Vizitator moto_comuniste Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 FARA SCANDAL VA ROG!!! Sa revenim la tema => motocicletele IZH P.S. custom_4_ever este problema fratilor Muntean, asa ca fratilor n-o aduceti pe forum, afteptati pana dam drumul forumului de pe site-ul nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 stressule asta a fost a instructorului, care o tinea in acelasi garaj cu dnepr-ul lui KAMIKAZE? da' era rosie , nu? EU CONSIDER CA ESTE CHIAR REUSITA ! NU MAI RADETI BA ASTIA CARE HABAR N-AVETI CAT DE GREU SA MODIFICI O MOTOCICLETA SI SA MAI SI ARATE/FUNCTIONEZE BINE CA DE ARUNCAT CU R..HAT POATE ORICE COCALAR CARE SE VISEAZA PE UN GSX-R DE 1000 K7 DA' NU ARE NICI MACAR UN HARB SA-L PARTZAIE SAMBATA SAU DUMINICA! APRECIATI UN MOTOR REUSIT ! CA NU-S MULTI CARE SA SE BAGE LA O MODIFICARE DE O ASA AMPLOARE nici nu stiti sa aerisiti o frana sau sa reglati un motor... super frumoasa STRESSULE! SA NU O DAI! CA RESTU' SUNT STOCK SI PLICTISITOARE! BAFTA! da, a lui a fost, era bleumarin cu rotile rosii. am remodificat-o si mai am de facut cate ceva la ea. de dat nu o s-o dau niciodata, chiar incerc s-o omologhez. daca nu reusesc mai cumpar un ij si merg pe actele lui. ce numesti tu modificare ???? sa iei piese de la 10 motoare sa faci una singura ??? cumva sunt eu prost ca vreau sa mentin cit mai originala motocicleta ??? ar trebui sa ii pun furca de japoneza ??? sa bag flexul in cadru ??sa o fac de roacker turbat si ca sa urliiiiiiiiiiiiiiiii sa tipi motocicleta aia se incadreaza in vocabularul unora pe acelasi palier cu dacia de giurgiu cu vulturul pe ea + nelipsitul cd prins la oglina si ca bonus renault pe portbagaj si flacari pe parti . un sfat pastrati ij urile cit mai originale la aspectul exterior puneti aprinderi electronice orice dar nu stricati aspectul lor .. asta este farmecul lor un ij 56 este valoros. are ceva istorie in spate si este o copie directa a dkw-ului. ma rog, ij 49 e copia directa dar nici asta nu e departe. asta merita restaurat/conservat. un jupiter 4 n-are nici o valoare decat sentimentala. am avut si un ij 56 restaurat, tre' sa recuperez pozele de pe un hard bulit, de fapt sper sa le pot recupera. "sa nu-mi spui ca esti multumit de franele pe tambur... mai ales daca te prinde vreo ploaie pe soseaua nationala si toti (cuvant jignitor) trec cu 150 pe langa tine , tu tre sa te feresti de carutze biciclisti , si parca ai mai vrea sa si opresti la primul bar cu copertina sau CEVA SA NU MAI FII FLEOASCA si aproape fara frane... si o suspensie fatza cu frana pe disc functioneaza cu muult mai bine decat una de IZH" sincer eu nu ma grabesc nicaieri asa ca nu ma supar ca altii merg cu 150 "mai bine cu 10 minute mai tirziu dar in viata decit cu 10 mai devreme dar adus cu salvarea " o frina pe tambur este foarte buna atunci cind ai ferodoul cu carne groasa pe sabot si la o viteza de 70-80 este super ok ,ce mare lucru e sa ma reglezi o frina cu cheia de 10 si unde mai pui ca prin amabilitatea lui KOMBAT am si saboti de tabla de rezerva pentru cei care au motoare lenese am gasit in obor ferodou fff bun , este ceva de munca la el find in fisie lata trb taiat la greu dar e fff bun. nu se referea la faptul ca poti sa mergi cu 150. de fapt ca sa faci un ij sa atinga 150 implica