panaitepaul Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Salut! Am cateva nelamuriri: - cum se regleaza nivelul de benzina din camera de nivel constant din carburatorul Jikov la Java 350 TS (368). Daca la Dacie, Ij, Minsk ii reglam nivelul cam in dreptul "pragului" din capac, aici, nu reusesc sa-mi dau seama. Sa fie in dreptul nervurilor de pe fundul capacului? - in abtipildul acesta pe care l-am gasit pe capacul din stanga, se pare ca pentru pornire parghia de soc trebuie ridicata si coborata apoi dupa ce se incalzeste motorul. Asa este? E invers decat la toate carburatoarele pe care le stiu? - intre carburator si flansa de pe cilindri, am o garnitura de piele sau clingherit care pare a fi facuta de cineva dupa cum arata si are in grosime cam 3 - 4 mm. Trebuie sa existe o astfel de garnitura acolo? Din cauza ei carburatorul se scoate foarte greu. In plus, gaura interioara pare a fi ceva mai mica decat a galeriei/flansei de pe cilindri. - tubul de cauciuc care face legatura intre carburator si filtrul de aer este foarte dur. Pare a fi fost incalzit. Se potriveste de la ceva? Cum as putea face rost de unul mai flexibil? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 de parghia de soc asa e .. dar la robinet nu era in sus deschis total..si in jos deschis rezerva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 la robinet este exact cum e in poza Mesaj completat se vinde un set de jawa 350 ts cota 0. segmenti noi. nepusi pret 220 roni se mai adauga o cutie viteze cu uzura foarte putina.- 100 roni si diferite mate de prin motor: discuri ambreiaj, ambielaj cu joc in biele si putin descentrat, stator, rotor, capace motor un set de platini noi. etc poze maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 La robinet este rezerva de benzina (si gunoaiele din rezervor ) in sus si normal in jos. Socul nu-mi era clar. Si inca mi se pare ciudat. Am sa mai umblu la reglaje pe la nivel si aer. De ce zic ca e ciudat: La carburatorul meu, cand ridic parghia, motorul porneste usor si sta in ralanti dupa ce se incalzeste cam un minut, si se aude un fasait in plus fata de atunci cand e coborata. Cand e coborata, nici nu porneste si daca e motorul cald nu sta nici in ralanti. Asta ar insemna ca socul e in pozitia pornire in jos. Pe de alta parte, daca duc parghia socului in jos, nu porneste nici daca imi rup piciorul dand pedale. Porneste insa foarte usor cu parghia in sus. Am ajuns deci la concluzia ca am 2 posibilitati: 1. indicatiile de la soc corecte, si atunci motorul meu nu merge decat cu socul tras. Asta ar explica si de ce scoate cam mult fum 2. indicatiile de la soc sunt gresite, carburatorul meu are nivelul mare si din cauza asta prneste fara soc si bineinteles ca probabil consuma benzina cat un camion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 La robinet este rezerva de benzina (si gunoaiele din rezervor ) in sus si normal in jos. Socul nu-mi era clar. Si inca mi se pare ciudat. Am sa mai umblu la reglaje pe la nivel si aer. De ce zic ca e ciudat: La carburatorul meu, cand ridic parghia, motorul porneste usor si sta in ralanti dupa ce se incalzeste cam un minut, si se aude un fasait in plus fata de atunci cand e coborata. Cand e coborata, nici nu porneste si daca e motorul cald nu sta nici in ralanti. Asta ar insemna ca socul e in pozitia pornire in jos. Pe de alta parte, daca duc parghia socului in jos, nu porneste nici daca imi rup piciorul dand pedale. Porneste insa foarte usor cu parghia in sus. Am ajuns deci la concluzia ca am 2 posibilitati: 1. indicatiile de la soc corecte, si atunci motorul meu nu merge decat cu socul tras. Asta ar explica si de ce scoate cam mult fum 2. indicatiile de la soc sunt gresite, carburatorul meu are nivelul mare si din cauza asta prneste fara soc si bineinteles ca probabil consuma benzina cat un camion iti trage aer fals pe undeva si daia iti face asa. in situatia ta sunt si eu. cand se incalzeste fara soc nu mai porneste nici de=a dracu. cu socu tras merge pe un relanti constatnt de 2000 . reglajele de asemenea nu mai merg nici ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 sal..am o mica problema.. cand accelerez nu vrea sa tureze(oricat as accelerea ramane acc constanta) si dupa cateva secunde( cam 3s) pleaca ca din pusca... ce are ca se intampla mai tot timpul? