Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

Multumesc mult pentru sfaturi! Dar cumva a pornit singura... E un mister motocicleta asta... :D

Am reusit sa merg cu ea dar din cand in cand se mai opreste, nu mai intra in viteze, ramane ambreiajul blocat... A! si scoate ingrozitor de mult fum. E haios cum isi inchid masinile geamurile la stop... :D) Dar asta cred ca e din cauza mea... prea mult ulei. Voi care spuneti ca e proportia corecta?

Asa cum a spus si cel dinaintea mea, ai multe probleme dar eu cred ca-s rezolvabile.

Fumul pe care il scoate, ti-a spus @owene ce sa faci. Eu adaug: la mine era tot asa. Scotea foarte mult fum cand am cumparat-o si innegrea tare bujiile (aveau pe ele chiar un fel de funingine neagra si pufoasa), m-am tot chinuit sa vad ce se intampla si s-a rezolvat in felul urmator: am mai pus vre-o 5 L benzina cu amestecul facut corect 1:40 --- 1:50 (Castrol 2T cartea tehnica) si am rulat cativa Km cu motorul in turatia optima, aprox 3000 rot/min. Daca nu merge asa, trebuie incercat ce a spus @owene.

Intratul in viteze e probabil de la ambreiaj. Desfa capacul din stanga motorului (dupa ce scoti uleiul din cutie) si regleaza de acolo intai discurile de ambreiaj in felul urmator (citez din postul cuiva caruia ii multumesc):

dupa ce la strangi la maxim si le slabesti o tura jumate treci pe partea cealalta a motorului unde este tija care impinge placa de presiune de la ambreiaj. slabeste surubul de reglaj pana nu mai atinge tija deloc. acum strange-l usor, fara sa fortezi pana simti ca surubul atinge din nou tija. strange-l in continuare un sfert de tura, maxim jumatate de tura. acum intoarce-te la placa de presiune si actioneaza maneta de ambreiaj. vezi cum se misca. cel mai probabil nu se va misca egal in toate partile, in unele locuri va fi mai sus, in altele va fi mai jos. acum trebuie sa slabesti unele arcuri si mai mult iar altele sa le strangi. fa-o in trepte de un sfert de tura. daca ai de slabit un arc slabeste-l un sfert de tura iar cele doua opuse lui strange-le 1/8 de tura si tot asa pana placa de presiune se va misca egal. asa o sa ai si un ambreiaj destul de moale si o sa fie si reglat cum trebuie.

Sper ca ti-am fost de folos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asa cum a spus si cel dinaintea mea, ai multe probleme dar eu cred ca-s rezolvabile.

Fumul pe care il scoate, ti-a spus @owene ce sa faci. Eu adaug: la mine era tot asa. Scotea foarte mult fum cand am cumparat-o si innegrea tare bujiile (aveau pe ele chiar un fel de funingine neagra si pufoasa), m-am tot chinuit sa vad ce se intampla si s-a rezolvat in felul urmator: am mai pus vre-o 5 L benzina cu amestecul facut corect 1:40 --- 1:50 (Castrol 2T cartea tehnica) si am rulat cativa Km cu motorul in turatia optima, aprox 3000 rot/min. Daca nu merge asa, trebuie incercat ce a spus @owene.

Intratul in viteze e probabil de la ambreiaj. Desfa capacul din stanga motorului (dupa ce scoti uleiul din cutie) si regleaza de acolo intai discurile de ambreiaj in felul urmator (citez din postul cuiva caruia ii multumesc):

 

Sper ca ti-am fost de folos

 

Multumesc mult! Cred ca am sa incerc varianta cu benzina... Nu de alta dar eu sunt total atehnic si nu inteleg nimic din ce mi-ati spus... :crack:)))

Mesaj completat

A! Si fumul este albicios... iar bujiile sunt curate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult! Cred ca am sa incerc varianta cu benzina... Nu de alta dar eu sunt total atehnic si nu inteleg nimic din ce mi-ati spus... :crack:)))

Mesaj completat

A! Si fumul este albicios... iar bujiile sunt curate...

