kidmeister Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Sa va povestesc. Kymco Agility Scuter delimitat. Bun.. mere f bine pana in 70km/h Ajung la 70km/h cu acc 3 sferturi. Se opreste la 70 . Accelerez full gass sa ilo fac sa sara de 70 . Nu vrea sa se mise acu peste , astept .. degeaba, tai gaz dau iar, tot 70 .. pur si simplu nu vrea Se comporta EXACT la fel ca atunci cand era limitat la 50 din vario, eu m-am gandit si cred k au ajuns rolele in capatu variatorului si cu asta basta nu are unde sa umfle mai mult. Exista posibilitatea sa iau carcasa mai mare la vrio si curea mai lunga (k sa compenseze) ? ? ? + niste role mai grele sa nu fortez motoru Ia ziceti si voi ce parere aveti ? DACA HABAR NU AI MAI BINE.. TE ROG,TACI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 (editat) Sa va povestesc. Kymco Agility Scuter delimitat. Bun.. mere f bine pana in 70km/h Ajung la 70km/h cu acc 3 sferturi. Se opreste la 70 . Accelerez full gass sa ilo fac sa sara de 70 . Nu vrea sa se mise acu peste , astept .. degeaba, tai gaz dau iar, tot 70 .. pur si simplu nu vrea Se comporta EXACT la fel ca atunci cand era limitat la 50 din vario, eu m-am gandit si cred k au ajuns rolele in capatu variatorului si cu asta basta nu are unde sa umfle mai mult. Exista posibilitatea sa iau carcasa mai mare la vrio si curea mai lunga (k sa compenseze) ? ? ? + niste role mai grele sa nu fortez motoru Ia ziceti si voi ce parere aveti ? DACA HABAR NU AI MAI BINE.. TE ROG,TACI ! nu am idee la chestia cu delimitarea, dar vreau sa te intreb ceva: e bun kymco asta? esti multumit de el? da-mi detalii plz ca vreau sa-mi iau si eu unul nou...tot agility Editat Iunie 13, 2007 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 kidmeister...eu nu cred ca l-ai delimitat complet. Nu are rost sa umblii la variator. Cred ca il mai ai limitat in toba/carburator/ manerul de acceleratie Daca e complet delimitat abia atunci schimba variatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 nu am idee la chestia cu delimitarea, dar vreau sa te intreb ceva: e bun kymco asta? esti multumit de el? da-mi detalii plz ca vreau sa-mi iau si eu unul nou...tot agility si dai piaggio??? sau agility il iei suplimentar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Iunie 13, 2007 Autor Share Postat Iunie 13, 2007 (editat) e delimitat din variator si din jigler.. la toba nu are nici o ingustare nu se vede nimic (e tzava curata pana in toba propriuzisa) .. cred k e variatoru... :-? cat despre fiabilitate.. am 1020 km fara nici o problema cat de minora.. singuru lucru care ma face curios e pornirea la pedala. nu porneste mereu din primele. dar la automat se revanseaza si o ia la sfert sunt chiar multumit si imi place si la condus, (in comparatie cu mopedu dinainte) .. am observat diferenta dintre 2t si 4t.. al meu nu se "infige" .. nu "rupe" ci creste treptat.. sincer... nu as da 4t pe 2t doar pentru zvacul ala scurt de energie.. + k imi place cum fluiera (avion:D) atunci cand deccelerez sunt client multumit PS. iote o poza de la MOTORROCK , merge la drum intins f bine nu se incalzeste Editat Iunie 13, 2007 de kidmeister Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 da mai e unu in toba si la accelaratie nu cred ca se duce total Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 da mai e unu in toba si la accelaratie nu cred ca se duce total la accereratie nu au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 (editat) si dai piaggio??? sau agility il iei suplimentar? da...asa ma gandeam... sa dau piaggio si sa-mi iau un kymco nou! Editat Iunie 15, 2007 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 vreau si eu sa stiu unde l-ai delimitat si cat te-a costat. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 e delimitat din variator si din jigler.. la toba nu are nici o ingustare nu se vede nimic (e tzava curata pana in toba propriuzisa) .. cred k e variatoru... :-? cat despre fiabilitate.. am 1020 km fara nici o problema cat de minora.. singuru lucru care ma face curios e pornirea la pedala. nu porneste mereu din primele. dar la automat se revanseaza si o ia la sfert sunt chiar multumit si imi place si la condus, (in comparatie cu mopedu dinainte) .. am observat diferenta dintre 2t si 4t.. al meu nu se "infige" .. nu "rupe" ci creste treptat.. sincer... nu as da 4t pe 2t doar pentru zvacul ala scurt de energie.. + k imi place cum fluiera (avion:D) atunci cand deccelerez sunt client multumit PS. iote o poza de la MOTORROCK , merge la drum intins f bine nu se incalzeste NU vreau sa vorbesc prostii