mishcat repede daca nu, nu mai apucai sa il cumperii ....dar asta nu are acte ....ziceai de ceva cu acte parca , nu ? Editat Septembrie 3, 2007 de satana pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Am reusit sa imi termin de reparat simsonica dar nu stiu ce are...scoate un sunet foarte ciudat cnd merg cu el la o turatie constanta si nu trage cum tragea inainte.Ce ar putea sa aibe?Reparatiile ce i leam facut sunt:frana spate si garnitura noua pt robinet.Specific k in interiorul rezervorului am gasit o coaja de portocala si apa.Am bagat benzina noua am curatat carbu si rezervoru.Am mers cu el peste 30 de km crezand k o sa isi revina dar tot suna nasol rau.Help pls asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 din cate am vazut nu prea merge are ceva probleme si 3 mil i un pretz cam ieftin pt. simson cu 3 mil cumperi mobra .... fain ca te ai mishcat repede daca nu, nu mai apucai sa il cumperii ....dar asta nu are acte ....ziceai de ceva cu acte parca , nu ? motorul merge perfect...am dat 4 milioane, are acte;) si motorul merge ceas. chiar super merge.....sincer si eu ma asteptam sa fie penal, dar merge + k are aprindere electronica, si sapt asta il si inscriu pe mine asa ca ia-ti tu mobra la 3 milioane si fai sa facem o linie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Septembrie 4, 2007 Autor Share Postat Septembrie 4, 2007 axi fara suparare dar zicei de mine ca nu stiu scrie si sa nu mai fug de la romana dar si tu tata scrii corect las ca la toti nii greu ..bafta cu simsonul axi intra pe mess sa itzi arat nijte poze cu nijte motoare cum imi aratai tu mie poate vrei ceva vitezomana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vamitul Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 salutari. de vreo saptamana sunt si eu mandrul posesor al unui simson sport. de mers.. merge bine.. dar mai geru e cu pornitul. am reglat carburatorul, am curatat platinile.. dar tot greu porneste. am reusit chiar sa-mi rup o pereche de tenisi, tot dand la demaror. impins.. pleaca destul de repede. ceva sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Compresie sau aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vamitul Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 compresia.. nu cred.. ca se simte la picior supertare.. aer fals.. nu stiu.. cum verific?? ps. la 39 de pagini de forum.. n-ar fi cazu sa punem de o intalnire de simonisti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 (editat) compresia.. nu cred.. ca se simte la picior supertare.. aer fals.. nu stiu.. cum verific?? ps. la 39 de pagini de forum.. n-ar fi cazu sa punem de o intalnire de simonisti? posibil sa iti traga aer fals pe langa garnitura de la carburator, verifici tinand mana in fatza carbului pe unde trage aer si dai pedala, ar trebui sa "iti traga mana inauntru", daca nu e asa sau simti cum trage foarte putin cu siguranta trage aer fals, daca nu ... da cateva pedale apoi scoate bujia si vezi daca este uda, daca e, e din aprindere, adik ori nu e distanta buna la platina(verifici ducand motorul la puntul ZP de pe volanta, tre sa fie distanta dintre platini cat sa bagi o foita subtire tare cca 0.05mm) sau poate sa fie de la condensator, nush care se potriveste ca de problema asta nu am dat pana acum ... cica merg chiar si cele de dacie dar mai indicate sunt alea de skoda, asa am auzit Editat Septembrie 4, 2007 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Septembrie 4, 2007 Autor Share Postat Septembrie 4, 2007 no asa adunarii de simsonuri sa fie si la noi .... germani tot timpul au fost mai organizati ....nu degeaba au atatea firme de masini si motociclete .