Deci nu papa ulei de cutie.

Nu ai spus ce ulei bagi in benzina si cat bagi. Ce inseamna bujii curate? Ce culoare au? Ce bujii folosesti? Fumul alb e normal, dar e abundent, sau nu? Da amanunte sa nu mergem pe ghicite.

Daca fumul e albicios si mai bogat, baga nasul in el si vezi daca nu miroase a bezina nearsa. Ca atunci o iei de la scanteie prima data, sa existe, sa fie buna, bujia cu distanta corecta, sa aibe avansul bun, dar daca se mentine simptomul cu scanteie buna, atunci e inca prea bogat amestecul. Fum albicios o sa aiba intotdeauna, ca e 2T, si arzi ulei, dar nu trebuie sa faci ceata dupa tine.

Cu benzina: subliniez si eu ca @panaitepaul ti-a recomandat benzina cu amestec corect, nu cumva sa bagi benzina goala, ca apoi nu mai trebuie sa repari nimic!

Am revazut ce am scris si eu, si panaitepaul, si nu cred ca am vorbit tehnic mai deloc, nu stiu ce nu puteai sa intelegi. Daca esti chiar atat de atehnic, iti recomand cu caldura sa cauti un prieten priceput, altfel nu o sa ai curajul sa faci ce trebuie - o sa alegi ce ti-e tie mai usor, nu neaparat bine pentru motocicleta. Cand sunt probleme, trebuie sa le parcurgi pe toate, altfel ramai la mila norocului - poate ramai in camp, poate nu ramai in camp.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o chestie cu fumul la moto ..pe cel din dreapta scoate mai mult fum...iar bujia respectiva uneori e neagra-umeda dar mai tot timpul caramizie; si tot timpul scoate mai mult fum pe dreapta..

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu papa ulei de cutie.

Nu ai spus ce ulei bagi in benzina si cat bagi. Ce inseamna bujii curate? Ce culoare au? Ce bujii folosesti? Fumul alb e normal, dar e abundent, sau nu? Da amanunte sa nu mergem pe ghicite.

Daca fumul e albicios si mai bogat, baga nasul in el si vezi daca nu miroase a bezina nearsa. Ca atunci o iei de la scanteie prima data, sa existe, sa fie buna, bujia cu distanta corecta, sa aibe avansul bun, dar daca se mentine simptomul cu scanteie buna, atunci e inca prea bogat amestecul. Fum albicios o sa aiba intotdeauna, ca e 2T, si arzi ulei, dar nu trebuie sa faci ceata dupa tine.

Cu benzina: subliniez si eu ca @panaitepaul ti-a recomandat benzina cu amestec corect, nu cumva sa bagi benzina goala, ca apoi nu mai trebuie sa repari nimic!

Am revazut ce am scris si eu, si panaitepaul, si nu cred ca am vorbit tehnic mai deloc, nu stiu ce nu puteai sa intelegi. Daca esti chiar atat de atehnic, iti recomand cu caldura sa cauti un prieten priceput, altfel nu o sa ai curajul sa faci ce trebuie - o sa alegi ce ti-e tie mai usor, nu neaparat bine pentru motocicleta. Cand sunt probleme, trebuie sa le parcurgi pe toate, altfel ramai la mila norocului - poate ramai in camp, poate nu ramai in camp.

Succes!

 

Ce sa spun? Toata treaba miroase ca o Dacie din aia veche... :crack: Ultima data cand m-am uitat la bujii aveau culoarea care presupun eu ca trebuie... adica locul unde face scanteie e negru mat (sau mai degraba culoarea metalului). Bujiile sunt Bosch. Fumul e alb intr-adevar si tare mult. In benzina am bagat ulei de amestec Huqsvarna (de drujbe), la 15 litri am pus 3 litrii de ulei. E prima mea motocicleta si de aia mai bine va cer sfatul voua decat sa fac lucruri aiurea...