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 se intampla in viteza sau in cand o accelerezi in gol??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 in viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 discurile de ambreiaj in ce stare sunt. ambreiajul e reglat corect? ulei de care ai in cutie? cablul de la levier pana la mecanism merge usor sa nu tina undeva si cand isi da drumul cupleaza brusc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 discurile sunt ok, cablul e ok,nu face probleme, cica ulei de cutie de masina(fostu proprietar- el a pus si a zis ca e bun si il; mai pot lasa) de ambreiaj zicea ca trebe un surub reglat..nu stiu despre ce e vorba...maine am sa vad care e treaba.. multumesc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOrazvan Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 salutare fratilor...am si eu o jawa 350 ts si vreau sa ma alatur voua,celor pasionati de jawa:P trage de rupe....ultima oara cand am iesit din oras i-am dat 140 in cap....sunt foarte multumit de ea...singurul lucru care ma necajeste e zgomotul boltului din cilindru stanga....a..si tobele as vrea sa le modific sa sune un pik mai gros......ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi pt tobe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Multumesc schumydan pentru raspuns. Am sa caut si posibilitati de a lua aer fals cu toate ca nu cred ca asta sa fie problema. De regula un motor care "serveste" putin aer fals are un mers neregulat si cu si fara soc. De asemeni, daca ia aer fals pica greu in ralanti. Ii ia mult timp pana se hotaraste. Daca serveste mai mult nu mai porneste deloc sau daca porneste se tureaza de sar chiulasele. Motorul meu merge bine cu parghia ridicata cu exceptia faptului ca scoate putin fum. Putin dupa ce i-am mai micsorat nivelul in camera. Oricum, cu parghia lasata nu mergea nici inainte nici acum si de asta am si banuit ca indicatia din imagine este gresita. In plus, dupa simturile mele, dar nu pot verifica, as zice a amestecul se imbogateste daca las parghia in jos. Am sa mai fac verificari si dupa ce rezolv, am sa anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 o metoda empirica sa vezi daca amestecul e bogat sau nu ar fi sa ii dai masonul ala de cauciuc jos dintre admisia de aer la carburator si filtru de aer si sa tii mana acolo si sa ii dai un sprit cu motorul pornit. daca iti umezeste mana de vapori de benzina este clar ca ai amestec bogat sau o compresie mai slaba. oricum daca ai amestec bogat se vede cu ochiul liber cum scuipa vapori de benzina cand o accelerezi. Mesaj completat discurile sunt ok, cablul e ok,nu face probleme, cica ulei de cutie de masina(fostu proprietar- el a pus si a zis ca e bun si il; mai pot lasa)de ambreiaj zicea ca trebe un surub reglat..nu stiu despre ce e vorba...maine am sa vad care e treaba.. multumesc:) in primu rand schimba uleiul din cutie ca daca e t90 e varza. ce ulei sa pui gasesti prin primele pagini ale acestui topic. si daca tot schimbi uleiul da si capacul de la ambreiaj jos sa vezi ce se intampla acolo. sa nu agate ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 am inteles , am sa postes dupa-amiaza care e treaba... dar ca sa reglez ambreiajul nu trebuie demontata cutia de viteze? sau trebuie demontata ca sa pot regla cele 5 suruburi ce prind discurile? daca dau jos capacul ce as putea vedea in neregula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 (editat) am inteles , am sa postes dupa-amiaza care e treaba...dar ca sa reglez ambreiajul nu trebuie demontata cutia de viteze? sau trebuie demontata ca sa pot regla cele 5 suruburi ce prind discurile? daca dau jos capacul ce as putea vedea in neregula? ii dai drumul la ulei din cutie, ii dai capacul de pe partea cu ambreiajul jos, acolo vei vedea oala de ambreaij cu discurile, lantul de tractiune primara si pinionul de pe axul ambielajului. te uiti la oala de ambreaij sa nu aiba santuri in ea acolo unde vin discurile, ca daca e uzata se vad. te uiti si la lant sa nu fie prea slab sa atinga in carter. cum reglezi ambreiajul gasesti tot in acest topic pe la inceput. in nici un caz nu demontezi cv pentru a regla ambreiaj. Editat Septembrie 22, 2009 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 aha..am inteles..multumesc frumos:) Mesaj completat pe partea cu aprinderea este un pinion pe care se pune lantul final.... al meu e uzat (dinti subtiri) si as avea nevoie de unu sal inlocuiesc pe cel vechi e vorba de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 ia legatura cu dany id mess danytunky si iti va trimite el prin posta ieftin repede si bun pinion de atac. dar sa numeri dintii, sa iei la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 asa... multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOrazvan Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 nimeni nu ma ajuta cu tobele?un sfat ceva........