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 no asa adunarii de simsonuri sa fie si la noi .... germani tot timpul au fost mai organizati ....nu degeaba au atatea firme de masini si motociclete .... si romanii au simson-uri la greu modificate or ba dar degeaba!!!...... nu stiu sa se organizeze faca ceva frumos!.... akum asta eee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 salutari. de vreo saptamana sunt si eu mandrul posesor al unui simson sport. de mers.. merge bine.. dar mai geru e cu pornitul. am reglat carburatorul, am curatat platinile.. dar tot greu porneste. am reusit chiar sa-mi rup o pereche de tenisi, tot dand la demaror. impins.. pleaca destul de repede. ceva sfaturi? ... si inca ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vamitul Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 (editat) si romanii au simson-uri la greu modificate or ba dar degeaba!!!...... nu stiu sa se organizeze faca ceva frumos!.... akum asta eee! nu cred ca asta este.. la nemti se organizeaza intalniri de genul asta.. de cand era lupul catel, la noi.. cat sa aiba.. 10-12 ani?? nici la ei nu a pornit totul direct.. inati s-au intalnit 5-10 simsonari .. sa dea o tura.. sa se cunoasca .. sa .. si daca a iesit bine.. s-au mai inatlnit peste ceva timp, numa ca nu mai era 10 erau 20.. si tot asa... in ceva timp s-a ajuns la intalniri de genul celor ce se vad in poze. iar eu asta sugeram.. sa ne intalnim, sa mai povestim, sa mai bem neste beri.. etc. in alta ordine de idei, cu partzoneta mea (btw, multumesc ThunderByte de ajutor) .. aer fals nu trage, carburatorul e jujuca, filtru sport, platinile sunt curatate si reglate (pentru cine n-are lere sa le regleze.. cartonul de la pachetele de tigari are exact grosimea necesara), condensatorul.. iar nu cred, dar daca e.. oricum vreau sa-l trec cat mai iute pe 12V. Cred ca e ceva la demaror, deoarece da foarte mult in gol, din 10 pedale, vreo 7 merg in gol. Editat Septembrie 5, 2007 de vamitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byker_boy Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 totzi cei cu simsonete sa isi puna pozele aici ...sa vedem cei trece la roman prin cap si ce face el cu mana lui astept poze ....have fun !!!! Nu e simsoneta mea este a tatalui meu --- Mesaj completat în 05 Sep 2007 10:07 ------------- totzi cei cu simsonete sa isi puna pozele aici ...sa vedem cei trece la roman prin cap si ce face el cu mana lui astept poze ....have fun !!!! Nu e simsoneta mea este a tatalui meu --- Mesaj completat în 05 Sep 2007 10:25 ------------- totzi cei cu simsonete sa isi puna pozele aici ...sa vedem cei trece la roman prin cap si ce face el cu mana lui astept poze ....have fun !!!! Nu e simsoneta mea este a tatalui meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Problemele de pornire la simson sunt cauzate in principiu de aprindere, adica nu are scanteie. Chiar daca ar fi avansul reglat aiurea, tot ar zice ceva. Deci daca este inca pe magnetoul original, asta-i problema, viteza imprimata de pedala nu e suficienta magnetoului pentru a da scanteie. Eu stiu ca la simsonul meu, dupa ce i-am pus aprindere clasica - 12V - prin bobina de inductie inseriata in circuitul de platina nu am mai avut probleme cu pornirea. A... si apoi, un alt mare pas inainte - inlocuirea platinei cu senzor hall si magnet - legate la un modul de aprindere electronica - ralanti-ul devine mult mai stabil si regulat, nu imi explic de ce, probabil platina nu calca mereu exact pe aceeasi pozitie, de la o tura la alta a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Nu e simsoneta mea este a tatalui meu Foarte frumos! Daca si merge cum arata, e foarte tare!!! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Nu e simsoneta mea este a tatalui meu spune-i tatalui sa renunte cumva la mate sa treaca pe sistemul original ca e pacat de aspectul unei asa motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vamitul Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 superb motorul, dar intradevar, tona de fire strica mult aspectul. ce-mi lace cel mai mult sunt seile.. de unde pot face si eu rost de as ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Nu e simsoneta mea este a tatalui meu <small>--- Mesaj completat în 05 Sep 2007 10:07 -------------</small><br/> Nu e simsoneta mea este a tatalui meu <small>--- Mesaj completat în 05 Sep 2007 10:25 -------------</small><br/> Nu e simsoneta mea este a tatalui meu cool moto numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Septembrie 5, 2007 Autor Share Postat Septembrie 5, 2007 un awo fain .... io las tine in casa de as avea asa ceva .... inchis intrun cub de sticla ) .... fain motorul numa bine .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 (editat) http://i17.tinypic.com/68bj7t2.jpg http://i3.tinypic.com/6exacyw.jpg http://i9.tinypic.com/678n2mp.jpg http://i7.tinypic.com/4ke0emw.jpg Baieti va bateti in piept ca terminati un Simson intr-un an eu in sapte l-am terminat de doua ori. Am lucrat un an pt. ca eu l-am cumparat in anul 1999 desfacut si descompletat ambielajul l-am scos cu ciocanul era ruginit ca a stat in ploaie cativa ani am facut rost de roata din fata ( am pus una de la o japoneza din aliaj cu vreo 6 spite dar a fost foarte slaba a trecut peste ea un camion de 16 tone si s-a rupt )am procurat ambielej, carburator vopsit aranjat toate au fost OK. A doua oara l-am terminat in 2007 cand se vede clar ca-i gata ar trebui vopsit din nou. M-am gandit foarte mult sa postez poze s-au nu dar fiind singura care ruleaza in zona Baia Mare si care face un mare nr. de Km consider ca trebuie sa o vedeti ( mai ales ca nu ati vazut de mult una in starea asta) Dupa ce m-am hotarat sa o fotografiez au inceput problemele 1. Sa o spal s-au nu .consider ca daca este jegoasa nu se vede asa de bine vopseaua nasoala etc.( Sincer o spal cam o data la doi ani cand ma duc la verificarea tehnica) 2. Din ce pozitie sa fac pozele ca sa nu se vada ce-i urat si ce nu este original. Din toata afacerea numai eu sunt original. 3. Preferam sa fac pozele la o lumina mai slaba sa nu se vada bine detaliile. Dar m-am calmat ca foarte multi de pe forum vad foarte bine mai ales ce nu trebuie.( asa ca nu-i pot pacalii) Ca sa nu-mi zica ce nu-i original spun eu : Farul este de camion fara kilometraj , rezervorul , urechile de fixare a farului deoarece a cazut cu ataj impreuna de la trei metri pe ghidon si far noroc ca a avut atata minte sa o faca fara mine( intreba unul ca poate merge la verificare fara kilometraj da se poate am fost de doua ori). Gratie lui Mikulaish care mi-a trimis rezervor le voi avea originale saua originala o am imbracata in piele. In rest stop spate voi incerca sa-l reconstruiesc, Carburatorul este de minsk am si originalul, toba de MZ de 125 trucata putin pe care se vede trecerea timpului ca este plina de rugina cotul esapamentului din crom cu diametrul interior putin mai mic de se inroseste ca lumea se vade ca este albastra. atajul este de AWO de am lucrat f. mult sa-l fixez ca se prinde altfel Cel original STOYE din aluminiu a vrut sa-l cumpere unul si am cerut la misto acum trei ani 3 milioane ( ca sa nu-l cumpere ) a scos banii si l-am demontat. In rest ce sa va spun prima poza este cu moto in garaj unde este reparat( garaj de care sunt mandru ca pot lucra vara , iarna tot ce vreau) in garaj este de obicei dezordine.De obicei sta in garajul socrului care este la 20 m. La ora actuala merge f. bine anul trecut am schimbat trei ambielaje nu ca am mers mult dar nu au fost bine facute. Mii de multumiri lui Mikulaish care mi-a dat pinioane pentru ataj si este grozav. Sincer rolul atajului este de a reduce putin viteza ca nu ma pot abtine. Va dati seama ce zicea saracul motor pe drum accidentat(forestier) panta f. mare si lunga in viteza I cu gazul la maxim ca altfel nu putea urca. Am uitat roata