Sari la conținut

Oprirea Motorului


Postări Recomandate

Demonstratie tipica de injiner!

Imediat dupa T0, momentul opririi:

CF1 > CF2

CA1 < CA2

CD nu tinde catre 0, findca chiar matale ne-ai sugerat ca metalu disipa energie mai lesne decat apa. In plus, nu mai avem explozie generatoare de caldura.

 

Raman de parere ca cilindrul nu se mai incalzeste dupa oprirea motorului si creste doar temperatura masurata pe joja aia cu termometru si ca Politehnica naste monstri.

in primul rand nu ai explicat ce reprezinta CF1 CF2 CA1 CA2, eu nu am folosit notatiile respective...

inecuatia mea este la modul ideal, daca am scrie ecuatia reala si am modela toate aspectele termice am umple 30 de pagini pe forum... deci nu ma lua cu bla bla, am scris cat de simplu se poate...

si repet de 7 milioane de ori... este valabil in primele minute dupa oprire... e chiar asa greu sa delimitezi 2 minute in timp? sa faci o mica abstractizare? Oricum se raceste dracu motorul ala pana la urma, asta e logic, e vorba de primele momente dupa oprire... ce e asa greu de inteles si o tii langa...

mor de ciuda ca nu am cartea cu mine sa-ti arat si explicatia scrisa de altii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci aici te-ai facut de tot kakatul! :bounce: :baldy: :lol: :lol: :lol: :D :D

 

mai baietel, in primul rand nu confunda Caldura cu Temperatura!!! Sunt doua lucruri complet diferite! Caldura se masoara in Jouli nu in grade.. Caldura este marime fizica, temperatura nu este...

Daca tu nu stii lucrurile astea simple mai ai tupeul sa ma contrazici...doamne sfinte!

de ecuatie la modul ideal ai auzit??

 

:rock: :ok: ;) :lol: :eek:

Cred ca din cauza adrenalinei nici n-ai mai stiut ce scrii sau citesti!!!!!

In primul rand, nu am sustinut nici o ipoteza penibila, ci am demolat una.

Ai priceput? Daca in gand nu ti-a iesit citirea postului meu, poti sa o mai faci inca o data cu glas tare, si poate legi ce am scris eu acolo.

:D :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

:bounce: :baldy: :lol: :lol: :lol:

Cred ca din cauza adrenalinei nici n-ai mai stiut ce scrii sau citesti!!!!!

In primul rand, nu am sustinut nici o ipoteza penibila, ci am demolat una.

Ai priceput? Daca in gand nu ti-a iesit citirea postului meu, poti sa o mai faci inca o data cu glas tare, si poate legi ce am scris eu acolo.

:D :D :rock:

pai argumente, amice esti idiot.

habar nu ai fizica elementara sau aritmetica, amesteci unitati de masura si marimi fizice si

mi-ai demolat teoria!!!!!! buaaaaaaaaaahhaaaaaaaaaahhaaaaaaaaaaaaaaaa.....

cred ca ai ceva la cap!

ia citeste aici si vezi ce e caldura si ce e temperatura... daca inca nu te-ai luminat!

http://encarta.msn.com/encyclopedia_761575..._(physics).html

http://theory.uwinnipeg.ca/mod_tech/node71.html

http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase.../firlaw.html#c1

 

 

 

 

. Cine poate fi de acord cu o asa ecuatie?????? Cine te-a invatat ca se calculeaza caldura finala adunand acele temperaturi?

 

deci aceasta exprimare este fundamentul prostiei tale. piatra de capatai a lipsei tale de cunostinte, inimaginabilul!!! :ok: ;) :lol:

aduni temperaturi si iti da caldura!!!! mamaaaaaaaaaaa take me!!!!

si mai ai curaj sa deschizi gura!!!!

de fiecare data cand citesc postul tau ma minunez!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine dupa o forja e sa sari cu motocicleta de pe un pod in Dambovita...

Daca esti prin Bucuresti, of course...

Ati citit undeva de vreo procedura speciala de oprire prin manualele de intretinere? Daca nu scrie, atunci puteti opri cum vreti, n-are absolut nici o importanta.

Sfaturi de astea erau bune pe vremuri cand uleiurile nu erau de calitatea celor de astazi. Puteti pune aditivi gen Metabond, daca vreti sa fiti foarte grijulii cu motoarele.

