Serginio Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 :"avand la nevoie un demaraj si o viteza mai mare, pentru ce???" Uite iti zic io pt ce iti trebe : Pod Eroilor...se pune verde si plec...la intrarea pe Elefterie multi soferi vin din dreapta , au cedeaza dar franeaza foarte tarziu, ca sa fie primii care pleca...uite cum frumusel ma apropiam io de locul cu pricina si un baetzas cu o octavia se apropia vorbind la tel...io imi zic ca franeza, ca si restu ...hm...n-am intuit bine ...si uite cum in cativa metri eram aprope sa ma imachetez...cat puteam sa am...max 50...oricum daca franam...eram fix in bratele lui , daca franam ca disperatu , eram sub masina lui...ce mi-a ramas ?! ...o fandare in blana...am trecut cred k la 50 cm d el...Sa iti mai pov si din exp similare cu masina ? Sau alt ex...ai in fata un distrus/distrusa care merge in zig-zag ca isi cauta cafeau/mobilu/pe ma-sa la bracinari....franeaza brusc , pleaca brusc...ce faci ?! stai in spate mergand incet sau il depasesti incetisor focalizandu-ti toata atentia la sifilisu ala de conservar si uitand de restu "capcanelor" traficului, sau dai "forja" fentandu-l prin parte opusa directiei lui ?! Au tras bine concluzia baietii aia ca intotdeauna iti trebe rezerve de putere la motor pt a scapa de situatii neprevazute ... aaa...ca pe multi nu ii duce mintea si ii dau gaz cand nu e necesar si/sau safe , aia e altceva .... vb. unui amic...scade nr de utilizatori ai forumurilor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Asta cu 80% vina soferilor e adevarata dar nu in Romania mah, ci in tarile cu statistici . Raport Hurt in USA vine fix cu aceleasi numere da ghici ce: nu vezi aici motociclist peste 150kmh si aia intre 130-150 sint raritati, unul pe saptamina vad desi fac 100 de mile pe zi naveta. In rest 95% din motociclisti ii gasesti mergind cu viteze pina in 130 si majoritatea lor sub 100. De mers pe o roata, stoppie samd, rar tare. E mai des prin NY, acolo am vazut citiva, probabil ca vor sa extraga maximul din cele citeva luni de motociclism anual, dar in California nu am vazut pina acum pe NIMENI pe o roata (indiferent care) in 2 ani. Or fi dar sint mai la dos, pe drumuri mai necirculate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Asta cu 80% vina soferilor e adevarata dar nu in Romania mah, ci in tarile cu statistici . Raport Hurt in USA vine fix cu aceleasi numere da ghici ce: nu vezi aici motociclist peste 150kmh si aia intre 130-150 sint raritati, unul pe saptamina vad desi fac 100 de mile pe zi naveta. In rest 95% din motociclisti ii gasesti mergind cu viteze pina in 130 si majoritatea lor sub 100. De mers pe o roata, stoppie samd, rar tare. E mai des prin NY, acolo am vazut citiva, probabil ca vor sa extraga maximul din cele citeva luni de motociclism anual, dar in California nu am vazut pina acum pe NIMENI pe o roata (indiferent care) in 2 ani. Or fi dar sint mai la dos, pe drumuri mai necirculate. mai greu cu chopperul pe o roata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladisto Postat Iunie 22, 2007 Autor Share Postat Iunie 22, 2007 (editat) se tot specula porcentajul vinovatilor cu conserve ca fiind de 70-90% , deci era de asteptat. Ceea ce imi place e indemnul la motoare de peste 500 cc. nu e bine, vladisto! Eu am de 750 si nu am avut nici un accident! Plus ca asta spun statisticile... Haide ca o sa fac niste poze la gropile de aici:) sa vezi ca nu numai la noi sunt. Chestia este ca va trebui sa ma opresc de cam multe ori pe drum sa fac asta... dar daca este o cerinta... no problem. Buna idee! Uite iti zic io pt ce iti trebe : Pod Eroilor...se pune verde si plec...la intrarea pe Elefterie multi soferi vin din dreapta , au cedeaza dar franeaza foarte tarziu, ca sa fie primii care pleca...uite cum frumusel ma apropiam io de locul cu pricina si un baetzas cu o octavia se apropia vorbind la tel...io imi zic ca franeza, ca si restu ...hm...n-am intuit bine ...si uite cum in cativa metri eram aprope sa ma imachetez...cat puteam sa am...max 50...oricum daca franam...eram fix in bratele lui , daca franam ca disperatu , eram sub masina lui...ce mi-a ramas ?! ...o fandare in blana...am trecut cred k la 50 cm d el...Sa iti mai pov si din exp similare cu masina ? Sau alt ex...ai in fata un distrus/distrusa care merge in zig-zag