Zurby2fast Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) 0744816676 undeva langa scoala de soferi Opel Vest de ep transilvaniei.Omul e meserias.bafta. Mesaj completat p.s.: ai verificat presiunea in cauciuc ? Am verificat! E corecta. Am inteles ca ar putea fi indoita din "T" sau din jambe. Trebuie neaparat sa desfac toata fata sau imi pot da seama si fara sa desfac ce anume e indoit?Mersi pentru numarul de telefon, voi apela la mester de indata ce reapare frigul. PS: Ai idee ce preturi are? Editat Ianuarie 10, 2011 de Zurby2fast Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 asta trebuie sa vada el in functie de care este problema.Ca sa iti faca treaba calumea ar trebui sa-i duci furca cu jambe si cu axul ce trece prin roata ca sa-ti faca o aliniere corecta.Fara sa dai jos cele de mai de sus nu cred ca poate sa-ti masoare sau sa-ti zica exat si bine care ar fi problema.Evantual posteaza la sectiunea service a forumului sa vezi ce mai zice lumea. Tu mai poti vedea daca iti curge vreun telescop si eventual sa vezi daca trage in vreo parte motocicleta ... astea stiu ca le-am avut eu la Aprilia in tinerete si pana nu am indreptat telescoapele si schimbat simeriguri ...a fost nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
z1000 Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Oaaaaau Petre ! Linie dubla continua depasita . Infractorule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Oaaaaau Petre !Linie dubla continua depasita . Infractorule prima depasire a inceput pe linie discontinua,iar a 2-a depasire a fost in intersectia aia cand deja din dreapta nu mai avea cum sa intre cineva si daca ar fi fost masina din dreapta din cauza tirului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Sunt gata pentru Campionatul Mondial! http://www.tion.ro/catalin-cazacu-sunt-gat...110112-05144028 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 bec.....balerinilor.....la multi ani.....am fost plecat dar am revenit...bigger better meaner.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 that's the spirit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 that's the spirit! Am cvazut ca ai scris ca vrei sa te raceresti pe 400? noi aici la salonta in prostia noastra ne mai facem un cu altu....pana vine politia si ne haituESTE..........daca este anunt si vi si tu ..ne distram ca taranii ca de noi nu suntem motoristi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
z1000 Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Tu cum stai cu mobra , e gata sau mai lucrezi la ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 mai am putin......da unde vrei sa mergi? pe ceva lac inghetat si vrei sa faci un bikes on ice?????? da oricum nu ma grabesc surub cu surub......a ta e gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
z1000 Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 E in lucru si mai dureaza vre-o 3-4 saptamani , ca vin greu piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
z1000 Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 (editat) Pe forum e miscare slaba , deci trece greu timpul Editat Ianuarie 18, 2011 de z1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 E in lucru si mai dureaza vre-o 3-4 saptamani , ca vin greu piesele. Ti-am zis ca nu imi place de ala......dar nah sper sa iasa bine pana la sfarsit si sa nu sara roara la 250:)))))...direct in cap la mine ca dehhhh o sa fiu in fata ta:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
z1000 Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Relax , e totul ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 faina camera! are si sistem antisake suportul de rezervor, ca tare fain filmeaza! obiectivul e standard sau e montat un wide converter?super imagini!e scumpa tare jucaria? nu are sistem antishake,si nici wide converter.camera are 4 rezolutii din care poti sa alegi.cea aleasa de mine e 720p = 1280x720 pixels (16:9), 60 fps, 15 Mbit/s data rate destul de scumpa.uite Aici detalii mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 tre sa-l luma si noi pe gixxer cu noi ca nu are nimeni din aia sa ne filmam si noi cipri......ce naiba!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 redresorul de la praktiker care are comutator scuter,moto/masini adica de la 4 la 25 amperi respectiv 25 la 130 amperi parca si comutator de 6/12 volti este bun pentru a incarca o baterie cu gel ? defapt io vreau sa`mi iau un dredresor bun si pt scooter , si pt masina si pt motor si ala l-am gasit cel mai bun si universal cica. si daca e bun...scrie pe baterie cat trebuie incarcata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i.bod Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 redresorul de la praktiker care are comutator scuter,moto/masini adica de la 4 la 25 amperi respectiv 25 la 130 amperi parca si comutator de 6/12 volti este bun pentru a incarca o baterie cu gel ? defapt io vreau sa`mi iau un dredresor bun si pt scooter , si pt masina si pt motor si ala l-am gasit cel mai bun si universal cica. si daca e bun...scrie pe baterie cat trebuie incarcata ? Orice baterie se incarca cu maxim 10% din capacitate, adica unul de 12Ah se poate incarca cu maxim 1,2A. Redresorul de la praktiker e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 eu zic sa nu faci nimic cu aia de gel. Adica nu rezolvi nimic daca pui pe redresor.Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i.bod Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 eu zic sa nu faci nimic cu aia de gel. Adica nu rezolvi nimic daca pui pe redresor.Parerea mea Imi explici si mie, care-i diferenta prin a incarca o baterie (cu gel sau cu acid) la redresor vs. a-l incarca de la generatorul motocicletei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Orice baterie se incarca cu maxim 10% din capacitate, adica unul de 12Ah se poate incarca cu maxim 1,2A.Redresorul de la praktiker e ok. deci eu la redresorul ala nu am optiunea sa selectez cati amperi sa "selectez" . Eu ma scos bateria d p motor cand inca era cald si de atunci sta comod la caldurica in casa.Cu Yamaha`u de 600 dupa ce a stat 3 luni a pornit la prima cheie , dar acuma fiind motor mai mare intreb si eu ....ar trebui incarcata ? sau pusa pe motor si pace ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_king Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Masoara cu un aparat de masura, bateria,si daca voltajul bateriei este peste 12V,bateria e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i.bod Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 deci eu la redresorul ala nu am optiunea sa selectez cati amperi sa "selectez" . Eu ma scos bateria d p motor cand inca era cald si de atunci sta comod la caldurica in casa.Cu Yamaha`u de 600 dupa ce a stat 3 luni a pornit la prima cheie , dar acuma fiind motor mai mare intreb si eu ....ar trebui incarcata ? sau pusa pe motor si pace ? O pui pe motor, si daca porneste ii dai pace. Daca nu, o pui la incarcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 mai am ceva de asteptat atunci pana la temperaturi exotice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Imi explici si mie, care-i diferenta prin a incarca o baterie (cu gel sau cu acid) la redresor vs. a-l incarca de la generatorul motocicletei ? Sorry......am zis si eu ceva.Ai dreptate.Am ramas cu sechele de cand am avut scuter si am bulit vreo 2 baterii cu gel tot incarcandu-le!!1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.