univet Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 I-mi place bicicleta cu saua mai joasa, ghidon mai sus, motor rotax, ambreiaj hidraulic, frane Brembo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Ia-ti mai bine un KTM 950 Adventure si vei fi 100% multumit sau BMW 1200 GS Adventure. Caponordul are cursa de amortizare prea scurta si e f grea. - chiar nu te intereseaza acest aspect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 ia bah KTM LC8 sau BMW 1200. Termina cu prostiile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 I-mi place bicicleta cu saua mai joasa, ghidon mai sus, motor rotax, ambreiaj hidraulic, frane Brembo... grea vaca doctore...grea rau...am avut ocazia sa ma dau cu una la sb.cel mai mult imi place la ia motorul de lc8 si rama de la 950 adventure... in rest nimic de reprosat.asa ca pune mana si trageti un lc8 ca sunt piese kklau in caz de ceva,(alt aspect suuuper important).in rest ti-au explicat si baietii...cu respect.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Pentru pseudoturing cu un mic imprumut de endureala: Casa de schimb KTM, ghiseul LC8. Credit pentru orice: Banca BMW, cardul R 1200 GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 (editat) I-mi place bicicleta cu saua mai joasa, ghidon mai sus, motor rotax, ambreiaj hidraulic, frane Brembo... Da un PM userului Placebo. El are una. E baiat de treaba si cred ca-ti va raspunde Bafta ps- Daca mi-ar ajunge banii, eu as sta sa aleg intre 990 Adventure S si GS 1200 Adventure Editat Iunie 5, 2007 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 Nu iti recomand deoarece problema generala la Aprilia, indiferent de model, e lipsa pieselor pe piata romaneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 Nu iti recomand deoarece problema generala la Aprilia, indiferent de model, e lipsa pieselor pe piata romaneasca. Am vazut ca s-a deschis reprezentanta Aprilia la Cluj. Deci cred ca e in curs de rezolvare problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr-ica Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 hmmmm.... si eu ma gandeam la genul asta inca de acum 2-3 ani. Eu mi-as lua 1200GS. Just love it!!! Acum mi-ati adus aminte... poate nu imi mai iau naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Iunie 6, 2007 Autor Share Postat Iunie 6, 2007 I-am si ascultat motorul lui Placebo (Capo Rally Raid). Suna cam repezit si cam metalic. Am inteles insa ca e bun. Chiar daca e tot austriac difera de cel de pe LC8 - care e mai vioi...ca de sunat tot nu suna bine. Si e si mai pretentios. Varadero imi pare greoaie chiar daca motorul e mai serios. GS-ul de 1150 e grea iar cel de 1200 are design prea nemtesc. Dar ar fi ok daca nu m-ar enerva combinatia de ambreiaj uscat/cardan... pe care o am si pe o Guzzi Breva...cam clampacioaca. V-stromul e prea intins in fata iar TDM-ul si mai si - parca e un CBF. Mai am si ocazia unei Multistrada noua la 9000 cu toate taxele. Nu prea i se potrivesc bagajele parca. Mai bine Tiger - chiar daca nu prea i-au reusit fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Iunie 6, 2007 Autor Share Postat Iunie 6, 2007 Daca mi-as permite un singur motor nu mi-as lua nici Capo, nici unul din motoarele pe care le am. As lua Honda (sau alta japoneza) si eventual BMW. Daca prind un Capo nou pe la 8000 - ce nu e bine...? O sa-l vand mai greu cand ma voi plictisi....Macar n-o sa pierd prea mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 Lc8 nu are motor rotax. Stiu ca initial vroiau sa "imprumute" motorul rotax dar pana la urma au dezvoltat ei un motor propriu. Eu asa tin minte ------------------------------------------------------- Univetule, nu cred ca esti genul de om care sa se "ingroape" cu o motocicleta.......oricum, putini dintre noi sunt. In acest caz, nu cred ca trebuie sa te intereseze neaparat ca motocicleta pe care o vei lua sa tina milioane de km. fara nicio reparatie. In concluzie, ia-ti 990-ul si vei avea satisfactii maxime......atat pe macadam cat si pe sosea. Si daca tot iti iei, ia-l cu ABS........face toti banii........parerea mea Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Iunie 7, 2007 Autor Share Postat Iunie 7, 2007 Lc8 nu are motor rotax. Stiu ca initial vroiau sa "imprumute" motorul rotax dar pana la urma au dezvoltat ei un motor propriu. Eu asa tin minte ------------------------------------------------------- Univetule, nu cred ca esti genul de om care sa se "ingroape" cu o motocicleta.......oricum, putini dintre noi sunt. In acest caz, nu cred ca trebuie sa te intereseze neaparat ca motocicleta pe care o vei lua sa tina milioane de km. fara nicio reparatie. In concluzie, ia-ti 990-ul si vei avea satisfactii maxime......atat pe macadam cat si pe sosea. Si daca tot iti iei, ia-l cu ABS........face toti banii........parerea mea Bafta Am facut o propunere lui Zsolt. Sincer si mie-mi place mult KTM-ul 990. I-mi place mult si ca are roata fata pe 21 si spate pe 18. La noi in tara obstacolele gen - caine mort noaptea, bolovan, etc., sunt mai frecvente decat curbele de mare viteza. I-mi place si ca are camera - bagi una heavy duty (adica mai groasa) si poti merge si pe pana (oricum nu se dejanteaza ca un tubeless). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 Am facut o propunere lui Zsolt. Sincer si mie-mi place mult KTM-ul 990. I-mi place mult si ca are roata fata pe 21 si spate pe 18. La noi in tara obstacolele gen - caine mort noaptea, bolovan, etc., sunt mai frecvente decat curbele de mare viteza. I-mi place si ca are camera - bagi una heavy duty (adica mai groasa) si poti merge si pe pana (oricum nu se dejanteaza ca un tubeless). Ai grait ca un om batran... pacat ca in .ro n'ai unde testa diverse modele ca sa te convingi, oricum eu is foarte multzumit de primii 5500 km facutzi pe 990 EFI Adv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXL Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 ...daca o gasesti la un pret bun,sa stii ca merita banii(cel putin "motor"are)e adevarat ,e un pic cam grea si nu e asa fiabila prin curbe stranse,sub 3000de rpm are un "gol de putere",dar se poate rezolva schimband pinionul(cu unul de 16),si mai tine cont ca un KTM,sau GS(bmw) la 8000-9000euro,nou ,nu o sa-l gasesti niciodata,si mie imi place GS-ul dar 13500euro nu sunt putini;cu piesele de schimb e o problema si aici, timpuri lungi la livrare(prost organizati Aprilia),dar acum am inteles ca sau mai reglementat treburile,se pare ca iau luat grupul Piaggio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.