schumydan Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 poi compresie are destula. nu mai ramane decat amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Daca faceti din mufa de 3/8 trebuie izolata partea de jos a mufei fata de rotor........ Mufa 3/8 este goala pe dinauntru este un segment de teava 3/8 da detalii cum faci prinderea in locul vechii came mai precis cu ce o "umpli"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 este normal sa se auda un carait la motor. se aude ca si cum as avea cuie in pistoane??? si cum reglez suruburile la ambreiaj??? numai bine Mesaj completat revin cu cateva intrebari: dimineata porneste greu spre foarte greu cand este motorul rece, trebuie sa ii fac o injectie in carburator cu benzina?? daca o oopresc si o pornesc iar porneste imediat, daca se incalzeste nu mai am nici o problema porneste la 'sfert'. de la poate sa fie?? acum mai nou imi da si rateuri in carburator. mentionez ca am aprinderi gotronic cu 2 senzori. cine ma poate ajuta si pe mine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 care are o camera pt roata spate a unei jawe 350 ...cred ca toate sunt la fel de 18 si as avea nevoie si de un pinion ..nu stiu cum ii zice dar stiu ca el transmite miscarea prin lant catre foaia de la roata...pinioanele astea sunt diferite de la o jawa la alta? ma refer sa fie acelasi model de jawa cel mai bine ar fi daca ar avea cineva astea sa fie din is e un magazin in is de piese si un prieten a luat de acolo un pinion dar nu era bun ... si as vrea si un filtru de benzina robinetul de benzina e busit-supapa nu e etansa si curge pe langa...se poate repara? sau daca nu se poate cumpara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Salut! Am cateva nelamuriri: - cum se regleaza nivelul de benzina din camera de nivel constant din carburatorul Jikov la Java 350 TS (368). Daca la Dacie, Ij, Minsk ii reglam nivelul cam in dreptul "pragului" din capac, aici, nu reusesc sa-mi dau seama. Sa fie in dreptul nervurilor de pe fundul capacului? - in abtipildul acesta pe care l-am gasit pe capacul din stanga, se pare ca pentru pornire parghia de soc trebuie ridicata si coborata apoi dupa ce se incalzeste motorul. Asa este? E invers decat la toate carburatoarele pe care le stiu? - intre carburator si flansa de pe cilindri, am o garnitura de piele sau clingherit care pare a fi facuta de cineva dupa cum arata si are in grosime cam 3 - 4 mm. Trebuie sa existe o astfel de garnitura acolo? Din cauza ei carburatorul se scoate foarte greu. In plus, gaura interioara pare a fi ceva mai mica decat a galeriei/flansei de pe cilindri. - tubul de cauciuc care face legatura intre carburator si filtrul de aer este foarte dur. Pare a fi fost incalzit. Se potriveste de la ceva? Cum as putea face rost de unul mai flexibil? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 de parghia de soc asa e .. dar la robinet nu era in sus deschis total..si in jos deschis rezerva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 la robinet este exact cum e in poza Mesaj completat se vinde un set de jawa 350 ts cota 0. segmenti noi. nepusi pret 220 roni se mai adauga o cutie viteze cu uzura foarte putina.- 100 roni si diferite mate de prin motor: discuri ambreiaj, ambielaj cu joc in biele si putin descentrat, stator, rotor, capace motor un set de platini noi. etc poze maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 La robinet este rezerva de benzina (si gunoaiele din rezervor ) in sus si normal in jos. Socul nu-mi era clar. Si inca mi se pare ciudat. Am sa mai umblu la reglaje pe la nivel si aer. De ce zic ca e ciudat: La carburatorul meu, cand ridic parghia, motorul porneste usor si sta in ralanti dupa ce se incalzeste cam un minut, si se aude un fasait in plus fata de atunci cand e coborata. Cand e coborata, nici nu porneste si daca e motorul cald nu sta nici in ralanti. Asta ar insemna ca socul e in pozitia pornire in jos. Pe de alta parte, daca duc parghia socului in jos, nu porneste nici daca imi rup piciorul dand pedale. Porneste insa foarte usor cu parghia in sus. Am