dorucioby Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Mersii Ivane de idee fac rost de tabla de aluminiu de la offset de la tipografie. aia pe care se fac matritele. Am adunat motorul la loc, azi urmeaza sa-l pun pe cadru.Nu am inca alternatorul pus. Cum presez la loc rotorul pe axul ambielajului?Montez alternatorul de jos su dupa ce pun motorul pe capra? Raspunsul clasic ar fi in ordine inversa cum le am dat jos, dar poate mai e vre o subtilitate pe care n ar fi rau sa o stiu. Asa ca astept pareri ca nu i rusine a intreba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Pui motorul pe cadru, apoi pui rotorul cu tesitura (canalul) in dreptul acelui bolt care nu-ti iesea de pe ax la demontaj si acel inel de tabla cu onduleuri...pui surubul cu cama si stringi. Pui statorul caruia sa nu uiti sa-i dai jos periile inainte de montaj! Stringi cele patru suruburi si apoi faci conexiunile, pui carbunii si...daca nu vrea sa porneasca la pedala, impinge-o! Spor! Editat Iunie 21, 2012 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Pui motorul pe cadru, apoi pui rotorul cu tesitura (canalul) in dreptul acelui bolt care nu-ti iesea de pe ax la demontaj si acel inel de tabla cu onduleuri...pui surubul cu cama si stringi. Pui statorul caruia sa nu uiti sa-i dai jos periile inainte de montaj! Stringi cele patru suruburi si apoi faci conexiunile, pui carbunii si...daca nu vrea sa porneasca la pedala, impinge-o! Spor! ..........si sigur tre sa "mosesti" la aprindere.( vezi sa nu prinzi statorul stramb -poate freca pe rotor ) Ca de impins cred ca nu scapi....dupa demontare/montare.... pana isi "trage" benzina, mai dai si o pedala impinsa....face parte din ritual. Editat Iunie 21, 2012 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 (editat) In sfarsit Jawa pe picioare. Multumesc lui Ivan pt ajutor cu furcile si tuturor pentru sfaturi. Sa aveti bafta si sa va mearga comunistele ca asa i cel mai bine. O seara faina tuturor. Inca odata va multumesc nespus de mult pentru ajutor. Editat Iunie 23, 2012 de dorucioby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 In sfirsit, cehoaicele impreuna! CZ-ul dupa ITP va primi un set de 350 ccm, care ii va spori pofta de fuga, iar Jawa are nevoie de citeva saibe la cutia de viteze ca sa nu mai topaie in treapta intii! Ah, da...si baterii bune, benzina, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 In sfirsit, cehoaicele impreuna! CZ-ul dupa ITP va primi un set de 350 ccm, care ii va spori pofta de fuga, iar Jawa are nevoie de citeva saibe la cutia de viteze ca sa nu mai topaie in treapta intii! Ah, da...si baterii bune, benzina, etc. Ptiu, ptiu, da frumoase mai sunt! Mare om mai esti(si la stat, da'si la sfat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 In sfirsit, cehoaicele impreuna! CZ-ul dupa ITP va primi un set de 350 ccm, care ii va spori pofta de fuga, iar Jawa are nevoie de citeva saibe la cutia de viteze ca sa nu mai topaie in treapta intii! Ah, da...si baterii bune, benzina, etc. frumose surori mai ai(jawa si cz)sa le stapanesti sanatos tu pe ele si nu ele pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacalu Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 Salut! Am calat motorul la o jawa ts 350, mai exact pistonul stang+cilindru+segmenti, daca stiti pe cineva care are asa ceva va rog sa-mi scrieti. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 Daca este la cota zero, da...poti pune cilindru, piston si segmenti noi doar in locul celui calat. Daca este alezat la orice cota, ar fi bine sa treci la cota urmatoare cu ambii cilindri, prin alezare si honuire. Apoi pui pistoane si segmenti noi, pentru cota respectiva. Din ce am citit pe aici, Danny este unul dintre cei care poate aduce cele necesare tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Ia legatura cu Motoregano Oradea fac treaba buna in acest sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacalu Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Am trimis un mesaj la dany_oldmoto, astept o veste de la el. Treaba ar fi ca nu vreau