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa spun? Toata treaba miroase ca o Dacie din aia veche... :crack: owene: miroase a menzina nearsaUltima data cand m-am uitat la bujii aveau culoarea care presupun eu ca trebuie... adica locul unde face scanteie e negru mat (sau mai degraba culoarea metalului). Bujiile sunt Bosch. Fumul e alb intr-adevar si tare mult. In benzina am bagat ulei de amestec Huqsvarna (de drujbe), la 15 litri am pus 3 litrii de ulei. E prima mea motocicleta si de aia mai bine va cer sfatul voua decat sa fac lucruri aiurea...

 

Multumesc

 

Alles klar.

pentru proportia 1:50 care presupun ca e cea corecta, la 15 litri de benzina trebuie 300ml de ulei. Daca e prea mult ulei nu se aprinde amestecul, de unde vapori de benzina si mirosul ala aromatic, fum gramada, adica ce zici tu.

Da o confirmare la aia 3litri ulei in 15l de benzina ca pare eroare de tastare.

 

Cu bujiile te lamuresti tu daca te uiti aici

 

Astept raspunsul

Mesaj completat

PS: M-am uitat rapid in catalogul de bujii Bosch si pentru TS350 ai asa:

(fabricate din 77-) W3AC 0.5 gap

(fabricate din 09.86 -) W7AC 0,5 gap

Diferenta de cifra termica fiind foarte mare intre cele 2 bujii, nu poti sa pui la nimereala. Daca nu ai bujia cu cifra termica corecta, culoarea bujiei nu o mai citesti corect, si asta e cea mai mica problema.

 

Hai ca o luam incetisor, prima data uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alles klar.

pentru proportia 1:50 care presupun ca e cea corecta, la 15 litri de benzina trebuie 300ml de ulei. Daca e prea mult ulei nu se aprinde amestecul, de unde vapori de benzina si mirosul ala aromatic, fum gramada, adica ce zici tu.

Da o confirmare la aia 3litri ulei in 15l de benzina ca pare eroare de tastare.

 

Cu bujiile te lamuresti tu daca te uiti aici

 

Astept raspunsul

Mesaj completat

PS: M-am uitat rapid in catalogul de bujii Bosch si pentru TS350 ai asa:

(fabricate din 77-) W3AC 0.5 gap

(fabricate din 09.86 -) W7AC 0,5 gap

Diferenta de cifra termica fiind foarte mare intre cele 2 bujii, nu poti sa pui la nimereala. Daca nu ai bujia cu cifra termica corecta, culoarea bujiei nu o mai citesti corect, si asta e cea mai mica problema.

 

Hai ca o luam incetisor, prima data uleiul.

 

 

Da! Pe rand asa... sa inteleaga si cerebelul meu... :crack:)))

Mie omul care mi-a dat motoreta mi-a spus ca trebuie sa pun 33% ulei la 1 litru de benzina. Asa ca mie mi-au iesit la 15 litri de benzina cam 3 litri de ulei... pe puitn...

Inteleg ca am facut-o de oaie, nu? Pana la urma cat trebuie sa pun? Fara procente si alte din astea... :()))

 

 

 

Mesaj completat

Da! Pe rand asa... sa inteleaga si cerebelul meu... :D)))

Mie omul care mi-a dat motoreta mi-a spus ca trebuie sa pun 33% ulei la 1 litru de benzina. Asa ca mie mi-au iesit la 15 litri de benzina cam 3 litri de ulei... pe puitn...

Inteleg ca am facut-o de oaie, nu? Pana la urma cat trebuie sa pun? Fara procente si alte din astea... :))))

 

A! Si ce ulei folositi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai numai gandindu-te cat te costa un litru de benzina "aditivata" cum zici tu trebuia sa intri la banuieli.(cam 12lei/l amestec, tie iti suna a motocicleta comunista?)