dar s-ar putea sa aiba limitator in toba....adica in toba propriu zisa in site p`acolo.Incearca sa o schimbi sau sa o tai si sa o golesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 NU vreau sa vorbesc prostii dar s-ar putea sa aiba limitator in toba....adica in toba propriu zisa in site p`acolo.Incearca sa o schimbi sau sa o tai si sa o golesti. am vazut azi pe unu cu aprilia sr si avea in loc de toba o TZEAVA goala! se auzea nu spun cum.. .. la agility e limitare din CDI parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightmare_cristy Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 (editat) Stiu ca mai era o chestie in variator care nu lasa rolele sa urce complet. O placuta, ceva care acopera rolele. Cica ar fi ceva la chestia aia incercuita cu rosu in poza de mai jos. Acu...nu vreau sa vorbesc prostii. Asteptam pe cineva sa ne confirme. Si nu lua sfatul meu de bun, e doar o parere. Si inca ceva. Tu ai scuter in 4 timpi. Incearca sa dai toba jos, vezi cum trage(oricum o sa se simta putin mai bine), dar daca trage mult mai bine inseamna ce e limitata toba Editat Iunie 15, 2007 de nightmare_cristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 io cred ca limitarea e din CDI ... dar totusi daca prinde 70..tu cat ai vrea ... io am pus pe runneru meu toba sport+ambreiaj sport+role malossi si abia acum ajung pe la 95 si tu vrei 100 cu el stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 (editat) Stiu ca mai era o chestie in variator care nu lasa rolele sa urce complet. O placuta, ceva care acopera rolele. Cica ar fi ceva la chestia aia incercuita cu rosu in poza de mai jos. Acu...nu vreau sa vorbesc prostii. Asteptam pe cineva sa ne confirme. Si nu lua sfatul meu de bun, e doar o parere. Si inca ceva. Tu ai scuter in 4 timpi. Incearca sa dai toba jos, vezi cum trage(oricum o sa se simta putin mai bine), dar daca trage mult mai bine inseamna ce e limitata toba profit si eu de poza asta cu o intrebare: scuterul meu are palele rupte de la chestia aia din dreapta sus de pe poza... nu intrebati cum s-au rupt ....vreau sa stiu daca se intampla ceva daca mai merg cu el asa...se poate supraincalzi la transmisie? Editat Iunie 15, 2007 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Nu e normal sa fie nevoie sa schimbi ceva la scuter cand il delimitezi. Trebuie sa mai aiba undeva limitator. Cred ca robbyvl are dreptate E scuter din generatia noua si sigur e limitat electronic. In ce priveste ceea ce a zis cristi nu e bine. Chestia pe care ai incercuit-o tu iti tine rolele in locasul lor. Exista o limitare peste asta, din plastic, parca ar fi cromata. O scoti pe-aia si gata Daca scoti ce ai zis tu nu-ti mai stau rolele in sentuletele lor, si iti dai seama ce se intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Sa va povestesc. Kymco Agility Scuter delimitat. Bun.. mere f bine pana in 70km/h Ajung la 70km/h cu acc 3 sferturi. Se opreste la 70 . Accelerez full gass sa ilo fac sa sara de 70 . Nu vrea sa se mise acu peste , astept .. degeaba, tai gaz dau iar, tot 70 .. pur si simplu nu vrea Se comporta EXACT la fel ca atunci cand era limitat la 50 din vario, eu m-am gandit si cred k au ajuns rolele in capatu variatorului si cu asta basta nu are unde sa umfle mai mult. Exista posibilitatea sa iau carcasa mai mare la vrio si curea mai lunga (k sa compenseze) ? ? ? + niste role mai grele sa nu fortez motoru Ia ziceti si voi ce parere aveti ? DACA HABAR NU AI MAI BINE.. TE ROG,TACI ! pana la urma te-ai lamurit? pt ca de curand mi-am delimitat si eu scuterul si tot asa, nu se duce mai mult de 65km/h (eu am 75 kg). Ai reusit sa-i faci ceva sa mearga mai repede? Si ma mai framanta o chestie, are ceva daca merg cu el cu 65km/h incontinuu sa zicem vreo 100 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Limitarea se face cu o saiba pusa la fulia din fata. Desfaci capacul de la curea si te uiti la fulia fata, daca are saiba inseamna ca e limitat. Dar eu cred ca nu e limitat daca prinzi 70km/h. E motor in 4 timpi si cam asta e puterea maxima. Pe drum drept, eu cu scuterul meu ajung la 65km/h iar daca ma aplec ajung la de 75km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 (editat) Limitarea se face cu o saiba pusa la fulia din fata. Desfaci capacul de la curea si te uiti la fulia fata, daca are saiba inseamna ca e limitat. Dar eu cred ca nu e limitat daca prinzi 70km/h. E motor in 4 timpi si cam asta e puterea maxima. Pe drum drept, eu cu scuterul meu ajung la 65km/h iar daca ma aplec ajung la de 75km/h. Am schimbat bucsa de la variator(cea din