mircea_simson Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Stie careva unde pot gasi un alternator de jawa 350 12V la un pret ok? Am dinam 12 V cu regulator impreuna daca convine Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Am dinam 12 V cu regulator impreuna daca convineNumai bine Ai o poza? Habar n-am cum vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Ai o poza? Habar n-am cum vine. Pun maine poza Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Salut, La noua mea scula Jawa 368 fostul/fostii proprietari au infipt niste bucati de cauciuc intre aripioarele ambelor chiuloase ???? Au vreun rol acolo ? stie cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Salut. Au rolul de a nu permite sa intre in rezonanta aripioarele de racire. Ptr. a te convinge scoate-le si vei auzi "un altfel de zgomot" la motor. Si la MZ gasesti lucrul asta facut chiar din fabrica. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Salut. Au rolul de a nu permite sa intre in rezonanta aripioarele de racire. Ptr. a te convinge scoate-le si vei auzi "un altfel de zgomot" la motor. Si la MZ gasesti lucrul asta facut chiar din fabrica. Numai bine. Ms de raspuns. Nu afecteaza la racire in vreun fel, avand in vedere ca nu mai circula aerul printre ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Ai o poza? Habar n-am cum vine. Dinamul si regulatorul Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Mirciulica, ala este dinam (respectiv releu) de 6Volti curent continuu! Provin de pe vreun CZ Sport sau vreo Jawa fabricata dupa 1975! Omul parca cerea alternator de 12Volti curent alternativ...sau ma insel?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Mirciulica, ala este dinam (respectiv releu) de 6Volti curent continuu! Provin de pe vreun CZ Sport sau vreo Jawa fabricata dupa 1975!Omul parca cerea alternator de 12Volti curent alternativ...sau ma insel?! Este de pe Jawa de 350 si are toata instalatia pe 12 V ma voi uita si dinam. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Intrebare prosteasca: categoria din putul gandirii dar as fi tentat. Motor nou de Jawa638 mai gasesc pe undeva? Ex Ucraina, Cehia etc. Sa l iau numa si sa l pun pe o Jawa. Am a mea care merge si mai am una de piese care mi o venit peste noapte sa o pun pe picioare nu sa mai fie donatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Ce diametru are ghidonul la 638 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easy rider Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Stie careva unde pot gasi un alternator de jawa 350 12V la un pret ok? Sunt vreo 2-3 oameni care se ocupa cu asta la ei poți găsi orice , pt comuniste. înceacă opțiunea serch Âşi caută după numele Gaspar sau Vultur eu de la ei am comandat piesele. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Este de pe Jawa de 350 si are toata instalatia pe 12 V ma voi uita si dinam.Numai bine Am dat jos dinamul ai dreptate este pe 6 V Dar pe dinam nu scrie nimic posibil sa fi cazut placuta in schimb scrie pe releu. M-am pacalit ca avea baterie pe 12 V la fel si bobinele. Am avut un dinam de 12 V care l-am folosit la Simson cativa ani fara nici o adaptare dar nu stiu de la ce era. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Pentru @cristi kake - diametrul ghidonului de Jawa 350/638 este de 22mm. Pentru Mircea - sa nu-ti fie cu suparare, dinamul de Jawa nu scoate 12V, indiferent de modelul sau! Exista doar alternatoare care scot 12V si alea se gasesc doar pe modelul de Jawa 638 si alte modele aparute dupa ea...restul Jawe-lor au fost toate pe 6V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Pentru @cristi kake - diametrul ghidonului de Jawa 350/638 este de 22mm.Pentru Mircea - sa nu-ti fie cu suparare, dinamul de Jawa nu scoate 12V, indiferent de modelul sau! Exista doar alternatoare care scot 12V si alea se gasesc doar pe modelul de Jawa 638 si alte modele aparute dupa ea...restul Jawe-lor au fost toate pe 6V. Pe dinamul de 12 V care l-am folosit scria 12 B deci cred ca era de la ceva rusesc Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 pt @ivan pedala.......Merci Ivane, datorita tie capra mea va primi comenzi si bloc de lumini nou ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Am reusit sa vopsesc Jawa si sa fac motorul. Astazi am terminat in mare . Cateva imagini mai jos.