 

Nu stiu cum are Jawa proportia recomandata de producator, asta trebuie sa o cauti tu in user manual. Dar presupunand ca e 1:50 asta inseamna 1 litru de ulei la 50 litri de benzina(deci la sfarsit da 51 de litri a+b, nu %). Mai omeneste asta da 20ml ulei+1l benzina sau 100ml ulei+5l Benzina.

 

Acum tu la 3l ulei cat ai bagat, trebuie 150l benzina, zic asta ca sa te conving ca oricata benzina goala ai baga, tot nu o diluezi suficient. O scoti toata din rezervor.

Acum ori bagi 2-3l de benzina cu amestec corect 1:50 facuta din nou cu atentie, si pui cei 15l de benzina deoparte pana te prinzi cum e cu uleiul, ori iti aduci aminte cat a costat uleiul ala si faci regula de 3 simpla asa:

La 15l benzina ai pus 3l ulei

deci la 1l benzina ai adaugat 200ml ulei

la 0.5l benzina ai adaugat 100ml ulei

 

Deci la fiecare 0.6l de benzina "super-uleioasa"(0.5b+0.1u) daca mai adaugi 4,5litri benzina goala iese 5l benzina + 100ml ulei adica proportie de 1:50

 

Te rog tine cont ca eu am pornit de la presupunerea ca 1:50 e amestecul corect, dar tu ia-te dupa producator, nu dupa ce zic eu sau fostul proprietar(care poate a spus 1:33 ) si nici dupa ce scrie pe sticla de ulei.

 

Eu folosesc ulei sintetic MOL Dynamic cu rezultate foarte bune(1:50 ca asa imi recomanda cartea). Eu iti recomand generic sa folosesti ulei sintetic sau semi-sintetic, sa aiba codul JASO-FD sau JASO-FC, au tot felul de proprietati bune. Nu folosi ulei mineral(JASO-FA,FB) ca desi e mai ieftin, nu cumperi atata ulei sa simti, dar motorul simte diferenta mare. Acum cei 3 litri o sa-i consumi tu tot sezonul viitor, ai spus ca era ulei husqvarna, ala e minim jaso-FC, e bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu uleiurile pt jawa..

in cartea tehnica zice ca e nevoie de ulei M2T, Castrol TT,Mobil gx 80sae80; am intrat pe site omv si am gasit un ulei ales de ei pt jawa 350 OMV BIXXOL motorbike 2T-S

iar de la mol am gasit MOL Dynamic moto 2T (de care zici si tu)

tocmai am terminat 1L de motor oil bike 2T de la petrom si pot spune ca e ok dar nu trage cum tragea cand am folosit M2T(mi s aparut ca merge struna) - si alte uleiuri nu am folosit ..in functie de motor alegi un ulei potrivit..

si neaparat trebuie un ulei potrivit ca studiez acuma la faculta lubrefierea - si e diferenta mare intre uleiuri..la nivel.. microscopic

Mesaj completat

http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/7150/300main.htm

un alt sistem de aprindere pt aceste motococlete

Mesaj completat

http://www.mz-b.com/638/e638kat.htm

un alt link cu multe chestii pt jawa

Mesaj completat

poate ajuta cu ceva...mie imi foloseste :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Jawa 250 proportia corecta de ulei in amestec cu benzina e de 1:25,adica 40 ml ulei la 1000 ml benzina[sau 1l].acceptand faptul ca uleiurile au evoluat enorm fata de acum 60 de ani si mai bine cand a fost conceput acest motor sunt de parere ca folosind un ulei de amestec de calitate putem reduce aceasta proportie la 1:33 fara urmari asupra fiabilitatii motorului.faptul ca biela foloseste o bucsa de bronz la boltul pistonului si ca la fusul maneton al ambielajului se foloseste un rulment cu role libere pe doua cai impiedica saracirea mai accentuata a raportului de ulei in benzina daca se incearca evitarea aparitiei de uzuri premature a ansamblului piston-ambielaj.eu am folosit o buna bucata de vreme uleiul de amestec Xcel produs in SUA[acela rosu]si in proportia 1:30[un compromis sa zicem,adica scoate putin fum dar e sigur ca motorul are ungere].extremele sunt foarte daunatoare:un motor folosind un amestec prea bogat in ulei va functiona necorespunzator,se va calamina rapid,nu va dezvolta puterea maxima etc.;folosirea unui amestec sarac in ulei sau utilizarea de uleiuri de proasta calitate duce la o uzura rapida a tuturor pieselor in frecare si in conditii extreme la griparea motorului.

