Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator VULPOIU

Dacă îl iei pe " nu nu nu mă pricep" în brațe Âşi nu pui niciodată mîna pe Âşurubelniță, atunci uită de comuniste Âşi apucă-te de călărit japoneze. Alea-s pentru cei ca tine. Care habar nu au diferența dintre uleiul 2T Âşi 4T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă îl iei pe " nu nu nu mă pricep" în brațe Âşi nu pui niciodată mîna pe Âşurubelniță, atunci uită de comuniste Âşi apucă-te de călărit japoneze. Alea-s pentru cei ca tine. Care habar nu au diferența dintre uleiul 2T Âşi 4T.

1.Raman la comuniste.

 

 

2.Aprinderea este de mobra iar instalatia electrica de jawa! sunt 2 lucruri total diferite.

 

3.Nu am nevoie de "surubelinta" ci de adaptare.

 

Am incercat sa adaptez eu de unul singur in toate felurile posibile si nu mi-a iesit.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Raman la comuniste.

 

 

2.Aprinderea este de mobra iar instalatia electrica de jawa! sunt 2 lucruri total diferite.

 

3.Nu am nevoie de "surubelinta" ci de adaptare.

 

Am incercat sa adaptez eu de unul singur in toate felurile posibile si nu mi-a iesit.

mai incerc odata !

Eu asa o vad cel mai simplu.......smulgi toate firele si pui altele cam asa :

1. pt. pornit-oprit..... bobina de aprindere o legi la condensator, impreuna cu platina si firul spre bob. de inductie. pe acelasi fir poti pune un contact ca cel de claxon....pt. oprit il pui la masa. Sau de la contactul de jawa legi pe 30 firul de la bob. inductie si ii'dai" masa pt. oprit pe cel de la pozitie . 58 parca....asa ca pe "1" se opreste.

2. pt. pozitie il legi direct

3. frana. de la bobina la intrerupator frana, apoi la bec.

4. far. direct la contactul de ghidon borna din mijloc, apoi spre far cele 2 faze

5. claxon de la bobina de far la intrerupator, claxon - celalta borna a claxonului la masa.

daca nu ai toate bobinele, pe cea de la far legi toti consumatorii, adica far, pozitie, frana, claxon.

toata "instalatia" va avea vreo 4 fire......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai incerc odata !

Eu asa o vad cel mai simplu.......smulgi toate firele si pui altele cam asa :

1. pt. pornit-oprit..... bobina de aprindere o legi la condensator, impreuna cu platina si firul spre bob. de inductie. pe acelasi fir poti pune un contact ca cel de claxon....pt. oprit il pui la masa. Sau de la contactul de jawa legi pe 30 firul de la bob. inductie si ii'dai" masa pt. oprit pe cel de la pozitie . 58 parca....asa ca pe "1" se opreste.

2. pt. pozitie il legi direct

3. frana. de la bobina la intrerupator frana, apoi la bec.

4. far. direct la contactul de ghidon borna din mijloc, apoi spre far cele 2 faze

5. claxon de la bobina de far la intrerupator, claxon - celalta borna a claxonului la masa.

daca nu ai toate bobinele, pe cea de la far legi toti consumatorii, adica far, pozitie, frana, claxon.

 

toata "instalatia" va avea vreo 4 fire......

 

 

 

 

 

 

Multumesc mult, am sa incerc si voi revenii cu noutati.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare , are vreun jawist de p'aici aprindere functionala d jawa 125/175?:rolleyes:

Platesc in bani /:cheers: /piese...

 

 

Adaptarea p aprindere d mobra a esuat, din pacate :disappointed: .

 

 

 

Multumesc anticipat!:cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce anume concret te intereseaza, fiindca prin aprindere io inteleg multe! Si pe citi volti vrei s-o faci? :what:

 

Pe 6 volti cum este ea originala.

 

Dar intreaga si funtionala(nu ca cea din imagine).