ajuns deci la concluzia ca am 2 posibilitati: 1. indicatiile de la soc corecte, si atunci motorul meu nu merge decat cu socul tras. Asta ar explica si de ce scoate cam mult fum 2. indicatiile de la soc sunt gresite, carburatorul meu are nivelul mare si din cauza asta prneste fara soc si bineinteles ca probabil consuma benzina cat un camion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 La robinet este rezerva de benzina (si gunoaiele din rezervor ) in sus si normal in jos. Socul nu-mi era clar. Si inca mi se pare ciudat. Am sa mai umblu la reglaje pe la nivel si aer. De ce zic ca e ciudat: La carburatorul meu, cand ridic parghia, motorul porneste usor si sta in ralanti dupa ce se incalzeste cam un minut, si se aude un fasait in plus fata de atunci cand e coborata. Cand e coborata, nici nu porneste si daca e motorul cald nu sta nici in ralanti. Asta ar insemna ca socul e in pozitia pornire in jos. Pe de alta parte, daca duc parghia socului in jos, nu porneste nici daca imi rup piciorul dand pedale. Porneste insa foarte usor cu parghia in sus. Am ajuns deci la concluzia ca am 2 posibilitati: 1. indicatiile de la soc corecte, si atunci motorul meu nu merge decat cu socul tras. Asta ar explica si de ce scoate cam mult fum 2. indicatiile de la soc sunt gresite, carburatorul meu are nivelul mare si din cauza asta prneste fara soc si bineinteles ca probabil consuma benzina cat un camion iti trage aer fals pe undeva si daia iti face asa. in situatia ta sunt si eu. cand se incalzeste fara soc nu mai porneste nici de=a dracu. cu socu tras merge pe un relanti constatnt de 2000 . reglajele de asemenea nu mai merg nici ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 sal..am o mica problema.. cand accelerez nu vrea sa tureze(oricat as accelerea ramane acc constanta) si dupa cateva secunde( cam 3s) pleaca ca din pusca... ce are ca se intampla mai tot timpul? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 se intampla in viteza sau in cand o accelerezi in gol??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 in viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 discurile de ambreiaj in ce stare sunt. ambreiajul e reglat corect? ulei de care ai in cutie? cablul de la levier pana la mecanism merge usor sa nu tina undeva si cand isi da drumul cupleaza brusc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 discurile sunt ok, cablul e ok,nu face probleme, cica ulei de cutie de masina(fostu proprietar- el a pus si a zis ca e bun si il; mai pot lasa) de ambreiaj zicea ca trebe un surub reglat..nu stiu despre ce e vorba...maine am sa vad care e treaba.. multumesc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOrazvan Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 salutare fratilor...am si eu o jawa 350 ts si vreau sa ma alatur voua,celor pasionati de jawa:P trage de rupe....ultima oara cand am iesit din oras i-am dat 140 in cap....sunt foarte multumit de ea...singurul lucru care ma necajeste e zgomotul boltului din cilindru stanga....a..si tobele as vrea sa le modific sa sune un pik mai gros......ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi pt tobe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Multumesc schumydan pentru raspuns. Am sa caut si posibilitati de a lua aer fals cu toate ca nu cred ca asta sa fie problema. De regula un motor care "serveste" putin aer fals are un mers neregulat si cu si fara soc. De asemeni, daca ia aer fals pica greu in ralanti. Ii ia mult timp pana se hotaraste. Daca serveste mai mult nu mai porneste deloc sau daca porneste se tureaza de sar chiulasele. Motorul meu merge bine cu parghia ridicata cu exceptia faptului ca scoate putin fum. Putin dupa ce i-am mai micsorat nivelul in camera. Oricum, cu parghia lasata nu mergea nici inainte nici acum si de asta am si banuit ca indicatia din imagine este gresita. In plus, dupa simturile mele, dar nu pot verifica, as zice a amestecul se imbogateste daca las parghia in jos. Am sa mai fac verificari si dupa ce rezolv, am sa anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 o metoda