foarte, foarte multa munca. ca sa-l faci sa si mearga cu 150 constant implica deja peste 3000 de euro. daca m-ar da banii afara din casa as face si asa ceva dar cum nu ma dau fac si eu ce pot. el se referea la faptul ca trec altii pe langa tine pe ploaie asa si ca te stropesc ingrozitor, nu mai vezi nimic si iti trebuiesc frane. sa pui o frana pe disc pe o roata de ij nu rezolvi mare lucru decat pe uscat, pe ud e cam degeaba. eu pe troaca mea am michelin pilot power. pe roata de ij nu poti pune asa ceva. modificarile aduse motorului au fost facute pt. siguranta, nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 ce SCANDAL? am zis ce trebuia DAR , WHATEVER TARE IZH-UL STRESSULE cred ca de-asta trebuia sa-mi iau, nu Dnepr... imi place pozitia in care stai pe el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 ce SCANDAL? am zis ce trebuia DAR , WHATEVER TARE IZH-UL STRESSULE cred ca de-asta trebuia sa-mi iau, nu Dnepr... imi place pozitia in care stai pe el! da' lepra ce are ma? e buna si aia, mai nasol in curbele stranse ca tre' sa mergi mai incet sa nu dai cu cilindrii-n asfalt da' in rest e buna, are cuplu, fuge destul, ce mai vrei de la ea? iar de pozitie poti sa-i proptesti niste semighidoane si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 hmm stresule , tu nu stii ce inseamna sa ai nipru , si sa mai si faci km cu el.... E O PORCARIE Prea complicat , materialele folosite nu prea sunt de calitate , iar la o chiulasa de 4 timpi ... ESTE ESENTIALA treaba materialelor de calitate(otel de care trebe nu porcarii de fier mort... sau aproape... ) plus ca racire nu prea are... , pui ulei super bun in el dupa 2000 de km il scoti cu tot felul de "chestii" in el... etansezi motoru' perfect , dupa aprox 1000km iar boraste peste tot ulei... ca sa nu mai zic de cutia de viteze ... aia cred ca nu are nevoie de schimb de ulei... s-a gandit rusu bine... ce sa mai schimbi uleiul?! IL COMPLETEZI CA ORICUM CURGE PE DRUM... O DATA LA 1000KM "FACI PLINUL CU ULEI..." asta daca nu ai vreo garnitura de c.acat si "fuge uleiul din motor" iar cand mai ai 7 km sa ajungi si tu acasa dupa o cursa cu maxim 80km/h (de te prinde dreaqu seara pe drum .... cu toate ca STII ca ai plecat dreaqu dimineata pe la 8;30...totusi...) constati cu stupoare ca "parca nu mai trage al dreaqu de motor... S-A GRIPAT PRIMUL CUZINET CA A RAMAS FARA ULEI IN CA..CATUL ALA DE CARTER INFERIOR.... (CULMEA o posibila cauza ar fi , ca , atunci cand vii de la focsani este o ultima curba si urmeaza o linie dreapta care ESTE IN PANTA (adica urci spre RM.SARAT.... si acest infim detaliu ar putea fi o cauza... ulei s-a dus in spate si : cocluzia e ca n-a mai tras ulei ...CI AER.... si: s-a lichit cuzinetul.... urmarea? IMPINGE GABI LA EA 7-9KM PANA IN FATZA CASEI BAGAMI-AS POULA IN EA DE NIPRU... RAH.T UCRAINEAN NICI MACAR RUSESC NU ESTE asa ca , dragi viitori motociclisti , daca vreti o comunista buna data dreaqu , de-a dreptul indestructibila, cu cardan "mai tata", in 4 timpi sa nu care cumva sa poluati mediul... c..cama-as in el de mediu... , si cu oarecare aspect de harley corcit cu toate motocicletele existente ...