tiptil Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Aoleuu baieti scuze da am uitat de topicu asta si uite k a fost dezgropat de cineva Ce pot sa zic mersi pt sfaturi nu am modificat nimic la scuter doar s-a mai lasat motoru pt k am ajuns la 2700km (fata de 1000 cat avea cand am postat) Dupa cum vorbiti aici de care e mai bun si etc pot sa spun ca nu merge mai prost asa cum cred multi..ci mai BINE ! tot 70 prinde numai k accelereaza mai repejor acum ce probleme am avut cu el: am schimbat bateria f multumit in continuare saptamana care vine probez o toba goala sa vad diferentele si poate un filtru sport capsulat in privinta filtrului sunt sceptic pt ca ma gandesc ca nu va filtra asa bine aerul si va intra putin praf la morisca si bineintels vreau sa ma tina si pe mine 40.000 km ca pe altii + ca filtrul original ia aerul de undeva din fata (cumva fortat) si cel sport il va lua din spate unde este mai mult praf ce ziceti voi ? sa ne spui si noua cum merge cu acea toba , ca sunt tare curios; apropo, stie cineva de unde se poate cumpara o toba sport de agility 50 cc sau ce model de toba sport se potriveste pt acest scuter? la treaba cu filtrul de aer chiar nu ma pricep, sorry (din ce am auzit eu, cica cu un filtru sport o sa ai arderea mai rapida) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Dar te-ai gandit vreodata ca scuterul tau are doar 50 de cmc, e in 4 timpi si nu va prinde niciodata mai mult de 70 km/h fara sa-l faci mai mare? Cat mama ciorilor vrei sa prinzi cu el? Filtrul ala de aer e fix frectie pe picior de lemn, o sa se umple de apa la prima balta si o sa ramai cu el in drum. Singura modificare care chiar merita banii la un scuter de 50 in 4T e un set de role de 4,5 sau 4 g. ATAT! Si asta spun si unii care le-au incercat pe toate. yo am de 4.5 si acelereaza frumos pana la 55-60(max) dupa aia pauza atata merge )) o sa`i pun de 5-6 sa vad cum merge .... apropo are cineva idee de cate gr sunt rolele orig la un chinez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 yo am de 4.5 si acelereaza frumos pana la 55-60(max) dupa aia pauza atata merge )) o sa`i pun de 5-6 sa vad cum merge .... apropo are cineva idee de cate gr sunt rolele orig la un chinez? eu cu un First Bike dasta Sprinter ... am luat 75 (aplecat sa fiu mai aerodinamic ) , original , avea 5000 de km in bord De cate gr sunt rolele originale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Martie 20, 2008 Autor Share Postat Martie 20, 2008 la mine nu e numai treaba de viteza..de ce sa nu il optimizezi sa dea randament asa cum ar trebui ? io nu`s blanar apropo dar sincer e cam lenes si la viteze mici ... unde filtru sport capsulat in care nu cred k are cum sa intre apa isi face simtita prezenta (e testat de cineva) ..toba nu iau sport k nu m-am tampit..doar pun una delimitata de role nustiu ce sa zic ..astea stock de agility stie cineva cat au gramaj ? ..banuiesc ca ar trebui putin mai grele ..nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 la mine nu e numai treaba de viteza..de ce sa nu il optimizezi sa dea randament asa cum ar trebui ? io nu`s blanar apropo dar sincer e cam lenes si la viteze mici ... unde filtru sport capsulat in care nu cred k are cum sa intre apa isi face simtita prezenta (e testat de cineva) ..toba nu iau sport k nu m-am tampit..doar pun una delimitata de role nustiu ce sa zic ..astea stock de agility stie cineva cat au gramaj ? ..banuiesc ca ar trebui putin mai grele ..nu ? ai incercat bre toba aia goala? cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxxbc107xxx Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 ba fratilor nu vreau sa ma bag in seama dar sunt sute de posibilitati de a limita un motor tu ala cu kimko al tau daca vrei sa te ajut fa o poza care sa cuprinda tot carburatorul cu tot cu gatul ala de intrare in motor ; o poza cu esapamentul (cum e el montat pe scuter ) ; o poza variatorul a... inca ceva in CDI CATE FIRE INTRA??? imi faci toate astea si ity spun ca sa il faci sa prinda 100 km chiar daca nu are in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Lasa-mi un pm cu id`ul tau de messenger xxxbc107xxx te rog.daca te pricepi intradevar la delimitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 (editat) ba fratilor nu vreau sa ma bag in seama dar sunt sute de posibilitati de a limita un motor tu ala cu kimko al tau daca vrei sa te ajut fa o poza care sa cuprinda tot carburatorul cu tot cu gatul ala de intrare in motor ; o poza cu esapamentul (cum e el montat pe scuter ) ; o poza variatorul a... inca ceva in CDI CATE FIRE INTRA??? imi faci toate astea si ity spun ca sa il faci sa prinda 100 km chiar daca nu are in bord nenea , daca citeai de la inceput ai fi vazut ca sunt poze (e delimitat si din variator si din carburator iar la cdi nu iegzista nici un fir care sa faca punte , asa ca nu e nici de acolo ) singura posibilitate mai ramane cu toba iete si o poza, alta mai buna n-am Editat Martie 23, 2008 de tiptil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 xxx ala esti tare frate daca tu cu cate o poza la fiecare componenta reusesti sa-i arati limitarile...si asta in primul rand. Adica nu stiu cat de bine vezi limitarea din toba daca face poza cand e montata pe scuter. Apoi nu stiu daca kymco (care parca e 4T ) fuge 100...mai invata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Martie 23, 2008 Autor Share Postat Martie 23, 2008 inca nu am pus nimic pe el astept sa da examenu seby apoi imi da toba ..va spun eu dar pana atunci rabdarica:) azi am fost la branesti si eu eram singuru cu 4t..m-am tinut ok cu ei da s-a vazut diferenta.. apropo am inteles k e limitat si din CDI am sa vorbesc cu niste mecanici nu vreau pareri de pe forum la asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Limitarea se face cu o saiba pusa la fulia din fata. Desfaci capacul de la curea si te uiti la fulia fata, daca are saiba inseamna ca e limitat. Dar eu cred ca nu e limitat daca prinzi 70km/h. E motor in 4 timpi si cam asta e puterea maxima. Pe drum drept, eu cu scuterul meu ajung la 65km/h iar daca ma aplec ajung la de 75km/h. saiba e cea din mijloc? care dupa delimitare nu mai e? derestricting.htm_txt_derestrict_variator_2.