Sari la conținut

raspunsuri la probleme tehnice


serviceumi
 Share

Postări Recomandate

incepand de azi seviceumi va da raspunsuri la probleme tehnice (nu batetzi campii)...incercam sa raspundem zilnic (?) in limita timpului liber in care nu reparam nimic )

Foarte buna initiativa! Bravo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok.Buna initiativa,deci,iaca problema:

Yamaha XT 600.Esapamentul are un capac demontabil in capat,prin care trece tzeava ce iese din separatori.Daca dau jos capacul asta,motorul pare ca trage putin mai bine.Problema e ca,asa se aud,in special la frina de motor,rateuri,care cu capacul montat nu se aud deloc.Chestia asta inseamna ca e ceva in neregula cu reglajul supapelor,sau a amestecului?Rateurile in toba inseamna,ca scapa carburant nears din motor,nu?Si atunci ce e de facut,pentru a obtine o functionare optima?Ceva de genul asta o zis si Renegade ca avea,dupa ce o pus alte tobe de evacuare.Deci astept o parere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei dupa orisice modificare la tobe (inlocuire), se impune reglajul noxelor(co)

Asta se face din surubul de aer.Se pleaca de la 2 ture pe deschis, cu motorul cald

si se regleaza din 1/4 in 1/4 ture, pana se obtine cel mai ridicat ralanti.Dupa asta

se regleaza turatia la standard (in cazul tau 1200-1300) si se repeta operatiile

succesiv, pana obtii cel mai curat mers.Mai simplu ar fi cu un tester de noxe.

Oricum o sa ai rateuri in tobe, dar ceva mai slabe din cauza patrunderii de oxigen.

Doar ai scos sitele! Ai putea sa verifici compresia, pentru starea supapelor.

In tot cazul, nu cred ca trebuie sa-ti faci grji . Cu tobe goale,monocilindrul da rateuri, asta este. Dar la urma urmei este chiar dragut sa pocnesti pe decelerare. B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanx a lot!

Poate ma mai poti ajuta cu inca un sfat..Chestia cu reglajul amestecului din surubul de la carburator am incercat sa o fac zilele trecute,numai ca..a dracului,nu se prea simtea nici o crestere semnificativa de turatie,cind invirteam(maream numarul de ture de la 2 incolo).Doar cind inchideam aerul,sub o tura,parca scadea simtitor relantiul.In cazul asta cred ca ar fi bine sa reglez la un tester de noxe,pentru ca,dupa ureche nu prea merge.Prin urmare,poate stii cam ce valori trebuie sa arate testerul de noxe,ca eu nu am mai folosit asa ceva,dar as avea unde.Difera oare valorile optime ce trebuie sa le indice testerul la motociclete cum am eu,fatza de masini?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spui ca scade ralantiul, eu am zis sa-l reglezi pana il aduci la un max posibil,

dupa care ajustezi din reglajul de ralanti, apoi umbli iar la aer si tot asa.

Daca motorul nu simte, varifica nivelul la carburator. Axul de simetrie al plutitorului

trebuie sa fie paralel cu planul garniturii. Nu stiu valoarea exacta pentru CO dar nu cred ca gresesti daca o aduci la 1,5-2,0.

 

YOUNG RIDER, in privinta zgomotelor este mai complicat. Trebuie auzite.Cauta un proprietar mai vechi de MINSK si cere-i parerea. Sigur s-a lovit de asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb uleiul si filtru la o Yamaha Dragstar, ulei il i-au dupa caracteristicile date de producator, filtru dupa ce caracteristi il i-au? B) de asemenea in cartea tehnica scrie ca se schimba odata cu filtru si O-ringul care este impreuna cu filtru. Asta ce mai e ? ca nu am mai auzit de asa ceva, sau nu am inteles eu bine. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru XT 600, daca te descurci cu germana, www.xpower.de.

Pentru YAM D S 250,650,1100, referinta MAN este MH-67. Magazinul este pe Plevnei, colt cu Stefan Furtuna. O-ringul se schimba doar daca este deformat sau deteriorat. Daca este cazul il gasesti la AL-PADRINO, vis-a-vis de INTER,linga intrarea in parcarea subterana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare cu rugamintea de rigoare.....

......vreau sa-mi cumpar un motor 2000-2004 , neaparat clasa super sport, cel putin 100cp........ intrebarea mea este: Din punct de vedere pur tehnic, la care marca s-a pus accentul pe SIGURANTA si fiabilitate!

am tot cercetat reviste, teste, etc, si nu pot sa ma decid! daca tot e sa fac o investitie de asa dimensiuni, macar sa-mi cumpar ceva ce ma multumeste!

inca o data specific,.....intrebarea este din punct de vedere tehnic, nu estetic, pret sau alte criterii personale B)

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare cu rugamintea de rigoare.....