(dupa customizari de 15mil bagati in motor...) si mult timp pierdut de-an poulea prin garaj ... in loc sa te ocupi cu ceva mai "avantajos..." pentru viata ta , VA INVIT SA VA ARUNCATI LA NIPRANE(CUM AM FACUT EU DE-ALTFEL ... SI MI-AM IROSIT 5 ANI DIN VIATA UMBLAND DUPA PIESE , SURUBARIND PANA LA 2-3 DIMINEATA... SI PLATIND CA BOU PE LA UNU SI LA ALTUL , PE PIESE... CARE ORICUM NU AU TINUT NICI 5000KM ) DIN PARTEA MEA VA UREZ SUCCES!!! (mai bine raman dreaqu la 2 timpi moncilindru si mers pe coclauri sambata sau duminica pe vreun traseu de "off-road" prin prima padure pe care o gasesc mai aproape! SERGIULE , TE ROG SA-TI IEI UN NIPRU , SI FA 10000 KM(DACA O SA MEARGA ATATA ... AR FI RECORD.... da' nu cred ca se taraie el 10000 de km... jigodi .a de harb de motor...) BAFTA TUTUROR ! uite aici un IZH tunarit al unui suedez! sa nu-mi spuneti ca nu va place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 (editat) hmm stresule , tu nu stii ce inseamna sa ai nipru , si sa mai si faci km cu el.... E O PORCARIE Prea complicat , materialele folosite nu prea sunt de calitate , iar la o chiulasa de 4 timpi ... ESTE ESENTIALA treaba materialelor de calitate(otel de care trebe nu porcarii de fier mort... sau aproape... ) plus ca racire nu prea are... , pui ulei super bun in el dupa 2000 de km il scoti cu tot felul de "chestii" in el... etansezi motoru' perfect , dupa aprox 1000km iar boraste peste tot ulei... ca sa nu mai zic de cutia de viteze ... aia cred ca nu are nevoie de schimb de ulei... s-a gandit rusu bine... ce sa mai schimbi uleiul?! IL COMPLETEZI CA ORICUM CURGE PE DRUM... O DATA LA 1000KM "FACI PLINUL CU ULEI..." asta daca nu ai vreo garnitura de c.acat si "fuge uleiul din motor" iar cand mai ai 7 km sa ajungi si tu acasa dupa o cursa cu maxim 80km/h (de te prinde dreaqu seara pe drum .... cu toate ca STII ca ai plecat dreaqu dimineata pe la 8;30...totusi...) constati cu stupoare ca "parca nu mai trage al dreaqu de motor... S-A GRIPAT PRIMUL CUZINET CA A RAMAS FARA ULEI IN CA..CATUL ALA DE CARTER INFERIOR.... (CULMEA o posibila cauza ar fi , ca , atunci cand vii de la focsani este o ultima curba si urmeaza o linie dreapta care ESTE IN PANTA (adica urci spre RM.SARAT.... si acest infim detaliu ar putea fi o cauza... ulei s-a dus in spate si : cocluzia e ca n-a mai tras ulei ...CI AER.... si: s-a lichit cuzinetul.... urmarea? IMPINGE GABI LA EA 7-9KM PANA IN FATZA CASEI BAGAMI-AS POULA IN EA DE NIPRU... RAH.T UCRAINEAN NICI MACAR RUSESC NU ESTE asa ca , dragi viitori motociclisti , daca vreti o comunista buna data dreaqu , de-a dreptul indestructibila, cu cardan "mai tata", in 4 timpi sa nu care cumva sa poluati mediul... c..cama-as in el de mediu... , si cu oarecare aspect de harley corcit cu toate motocicletele existente ...(dupa customizari de 15mil bagati in motor...) si mult timp pierdut de-an poulea prin garaj ... in loc sa te ocupi cu ceva mai "avantajos..." pentru viata ta , VA INVIT SA VA ARUNCATI LA NIPRANE(CUM AM FACUT EU DE-ALTFEL ... SI MI-AM IROSIT 5 ANI DIN VIATA UMBLAND DUPA PIESE , SURUBARIND PANA LA 2-3 DIMINEATA... SI PLATIND CA BOU PE LA UNU SI LA ALTUL , PE PIESE... CARE ORICUM NU AU TINUT NICI 5000KM ) DIN PARTEA MEA VA UREZ SUCCES!!! (mai bine raman dreaqu la 2 timpi moncilindru si mers pe coclauri sambata sau duminica pe vreun traseu de "off-road" prin prima padure pe care o gasesc mai aproape! SERGIULE , TE ROG SA-TI