Sari la conținut

Wr Vs Exc


Postări Recomandate

In sfarsit m-am hotarat si eu sa-mi iau un enduro adevarat :) Dupa ce am studiat putin problema, am hotarat sa aleg intre WR 400-450 si EXC 450-525 :)

Tinand cont de faptul c-o voi la mana a doua, vreau sa fie o motocicleta fiabila.........nu vreau s-o cumpar si sa ma apuc de raparatii :)

WR-ul cred ca e mai fiabil dar EXC-ul e mai ieftin si mai accesibil la piese. Personal, parca ma incanta WR-ul dar nu sunt hotarat :scratch:

Va rog, sfatuiti-ma :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit m-am hotarat si eu sa-mi iau un enduro adevarat :) Dupa ce am studiat putin problema, am hotarat sa aleg intre WR 400-450 si EXC 450-525 :)

Tinand cont de faptul c-o voi la mana a doua, vreau sa fie o motocicleta fiabila.........nu vreau s-o cumpar si sa ma apuc de raparatii :)

WR-ul cred ca e mai fiabil dar EXC-ul e mai ieftin si mai accesibil la piese. Personal, parca ma incanta WR-ul dar nu sunt hotarat :scratch:

Va rog, sfatuiti-ma :moron:

Nu-i nici una mai fiabila ca alta ,poate Ktm ul putin.WR are cateva minusuri mari:cutie de viteze subdimensionata ,am intalnit cateva sparte,E-starter ul numai de forma ,antreneaza pe aprindere ,pe care f des o face varza,si are comportament de 2T.Inrest e brici.Ktm ul nu are aceste probleme si piesele sunt mai ieftine.Succes in gasirea motoretei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

testeaza intai toate modelele pe care le ai in vedere, abia dupa decizi exact ce vrei. poate ar fi interesanta si varianta exc 2t, merita incercata, daca iti va place nu vei regreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

testeaza intai toate modelele pe care le ai in vedere, abia dupa decizi exact ce vrei. poate ar fi interesanta si varianta exc 2t, merita incercata, daca iti va place nu vei regreta.

 

 

Nu voi avea ocazia sa testez aceste modele :) ...........nu cred sa-mi displaca vreuna din variantele de mai sus tinand cont de faptul ca eu acum ma chinui cu un LC4 echipat cu e09 :scratch:

Din ceea ce-am inteles de pe aici, motorul in 2 timpi cere o mana experimentata.........la hard enduro eu sunt incepator :) ..........voi lua 4 timpi.

Ma interesa mai mult cum "ies" mai bine..........vizavi de fiabilitate, pret piese, daca astept mult comanda (yamaha) etc.

 

 

ps- Cum te mai simti?

Multa sanatate!!!

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io personal am exc 2T sunt foarte multumit, dar am avut posibilitatea de a testa wr450,exc450 si exc520.Wr-ul mi sa parut cel mai docil,usor de manevrat si ma iertant la cateva faze,pe cand exc 450 e foarte agresiv trage de numa da io zic ca iti trebe experienta,era sa ma tranteasca de cateva ori.de 520 ce sa zic si mai si decat 450-ul.Wr-ul era din 2006 si mi se parea perfect pentru un incepator.Ca intretinere toate is scumpe si la toate gasesti piese daca ai o sursa buna.Nu stiu zau cat astepti in plus pentru piesa de yamaha.Problema mea e ca io sunt destul de slab si prefer 2T ca e mai usor.

 

Bafta la cumparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esta posibil ca cele cinci supape de pe motorasul WR-ului, sa-i dea acestiua un plus de ,,suflu", insa daca ar fi sa aleg dintre cele doua motoare, as alege ......... EXC ! De ce ? Ambele motociclete (ca orice hard-enduro), au o perioada scurta intre revizii. La capitolul asta iese castigator KTM-ul, pentru ca au o retea de distributie mult mai mare decat Yamaha, iar piesele sunt putin mai ieftine ! Nu cu mult, dar vin destul de repede ! In plus KTM-ul vine echipat standard, ,,mai dotat" decat WR-ul ! Nu intru in detalii ! Parerea mea ........ !

 

Succes ! :scratch:

 

Cu piesele nu tine treaba :) Io zic, din contra la wr gasesti piese mai usor si mai ieftin ...

Sa nu uitam, pt piese noi oem exixta bikebandit.com, care ti le aduce in 5 zile la usa, rapid si elegant.

Iar la capitolul piese mai importante sh (furca, cadru etc.) exixta ebay, unde wr se pare ca e un model extrem de popular cu preturi de toata jena (adica mici :) ). De retinut ca foarte multe piese de yz125/250/426/450 se potrivesc si cu wr250/426/450, deci ai o plaja mai mare de gasit piese. La ktm pe ebay gasesti doar in germania, destul de scump ... In sua bate vantul ...