Aprinderea adica :

post-66724-0-86349500-1315376469_thumb.jpg

Editat de AndUtz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta cu aprindere de mobra e cea mai simpla modalitate posibila,[ori aprindere de drujba,asta daca nu vrei lumini] daca ai volanta de minimobra cu atat mai bine.[prietenii stiu de ce] am pus aprinderea in cauza pe toate 2t-urile comunistele,una n-a comentat. acum vreau sa pun o aprindere de sachs=>mobra pe un motor de etz,motor care vreau sa-l lapad pe un cadru de atv mai primitiv oleaca.

bafta la inodat :cheers:

 

ps.aprinderea - instalatia de jawa prin constructie creaza probleme.ti-as recomanda una de minsk si ai scapat de toate rahaturile,12 v,lumina,adio relee de 2 lei,la fel si acumulatorii aia de-ti descompun cutiuta din stanga :grinbandit:

e doar o sugestie,ca atare poti sari usor peste ea.

 

Am pus aprindere de mobra pe cz 175 si merge dar nu am lumini... jawa 125 vreau sa aibe lumini...

 

 

Mi-ar place ideea pe 12v dar nu am timp sa mai lucrez la ea... o fac pe 6 asa cum este...

 

Astept sa vad si alte idei :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai lamurit! :blink:

Ai postat o poza cu un dinam pe 6 Volti de CZ 250 Sport sau Jawa 350 California. Astea-s in doua pistoane, deci acolo is doua platini si doi condensatori. Acum sa inteleg ca tie iti trebuiesc doar platina fixa, mobila si condensatorul? Restul is bune, le ai (bobina, bujiile, fisele...)? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dinamul tine de sistemul de incarcare, de-aia te-ntrebai! ;)

Platina, platou si condensator as gasi printre cadavre, dar dinam (stator si rotor) mai greu. Am unul pe o Jawa 350 Ogar, dar nu ma incumet s-o dezmembrez... asa ca incearca pe forum, poate are cineva care renunta la incarcarea pe 6 Volti la vreo Jawa sau CZ. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa termini problema la JAWA eu iti recomand sa pui bobinele, volanta si instalatia completa d la un scuter si ai rezolvat problema platinei, dinam, baterie.PS Baterie nu-ti trebuie fiinca ai pornire la pedala iar curent pentru far,claxon produce magnetoul pe care-l poti gasi pe net sau la cei care se ocupa cu reparatie de scutere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa termini problema la JAWA eu iti recomand sa pui bobinele, volanta si instalatia completa d la un scuter si ai rezolvat problema platinei, dinam, baterie.PS Baterie nu-ti trebuie fiinca ai pornire la pedala iar curent pentru far,claxon produce magnetoul pe care-l poti gasi pe net sau la cei care se ocupa cu reparatie de scutere.

 

 

 

Incerc sa o fac asa cum a iesit din fabrica :bounce:. Dar ms mult pt idee.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFERTA ! Vand Jawa 350/638 an 1992,acte la zi,recent schimbat set motor,rulmenti,simeringuri(inclusiv cele de la telescoape) amandoua lanturile(primar si transmisie) cauciuc fata (2.000 km ) . In oferta este inclus un bloc motor impreuna cu cutia de viteze + oala de ambreiaj ,2 seturi de roti( cu tot cu cauciucuri) , furca+telescoape fata , top-case ,2 rezervoare,semnalizari cadru fara acte. Pret 10 milioane , URGENT raspund pe PM sau la nr de telefon : 0727651925

post-35717-0-94660000-1315914786_thumb.jpg

post-35717-0-13200600-1315914792_thumb.jpg

post-35717-0-70877400-1315914796_thumb.jpg

post-35717-0-22238000-1315914803_thumb.jpg

post-35717-0-82806000-1315914808_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cablu de kilometraj de Jawa 125/62 gasesc pe undeva?pentru cromat stie cineva niste preturi si locatii?

 

Cromare cu cuprare prealabilă la OMDIC în București, Cristina, nr. de telefon nu-l știu dar e pe aici pe forum sau întreabă-l pe Red Bandit.

 

Hai că l-am găsit:

Cristina 0721699831.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parcă Âştiam că nu mai are atelierul. Sau Âşi-a redeschis afacerea?

 

Noi am cromat în primăvară, cam prin aprilie - mai 2011. De atunci încoace, nu mai știu nimic.

Dă-i un telefon de control Cristinei, că___convorbirile mele pot fi cenzurate de nevastă-mea.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...