IEI UN NIPRU , SI FA 10000 KM(DACA O SA MEARGA ATATA ... AR FI RECORD.... da' nu cred ca se taraie el 10000 de km... jigodi .a de harb de motor...) BAFTA TUTUROR ! uite aici un IZH tunarit al unui suedez! sa nu-mi spuneti ca nu va place! cred ca ai avut tu ghinion sau nu ai stiut sa-ti intretii nipra cumpara-i un set de garnituri/semeringuri de la ural master... adica astea http://www.uralmaster.com/shop/product_inf...products_id=118 si nu o sa te mai plangi ca pierzi ulei eu fac zilnic ~50 km si nu am probleme majore (doar ca se cam incinge ziua la pranz si consuma mult) trage, fuge, si ma duce oriunde vreau eu; porneste la sfert de pedala, nu am pierderi de curent( incarca f bine) trebuie doar s-o respecti chiar iubesti si ea iti va raspunde daca ai impresia ca e un cacao o vei trata ca atare si atunci normal ca vei avea probleme eu am avut marea buba la grup: curgea ulei la greu: pe frana, pe janta,peste tot. injuram si completam si tot asa pana intr-o zi cand i-am schimbat semeringurile toate poti acum sa-i pui foaie alba dedesubt si nu curge o picatura. pana la urma totul tine de pasiune... daca aveam japo ma plictiseam al dracului de tare salutare si sa ne vedem pe 2roti Editat Iulie 6, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 las-o mah , ca am "iubit-o " si eu , pe la inceput da' dupa ce te lasa in mijlocul campului(stii ce "sexy" e primul parc de dezmembrari cum vii de la focsani aproape sa intrii in rm. ?! nu mai cumpar nici un surub la ea... de anu trecut din august sta , SI ASA VA STA PANA O IA DREAQU , ca nu mai vreau motor(doar daca e nou noutz in tzipla , si fara o urma pe el!) pana la urma s-ar putea sa mai "arunc un ochi" pe la ea... ca doar am reusit sa-i adaptez si un alternator de 40A si culmea pornea in cilindrul drept(ca la stangul chiulasa a decedat...aveam sa descopar dupa...) si mai si incarca de nu-mi venea sa cred(in limitele normale am sarit urgent cu aparatul pe bornele de la baterie macar atat sa stiu ca functioneaza... ca din cauza alternatorului am venit cu 2 la ora de pe-aproape de IANCA sa vezi atunci ce am mai injurat... , ca daca aveam baterie de cacao... nu mai ajungeam la rm.... si , natural ca-i dadeam foc in drum , faceam cu mana la ocazie si ma duceam dreaqu acasa ca ALTCEVA NU PREA CRED CA MA DUCEA CAPUL!(cred) BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 lumea se plinge ca motorul pierde ulei , ca nu se gasesc piese , ca mai mult se enerveaza cu mopircile ......dar????? cind iti merge motorul cum e ???.... esti cel mai fericit ..inima iti sare din piept de fericire parca esti doar tu pe sosea .....si mergi si te gindesti "ia te uita ce bine merge ce bine trage " "ce frina pizdoasa am" ai vrea sa dai mai mult in motor sa ajungi 100 sa il faci pe dobitocul ala cu bmw luat din banii lui tacsu dar stiii ca daca dai mai tare poate sa iti crape motorul si o lasi mai moale .asta este viata unui posesor de comunista . ai vrea sa vinzi motorul sa iti iei o japoneza dar nu te lasa inima , cunosti fiecare surub de pe ea ai strins tu la el ...ai invatat mecanica cu ajutorul ei ...ai umblat ca nebunul dupa piese ca sa o faci ..ai stat in ploaie asteptind autocarul sa iti aduca soferul piese ...ai batut de mii de ori drumul la tirg cotrobaind prin praful de pe