(destul de proaste cu telefonul) O sa fac ceva mai clare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Merci mult. Cu Gaspar tot vorbesc de saptamana trecuta, sapt asta e plecat din tara dupa marfa, i-am zis sa-mi ia si mie alternator. A mea a fost pe 6V, acu e trecuta pe 12. Alternatoru ce l-am avut pana in toamna a fost usor modificat pentru aprindere tranzistoriala (piciorusul de fixare al camei taiat) ceea ce a insemnat improvizatii la readaptarea platinilor. De ce am revenit la platini? Pentru ca nu am reusit sa-i dau de cap aprinderii tranzistoriale. Aveam un singur cap de citire si o singura placa de citire pe "cama". Singura concluzie era ca a fost "proiectata" de fostul proprietar pentru un monocilindru. Concluzia generala: e munca zdravan de migaloasa sa-o reglezi aprinderea pe asa ceva, dar cum am tot auzit, odata reglata, nu mai ai probleme. In alta ordine de idei, o sa-i fac niste poze zilele urmatoare, ca o concluzie finala a unor modificari survenite in timp la partea estetica a unei Jawe pe 6V din 82, care acu e pe 12, cu motor mai nou. Apropo, stie careva care e rutina in urma schimbarii motorului? Ce acte tre duse la RAR? Nu am nik pe el, l-am luat ca piesa de schimb. Ce am de facut in cazu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Dupa multe cautari am gasit urmatoarele piese pt. my 638: Mesaj completat Unde pot gasi lantul primar, si cabluri- acc, ambr, km, tur ? sau de la ce alta moto se potrivesc? deasemenea de unde mai pot cumpara pinionul si melcul care il actioneaza - foto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Am reusit sa vopsesc Jawa si sa fac motorul. Astazi am terminat in mare . Cateva imagini mai jos.(destul de proaste cu telefonul)O sa fac ceva mai clare Arata fain. Ce mi se pare totusi un pic aiurea este imbracamintea seii. Incearca sa ii pui o imbracaminte din vinilin negru ... si atunci chiar ar arata super Jawa ta. P.S. ... cand se topeste zapada vreau sa fac si eu o tura cu ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 salu....am o jawa 638.......am unele probleme cu ea, cum ar fi: porneste greu la rece.....dupa ce se incalzeste motorul porneste la ultimul dinte......alta ar fi in mers la viteza mai mare 100km/h daca trag de acceleratie se opreste cum o slabesk isi revine.......aceeasi treaba se intampla si la 50-60km/h.........cu benzina din carburator merge bine cum dau drumul la robinet se intampla lucrurile astea..............sa fie din carburator? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Munca munca si iar munca, cateva piese pe care inclin sa cred ca le-am reconditionat....am facut jumate...mai am trei sferturi.. .... Mesaj completat Imi poate spune careva unde gasesc macar lantul primar...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Munca munca si iar munca, cateva piese pe care inclin sa cred ca le-am reconditionat....am facut jumate...mai am trei sferturi.. ....Mesaj completat Imi poate spune careva unde gasesc macar lantul primar...? Salut ,incearca la Brad Florin tel 0744 381 675 poate-ti poate aduce el pe comanda daca nu mai are piese de jawa ca nu stiu daca mai aduce ca nu se mai cauta . Bafta ......e din Buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 salu....am o jawa 638.......am unele probleme cu ea, cum ar fi: porneste greu la rece.....dupa ce se incalzeste motorul porneste la ultimul dinte......alta ar fi in mers la viteza mai mare 100km/h daca trag de acceleratie se opreste cum o slabesk isi revine.......aceeasi treaba se intampla si la 50-60km/h.........cu benzina din carburator merge bine cum dau drumul la robinet se intampla lucrurile astea..............sa fie din carburator? multam Sal, Nu ma dau rotund, da cred ca problema ta vine de la admisia de aer, iar cand tragi prea tare de acceleratie ti se ineaca din acelasi motiv (creste admisia de benzina, dar nu e suficient aer). Probabil tot de acolo e si problema de pornire la rece. E o parere, cauta pe cineva pe langa tine sa-ti verifice avansu. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Donez releu de incarcare ptr jawa ts 350 , de preferat ptr cei din buc . 0723172823 0762260449 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.