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 iaca si jawa mea Mesaj completat revin cu probleme ) sa dereglat relantiul, nu vrea sa stea...se opreste motorul in scurt timp....nu stiu cum sal reglez ca nu stiu care e surubul de ameste si care de aer Mesaj completat si cateodata se tureaza singura la maxim si nu stiu ce sa-i fac decat sa inchid contactul ) iar cand bag 1-a motocicleta tinde sa o ia inainte...iar daca pun frana-fata se opreste motorul rog pe cineva sa vina cu ceva idei.. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 iaca si jawa mea Mesaj completat revin cu probleme ) sa dereglat relantiul, nu vrea sa stea...se opreste motorul in scurt timp....nu stiu cum sal reglez ca nu stiu care e surubul de ameste si care de aer Mesaj completat si cateodata se tureaza singura la maxim si nu stiu ce sa-i fac decat sa inchid contactul ) iar cand bag 1-a motocicleta tinde sa o ia inainte...iar daca pun frana-fata se opreste motorul rog pe cineva sa vina cu ceva idei.. multumesc Salut!!!! Daca se tureaza aiurea inseamna k trage aer fals intre carburator si cilindrii.....mai umbla pe acolo Daca da sa plece cand o bagi in viteza, inseamna ca trebuie reglat ambreiajul....mai strange putin din surubul ala din dreapta motorului unde vine cablul de ambreiaj!!!! Spor la mesterit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 daca trage aer fals inseamna ca surubul de aer(nu stiu care e ala- din stg sau din dreapta..) este desfacut mult? sau nu este etans intre carburator si cilindri? zici de surubul care este descoperit de capac? presupun ca da..ca ala este singurul de reglat de la ambreiaj.. cand strang surubul de la acceleratie de pe capacul carburatorului se micsoreaza acceleratia? Mesaj completat cu toate tutorialele de aici(cred ca am citit tot ce se poate citi) tot ce am prins este cum sa reglez platinile ) si alea sunt sui ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 daca trage aer fals inseamna ca surubul de aer(nu stiu care e ala- din stg sau din dreapta..) este desfacut mult? sau nu este etans intre carburator si cilindri? zici de surubul care este descoperit de capac? presupun ca da..ca ala este singurul de reglat de la ambreiaj.. cand strang surubul de la acceleratie de pe capacul carburatorului se micsoreaza acceleratia? Pt inceput surubul de aer se strage complet apoi se desface 2 -2,5 ture si apoi se regleaza din celalalt surub relantiul...Da eu cred k nu e etans intre carburator si cilindrii....cand se tureaza incearca sa misti de carbi si vezi daca scade ....dar eu sunt sigur ca de acolo e. Surubul ala de pe capacul carbului si piulitza aia pt cheia de 9 e pt reglat jocul manetei de acceleratie..intradevar dak desfaci prea mult o sa fie accelerata..... Si la ambreiaj de surubelul ala ma refeream .numa' bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) multam fain sper sa-mi iasa cum trebuie Mesaj completat dar pana la urma care e surubul de aer si care e de amestec ? ca nu m-am prins si nu gasesc nicaieri o exlpicatie sau o poza Mesaj completat tot pe acest site am gasit o poza cu un jikov /index.php?...t&id=486999 in partea din dreapta jos sunt 3 suruburi...eu imi aduc aminte ca am doar cele 2 albe(cred ca de acolo se regleaza relantiul) Editat Septembrie 23, 2009 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 tot pe acest site am gasit o poza cu un jikovin partea din dreapta jos sunt 3 suruburi...eu imi aduc aminte ca am doar cele 2 albe(cred ca de acolo se regleaza relantiul) La acest model de carburator, adica cel cu 3 suruburi de reglaj, cel de sus (primul) se stringe complet, al doilea se infileteaza la maximum si apoi se desface o tura si-un sfert inapoi, iar cel de jos (al treilea) se stringe sau desfileteaza pentru ajustarea ralantiului, fiindca acesta ridica sau coboara sertarasul din interior.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.