Parerea mea ? Wr, clar. Mai fiabil, japonez, intretinere mai ieftina daca stii de unde sa cumperi, unii zic ca ar avea frane mai bune ca un ktm, si amortizoare mai faine, dar acum, unii pot fi subiectivi :)

Editat de Marcos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la ce zice Marcos - daca intri in contact cu baietii din ardeal gasesti filiere bune de piese si consumabile.

 

Insa va mai zic inca o data - povestile cu fiabilitatea KTM sunt doar ... povesti. 100% in momentul asta sunt cele mai solide motociclete de enduro. Chiar acum vreo 2 saptamani am stat de vorba cu 2 enduristi romani de top care s-au sucit la KTM tocmai pentru ca sunt f fiabile .... Si oamenii au incercat tot pana acum. Iar va dau exemplu RedBull Romaniacs - hai sa vedem cate motociclete non ktm o sa fie la start. Si fiabilitatea motocicletei e cel mai important lucru la cursa asta. Credeti ca nu aveau bani sa-si ia altceva?

 

Altfel, la nivel de hobby, nu simti mare diferenta. Daca vrei sa inveti si sa te dai mai hard, ia KTM. Daca nu, poti sa iei si WR. Eu zic sa uiti de 520/525 - nu ai ce face cu toata puterea aia; foarte rar te va ajuta, insa foarte des te va obosi si te va penaliza daca nu esti atent; vei folosi f mult ambreiajul pentru ca puterea va fi de f multe ori prea mare pentru viteza cu care te simti confortabil sa mergi pe anumite bucati de traseu. Eu merg cu 14/52 la un 450 si chiar si-asa de multe ori o simt prea brutala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am wr 450 f, e un motor f bun, nu e pretentios, nu consuma ulei nu are sunete suspecte, trage de jos f bine...ideea e ca trebuai sa-mi i-au un 525 exc racing si dupa ce m-am dat cu el am decis wr 450

apropo de piese pt yamaha gasesti f repede piese tre sa stii numai unde sa te duci :lol:

iar ca sa alegi un motor tre sa te dai pe amandoua sa vezi cum te simti tu cel mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt dezamagit cat de "repede" vin piesele la KTM, am comandat la dealerul KTM din Timisoara un simplu cablu de ambreiaj pt. un KTM LC4 620 si a venit in 3 saptamani! La Yamaha gasesc mult mai repede, intr-o saptamana, o saptamana jumate am piesa dorita.

Editat de Sasa25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt dezamagit cat de "repede" vin piesele la KTM, am comandat la dealerul KTM din Timisoara un simplu cablu de ambreiaj pt. un KTM LC4 620 si a venit in 3 saptamani! La Yamaha gasesc mult mai repede, intr-o saptamana, o saptamana jumate am piesa dorita.

ON TOPIC

WR am inteles ca e un motor fain, eu personal nu m-am dat pe el, si nu are sens sa iti spun despre el din ce am citi pe net. Cat despre KTM, m-am dat si pe un 520 si pe un 450 si diferenta este.. dar nu foarte mare. Cred totusi ca 520/525 e totusi prea brutal pt pamanat si ca incepator in teren te cam solicita, dar se poate imblanzi cu setul corect de transmisie. Una peste alta, da-te pe amandoua, si EXC si WR, si vezi care ti se potriveste mai bine.

 

OFF TOPIC

In momentul de fata sunt ceva probleme cu piesele la KTM, din ce am auzit si vazut eu in Bucuresti. Eu unu sunt curios de ce? Eu vreau sa imi iau EXC si ma cam sperie comportamentul haotic de livrari pe care il are importatorul din SM pentru partea de piese. Poate ne lumineaza si pe noi ne Szolt., asta daca ne aude...

:lol: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ideea e ca trebuai sa-mi i-au un 525 exc racing si dupa ce m-am dat cu el am decis wr 450

 

Ce nu ti-a placut la EXC si ce ti-a placut la WR?

 

ps- Repet, nu pot sa testez ambele modele in teren......cum ar fi normal. N-am cui sa cer :lol: Si daca m-as da cate 5 minute cu fiecare.......oare ce-as intelege? D-aia va intreb pe voi.......poate sunt unii care au avut ambele modele.......si daca nu, poate au avut macar ocazia sa testeze serios ambele modele.

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu ti-a placut la EXC si ce ti-a placut la WR?