importanta unei proportii corecte de ulei este majora la un motor in 2 timpi si chiar respectand acest principiu exista situatii[e drept ca mai ales in cazul motoarelor fortate,asa zis de competitie]in care este posibila griparea[de ex. la un motor de moto-cross racit cu aer daca se merge o perioada la sarcini mari astfel incat solicitarea termica sa fie la limita,la inchiderea acceleratiei si decelerarea in frana de motor pistonul se poate gripa usor deoarece turatia este relativ ridicata,toate piesele sunt dilatate la maxim,dar cu toate acestea ungerea este minimala deoarece cantitatea de amestec aspirata [si implicit cea de ulei]este minima.de aceea la un motor in 2 timpi este recomandata alternarea periodica a perioadelor de sarcina maxima cu perioade de reducere partiala a acceleratiei[si nu totala]si evitarea pe cat posibil a utilizarii prelungite in regim de frana de motor[de altfel frana de motor la un 2t este cam ineficienta].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti oameni buni ce scrie in manualul Jawa 350 TS care e proportia de ulei 2T in benzina? Ca eu nu am manualul, si am cautat si nu am gasit atata lucru simplu.

In cartea tehnica singurele lucruri pe care le-am gasit legate de amestecul de ulei si benzina sunt astea:

Uleiuri recomandate de uzina Jawa:

 

BP Two Stroke Oil

Castrol TT

Shell Super Two Atrohe oil

Mobil Mix Two Strok Super

 

In ceea ce priveste proportiile am gasit graficul:

post-51381-1259815883_thumb.jpg post-51381-1259815890_thumb.jpg

 

 

Mesaj completat

Nu ma mai lasa sa modific post-ul (nu stiu de ce) asa ca il completez astfel:

Ai pe grafic cantitatile recomandate pentru proportiile 1:33 si pentru 1:40.

Pentru 1:50(Castrol TT indicat si pe rezervor) rezulta urmatoarele:

 

50L benzina______________1L ulei

1L benzina______________1/50 = 20ml ulei

5L benzina______________20ml*5=100ml ulei

10L benzina______________20ml*10=100ml ulei

 

Sper ca raspunsul este destul de clar. De altfel, si cel de mai sus este foarte clar pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru imaginile din carte, sunt foarte clare.

 

Am cautat uleiurile ce nivel de standard JASO respecta.

BP Two Stroke Oil - JASO-FB, ulei mineral

Celelalte 3 - JASO-FC, uleiuri sintetice

Cum am mai spus mai sus, eu mineral nu as baga. Sinteticele sunt bune, fiindca codul FC e cu specificatii de fum putin, fara cenusa si cu detergenta. mai bun de atat e doar FD si ala e superior doar la detergenta.(link JASO specs)

 

In stanga sunt doua grafice, cel de sus banuiesc ca e pentru mineral cu 1:33 si cel de jos 1:40 pentru sintetice.

 

1:50 sigur nu e, ala e amestec de mineral pentru motoare care au rulmenti cu ace si la ambielaj si la boltul pistonului. 1:25 e mineral pentru cele fara rulmenti, cu bucse, deci 1:33-1:40 in cazul tau cu un singur rulment(tnx @kyvacka). Asa arata si graficul, deci e clar.

 

Regula de 3 simpla pentru 1:33

1000ml ulei ............. 33l benzina

x ml ............. 1l benzina

---------------------------------

x= 1000*1/33=30ml

 

1:33 = 30ml ulei la litru de benzina, 150ml ulei la 5l, 450ml ulei la 15l

 

Daca vrei sa mergi cu 1:40 refaci calculul.