sa bag bani prea multi in motor pentru ca nu am acte pe jawa si nu o folosesc doar prin zona, plimbari scurte. Pistonul stang este "kaput" si cilindrul are o zgarietura usoara pe suprafata lucioasa. Daca detine cineva cilindru+piston (partea stanga) la mana a doua ar fi ideal. Diametrul interior al cilindrului este de 58.50 mm, masurat cu sublerul electronic, dar si cu cel obisnuit pentru verificare.Ce cota are la marimea aceasta? Multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Daca nu ma insel e la r3.La Oradea am dat pe honuit si pistoane cu bolturi si segm noi unfeva la 350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 ...Diametrul interior al cilindrului este de 58.50 mm, masurat cu sublerul electronic, dar si cu cel obisnuit pentru verificare.Ce cota are la marimea aceasta?... Daca la 50.oo este cota zero, la 58,25 cota unu, ghici, la 58,5o ce cota poate fi?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacalu Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) Cota 2, cine stie, stie domnle'. Editat Iulie 8, 2012 de sacalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Daca la 58.oo este cota zero, la 58,25 cota unu, ghici, la 58,5o ce cota poate fi?! Am facut o greseala pe care vroiam s-o corectez in timpul afectat, dar a picat afurisitul asta de internet si abia acum pot sa remediez, asa ca va rog sa cititi 58,oo la postarea mea anterioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 In sfirsit, cehoaicele impreuna! CZ-ul dupa ITP va primi un set de 350 ccm, care ii va spori pofta de fuga, iar Jawa are nevoie de citeva saibe la cutia de viteze ca sa nu mai topaie in treapta intii! Ah, da...si baterii bune, benzina, etc. Mai Ivane mai, cand oi pune saibele la cutie fa niste poze sa vaza si ochiu meu ca nu se stie cand voi avea nevoie. Si mai zi mi te rog rezervoru tau de le jawa si aripa spate de la ce natie de motor sunt? ca tare bine i sade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Rezervorul si aripa (modificate amindoua) sint de Ij... Partea cu pozele...mai greu, ca daca ma apuc de lucru, uit de aparatul foto...si nu are cine sa ma ajute cind is murdar de ulei pe labute! Poate imi amintesc si o sa fac o pauza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Deci o ieÂşit un/o ( ) IJawa? .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacalu Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Am inteles ivane oricum. Deci caut un piston Cota 2 neaparat !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Deci o ieÂşit un/o IJawa? .... N-o iesit nimic, asa am cumparat-o...numai ca avea mai multa sudura pe ea, mai multe ciobaneli si chestii care nu placeau ochiului...pe care le-am indepartat si apoi am incercat sa-i dau o linie care sa-mi placa mie! Nu trebuie sa placa nimanui, nu vreau sa ma laud cuiva cu ea, nu merg la expozitii si nici n-o consider ca fiind o motocicleta restaurata sau modificata intr-un anume scop. Mie imi place si vreau s-o folosesc asa cum este, atit! Uite-o Jawa frumoasa...oare cine-i stapinul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 640, da.... păcat că e tot motorul de 638. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Pacat?! Poate ca-i un foarte mare pacat sa ai un motor cu un design deosebit, fiabil, puternic, rezistent, sprinten, nepretentios si economic la bani putini si intretinere minima, avind cunostinte infime de mecanica/electrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Un club din Scoția. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut la toti posesori de JAWA si nu in ultimul rand la toti calareti motorizati. Am achizitionat de curand o JAWA model 355 la care am si inceput restaurarea. Acuma sunt in stadiul acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut la toti posesori de JAWA si nu in ultimul rand la toti calareti motorizati. Am achizitionat de curand o JAWA model 355 la care am si inceput restaurarea. frumos fier ii drept ca ii mult de munca la el dar si satisfactia o sa fie pe masura.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.