ziare dupa un amarit de surub sau arculet .. te-ai gindit la n variante sa etansezi cutia sa nu mai curga uleiul ....ai intrebat aproape toti utilizatorii de pe forum aceeasi chestie de 1000 ori .... asta este motociclismul ....esti murdar de ulei mirosi a benzina ...parca esti un mecanic iesit de sub o raba ....dar esti cel mai fericit cind dai tu la acceleratie pufnind din tobe ....recunoste acum ca ea , "nenorocita " aia de comunista ti-a dat cele mai placute senzatii din viata ....poate nici cea mai profesionista curtezana nu iti da acele senzatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 las-o mah , ca am "iubit-o " si eu , pe la inceput da' dupa ce te lasa in mijlocul campului(stii ce "sexy" e primul parc de dezmembrari cum vii de la focsani aproape sa intrii in rm. ?! nu mai cumpar nici un surub la ea... de anu trecut din august sta , SI ASA VA STA PANA O IA DREAQU , ca nu mai vreau motor(doar daca e nou noutz in tzipla , si fara o urma pe el!) pana la urma s-ar putea sa mai "arunc un ochi" pe la ea... ca doar am reusit sa-i adaptez si un alternator de 40A si culmea pornea in cilindrul drept(ca la stangul chiulasa a decedat...aveam sa descopar dupa...) si mai si incarca de nu-mi venea sa cred(in limitele normale am sarit urgent cu aparatul pe bornele de la baterie macar atat sa stiu ca functioneaza... ca din cauza alternatorului am venit cu 2 la ora de pe-aproape de IANCA sa vezi atunci ce am mai injurat... , ca daca aveam baterie de cacao... nu mai ajungeam la rm.... si , natural ca-i dadeam foc in drum , faceam cu mana la ocazie si ma duceam dreaqu acasa ca ALTCEVA NU PREA CRED CA MA DUCEA CAPUL!(cred) BAFTA! hai ma tata ca nu e dracu' asa de negru, uite, daca vrei vino cu ea pana-n galati si o facem in 2-3 zile maxim. o sa o iubesti dupa aia. dar punem simeringuri skf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 mda, mai rados "s-ar putea" sa fiu de acord cu tine , DAR , tu stii ce frumos e sa mergi cu o japoneza (FZR-1000) pana la o intrunire, culmea sa mai si ajungi acolo fara o singura problema... si sa mergi la parada , si IAR fara nici o problema(in afara de supraincalzire...da' cred ca toate motoarele au avut problema asta)... iar dupa ce te intorci la camping sa mananci ca spartu' sa bei un suc... (aici as fi preferat o bere...DAR nu mai beau de anu trecut...) si , cum spuneam: sa te sui dreaqu pe ea, si sa-i dai iar un 230km/h pana acasa , si sa ajungi si pana se face seara(chiar ai avea timp de floricele si un film bun ) EI BINE , ASTA NU SE INTAMPLA CU O MOTOCICLETA RUSEASCA...DE OBICEI AJUNGI RUPT ACASA DE LA VITEZA LUMINII/MELCULUI CU CARE AI MERS...AJUNGI LA 12 NOAPTEA... ASTA DACA NU SE INTAMPLA CEVA PE DRUM/STRICA CEVA PE LA MOTOR... iar lista ar putea continua ... sincer m-am cam saturat sa o partzai pe sosea si sa ma gandesc: "mama ce motor am , l-am asamblat EU cu manutzele mele".... mi-a trecut demult treaba asta , cand am vazut ca nu ajung prea departe cu ea...si daca ajung cedeaza "ceva" SIGUR... sau sunt eu ghinionist ,MAI STII?! CIAO! CE SKF sergiu?! poti sa-i pui si mama SKF-ului (care sunt si scumpe... ) si tot cred ca o sa zica ceva... las-o dreaqu sa stea ca sta mai bine decat daca ar functiona... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 mda, mai rados "s-ar putea" sa fiu de acord cu tine , DAR , tu stii ce frumos e sa mergi cu o japoneza (FZR-1000) pana la o intrunire, culmea sa mai si ajungi acolo fara o singura problema... si sa mergi la parada , si IAR fara nici o problema(in afara de supraincalzire...da' cred ca toate motoarele au avut problema asta)... iar dupa ce te intorci la camping sa mananci ca spartu' sa bei un suc... (aici as fi preferat o bere...DAR nu mai beau de anu trecut...) si , cum spuneam: sa te sui dreaqu pe ea, si sa-i dai iar un 230km/h pana acasa , si sa ajungi si pana se face seara(chiar ai avea timp de floricele si un film bun ) EI BINE , ASTA NU SE INTAMPLA CU O MOTOCICLETA RUSEASCA...DE OBICEI AJUNGI RUPT ACASA DE LA VITEZA LUMINII/MELCULUI CU CARE AI MERS...AJUNGI LA 12 NOAPTEA... ASTA DACA NU SE INTAMPLA CEVA PE DRUM/STRICA CEVA PE LA MOTOR... iar lista ar putea continua ... sincer m-am cam saturat sa o partzai pe sosea si sa ma gandesc: "mama ce motor am , l-am asamblat EU cu manutzele mele".... mi-a trecut demult treaba asta , cand am vazut ca nu ajung prea departe cu ea...si daca ajung cedeaza "ceva" SIGUR... sau sunt eu ghinionist ,MAI STII?! CIAO! CE SKF sergiu?! poti sa-i pui si mama SKF-ului (care sunt si scumpe... ) si tot cred ca o sa zica ceva... las-o dreaqu sa stea ca sta mai bine decat daca ar functiona... am 2 prieteni cu lepre si ei folosesc simeringuri romanesti. nu curg deloc. skf-urile tin mai mult. treaba ta, faci ce vrei cu ea! da' daca sta degeaba nu vrei s-o dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 AS DA-O... CU TOATE CA MA INTZEAPA corason-ul ca stiu cat am bagat in ea... (si stiu cat n-o sa iau pe ea...) deocamdata o las sa zaca... sa vad cand o sa pot cumpara o chiulasa de la gaspar , si macar sa fie FUNCTIONALA, NU?! EU asa stiu, daca vinzi ceva trebe sa fie "tatza de matza" in perfecta stare de functionare... si caa sa fiu sincer, cam asta ar fi singura problema... chiulasa bulita... in rest chiar merge tot... ma cam "spurca" amicii astia a mei , ca nu vreau sa o fac... DAR , fac ce vreau cu ea, NU? de-aia am luat-o , de-aia toate actele sunt pe numele meu, de-aia ... CA E A MEA A MEA SI NUMAI A MEA (recunosc, am o problema... ) DA' ... DE CE MA INTREBI STRESSULE? VREI ,CUMVA ,DNEPR MT-11? eu as vrea o planeta-5, sa nu ma mai doara capu' de supape sau altceva... cu toate ca mergi cu maxim 90km/h la drum intins ideea e sa ajungi , nu sa ajungi primul si cu rezervorul aproape gol (am patit-o , cu mersul asta sportiv... cand am mers in gasca cu amicii mei ... a fost eveniment istoric... auzi tu sa le scoata ei pe comuniste la plimbare?da asa pe toate?!un izh planeta-5 , 2 jawa TS-350, un MZ-es , un NIPRU, , plus NIPRUL MEU... am fost cativa... a fost interesant... eu aproape am golit rezervorul pana la magura... de la buzau , spre brasov... ) e mult mai frumos mersul la maxim 90km/h (si mai sigur in caz de te intalnesti cu vreun imbeciyl pe drum... care se crede sofer "DOM'LE "...) BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Ij Planeta 5: vit max pe ceas 130km/hm, 120 cu pinion de 21 constant. Dar este vorba de un Ij Planeta 5 necotofenit fara aporturi tehnice personale, in afara aprinderii tranzistorizate. Merge mai repede la drum lung si franeaza si bine, spre deosebire