 

ps- Repet, nu pot sa testez ambele modele in teren......cum ar fi normal. N-am cui sa cer :lol: Si daca m-as da cate 5 minute cu fiecare.......oare ce-as intelege? D-aia va intreb pe voi.......poate sunt unii care au avut ambele modele.......si daca nu, poate au avut macar ocazia sa testeze serios ambele modele.

:lol:

am avut in batatura toate modelele noi de exc in 4 T.preferatul meu este cel de 525 cu 13/52 la pinioane.nu exista ceva mai brutal si mai promt la raspuns,dar nu te iarta niciodata.la orice greseala esti in cap sau iti rupe gatul.ori stii sa o cari ori incearca un model mai lejer.aproape pe aceiasi plaja de putere(intre ele nu in comparatie cu 525 sunt modelele 400/450,si pot sa iti spun ca sunt mult mai docile si mai controlabile .daca esti incepator(ceea ce banuiesc ca esti)incearca in primul am modelul de 400 racing de la ktm.cu un cuplu corespunzator pe care il maresti treptat s-ar putea sa te indragostesti definitiv de vibratia austriaca.nevasta-mea se da pe un exc 250 4T complet modificat de racing(carburator,kit motor usurat,12/52,esapament acrapovich)si se apropie de performantele unui 450 exc,dar reglajele cand duci un motor la extrem sunt f dificile de obtinut si de mentinut,dar nu vrea sa renunte la model ptr ca este foarte usor.in rest modelul exc este actualmente cel mai raspandit in ro..si pentru asta gasesti f usor piese pe stoc.eu cumpar direct de la SM si in max o saptamana vin(dar in principiu greu sa nu existe ceva pe stoc ptr modelul asta-si sunt consumator de piese ktm de 3 ani deja)...intr-adevar ptr LC4 veneau piesele ceva mai greu.

PS.nu pot sa-ti dau multe amanunte despre WR dar despre ktm intreaba-ma si poti eventual sa vii sa le probezi(am in curte 525,250,400 si pot aduce imediat si un 450 de la un prieten).parerea tuturor prietenilor mei din gasca este clara....ktm si ...restul.gandeste-te de ce sunt toate starturile in curse profi si nu numai portocalii...oricum polemici de genu..se pot intinde pe zeci de pagini si in coltul enduristilor sunt si vor fi mereu..culmea ce exista mereu ktm versus.... :lol:

 

 

ON TOPIC

WR am inteles ca e un motor fain, eu personal nu m-am dat pe el, si nu are sens sa iti spun despre el din ce am citi pe net. Cat despre KTM, m-am dat si pe un 520 si pe un 450 si diferenta este.. dar nu foarte mare. Cred totusi ca 520/525 e totusi prea brutal pt pamanat si ca incepator in teren te cam solicita, dar se poate imblanzi cu setul corect de transmisie. Una peste alta, da-te pe amandoua, si EXC si WR, si vezi care ti se potriveste mai bine.

 

OFF TOPIC

In momentul de fata sunt ceva probleme cu piesele la KTM, din ce am auzit si vazut eu in Bucuresti. Eu unu sunt curios de ce? Eu vreau sa imi iau EXC si ma cam sperie comportamentul haotic de livrari pe care il are importatorul din SM pentru partea de piese. Poate ne lumineaza si pe noi ne Szolt., asta daca ne aude...

:lol: .

 

s-a schimbat in austria la mattinghofen depozitul de piese(adica s-a facut altul mult mai mare cu o linie tehnologica si de livrare complet noua)iar pana cand intra totul in normal cu softurile si cu restul mai avem de suferit.tineti cont ca sunt multe produse care chiar daca apar in cataloage nu sunt disponibile decat in nus cate luni.(personal am asteptat 6 luni dupa un elevator de exc si 3 luni dupa o carapace).insa incet-incet lucrurile se clarifica si se aseaza pe fagasul normal.dupa o discutie cu szolt am aflat ca in curand (eu sper ca de anul asta)livrarile de piese spre ro se vor face in max 3 zile lucratoare..cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WR-ul are o conceptie mai veche la ambreiaj, cutie, suspensii, frane, far, plastice,etc. Desi e mai inalta are garda la sol mai redusa. Are insa o calitate a fabricatiei de care KTM doar se apropie.

Overall insa din cauza progreselor facute de KTM in domeniul fiabilitatii, si fiindca este un motor care se termina mai degraba traumatic (deci piesele nu prea au timp sa se uzeze) - KTM reprezinta in momentul de fata o valoare mai buna pentru bani.

Dovada o fac vanzarile care au depasit pana si propriile capacitati de furnizare de piese. Si prioritatea lor este EXC-ul. Din acest motiv LC4 sufera. Si eu astept consumabile (filtre) pentru un LC4 Adventure de ceva vreme.

Editat de univet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...