ca isi cauta cafeau/mobilu/pe ma-sa la bracinari....franeaza brusc , pleaca brusc...ce faci ?! stai in spate mergand incet sau il depasesti incetisor focalizandu-ti toata atentia la sifilisu ala de conservar si uitand de restu "capcanelor" traficului, sau dai "forja" fentandu-l prin parte opusa directiei lui ?! Au tras bine concluzia baietii aia ca intotdeauna iti trebe rezerve de putere la motor pt a scapa de situatii neprevazute ... aaa...ca pe multi nu ii duce mintea si ii dau gaz cand nu e necesar si/sau safe , aia e altceva .... vb. unui amic...scade nr de utilizatori ai forumurilor.... Beton! Ai prins ideea! E bine sa mai explice si altcineva ceea ce a rezultat din cel mai realist studiu facut pana acum, in noiembrie 2004 in U.K.! Asta cu 80% vina soferilor e adevarata dar nu in Romania mah, ci in tarile cu statistici . Raport Hurt in USA vine fix cu aceleasi numere da ghici ce: nu vezi aici motociclist peste 150kmh si aia intre 130-150 sint raritati, unul pe saptamina vad desi fac 100 de mile pe zi naveta. In rest 95% din motociclisti ii gasesti mergind cu viteze pina in 130 si majoritatea lor sub 100. De mers pe o roata, stoppie samd, rar tare. E mai des prin NY, acolo am vazut citiva, probabil ca vor sa extraga maximul din cele citeva luni de motociclism anual, dar in California nu am vazut pina acum pe NIMENI pe o roata (indiferent care) in 2 ani. Or fi dar sint mai la dos, pe drumuri mai necirculate. Pai am spus ca majoritatea din cei 14 % din motociclistii vinovati fac parte din cei intre 16-20 de ani, care se accidenteaza datorita vitezelor prea mari, neadecvate la conditiile de trafic, iar studiul a fost facut in U.K., unde ca si in NY, sunt doar cateva luni pe an disponibile pentru motociclete! mai greu cu chopperul pe o roata... Am chopper, dar ceea ce spui tu e 100 % valabil! Valabil deasemenea si mottoul tau! In legatura cu ajutorul reciproc al motociclistilor, cel mai important, in afara de salutul de rigoare in trafic, este ca cei care sunt patroni sa caute sa angajeze ca salariati tot motociclisti, iar daca trebuie putin scoliti pentru cerintele postului, sa nu ii respinga din start, cu conditia sa arate inters pentru perfectionare profesionala; deasemenea trebuie tinut cont la angajare de cei care au situatia materiala mai precara, mai ales daca au membrii de familie mai multi de intretinut! Deja exista posturi ale motociclistilor patroni care vor sa angajeze salariati motociclisti pentru o remuneratie decenta, dupa principiul corect "nici paine fara munca, nici munca fara paine", asa cum spune si Sf. Pavel in Sf. Scriptura! Acesti bikeri patroni vor ajunge in rai! Dumnezeu sa ii pazeasca! Editat Iunie 22, 2007 de Vladisto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Studiul nu reflecta realitatea din Ro!!! Aia in UK merg tot timpul pe partea gresita a drumului , daca te plimbi linisitit ca tot omu pe acolo e imposibil sa nu te trezesti mereu si mereu cu coloane intregi pe contrasens frate, tu chiar nu intelegi sau iti place sa faci baza?? daca nu faci biza, e chiar nasol momentul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Guevarra Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 frate, tu chiar nu intelegi sau iti place sa faci baza?? daca nu faci biza, e chiar nasol momentul... Majoritatea celor din U.K. locuiesc de destul timp acolo (chiar sunt nascuti acolo) ca sa se obisnuiasca cu sensul de circulatie inversat, accidentele frecvente fiind datorate soferilor "right-turner", care nu se asigura la schimbarea directiei la dreapta sau la intoarceri, la noi sau in U.S.A. fiind de vina, corespunzator, cei "left-turner", care vireaza fara se se asigure la stanga, ce e greu de inteles, ca doar vorbeam de parcul autohton de acolo ca este de 650.000 motociclete?! Chestia este ca asta este cel mai profesionist studiu de pana acum. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell`s angel Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 cu riscu de a fi luat la 11 m imi zic parerea luati-va fratilor enduro inclusiv si echpament, eu asta vreau sa imi iau, dati-va cu el pe camp,deal , munte , unde numai tu poti fii devina in 98% sau vitezana numa pt circuit , mai greu si cam putin accesibil, si pt drumurile noastre DRACI si scumpe conserva frate, cel putin putin pt 10 de ani eu zic ca ii valabila afirmatia in sperantza ca se vor remedia si se vor construii altele "mai bune" dar in primu rand mentalitatea de taran la volan ,neatentie si teribilism sa duca unde duc , am ramas tampit azi de dimineatza can am vazut la stiri 2 dintr-un foc si cati altii au fost pan acum, mie imi ramane sa imi pastrez un simt ironic dar caruia nu ii vad rost dar ma ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Guevarra Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 cu riscu de a fi luat la 11 m imi zic parerea luati-va fratilor enduro inclusiv si echpament, eu asta vreau sa imi iau, dati-va cu el pe camp,deal , munte , unde numai tu poti fii devina in 98% sau vitezana numa pt circuit , mai greu si cam putin accesibil, si pt drumurile noastre DRACI si scumpe conserva frate, cel putin putin pt 10 de ani eu zic ca ii valabila afirmatia in sperantza ca se vor remedia si se vor construii altele "mai bune" dar in primu rand mentalitatea de taran la volan ,neatentie si teribilism sa duca unde duc , am ramas tampit azi de dimineatza can am vazut la stiri 2 dintr-un foc si cati altii au fost pan acum, mie imi ramane sa imi pastrez un simt ironic dar caruia nu ii vad rost dar ma ajuta Buna si ideea ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 Faptul ca motoarele de peste 500cc sunt implicate in mai putine accidente decat motoarele mai mici nu are nici o legatura cu dimensiunile sau puterea motorului ci cu legislatia. La ei chiar se respecta strict legile de tipul "limita de 25kw pt incepatori" de unde rezulta ca incepatorii ( cei care cad cel mai des) merg pe motoare mai mici de 500cc. Cei cu motoare mari au automat si mai multa experienta deaia cad mai rar. Din cate stiu eu in unele tari UE ca sa conduci motoare de 100+ cp tre sa ai minim 25 ani, experienta pe motoare mai mici si sa mai dai inca un examen special pt astfel de motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 Ori e Vladisto praf si n-a inteles articolul din revista ori aia de la revista sunt pulbere si n-au citit calumea studiul din care au tras concluzii. Conducatorii auto NU au fost vinovati de 78% din accidente. Scrie negru pe alb in studiu, 78% reprezinta cifra pe care o cred motociclistii intervievati in acel studiu, un simplu sondaj de opinie. Vedeti pagina 38 din pdf. Statistica pe cazuri reale din studiu este: 42% vina motociclistilor - 44% vina automobilistilor plus altele din alte cauze pe toate accidentele moto (inclusiv cele in care motociclistul a picat singur), si 21% vina motociclistilor - 56% vina automobilistilor plus altele din alte cauze daca luam doar in care au fost implicate doua sau mai multe vehicule. Sursa: www.dft.gov.uk/pgr/roadsafety/research/rsrr/theme5/indepthstudyofmotorcycleacci4784 (PDF) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Guevarra Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 Faptul ca motoarele de peste 500cc sunt implicate in mai putine accidente decat motoarele mai mici nu are nici o legatura cu dimensiunile sau puterea motorului ci cu legislatia. La ei chiar se respecta strict legile de tipul "limita de 25kw pt incepatori" de unde rezulta ca incepatorii ( cei care cad cel mai des) merg pe motoare mai mici de 500cc. Cei cu motoare mari au automat si mai multa experienta deaia cad mai rar. Din cate stiu eu in unele tari UE ca sa conduci motoare de 100+ cp tre sa ai minim 25 ani, experienta pe motoare mai mici si sa mai dai inca un examen special pt astfel de motoare Este si asta adevarat, asa cum este si faptul ca dimensiunile mai mari fac motocicleta sa fie vazuta mai bine, greutatea mai mare o face sa franeze in timp si distanta mai reduse, deasemenea sa fie mai stabila la vant, puterea mai mare o face sa demareze mai rapid si sa ruleze cu viteza mai mare, ceea ce te poate salva in momentul cand singura sansa de evitare a impactului nu este frana, ci acceleratia, ori pentru a depasi fara sa te cicocnesti de cel de pe contrasens iti trebuie viteza mai mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 Este si asta adevarat, asa cum este si faptul ca dimensiunile mai mari fac motocicleta sa fie vazuta mai bine, greutatea mai mare o face sa franeze in timp si distanta mai reduse, deasemenea sa fie mai stabila la vant, puterea mai mare o face sa demareze mai rapid si