In rest. c'mon, cut the crap gen galeti cu apa, furtune sau pisatul pe motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema de obicei este ca in manual scrie direct sau indirect - "A nu se forja motorul!" "You can damage...."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e... ce tot atatea calcule si solutii dintre care aia k galeata cu apa a fost cea mai proasta posibila, cand totul e simplu... il lasi acolo 5 min sa baraie in relantiu si gata. Asta daca vrei... daca nu il tragi undeva la umbra sau il bagi in garaj(unde am observat k pe timpul veri este f racoare) si se raceste si singur. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai argumente, amice esti idiot.

habar nu ai fizica elementara sau aritmetica, amesteci unitati de masura si marimi fizice si

mi-ai demolat teoria!!!!!! buaaaaaaaaaahhaaaaaaaaaahhaaaaaaaaaaaaaaaa.....

cred ca ai ceva la cap!

ia citeste aici si vezi ce e caldura si ce e temperatura... daca inca nu te-ai luminat!

http://encarta.msn.com/encyclopedia_761575..._(physics).html

http://theory.uwinnipeg.ca/mod_tech/node71.html

http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase.../firlaw.html#c1

deci aceasta exprimare este fundamentul prostiei tale. piatra de capatai a lipsei tale de cunostinte, inimaginabilul!!! :bounce: :baldy: :lol:

aduni temperaturi si iti da caldura!!!! mamaaaaaaaaaaa take me!!!!

si mai ai curaj sa deschizi gura!!!!

de fiecare data cand citesc postul tau ma minunez!!!!!!!!

 

 

Iti mai repet daca nu ai inteles... Eu am mers pe niste notatii si calcule elementare date de tine...

Dar ca sa iti dai seama (ca vad ca inca sustii ca asa se face un calcul), poti sa citesti aici in stusiu de caz:

 

http://www.termo.utcluj.ro/termoluc/L21/lucr21.html

 

In ceea ce priveste jouli, grade, nu cred ca era nevoie sa fac diferenta pe un calcul asa de prost, mai ales ca mi-era frica ca probabil nu o sa le intelegi.

 

Poate ai vrut sa simplifici calculul....dar l-ai facut muci... Daca ai gresit-o, macar nu ma intreba de ce nu am bagat joulii in calculul tau "elaborat" (nu cred ca merita efortul).

Sunt atatia parametrii lipsa in calculul tau primordial, incat se exclude singur din lumea calculelor bilanturilor termice :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ecuatiile mi se par stupide vazand ca lucrurile in realitate sunt mult mai complicate, dar ptr noi ca utilizatori destul de simple, vazand ca nu ne intereseaza chiar tot ce se intampla in interior.

ptr mine odata ce motorul este oprit ..sursa de energie dispare, cilindrul incepe a ceda energie catre exterior, prin intermediul apei.

 

apa care cand circula daca avea 80 de grade si asigura racirea cilindrului si a chiuloasei, cu siguranta isi va mari temperatura de la 80 la 90 sa zicem ..vazand ca nu mai circula (deci nu mai vine racita de radiator )

in putine cuvinte are loc o egalizare a temperaturii dintre chiuloasa-cilindri si apa.

 

 

am observat ceva: cand alerg in pista vara, motorul imi sta intotdeauna la temperaturanormala de functionare+ cateva grade.

daca ma opresc si las motorul la minim, temperatura imi creste deoarece radiatorul nu'si mai indeplineste functia lui de a raci eficient apa.

incercati ca sa vedeti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Iti mai repet daca nu ai inteles... Eu am mers pe niste notatii si calcule elementare date de tine...

Dar ca sa iti dai seama (ca vad ca inca sustii ca asa se face un calcul), poti sa citesti aici in stusiu de caz:

 

http://www.termo.utcluj.ro/termoluc/L21/lucr21.html

 

In ceea ce priveste jouli, grade, nu cred ca era nevoie sa fac diferenta pe un calcul asa de prost, mai ales ca mi-era frica ca probabil nu o sa le intelegi. :baldy: :lol: :lol: :lol: :D fantastic!

Poate ai vrut sa simplifici calculul....dar l-ai facut muci... Daca ai gresit-o, macar nu ma intreba de ce nu am bagat joulii in calculul tau "elaborat" (nu cred ca merita efortul).

