Sari la conținut

Harley-Davidson


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

O remarca cu privire la preturi: cind cumperi un HD nou, isi tine valoarea foarte bine. Practic in citiva ani pierzi foarte putin la ea. Un cruiser japonez pierde foarte repede din valoare. Daca il vinzi in 5 ani pierzi o multime. Si nu ma refer numai la procentaj ci la valoare absoluta.

Bineinteles, conteaza daca iti cumperi motocicleta sa o inlocuiesti la citiva ani sau sa o tii toata viata.

Poate ar trebui adus si Triumph in discutie. Sau altii de genul Indian, Victoria (facute de Polaris).

Editat de vrajitorul din oz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista motoare de performanta si cu design de Pan sau Shovel, mie imi place sa am multi CP sub mine cu 30-50 de CP ce ofera un motor vechi nu as avea rabdare tot timpul si nici nu sint mecanic passionat sa surubez pe un Oldtimer tot timpul.

Unul din prietenii mei are un Pan din 58 m-am dat cu el, e reconditionat perfect (e incredibil dar fuge cu 160) sa prinzi un motor ca al lui iti trebe mai mult decit noroc si cel putin vreo 12000 euro, m-am plimbat si cu evo-uri cumva mi s-a parut tot timpul ca ar trebbui sa aibe mai mult Power macar intr-a doua si a treia, in schimb la S&S cind l-a accelerat intra doua la subturatie a lasat urme pe asfalt ca o frinare cu ABS.

Firma de Motociclete TITAN din SUA face Motociclete care seamana a HD dar cu S&S la preturi utopice, ei spun ca un HD e ca un Leu legat in lant iar Titan e liber.

 

uita un Flat cu S&S

 

18.jpg

 

si aici puteti face DL la S&S pt Pan Shovel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate Bery,ar fi o varianta motorul de S&S model Pan sau Shovel....sunt mai performante si sunt noi.nici nu costa f mult,cam 5000$ motorul ,dar mai ai nevoie de restul....ar fi interesant sa ai motocicleta originala si sa pui noul PAn-Shovel in cadru....o sa ma gandesc la asta.

Deocamdata,eu raman pe ideea de a restaura/modifica un Shovel original.

 

 

Blackrider

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Basty,eu am calarit odata un shovelhead.....si am hotarat ca din ala o sa-mi iau cand ma fac mare....

electraglide nu e pt mine.

vreau ceva mai simplu/brutal ca si constructie.....oricum,mai vechi.

imi plac si cele noi,sunt ok,dar.....

 

vrajitorul are dreptate despre HD.

cei de la HD spun ca,daca iti faci reviziile doar la ei ,pe parcursul anilor,pretul motorului nu scade aproape deloc( binenteles sa nu-l accidentezi),deoarece ei garanteaza pt motorul ala.

 

 

Blackrider

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Basty,eu am calarit odata un shovelhead.....si am hotarat ca din ala o sa-mi iau cand ma fac mare....

electraglide nu e pt mine.

vreau ceva mai simplu/brutal ca si constructie.....oricum,mai vechi.

imi plac si cele noi,sunt ok,dar.....

 

vrajitorul are dreptate despre HD.

cei de la HD spun ca,daca iti faci reviziile doar la ei ,pe parcursul anilor,pretul motorului nu scade aproape deloc( binenteles sa nu-l accidentezi),deoarece ei garanteaza pt motorul ala.

 

 

Blackrider

eu ziceam de electraglide....shovelhead pe cadru de panhead (rgid) ..pt mine knuckle ul e superlativ apsolut dar nci shovel pe rigid nu e departe so ce se mai aude cu tatoo shia loat motor? ar fii bine sa vii la party shi cu el sa stam de vorba

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...