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 saiba e cea din mijloc? care dupa delimitare nu mai e? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 imi faci toate astea si ity spun ca sa il faci sa prinda 100 km chiar daca nu are in bord n-ai specificat cum...poate intr-o vale , cu inclinatie de 45 grade , vei face tu sa mearga cu 100.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ardei_cta Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 (editat) la mine nu e numai treaba de viteza..de ce sa nu il optimizezi sa dea randament asa cum ar trebui ? io nu`s blanar apropo dar sincer e cam lenes si la viteze mici ... unde filtru sport capsulat in care nu cred k are cum sa intre apa isi face simtita prezenta (e testat de cineva) ..toba nu iau sport k nu m-am tampit..doar pun una delimitata de role nustiu ce sa zic ..astea stock de agility stie cineva cat au gramaj ? ..banuiesc ca ar trebui putin mai grele ..nu ? \au fix 6,5 gr am pus variator malossi care e dotat cu role de 6 gr se simte un pic mai bine la plecarea de pe loc (am 100 kile)..... ce sa fac... am 31 de ani si sunt fan scuter de cand am avut permisul suspendat 3 luni cops) in rest, de agility super-multumit (65 km/h) am cu el 3400 km De ce oare nu vor pozele astea sa apara?!? Editat Martie 24, 2008 de ardei_cta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trilulilu Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Salut! Cine este interesat in a lucra ca livrator de pizza pentru "PHD by Pizza Hut" este invitat sa depuna CV la magazinul din Calea Vitan nr.23D sau in Calea Dorobanti 5-7 (Pizza Hut). Ne puteti contacta si pe www.PHDpizza.ro sau la telefon 021 201 17 60 sau 0749 099 041. Multumim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexCobra Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Ca tot suntem pe topiku cu variatoarele:primu variator,ala din fata,nu se poate pune unu mai mare,adica nu se gaseste?si daca da unde?ca m-ar interesa,am un suzuki address,are sprint de jar-manca in 3 secunde is la 60,fuge foarte bine,fara sa trag de ghidon se ridica intro roata,deci putere am la motor(scrie ca ii de 5,2 cp in talon)sau alte modalitatzi de a scade din sprint si de a creste viteza sau sprintu sa ramana la fel dar viteza sa imi creasca cu vreo 20 km/h(prinde 70-75 si simt ca motoru ar duce leger un 90 km/h)astept sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) Ca tot suntem pe topiku cu variatoarele:primu variator,ala din fata,nu se poate pune unu mai mare,adica nu se gaseste?si daca da unde?ca m-ar interesa,am un suzuki address,are sprint de jar-manca in 3 secunde is la 60,fuge foarte bine,fara sa trag de ghidon se ridica intro roata,deci putere am la motor(scrie ca ii de 5,2 cp in talon)sau alte modalitatzi de a scade din sprint si de a creste viteza sau sprintu sa ramana la fel dar viteza sa imi creasca cu vreo 20 km/h(prinde 70-75 si simt ca motoru ar duce leger un 90 km/h)astept sfaturi Pune role mai grele ps: sincer nu cred ca iei 60 in 3 secunde !!! ai kit de 70 cc ? Editat Septembrie 10, 2008 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 in 3 secunde is la 60 povesti pentru copii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 povesti pentru copii? la 60 de grade motorul, ad 'recu ulei de gatit in ungere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 (editat) fara sa trag de ghidon se ridica intro roata Aloo,nu suntem ma aia de la tine din coltu' strazii On:Daca vrei o schimbare majora,pune un carburator de 21 si o toba sport. Editat Septembrie 11, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Hai Microane ca-mi iau si eu agility pt livrari si vreau sa-l fac turbo zi ai scos toba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Septembrie 12, 2008 Autor Share Postat Septembrie 12, 2008 nare treaba toba .. mai bine hai sa gasim niste CDI`uri sport k am vazut o diferenta majora de viteza.. pe unde gasim ? app am schimbat si eu rolele la 5000 km e normal sa se uzeze (nu f grav) asa devreme ? am pus cred ca cu 1gr mai usoare sa vad cum se simte .. mare diferenta nu e .. se tureaza putin mai mult si accelereaza o idee mai repede pana la 50 si e mai liniar parca ... pe viitor vreau sa pun mai grele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 da...asa ma gandeam... sa dau piaggio si sa-mi iau un kymco nou! ai face o prostie! cum sa dai un nrg ca sa-ti iei kymko?:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony_smar2 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 vreau si eu sa stiu unde l-ai delimitat si cat te-a costat. Mersi Salut fac Delimitari la Kymko din Cdi din variator ....alti interesati va rog sa ma contactati..0723659512 Si Service scutere in 4 timpi ...montare kit-uri punerea la punct a distributie orice tine de scuter in 4T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 din 2007 si pana in preznet cred ca si-a delimitat scuterul de multe ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.