Jump to content
Guest moto_comuniste

Ij (izh)

Recommended Posts

Hehe!! frumos ivanul tau!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe!! frumos ivanul tau!!

..superb!

...greifer pentru montat plug, sau cositoare mecanica, poc-nituri(generos), fier pentru rupt coloana pasagerului, licurici pe oglinzi si ghidon de bicicleta... :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam gandit si la asta da nu stiu ce anume e dereglat la aprindere ne fiind prea familiarizat cu motoarele (acum invat) nu stiu ce ar putea fi dereglat si ce as [utea si mai ales cum sa reglez. am sa revin cu cava poze cu motoru pana atunci SA VINA VARA sau macar crva zile mai calde. :cheers:

platina trebuie sa se deschida cu 1.8 mm inainte ca pistonul sa ajunga in punctul mort superior. in lipsa de aparate sofisticate te poti folosi de un surub lung de metric 8. dai pistonul din punctul mort superior doua filete inapoi si in momentul ala trebuie sa deschida platina.

pot sa mai fie probleme si la compresie.

si inca ceva. la comuniste in doua pistoane trebuie un specialist asa ca nu ma asculta :huh: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

..superb!

...greifer pentru montat plug, sau cositoare mecanica, pocnituri(generos), fier pentru rupt coloana pasagerului, licurici pe oglinzi si ghidon de bicicleta... :cheers:

 

 

 

Tati inteleg ca nu itzi plac motocloantele astea modificate!! dar nu cred ca so facura afirmatii la adresa motocicletelor tale!! la cat de originale sunt ... sau cat de bine sunt intretinute, totusi sunt oameni si oameni cu gusturi si gusturi, fiecare isi face motorul asa cum ii place si cum se simte bine pe el.... nu cred ca este cazul sa-ti impui puntele de vedere cu remarcile tale "intepate" de atotstiutor!! pe un forum cu peste 15 000 de useri!!

 

 

merci si scuze de offfffffffffffftttttttttttttttttttoooooooooooooppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiicccccccccccc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

white raven stai linistit ca nu ma supara.......nici pe mine nu ma incanta motorul dar n-am ce face atat mi-am permis

Share this post


Link to post
Share on other sites

dai bujia afara si spune ce vezi! ...poate este inecat :huh: sau poate aprinderea! ...detalii d-ule, dane detelii.. :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tati inteleg ca nu itzi plac motocloantele astea modificate!! dar nu cred ca so facura afirmatii la adresa motocicletelor tale!! la cat de originale sunt ... sau cat de bine sunt intretinute, totusi sunt oameni si oameni cu gusturi si gusturi, fiecare isi face motorul asa cum ii place si cum se simte bine pe el.... nu cred ca este cazul sa-ti impui puntele de vedere cu remarcile tale "intepate" de atotstiutor!! pe un forum cu peste 15 000 de useri!!

merci si scuze de offfffffffffffftttttttttttttttttttoooooooooooooppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiicccccccccccc!!!

...a-ti vazut reclama aia indiana la nu stiu ce Peugeot ?

..incearca si niste bastinasi sa faca asa ceva , ca au vazut ei pe un afis...asa ca iau un trabant de ala englezesc care se fabrica in licentza inca din anii 50' si il lovesc de pereti , il tamponeaza cu niste tranvaie , si la sfarsit suie si un elefant cu fundul pe el pentru ultimele ajustari...

Rezultatul nu mai seamana cu masinutza obosita cu forme rotunde din anii 50' care normal are un design gresit pentru tineretul dinamic din timpurile noastre, dar nici "Peugeot de pe afis" nu este in veci!

Oricum ei sant fericiti! canta muzica indiana si dau toti din cap in visul lor de pe afis :cheers:

...cam astea sant majoritatea motocicletelor 'custom' de pe la noi...

Badea Teutul loveste la greu in Carpati...

Si nu am impus nici un punct de vedere nimanui :huh: relaxeaza-te, doar mi-a scapat un 'superb' la vederea niturilor generos folosite peste tot(unde a fost nevoie, normal...)