spate si ataj de Jupiter. Dupa analizarea pozelor nu s-ar zice dar tin f. mult la ea o folosesc mult si as vrea sa fac cat de multi Km pana la iarna. Pe urma pun rezervorul original etc. ( lucru usor patru suruburi dar vreau sa o si revopsesc putin dar compresorul l-am vandut si inca nu am facut altul), vreau sa-mi fac un ambielaj de rezerva cu SKF NA4.. etc. Am si o veste buna m-au cautata sambata doi bprieteni di Baia Mare cu Simsonuri refacute frumos le-au terminat de mult dar nu aveau numere asa ca nu mai sunt singurul care umbla prin zona Mi-as dori un magnetou de VOSHOD si o sa-l pun , am instalatie pe 12V cu aprindere electronicaeste OK.dar as vrea sa elimin acumulatorul care este in ataj 12V 55A. si voi mai schimba 2 anvelope ca sunt gata. In concluzie pot sa va spun ca dintre comuniste este fara discutie cea mai buna motocicleta.Se spune ca este in 4 t si este mai puturoasa va pot demonstra ca nu este asa un motor la 65oo de ture s-au putin mai mult jar mananca nu alta. Este total gresita conceptia ca se marge cu Simsonul la o explozie pe secunda nu faci decat sa-l chinuiesti asa de frumos suna pe la 5000 de ture si vrea si mai mult daca o cere trebuie sa-i dai. Multi zic ca Jawa de 250 cm3 este mai rapida nu stiu cum judeca putere mai mare , turatie mai mare viteza maxima mai mare cum poate fi mai rapida? probabil pe primele sute de metri o intrece dar pe urma nu stam de vorba. Motocicleta este facuta sa mearga apreciez pe cei care scot din ele niste bijuterii dar nu le iertati folositile. Multe salutari la toti . --- Mesaj completat în 05 Sep 2007 16:09 ------------- salutari. de vreo saptamana sunt si eu mandrul posesor al unui simson sport. de mers.. merge bine.. dar mai geru e cu pornitul. am reglat carburatorul, am curatat platinile.. dar tot greu porneste. am reusit chiar sa-mi rup o pereche de tenisi, tot dand la demaror. impins.. pleaca destul de repede. ceva sfaturi? 1. Poti curati platina cat vrei fara nici un rezultat la turatie mica nu ai schanteie buna este damagnetizat rotorul de la magnetou. dupa ce a pornit merge grozav ca are schanteie buna la turatie mare. 2.Segmenti supape la turatie mica nu ai compresie destul de mare impinsa porneste deoarece are turatie mai mare. 3. carburaturul nu este bine reglat. Pune in locul bujiei un aparet de masurat presiunea gasesti la mecanici si da la pedala daca presiunea este prea mica repara supape schimba segmenti preferabil cu piston cu tot. Daca presiunea este buna schimba aprinderea pe una clasica pe acumulator s-au incarca magnetii de la magnetou daca te tine buzunarul pune un magnetou nou de Woshod si nu vei mai avea probleme. Spor la lucru scrie ce ai facut si cum merge Simsonul porneste deosebit de usor. --- Mesaj completat în 05 Sep 2007 16:27 ------------- Am reusit sa imi termin de reparat simsonica dar nu stiu ce are...scoate un sunet foarte ciudat cnd merg cu el la o turatie constanta si nu trage cum tragea inainte.Ce ar putea sa aibe?Reparatiile ce i leam facut sunt:frana spate si garnitura noua pt robinet.Specific k in interiorul rezervorului am gasit o coaja de portocala si apa.Am bagat benzina noua am curatat carbu si rezervoru.Am mers cu el peste 30 de km crezand k o sa isi revina dar tot suna nasol rau.Help pls asfalt uscat Daca brusc a inceput sa nu traga si are un zgomot dubios verifica magnetoul daca nu are joc ( destrans ) vezi daca nu are segment rupt. Mai face urat daca avansul nu este bine reglat. Ai lucrat la carburator dupa 30 Km verifica culoarea bujiei la electrozi sa fie ruginie atunci carbul este OK. Verifica-ti trusa de chei inelele ceasul sa nu fi uitata ceva in motor (nu te supara) cu coaja de portocala cred ca era mai buna una de lamaie deoarece nu contine zahar. Succes. Editat Septembrie 5, 2007 de mircea_simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.