......vreau sa-mi cumpar un motor 2000-2004 , neaparat clasa super sport, cel putin 100cp........ intrebarea mea este: Din punct de vedere pur tehnic, la care marca s-a pus accentul pe SIGURANTA si fiabilitate!

    am tot cercetat reviste, teste, etc, si nu pot sa ma decid! daca tot e sa fac o investitie de asa dimensiuni, macar sa-mi cumpar ceva ce ma multumeste!

    inca o data specific,.....intrebarea este din punct de vedere tehnic, nu estetic, pret sau alte criterii personale :what:

    multumesc

am uitat sa specific ca sunt incepator (4000km).. si cel mai mult ma sperie ceea ce am vazut in f multe filmulete, adica voblajul rotii de fata B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru XT 600, daca te descurci cu germana, www.xpower.de.

Pentru YAM D S 250,650,1100, referinta MAN este MH-67. Magazinul este pe Plevnei, colt cu Stefan Furtuna. O-ringul se schimba doar daca este deformat sau deteriorat. Daca este cazul il gasesti la AL-PADRINO, vis-a-vis de INTER,linga intrarea in parcarea subterana.

Merci B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare referitor la ZXR 400, din 1993.

 

Indiferent de temperatura de afara(chiar si vara), dimineata trebuie sa o pornesc cu socul tras si sa o las sa se incalzeasca vreo 10 minute ca sa stea la relanti cum trebuie. De cind s-a lasat frigul, dupa ce se incalzeste si circul cu ea, daca o las ulterior oprita in jur de o ora, cind o pornesc din nou trebuie sa o las iar cu socul tras vreo 2-3 minute sa se incalzeasca iar si sa stea la relanti cum trebuie. Relantiul e reglat la 1500 rpm. E normala treaba asta sau are ceva mobra?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de zxr! poate ca ar trebuii 10 minute?1 dar eu nu am rabdare atat! o las max 3 minute scazand turatzia in timp de la 4000 la 2000 si , cand cred eu de cuvintza , las shocul de tot.

Care ar trebuii sa fie corespondentza dintre treapta de viteza si viteza max (turatzii) la ZX4R in conditii normale ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de zxr! poate ca ar trebuii 10 minute?1 dar eu nu am rabdare atat! o las max 3 minute scazand turatzia in timp de la 4000 la 2000 si , cand cred eu de cuvintza , las shocul de tot.

Care ar trebuii sa fie corespondentza dintre treapta de viteza si viteza max (turatzii) la ZX4R in conditii normale ?

Multumesc.

Faci foarte bine. Nu exista un timp dat pentru folosirea socului. Trebuie folosit atat cat este nevoie si redus progresiv pana motorul "sta" singur.

Cat despre raportul turatie/viteza, trebuie sa stii raportul total de transmisie in fiecare treapta. Oricum , schimba la 3/4 din turatia de rosu. Salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Va felicit din nou pentru initiativa si m-as bucura mut daca acest topic ar ramane unul serios.

Va solicit raspuns la urmatoarele intrebari:

 

- Yamaha Virago 535/1991 - cand trec peste canale, gropite mici etc. se aude un zgomot/clancanit in ghidon/furca. Am suit magaoaia pe un scaunel si am miscat furca fata-spate si nu are deloc joc. Poate fi de la telescoape (ulei insuficient). Care credeti ca este motivul?

 

- acelasi motor - esapamentele arata diferit - adica iesirile tevilor arata total diferit - una este neagra, cealalta uscata si plina de praf/noroi etc. - e clar ca, cilindrii nu functioneaza la fel. Am schimbat bujiile si se intampla acelasi lucru. Ce poate fi?

 

 

Multumesc, Axl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- acelasi motor - esapamentele arata diferit - adica iesirile tevilor arata total diferit - una este neagra, cealalta uscata si plina de praf/noroi etc. - e clar ca, cilindrii nu functioneaza la fel. Am schimbat bujiile si se intampla acelasi lucru. Ce poate fi?

Cred ca stiu ce are...Am vazut un caz asemanator,la un motor identic ca si al tau.Fostul proprietar(din Germania) a debransat de la burduful de egalizare de sub motor(ala din tabla) una dintre tobe,lasind iesirea respectiva (din burduf) libera pentru a obtine un sunet mai autoritar.In acest fel,una dintre tobe e debransata total din circuitul de evacuare.Mai trebuie sa stii ca tobele nu sint conectate fiecare in parte la cilindrul ei,ci,din cilindri,coturile primare duc in burduful de compensare de sub motor(in zona centrala),iar de acolo ies evacuarile finale.Verifica si asta,si zi-mi daca am nimerit-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

- acelasi motor - esapamentele arata diferit - adica iesirile tevilor arata total diferit - una este neagra, cealalta uscata si plina de praf/noroi etc. - e clar ca, cilindrii nu functioneaza la fel. Am schimbat bujiile si se intampla acelasi lucru. Ce poate fi?

 

 

Multumesc, Axl

Zici ca ai inlocuit bujiile. Cum aratau? La fel ca tobele? Adica una neagra si una alba? Asta ar insemna ca ai carburatia dereglata. Daca au aceeasi culoare, inseamna ca Chopper are dreptate. Detalii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...