Sari la conținut

Cbr 600 F4i Vs. Ninja Zxr-636


Adyp
 Share

Postări Recomandate

Am tot intrebat....F4i sau ninja 636 dintre anii 2003-2004...unii honda...altii kawasaki....chiar sunt in dilema...imi place cum arata Kawa...un pic mai mult decat Honda dar ma intereseaza si ca parte tehnica...astept pareri pro si contra....avantaje,dezavantaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fac parte din clase diferite.

Una e sport touring, alta e super sport.E mult mai brutala 636, F4i e cuminte si trage liniar.

 

Cata experienta ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe siturile auto intrebarea ar suna cam asa: ce sa-mi iau passat 1.9 tdi sau bmw 320d?

Honda e Honda, ce inseamna asta, ca m-am saturat sa aud mereu acelasi lucru? O tema buna pt mythbuster, cred. Daca vrei sa stii mai multe despre 636 din 2004, te ajut cu placere, eu am un model din asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda e Honda... :thanks: cine stie,intelege! :welcome:

:D

Wow, si Kawasaki e Kawasaki!!! Coincidenta pur si simplu cosmica :crack:

Trecand pe langa povestile astea nemuritoare, Kawa e clar mai rea, dar in final depinde foarte mult de scopul principal pentru care ti-o iei, si evident care iti place mai mult. Am avut si eu de facut alegerea asta, si am luat-o pe Nemesis nu numai datorita performantelor superioare, ci si pentru ca imi place de mor :funny: Oricum, si F4i-ul e un model extraordinar de reusit. Oricum ai lua-o, nu prea poti sa pierzi cu niciuna :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, sa concluzionam.

 

Avem:

nr.1: Honda e Honda.

nr.2: Kawasaki e Kawasaki.

 

Deci, prin deductie logica obtinem:

nr.3: Honda nu e Kawasaki.

Sau invers :welcome:

Sincer, aveam eu o banuiala, dar acum se confirma..... :D

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, sa concluzionam.

 

Avem:

nr.1: Honda e Honda.

nr.2: Kawasaki e Kawasaki.

 

Deci, prin deductie logica obtinem:

nr.3: Honda nu e Kawasaki.

Sau invers :welcome:

Sincer, aveam eu o banuiala, dar acum se confirma..... :D

Tu mi-ai zis cam asa...."Ioana mulgea vaca iar imaginea ei se reflecta in lac"

Frate...astept asa cum cei de mai sus au zis,parereri pro...contra... :agree: :crack: :thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu mi-ai zis cam asa...."Ioana mulgea vaca iar imaginea ei se reflecta in lac"

Frate...astept asa cum cei de mai sus au zis,parereri pro...contra... :funny: :thanks: :D

Pai asta si spuneam: Dat fiind ca reflexia imaginii in lac aduce o drastica modificare a realitatii privite prin prisma luciului apei, singura care are de suferit in toata treaba asta este Ioana :crack:

Acu' fara caterinca, ce s-a zis aici e corect (chiar si faza cu "Honda e Honda, adica nu e Kawasaki. Bine ca nu-i Volvo, asta ar fi fost chiar ghinionu' naibii :agree: ")

Deci amindoua sint motoare extrem de faine. Honda e mai cuminte, mai ascultatoare. Daca vrei super-sport, mergi pe Kawasaki. Daca vrei o motocicleta mai "realista", mergi pe Honda.

N-ai zis ce experienta ai. Daca nu ai ani buni in spate, mergi spre Honda. Daca ai, dar nu esti hotarit ia-o si tu pe aia intretinuta mai bine si cu km. mai putini. :welcome:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

honda f4i e sport touring,are pozitie mai comoda care te ajuta tot timpul cat mergi pe ea si cica ar fi ceva mai fiabila ca restul.kawa 636 e super sport,e mai nervoasa dar si pozitia sport,care te omoara la drumuri mai lungi.eu as merge pe honda pt pozitia mai buna si saua pt pasager la fel mai generoasa,iar de forja nu cred ca honda nu se va tine de kawa,depinde 99% de cine o conduce.in forja se va duce mai tare kawa dar cat timp din cat mergi schimbi numai la rosu ?gandeste-te ca o sa faci drumuri in grup sau la intalniri unde se merge incet si o sa ai dureri de spate pe super sport.plusul de putere la kawa e mic fata de honda,pe cand la honda pozitia comoda compenseaza mult mai mult decat puterea. kawa 636 are 117cp si 67nm iau honda f4i are 110cp si 63nm,e mica diferenta