Pentru inceput eu as merge 1:33 sa vad cum merge si cand toate merg bine, as incerca si 1:40 insa doar cu uleiuri sintetice bune.

 

 

A! sa nu uit: nu ajunge sa golesti si sa schimbi benzina din rezervor, trebuie sa golesti si carburatorul, ai camera de nivel plina inca cu benzina cu mult ulei, altfel zici ca totul e in regula dar merge la fel de prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1:50 sigur nu e, ala e amestec de mineral pentru motoare care au rulmenti cu ace si la ambielaj si la boltul pistonului. 1:25 e mineral pentru cele fara rulmenti, cu bucse, deci 1:33-1:40 in cazul tau cu un singur rulment(tnx @kyvacka). Asa arata si graficul, deci e clar.

Citez din cartea tehnica:

Since the piston pin is mounted in the cageless needle bearing, use for dismounting of the piston special tools. There is a chance, that some needles may fall into the engine internals, which thing might result in heavy damage to the engine and it would then be necessary to take the engine to pieces and look for the strayed needle. The following procedure is hence recommendable:

Take off the cylinders /see section 1.1./, plug the crankcase holes, remove the piston rings and using suitable pliers take off the piston pin locks. Fit the auxiliary insert S-88 in the piston opening and the press-out pin in the auxiliary insert. Push the pin as far as the pin support surface. Detach the piston from the piston rod top en and lock the auxiliary insert S 88 /held between the needles in the piston rod end/ and the two original take-up rings to avoid their falling out.

Prior to proceeding to moun¬ting of the pistons make sure that all needle rollers /28 units per connecting rod/ and the take-up rings are fitted in the connecting rod top ends. The auxiliary inserts S-88 must be mounted inside the rollers. When fitting the piston on the connecting rod top end, see that the take-up rings and rollers do not fall in the engine housing internals.

Mentionez ca eu nu am desfacut motorul inca pentru ca nu a fost nevoie dar din explicatiile manualului inteleg ca biela are rulment cu ace si jos la ambielaj si sus la boltul pistonului. Daca e asa, atunci, dupa cum spui si tu ar merita mers cu Castrol 2T in raport de 1:50 cum spune si imaginea aceea din manual. (Asta daca nu cumva este o greseala. Imaginea a doua indica uleiurile M2T raport 1:40 si Castrol TT raport 1:50 si sageata arata catre grafic dar in grafic liniile indica raporturi de 1:33 si 1:40)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bine e sa ai manual :-)

Hai sa-l auzim si pe @Duz, merge motorul?

 

Multuuuumeeesc!!!!

N-am apucat sa schimb uleiul din rezervor inca :)) ... am lasat-o penrtu weekend... dar se pare ca o sa fiu tot plecat cu treaba. Am sa incerc saptamana viitoare!

Ati spus ca trebuie scos si din carburator... ala nu se arde la un punct? Intreb si eu ca nu-mi vine sa-mi bag nasul in ea ca cine stie ce mai fac... :finger:)) Si deocamdata saracuta merge, mai fumigena asa dar merge... :kali:)

 

Sa va o si prezint: Ceha... Lumea, Lumea... Ceha... :kick:

Mesaj completat

Aaaa!!! Si ca sa va faceti o parere de cat fum scoate... :D)

post-52624-1259936952_thumb.jpg

post-52624-1259936991_thumb.jpg

post-52624-1259937517_thumb.jpg

Editat de Duz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati spus ca trebuie scos si din carburator... ala nu se arde la un punct? Intreb si eu ca nu-mi vine sa-mi bag nasul in ea ca cine stie ce mai fac... :))) Si deocamdata saracuta merge, mai fumigena asa dar merge... :finger:)

 

Lasa benzina din carburator acolo. In primele cateva minute dupa ce pornesti se arde. Asta daca porneste. Si dupa ce o incalzesti putin, mergi cu ea in turatia optima: 3 000 - 4 000 rot/min (pe turometru). Se curata singur si carburatorul si bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...