empirica sa vezi daca amestecul e bogat sau nu ar fi sa ii dai masonul ala de cauciuc jos dintre admisia de aer la carburator si filtru de aer si sa tii mana acolo si sa ii dai un sprit cu motorul pornit. daca iti umezeste mana de vapori de benzina este clar ca ai amestec bogat sau o compresie mai slaba. oricum daca ai amestec bogat se vede cu ochiul liber cum scuipa vapori de benzina cand o accelerezi. Mesaj completat discurile sunt ok, cablul e ok,nu face probleme, cica ulei de cutie de masina(fostu proprietar- el a pus si a zis ca e bun si il; mai pot lasa)de ambreiaj zicea ca trebe un surub reglat..nu stiu despre ce e vorba...maine am sa vad care e treaba.. multumesc:) in primu rand schimba uleiul din cutie ca daca e t90 e varza. ce ulei sa pui gasesti prin primele pagini ale acestui topic. si daca tot schimbi uleiul da si capacul de la ambreiaj jos sa vezi ce se intampla acolo. sa nu agate ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 am inteles , am sa postes dupa-amiaza care e treaba... dar ca sa reglez ambreiajul nu trebuie demontata cutia de viteze? sau trebuie demontata ca sa pot regla cele 5 suruburi ce prind discurile? daca dau jos capacul ce as putea vedea in neregula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 (editat) am inteles , am sa postes dupa-amiaza care e treaba...dar ca sa reglez ambreiajul nu trebuie demontata cutia de viteze? sau trebuie demontata ca sa pot regla cele 5 suruburi ce prind discurile? daca dau jos capacul ce as putea vedea in neregula? ii dai drumul la ulei din cutie, ii dai capacul de pe partea cu ambreiajul jos, acolo vei vedea oala de ambreaij cu discurile, lantul de tractiune primara si pinionul de pe axul ambielajului. te uiti la oala de ambreaij sa nu aiba santuri in ea acolo unde vin discurile, ca daca e uzata se vad. te uiti si la lant sa nu fie prea slab sa atinga in carter. cum reglezi ambreiajul gasesti tot in acest topic pe la inceput. in nici un caz nu demontezi cv pentru a regla ambreiaj. Editat Septembrie 22, 2009 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 aha..am inteles..multumesc frumos:) Mesaj completat pe partea cu aprinderea este un pinion pe care se pune lantul final.... al meu e uzat (dinti subtiri) si as avea nevoie de unu sal inlocuiesc pe cel vechi e vorba de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 ia legatura cu dany id mess danytunky si iti va trimite el prin posta ieftin repede si bun pinion de atac. dar sa numeri dintii, sa iei la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 asa... multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOrazvan Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 nimeni nu ma ajuta cu tobele?un sfat ceva........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 iaca si jawa mea Mesaj completat revin cu probleme ) sa dereglat relantiul, nu vrea sa stea...se opreste motorul in scurt timp....nu stiu cum sal reglez ca nu stiu care e surubul de ameste si care de aer Mesaj completat si cateodata se tureaza singura la maxim si nu stiu ce sa-i fac decat sa inchid contactul ) iar cand bag 1-a motocicleta tinde sa o ia inainte...iar daca pun frana-fata se opreste motorul rog pe cineva sa vina cu ceva idei.. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 iaca si jawa mea Mesaj completat revin cu probleme ) sa dereglat relantiul, nu vrea sa stea...se opreste motorul in scurt timp....nu stiu cum sal reglez ca nu stiu care e surubul de ameste si care de aer Mesaj completat si cateodata se tureaza singura la maxim si nu stiu ce sa-i fac decat sa inchid contactul ) iar cand bag 1-a motocicleta tinde sa o ia inainte...iar daca pun frana-fata se opreste motorul rog pe cineva sa vina cu ceva idei.. multumesc Salut!!!! Daca se tureaza aiurea inseamna k trage aer fals intre carburator si cilindrii.....mai umbla pe acolo Daca da sa plece cand o bagi in viteza, inseamna ca trebuie reglat ambreiajul....mai strange putin din surubul ala din dreapta motorului unde vine cablul de ambreiaj!!!! Spor la mesterit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.