 

Iar cu chestia aia de rupt coloana , va trebui sa faci abstractie de zambetul din avatar , si sa o iei la modul foarte serios...Am un bun prieten cu doua fiare de plug legate si acum de coloana rupta, si cu semipareza pe stanga , din cauza unei nenoriciri de sysy-bar..el era doar pasager dar nu a mai putut sa se desprinda din saua IJ-ului si a fost strivit intre dacia care a iesit in drum fara sa semnalizeze si 'supercustom"...Motocicleta nu a avut absolut nimic, iar pilotul s-a ridicat pe labele din spate imediat ce s-a oprit motorul in dacie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda e o chestie destul de serioasa......initial vroiam sa o "rad" si sa las aripa de spate goala dar nah nush daca mai fac ceva ca vreau sa-l dau sa trec la dnepr sau alte fiare in stare cat mai clasica.....si ai dreptate cu customurile........sunt foarte slabe pe la noi unele jalnice chiar......eu n-am adus motorul in starea asta...asa l-am luat

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda e o chestie destul de serioasa......initial vroiam sa o "rad" si sa las aripa de spate goala dar nah nush daca mai fac ceva ca vreau sa-l dau sa trec la dnepr sau alte fiare in stare cat mai clasica.....si ai dreptate cu customurile........sunt foarte slabe pe la noi unele jalnice chiar......eu n-am adus motorul in starea asta...asa l-am luat

dap...

...dar sa stii ca un nipru nu va fi neaparat un upgrade...

Ij 56 sau planeta 3 ce ai tu , nu sant motoare rele, si garantat mai bine uzinate decat niprele...

Piesele de schimb de calitate se gasesc in continuare, spre deosebire de nipru care are productia incheiata (falimentata) si piese se mai produc pe genunchi , pe ici pe colo prin ucraina sau moldova...

Asta e dilema posesorilor de ciorsuri de astea ...pentru care din ele sa faca economii si sacrificii ca sa-si permita sa-l cumpere?...ca toate-s scumpe toate nu se mai produc, la toate este o aventura gasirea pieselor de schimb...

PS

...nici a mele nu sant originale, nu am obsesia asta(sa dai 50 de euro pe un moft de stop, sau pe un clopotel cromat...)...'niprul' este din bucati de nipru , de M72, si de K750...simsonul are si chestii de CZ, MZ...ce s-a gasit ca sa le fac functionale , si sa ma duca unde am de umblat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

platina trebuie sa se deschida cu 1.8 mm inainte ca pistonul sa ajunga in punctul mort superior. in lipsa de aparate sofisticate te poti folosi de un surub lung de metric 8. dai pistonul din punctul mort superior doua filete inapoi si in momentul ala trebuie sa deschida platina.

pot sa mai fie probleme si la compresie.

si inca ceva. la comuniste in doua pistoane trebuie un specialist asa ca nu ma asculta :cheers: .

 

 

in primul rand e jupiter, avansul e intre 2 mm si 2,5. da, asa cum vedeti, nu cum ati auzit intre 2.5 si 3. daca merge cu 3 si nu detoneaza (atentie, e diferenta intre detonatie si autoaprindere, autoaprindere pe drumuri mai mici de 5 km nu apare) inseamna ca motorul e de mult dus. rau, nu asa.

 

in al doilea rand cum dreq sa ai metric 8 la bujie cand bujia e de 14??? comparatr oameni buni, comparator! toti aveti targuri in orase sau talciocuri sau piete mari. sigur gasiti asa ceva la vechituri.

 

in al treilea rand renuntati la platini. sunt cele mai proaste sisteme de aprinderi indiferent ca sunt facute de rusi, nemti sau japonezi. cea mai buna platina pierde 10% din scantei la 3000 rpm. ca sa nu mai zic de eroarea avansului care e de 0.5 mm tot cu cea mai buna platina. cand spun "cea mai buna" nu ma refer la o marca ci la modul de angrenare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

parca am vazut niprul tau....unu verde parca....daca e ala e superb, sincer am reusit sa citesc multe topicuri si nu-mi place ce se aude despre nipru la general dar forma este frumoasa probabil de aia se complica multi cu ele......si eu as vrea dar acum parca tind catre ceva fiabil ca toata povestea cu motocilismul e mai mult mecanica si vopsitorie si as mai vrea sa ma plimb

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut fratzilor pun si eu o poza cu iubirea mea planeta 5 an 1993

post-13714-1204036907_thumb.jpg

Edited by freshutzu

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

am si eu un ij din 1991 , are nevoie de niste reglaje , in special frane,stie cineva un mecanic bun si serios?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal'tare fratilor...

Sunt nou pe aici si v-as ruga tare mult sa-mi dati si mie ceva sfaturi...

Ideea este ca vreau sa iau de la cineva un IJ din '64 modificat choper.