Editat de Geo_pitesti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt fan suzuki,nu am treba nici cu honda nici cu kawa,dar 100%iti zic nu as renunta la gixerul meu de 600 k6,pt o honda.in schimb ma bate gandul la un kawa 636 din 2006 :welcome:

deci parerea mea este sa mergi pe kawa si nu ai sa te plictisesti never.in plus ai ocazia, daca te obisnuiesti cu ea [pui toba si galerie titan ,mai bagi si un pc usb 3 si filtru],tovarasilor tai cu 1000 o sa le fie greu sa fuga de tine :D {cunosc un tip care a duso la 292km la ora,}

 

ps daca vrei super sport din 2003 , 2004 la aceiasi bani gasesti suzu 750 si chiar ca se duce...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tzutzuki un motor de 600cc mai are mult timp pana o sa fie capabil de 292KM/h,asta daca o sa fie vre-odata in stare de asa ceva.masurati si voi viteza cu gps-ul sa va lamuriti ca greu sare un motor de 600cc de 260KM/h reali.era pe youtube unul care avea ceva modificari pe un r6 2003 si spunea ca are kilometrajul bine reglat si nu prea atingea mai mult de 250KM/h.asa stiu si eu pe cineva care a atins cu un suuzki gsx-r 600 k4-k5 297 pe bord,dar nu sunt reali.un prieten a avut gsx-r 600 k4 si ii dadea blana,adica vreo 275-280 pe bord.dupa si-a luat r1 2003 si de la 260 in sus pe r1 ii era frica,avea senzatia de viteza mai mare ca pe suzuki.ganditi-va ca astea de 600 mint cam mult la viteza maxima.mai era altul cu un suzuki gsx-r 750 tot pe youtube care atingea 307KM/h,sa fim seriosi ca abia un miar atinge viteza aia reala

Editat de Geo_pitesti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei motor pt viteza maxima ia una de 1000 sau mai mare chiar . Daca esti baiat destept si vrei o mobra sa te dai ORIUNDE cu ea in conditii mai prietenesti ia tata F4 care va fi marea afacere din viata ta . Cand am ales-o pe a mea puteam cred sa fac o alegere mai buna ... tu ai sansa asta si nu o rata . :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tzutzuki un motor de 600cc mai are mult timp pana o sa fie capabil de 292KM/h,asta daca o sa fie vre-odata in stare de asa ceva.masurati si voi viteza cu gps-ul sa va lamuriti ca greu sare un motor de 600cc de 260KM/h reali.era pe youtube unul care avea ceva modificari pe un r6 2003 si spunea ca are kilometrajul bine reglat si nu prea atingea mai mult de 250KM/h.asa stiu si eu pe cineva care a atins cu un suuzki gsx-r 600 k4-k5 297 pe bord,dar nu sunt reali.un prieten a avut gsx-r 600 k4 si ii dadea blana,adica vreo 275-280 pe bord.dupa si-a luat r1 2003 si de la 260 in sus pe r1 ii era frica,avea senzatia de viteza mai mare ca pe suzuki.ganditi-va ca astea de 600 mint cam mult la viteza maxima.mai era altul cu un suzuki gsx-r 750 tot pe youtube care atingea 307KM/h,sa fim seriosi ca abia un miar atinge viteza aia reala

 

sefu nu era vb de suzuki 600.era vb de kawa 636.636 cu imbunatatiri.

eu cu k6 de 600 am mers cu 277 {filtru si toba},e adevarat ca nu e viteza reala dar nu e nici asa cum zici tu .e vb de 10,15 km in plus,dar daca schimbi tot ce trebuie la 270 un motor de 600 ajunge.mai ai putina rabdare si o sa ti zic 100% .{imi schimb galeriile si imi pun pc usb 3 si o sa vad daca depasesc 277}

deci kawa de 636 preparat se duce mult mai bine.