de un Dnepr tipic. Dar tu nu vei fi multumit, fiindca nu poti sa stai degeaba cu ea si sa te plangi. Nu mai lua comuniste. Acum cu 1000Euro iti iei un GPZ sau un ER5 din Italia. Nu am nimic cu tine, si iarta-ma daca te jignesc, dar tu treci prin cicluri de entuziasm si dezamagire. Te bucuri ca iti vei pune cine stie ce pompa dubla de ulei, radiator, cutie de viteze modificata apoi esti mohorat cand crapa. Acum dupa Nipru vrei sa te sui pe Planeta 5, pai chiar daca e o motocicleta rezistenta, e foarte anosta la drum fata de un Nipru. Nu iti va face mare placere sa stai in sea si vor crapa tot felul de rahaturi, ca la Nipru. PS: Chiulasele ca sa fie bune nu se cumpara de la Gaspar decat daca sunt crapate. Ele se rectifica cu materiale superioare, ghiduri de fonta nodulara, supape de crom, scaune cu 2-5 unghiuri de etansare, reductii de fier. Se lustruiesc pe interior pana la luciu. Nu ai la cine desfa-le, trimite-mi-le prin posta, te costa in total 2,5 milioane rectificarea ambelor chiulase cu ghiduri noi, supape de crom. Le ai inapoi in 7 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 yup, m-ai nimerit sa stii ca am ceva probleme... asta cu "ba ma bucur , ba sunt total dezamagit" e numai coaja de pe ou serios , stau rau cu psihicul... da' asta-i altceva... sa trecem la chiulase... numai chiulasa stanga are probleme... cea din dreapta n-am mai apucat sa o desfac ca "mi-a picat fatza..." mi-a scazut moralul de tot... dupa ce stiam ca le-am refacut "ca la carte"... si tot degeaba s-au dus si scaunele de supapa... nu numai ghidurile sau supapele , si sa stii ca asa este uite ce zic astia: http://www.dnepr.at/e/tech_21.htm si nu cred ca-s tampitzi sa zica asa ceva... (parerea mea) si stii ce-i culmea, si de ras? ca am intrat de mii de ori pe pagina asta de web , da' nu am vazut ce zicea in legatura cu benzina... DACA STIAM... acuma asta e... mai reparam o data... daca nici planeta-5 nu-i buna ... eu nu mai vreau motor... cel putin in 4 timpi... vreau ceva simplu si "la obiect" eventual sa ma dau si prin nu stiu ce padure necalcata de "human beeings" momentan sunt aprox. lefter deoarece am o fosta colega de facultate care se marita, si nu am mai vazut-o de vreo 2.6 ani,(i-a placut anglia ...) si trebuie neaparat sa ma duc pe la ea!!! plus ca pe 12 este ziua ei, FACE 25 DE ANI CA MINE DE ALTFEL , iar pe 14 face nunta.... sa mai zic unde este toata treaba? LA Tiha Bargaului ! da lasa ALEKO ca te tin minte , si ti le pun la posta cand am cash-ul numai ca nu stiu mai nimic despre tine(nr.de tel. , parca stiam un nr. , il mai ai pe acela? , sau adresa la care sa-ti trimit chiulasele(daca tu crezi ca se pot face... spun asta pt. ca as vrea sa-i schimb si scaunele de supapa , cu unele din otel refractar,ca sa fiu sigur de o treaba bine facuta... nu IARASI BULEALA... in rm.sarat nu se baga nimeni la tipurile astea de chiulase(se sperie de scaunele de supapa, cand aud ca trebuie schimbate...) tu ce zici de tipii astia de pe site-ul asta: http://www.dnepr.at/e/tech_21.htm , nu au dreptate? HAI CA MAI VB. NOI, FII SIGUR ! CA ESTI SINGURUL CARE S-A OFERIT SA SE BAGE LA CHIULASE DE NIPRU! si s-ar putea sa mai ai cateva perechi de chiulase... ca mai am cativa prieteni care le tin acasa pe post de "bibelou"... ca altceva n-ai ce face cu ele dupa ce se duc scaunele... CIAO ALEKO!