Sunt atatia parametrii lipsa in calculul tau primordial, incat se exclude singur din lumea calculelor bilanturilor termice :bounce:

da da da

"Na-ti-o buna ca ti-am dres-o..." hahaaaaaaaaaa...

e legea conservarii energiei pana la urma... caldura produsa de arderea din motor este degajata de apa si radiator... dar cand motorul se opreste au loc cateva explozii in plus cand deja apa nu mai circula plus ca nu mai exista curentul de aer care sa raceasca... etc etc... pentru cateva clipe exista mai mult input decat output... de-aici incingerea...

 

mama ce diferite sunt ecuatiile din studiul oferit de tine.. fata de ce am scris eu.... mamamaiaaaaa

scuza-ma, dar nu cred ca ai fost vreodata la o facultate, sau daca ai fost probabil te-ai dus ca sa ai de unde veni...

nu ai nici cea mai vaga idee despre modul de gandire al unui inginer sau al unui tehnician macar, ce se poate considera neglijabil si ce nu, cum se face o departajare a fenomenelor pe o perioada bine definita de timp... cum dintr-o situatie complexa se poate extrage esenta printr-o ecuatie simpla...

stai in banca ta! nota 3! asta pentru prezentza numai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propun spre dezbatere urmatoarele topicuri:

 

1. pornirea motorului dupa forjaleala

 

2. faza lunga arde releul?

 

3. benzina cu plumb dauneaza la carburatoare?

 

4. bateria de capacitate mai mare arde CDIul?

 

5. bujiile iridium dauneaza la supape?

 

6. cum oprim motorul? din cheie sau buton?

 

7. daca schimb cate 2 trepte de viteza, se strica cutia?

 

8. putem opri motorul cu faza scurta aprinsa?

 

9. daca pun baterie cu gel se strica ceva?

 

10. daca pun toba sport creste puterea cu 5CP?

 

:bounce: :baldy: :lol: :lol: :lol: :D :D

 

 

Sugestia mea: aveti motoare si in loc sa va dati cu ele sa cresteti in "skill" pe curbe si franari, voi o ardeti cu intrebari chiar tampite?

 

Daca nu le aveti cu motoarele, macar lasati-va. Nu incercati ceva la care nu va pricepeti. Bautura exista destula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ecuatiile mi se par stupide vazand ca lucrurile in realitate sunt mult mai complicate, dar ptr noi ca utilizatori destul de simple, vazand ca nu ne intereseaza chiar tot ce se intampla in interior.

ptr mine odata ce motorul este oprit ..sursa de energie dispare, cilindrul incepe a ceda energie catre exterior, prin intermediul apei.

 

apa care cand circula daca avea 80 de grade si asigura racirea cilindrului si a chiuloasei, cu siguranta isi va mari temperatura de la 80 la 90 sa zicem ..vazand ca nu mai circula (deci nu mai vine racita de radiator )

in putine cuvinte are loc o egalizare a temperaturii dintre chiuloasa-cilindri si apa.

am observat ceva: cand alerg in pista vara, motorul imi sta intotdeauna la temperaturanormala de functionare+ cateva grade.

daca ma opresc si las motorul la minim, temperatura imi creste deoarece radiatorul nu'si mai indeplineste functia lui de a raci eficient apa.

incercati ca sa vedeti

Subscriu.

 

Domnu' Belbady, fara suparare, cartea dvs. ori are formula gresita, ori se refera la motorul de frigider.

Am putea sa abordam un subiect mai ferit de asemenea confuzii, si anume: stingerea becului. Se incalzeste imediat dupa ce se stinge? Ar fi bine sa suflam in el? E mai economic sa-l lasam aprins? Becurile racite cu apa - o necesitate? Ce parere aveti?

 

Baiazid, de cine trece pe la Cernobil cam trebuie sa asculti...

Mie mi-a interzis tata sa ma joc cu copii de la Cernobal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sancez, nu ai inteles nimic. e simplu ca buna-ziua. dar tu tot nu vrei sa pricepi.

nu vrea sa demonstrez ca sistemul mai castiga energie de undeva dupa ce s-a oprit, asta e imposibil, da tu nu poti sa faci un pas beyond this sa intelegi exact ce se intampla acolo.

:bounce: hai mai da-le pix ca oricum nu intereseaza pe nimeni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...