Nu stiu mai nimic despre motoare (acte, v.t. sau ce anume sa verific la achizitionare)

 

 

Please help! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai sa aiba cartea tehnica si talon in cazul in care e inmatriculat....ccu itp si asigurare facute(itp obligatoriu sa-l aiba) si nah sa fie pe numele lui bineinteles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Intru si eu in gasca.Fiul meu tocmai a "mostenit" de la socru-meu un IJ din '59 cred si ne-am hotarat sa il punem la punct.Cred ca aici o sa gasesc cele mai bune sfaturi pentru lucrari si indrumare pentru gasirea pieselor care ii mai sunt necesare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai sa aiba cartea tehnica si talon in cazul in care e inmatriculat....ccu itp si asigurare facute(itp obligatoriu sa-l aiba) si nah sa fie pe numele lui bineinteles

 

Stii....Itp-ul a spus ca o sa fie cu "mici" probleme deoarece are cadrul modificat si el la Itp a trecut doar cu o oarecare interventie....

ce ma ingrijoreaza este factul ca mi-a spus ca o a re in garaj din toamna si ca i s-a scurrs uleiul si s-a descarcat bateria..

Citez: "Chopper IJ modificat. Arata bine si merge perfect. O vand la pretul asta numai in conditiile in care o dau fara nici o obligatie. Asta inseamna inclusiv incarcat baterie si completat ulei de transmisie inainte de prima pornire - e in garaj din toamna."

 

What should I do? :) :) :P

Edited by cortex33

Share this post


Link to post
Share on other sites

mhm stiu ij-ul rosu...fara obligatii....e pe riscul tau conteaza daca vrei sa ti-l asumi...si al meu e modificat cadru dar l-am luat cu itp facut si n-am avut probleme nush ce sa zic dar nu mi-as mai lua modificat ca-mi plac motoarele in stare originala cat mai clasica....modificarile aduc numai probleme aia e clar....tot timpu o sa ai batai de cap pentru ca sunt lucrate in stil improvizatie......gandeste-te bine ce faci

Share this post


Link to post
Share on other sites

vand rezervor de ij sau schimb cu rez de M sau Dnepr

rezervorul meu e in stare buna, se poate vedea la profil .

pt detalii PM

Share this post


Link to post
Share on other sites

mhm stiu ij-ul rosu...fara obligatii....e pe riscul tau conteaza daca vrei sa ti-l asumi...si al meu e modificat cadru dar l-am luat cu itp facut si n-am avut probleme nush ce sa zic dar nu mi-as mai lua modificat ca-mi plac motoarele in stare originala cat mai clasica....modificarile aduc numai probleme aia e clar....tot timpu o sa ai batai de cap pentru ca sunt lucrate in stil improvizatie......gandeste-te bine ce faci

 

 

 

Dar in legatura cu celelalte acte...ce sfaturi imi poti da?

tipul spunea ca a observat ca i s-a scurs uleiul dupa un timp....sa fie vreo problema grava in asta sau e posibil sa nu fie etansat bine?

 

 

Cu multumirile de rigoare....

Sper ca nu sunt o pacoste pentru voi! :burnout:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nush ce sa zic daca are actele pe numele lui nu e mare chestie eu l-am transcris pe numele meu anul trecut si ma costat 350 Roni printr-o firma de intermediere......dai banu si nu iti mai bati capu` cu acte si stat la cozii....in legatura cu uleiul nush ce sa zic n-am asa mare experienta nici eu.....banuiesc ca nu e foarte grav tinand cont ca toate "fiarele rusesti curg" probabil n-are ceva etans.....nush asteptam parerile specialistilor.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

ij planeta 5 il am de vara trecuta ,nu am avut probleme cu el doar aprindere benzina si ulei restu merge

a si era sa uit garnitura de la cui poantou se poate face din membrana de pompa de repriza de dacie , nu mai curge.

post-33037-1204781606_thumb.jpg

post-33037-1204781638_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

....a si era sa uit garnitura de la cui poantou se poate face din membrana de pompa de repriza de dacie , nu mai curge.

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a si era sa uit garnitura de la cui poantou se poate face din membrana de pompa de repriza de dacie , nu mai curge.

 

eu mi-am facut (luat) garniturile pt cuiul pontou din garnitura de la supapa de bricheta (d-aia cu led :cheers: ) de incarcare. merge perfect :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu mi-am facut (luat) garniturile pt cuiul pontou din garnitura de la supapa de bricheta (d-aia cu led :cheers: ) de incarcare. merge perfect :D

:wave: ...si asta e valabila...mai trebuie sa vedem tehnici de suptavietuire, noaptea, in zona inpadurita cu motorul semicalat...cu ledul de la bricheta defect si fara semnal la telefon :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...