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 hehe tobele alea sunt de pe jupiterul meu!!! io i le-am dat lui oly ca nu mi-au placut cum aratau ale lui!! ma bucur ca va place!!! si io acum plang dupa ele .... dar asta eee!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 eu as vrea o planeta-5, sa nu ma mai doara capu' de supape sau altceva... cu toate ca mergi cu maxim 90km/h la drum intins ideea e sa ajungi , nu sa ajungi primul si cu rezervorul aproape bre - 90km/h e viteza la care te doare in pewla de tot ce misca, - ijul poate si mai mult daca tii neaparat. Poti merge si 100 - 110, poate chiar mai mult cu o planeta, dar nu daca vrei sa te tina motorul cateva zeci de mii de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flooriin Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 (editat) baieti!!! vand ijurile daca e cineva interesat de ele sa imi dea un pm. unu are acte si atas unu nu are nimic . pun si poze. acum sunt combinate intre ele piesele. un pret...........15 bulioane amandoua. Editat August 8, 2007 de flooriin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 hmmm planeta-5.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flooriin Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 bai dar ce in urma a ramas topicul asta!!! si nimeni nu vrea sa imi ia ijurile??? mai negociem ceva. macar dau un up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flooriin Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 baieti!!! vand ijurile daca e cineva interesat de ele sa imi dea un pm. unu are acte si atas unu nu are nimic . pun si poze. acum sunt combinate intre ele piesele. un pret...........15 bulioane amandoua. nu mi-a dat nimeni:( tot raul spre bine. acum au incaput pe maini bune in sistem rambursabil .tare curiosunt ce-o iesi din ele. si hai cu ijurile. au disparut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 bai nene bah!! dar de ijuri atzi uitat?? Hai sa reinviem topicul asta!! BAGATI POZE!! UNA ALTA!!! --- Mesaj completat în 17 Feb 2008 18:09 ------------- iete ij-ul lu florin care a incepu sa intre in modificari!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterik Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 Am si io o intrebare! care poate fi cauza pentru care la un jupiter 4 merge un singur piston cu toate ca scanteie are si benzina vine pe esapament cand este pornita(nu arde) dar pistonul este alimentat. care poate sa ma ajute cu ceva idei sau a mai patit sa dea un semn si un nr de tel sal pun in legatura cu cel care are motoru, nu are internet. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Aprindere dereglata, probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterik Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 mam gandit si la asta da nu stiu ce anume e dereglat la aprindere ne fiind prea familiarizat cu motoarele (acum invat) nu stiu ce ar putea fi dereglat si ce as [utea si mai ales cum sa reglez. am sa revin cu cava poze cu motoru pana atunci SA VINA VARA sau macar crva zile mai calde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 ij-ul meu batran..... ...revin cu poze noi cu el in "haine noi" ............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.