sa ruleze cu viteza mai mare, ceea ce te poate salva in momentul cand singura sansa de evitare a impactului nu este frana, ci acceleratia, ori pentru a depasi fara sa te cicocnesti de cel de pe contrasens iti trebuie viteza mai mare! Diferentele de dimensiuni dintre motociclete sunt f mici in comparatie cu diferentele de putere. Cu cat o motocicleta e mai grea cu atat franeaza mai greu ( la aceasi forta de franare). Viteza mai mare nu face decat sa-ti sporeasca sansele de accident si cele ale unor urmari grave. Demarajul mai mare ajuta in unele cazuri( putine ca numar) dar in schimb e vinovat de multe accidente . Daca nu ai timp sa depasesti in siguranta nu te bagi, timpul asta depinde de la motor la motor, normal cu un motor puternic depasesti mai repede dar asta nu inseamna ca daca ai un motor mic trebuie sa te bagi in depasiri in care ai avea nevoie de mai multa putere. Personal demarajul nu m-a scos din nici o situatie limita in schimb franarea de urgenta m-a salvat de multe ori...... Ori ce ai spune motoarele mari nu-ti ofera mai multa siguranta decat cele mici mai ales in cazul incepatorilor( singura exceptie ce-mi vine in minte este stabilitatea mai mare la vant a motoarelor grele, nu neaparat si puternice, oricum vitezanele sunt in general usoare in comparatie cu alte categorii) Ceea ce te protejeaza mai bine atunci cand conduci un motor mare este experienta dobandita pe motoare mai mici in cazul in care aceasta exista, daca nu exista sansele sa te imprastii cu un motor mare sunt mai mari decat in cazul unui motor mic, deasta au facut legile asa cum sunt, nu or fi toti legiuitorii dobitoci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Guevarra Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 (editat) Diferentele de dimensiuni dintre motociclete sunt f mici in comparatie cu diferentele de putere. Cu cat o motocicleta e mai grea cu atat franeaza mai greu ( la aceasi forta de franare). Viteza mai mare nu face decat sa-ti sporeasca sansele de accident si cele ale unor urmari grave. Demarajul mai mare ajuta in unele cazuri( putine ca numar) dar in schimb e vinovat de multe accidente . Daca nu ai timp sa depasesti in siguranta nu te bagi, timpul asta depinde de la motor la motor, normal cu un motor puternic depasesti mai repede dar asta nu inseamna ca daca ai un motor mic trebuie sa te bagi in depasiri in care ai avea nevoie de mai multa putere. Personal demarajul nu m-a scos din nici o situatie limita in schimb franarea de urgenta m-a salvat de multe ori...... Ori ce ai spune motoarele mari nu-ti ofera mai multa siguranta decat cele mici mai ales in cazul incepatorilor( singura exceptie ce-mi vine in minte este stabilitatea mai mare la vant a motoarelor grele, nu neaparat si puternice, oricum vitezanele sunt in general usoare in comparatie cu alte categorii) Ceea ce te protejeaza mai bine atunci cand conduci un motor mare este experienta dobandita pe motoare mai mici in cazul in care aceasta exista, daca nu exista sansele sa te imprastii cu un motor mare sunt mai mari decat in cazul unui motor mic, deasta au facut legile asa cum sunt, nu or fi toti legiuitorii dobitoci.... Daca ai forta incepi deja cu un motor mare, asa cum e cazul meu si nu am avut nici un accident. Nici nu am spus ca "daca ai un motor mic trebuie sa te bagi in depasiri in care ai avea nevoie de mai multa putere", in alta ordine de idei, daca motorul e mai greu fizica spune ca frecarea cu solul e mai mare, deci franarea e mai scurta la aceeasi viteza, fata de un motor usor care are frecare mai mica cu solul. Experimentat de mine si Adi Dragstar. Legiuitorul spune bine, dar in cazul celor care practica haltere (weight-lifting), culturism (body-building), triatlon de forta (power-lifting), sau om puternic (strong-man), nu ar trebui aplicate asemenea limitari de cilindree. Personal am practicat haltere si acum practic culturism (tot timpul anului, in afara de perioada de canicula). Motorul meu are 265,15 kg la plin. In talon au zis ca are 219 kg, dar e o tampenie. Are 241 kg la gol, plus 2,65 kg baterie, 14 litri benzina, 4 litri ulei, 1 litru apa deionizata ultrapura plus 1 litru antigel, 0,5 litri ulei cardan si 1 litru ulei furca. Toate cele bune! Editat Iulie 3, 2007 de Che Guevarra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.