 

ps pai ce r1 crezi ca nu fura..............

ps augusta sa dus la 315 reali deci de ce un miar japonez preparat nu ar depasi 310???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mv agusta s-a dus la fix 311KM/h.ce imi spui tu 277 cu k6 de 600 pai daca e sa luam in considerare ca aveai toba si filtru plus eroare kilometrajului aveai cam 260 cu modificari,stock real nu cred ca sarea de 255,deci undeva apropiat de ce am spus mai sus.636 e putin mai tapan la motor pt ca are o curba de putere ceva mai buna,dar totusi aici vorbim de cativa cai in plus nu de zeci,deci nu vorbi despre kawa de parca ar avea turbo fata de restul.nu-i nici o problema ca tu preferi kawa si eu prefer honda si yamaha dar diferentele intre japoneze sunt mici,e vorba de gusturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......e vorba de gusturi

 

<-Asa e, eu spun sa iti iei F4-ul ca e mai confortabil si pana la urma trebuie sa te simti tu bine pe ea, mai ales la drum lung. D.p.d.v. tehnic ,dupa cum spun baietii mai sus, nu e diferenta mare.

 

Good Luck man!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mv agusta s-a dus la fix 311KM/h.ce imi spui tu 277 cu k6 de 600 pai daca e sa luam in considerare ca aveai toba si filtru plus eroare kilometrajului aveai cam 260 cu modificari,stock real nu cred ca sarea de 255,deci undeva apropiat de ce am spus mai sus.636 e putin mai tapan la motor pt ca are o curba de putere ceva mai buna,dar totusi aici vorbim de cativa cai in plus nu de zeci,deci nu vorbi despre kawa de parca ar avea turbo fata de restul.nu-i nici o problema ca tu preferi kawa si eu prefer honda si yamaha dar diferentele intre japoneze sunt mici,e vorba de gusturi

 

:thanks: sunt mici diferentele intre japonezele de 600 dar dif intre 636 si un 600 e destul de mare

iti zic eu ca vb de mai bine de 10 cai la roata in plus la 636 deci ...... :welcome:

man stai linistit ca si mie imi place honda 2007 si yamaha{am avut un r6 2004 un an }nu esti singurul :crack:

 

ps honda de circuit ss are 29 kg in minus si 19 cai in plus fata de cea stok deci ,crezi ca trece de 260 :D ?

 

ps nu poti compara 636 cu nici un 600 never :agree: {ca motor}asta este si motivul pt care cawa participa in ss cu 600 nu cu 636.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

ps nu poti compara 636 cu nici un 600 never :thanks: {ca motor}asta este si motivul pt care cawa participa in ss cu 600 nu cu 636.

Un 636 din 2006(caci pt 2007 au incercat sa nu mai "fure" la cmc) are 130cp. Un gsxr600 din 2006 are 126cp ,deci o diferenta de 4cp ,daca nu ma insel la matematica.Gix-ul e mai "impins" putin in ture ,dar ca putere maxima e diferenta de vreo 4cp si ma indoiesc sa simti acei 4cp in plus sau in minus...doar daca esti unul dintre "marii" nostri "reiseri" autohtoni :D .Daca gresesc ,astept sa fiu corectat :welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tzutzuki si ce ma doare pe mine ca motocicletele pt circuit cu x kg in minus fata de cele de strada si y cai in plus ating peste 260km/h ?aici vorbim de ce isi poate cumpara si folosi tot omul nu visam cu ochii deschisi in fata tastaturii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va luati de tzutzuki daca nu stiti cum merge. Iar pt cei care stiu ce inseamna un speed mai mult din fata tastaturii, va spun eu ca chiar conteaza diferentele astea. Si sunt unii care nu isi cumpara motoare dupa cum arata. Plus ca sunt unele marci care constant declara putere mult mai mare decat este in realitate, asa cum si vitezometrele arata mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde se merge incet si o sa ai dureri de spate pe super sport.

 

Tu ai mers cu SuperSport drumuri lungi si in orase?! Cred ca nu...poti pune burta pe rezervor si nu te mai doare nimic...daca te-ar durea, pe mine cel putin nu ma doare deloc, decat la drumuri lungi imi amortzesc genunchii dar ii pot flexa in timpul mersului si gata.

 

Altii care isi dau si ei cu parerea care nu au mers pe SuperSport.

 

Ce pot spune din punctul de vedere al modelelor mai vechi - 2000 zx-6r si 2001 f4i e ca desi e mai cuminte honda, o dai imediat pe o roata din gaz datorita faptului ca e foarte usoara pe fatza...ninjacul care-l posed nu face asa e mai greu pe fata si singura optiune din gaz sa te ridici e sa incarci fatza si apoi sa tragi bine de gaz. Deci + pentru kawa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...