imagine) cu una normala, am inlocuit si jiglerul cu unul mai mare, top speed 65km/h Editat Martie 19, 2008 de tiptil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Am schimbat bucsa de la variator(cea din imagine) cu una normala, am inlocuit si jiglerul cu unul mai mare, top speed 65km/h Pozele sunt facute dupa ce l-ai delimitat ? Pt. ca , cureaua nu urca pana sus ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Pozele sunt facute dupa ce l-ai delimitat ? Pt. ca , cureaua nu urca pana sus ... sunt facute inainte sa-l delimitez , am schimbat bucsa aia !!! sau vorbesc chineza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 da...asa ma gandeam... sa dau piaggio si sa-mi iau un kymco nou! nu face prostia asta ... kymko e varza ... plus ca are si un design ... maia cv ca tractorul lui bunicu ... ramai cu piaggio si baga banmi in el mai bn decat sa il dai pt kymko ... --- Mesaj completat în 19 Mar 2008 20:30 ------------- sunt facute inainte sa-l delimitez , am schimbat bucsa aia !!! sau vorbesc chineza... spuneti-mi va rog si mie faza cu variatoru si cu bucsa ... ca la partea cu transmisia sunt cam varza ... nu zic nici in rest nu stiu aproape nimic ... dar cand vad atatea roti sau ce o fi alea ...ma descurajeaza ... dar tot imi fac curaj cu un prieten mai priceput sa il delimitez ... dar spuneti-mi si mie unde sa caut ... pt ca vreau sa iau peste 65 km/h cu mn sau 70km/h cu altul mai ushor decat mine ... si multe alte typhoonuri fug de 90 ... singura solutie e sa schimb rolele? sau unde sa caut limitarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 (editat) Aici era un topic sa-l ajutam pe baiatul asta sa-si faca scuterul sa alerge mai repede...nu comparatie intre scutere..dar daca veni vorba...sa stii ca ai mare dreptate... <small>--- Mesaj completat în 19 Mar 2008 20:30 -------------</small><br/> sunt cam varza ... nu zic nici in rest nu stiu aproape nimic ... Pt kidd..incearca si schimbarea cdi-ului..pe mine ma ajuta la demaraj...acolo simt diferenta..dar al meu e in doi timpi..poate face ceva si la al tau... Editat Martie 19, 2008 de o_kellu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VooDoo3 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 nu face prostia asta ... kymko e varza ... plus ca are si un design ... maia cv ca tractorul lui bunicu ... ramai cu piaggio si baga banmi in el mai bn decat sa il dai pt kymko ... <small>--- Mesaj completat în 19 Mar 2008 20:30 -------------</small><br/> spuneti-mi va rog si mie faza cu variatoru si cu bucsa ... ca la partea cu transmisia sunt cam varza ... nu zic nici in rest nu stiu aproape nimic ... dar cand vad atatea roti sau ce o fi alea ...ma descurajeaza ... dar tot imi fac curaj cu un prieten mai priceput sa il delimitez ... dar spuneti-mi si mie unde sa caut ... pt ca vreau sa iau peste 65 km/h cu mn sau 70km/h cu altul mai ushor decat mine ... si multe alte typhoonuri fug de 90 ... singura solutie e sa schimb rolele? sau unde sa caut limitarile Mai ciubotel zi-mi si mie de ce kymco e varza? da-mi si mie un link ceva unde se zice ca e varza , am nevoie destul de mare pt-ca vreau sa-mi iau si eu un kymco in 2 saptamani Vorbesti si tu sa te afli in treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 George a vazut un singur model de kymco si a dedus ca e singurul.Poate o sa se socheze ca exista si altele. Si legat de designul de la kymco, majoritatea sunt concepute dupa 2003-4, fata de typhoon care e lansat in 1993.In 95 am avut typhoon nou dar acum mi se par f depasite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Martie 19, 2008 Autor Share Postat Martie 19, 2008 Aoleuu baieti scuze da am uitat de topicu asta si uite k a fost dezgropat de cineva Ce pot sa zic mersi pt sfaturi nu am modificat nimic la scuter doar s-a mai lasat motoru pt k am ajuns la 2700km (fata de 1000 cat avea cand am postat) Dupa cum vorbiti aici de care e mai bun si etc pot sa spun ca nu merge mai prost asa cum cred multi..ci mai BINE ! tot 70 prinde numai k accelereaza mai repejor acum ce probleme am avut cu el: am schimbat bateria f multumit in continuare saptamana care vine probez o toba goala sa vad diferentele si poate un filtru sport capsulat in privinta filtrului sunt sceptic pt ca ma gandesc ca nu va filtra asa bine aerul si va intra putin praf la morisca si bineintels vreau sa ma tina si pe mine 40.000 km ca pe altii + ca filtrul original ia aerul de undeva din fata (cumva fortat) si cel sport il va lua din spate unde este mai mult praf ce ziceti voi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.