Sari la conținut

O Noua Negresa


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Nu am intentia de a schimba topicul, dar intrebarea mea este legata de subiect. Daca ar fi sa comparati Aprilia Pegaso Trial cu BMW F650GS, care ar fi mai buna? A mers cineva pe amandoua?

 

Ma uit dupa una dintre cele 2, Kawasaki Versys sau Suzuki V-Strom 650 (noi toate). BMW-ul e cel mai scump dintre toate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai omu' si-a luat "Strada"

Postul tau merge aici, exact ca nuca-n perete.

 

Mai bine deschizi un topic la "Coltul enduristilor".

GS-ul si Trailu sunt cam tot p-acolo, v-stromul intra la alta clasa, are si altfel de motor... de kawasaki nu stiu ce sa zic.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este Pegaso Trail, nu Trial. Motorizarea e aceeasi ca la Pegaso Strada, implicit cu Yamaha XT-ul. M-am dat cu un F650 GS si pozitia e si mai inalta , saua un pic mai ingusta. Ideile mele preconcepute au fost legate de caucioace - camera pe BMW. Trail-ul vine echipat si cu parbriz reglabil in 2 pozitii (High-Low) , deci ai scapat de o grija la drum lung. La BMW e fix.

 

In rest nu am simtit asa mari diferente intre Strada si BMW ( ma refer pe strada, nu si in camp) . Doar pretul poate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei vezi, deci se poate...

faina negresa. si se asorteaza cu paznicul :)

 

apropo, dupa pata uda de la roata din spate trebuie sa deducem ca paznicul a si luat-o in gestiune si a marcat-o corespunzator?

 

s-o stapanesti sanatos si s-o plimbi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu ce am zis ca de cum am bagat-o in curte a facut cunostinta cu paznicu' ? :cheers: A marcat-o sa stie lumea ca-i si a lui :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca vedeti una bucata negresa pe strazi ce duduie foarte tare :hurt: si va porneste alarmele, scuze. Dar suna prea bine :)

post-2950-1186572313_thumb.jpgpost-2950-1186574708_thumb.jpgpost-2950-1186574751_thumb.jpg

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, da' intr-adevar, cainele paznic al tau s-o pipi pe roata spate!

 

A marcat-o! :hurt:

 

 

Sa-ti traiasca motoeru'

Arata prea bine, parerea mea :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Buun, in numarul 5 din MOTOCICLISMO a fost facut testul comparativ al celor 4 motociclete ce au acelasi motor Yamaha/Minarelli (Derbi, MT03, PegasoStrada si XT660). Asa pot sa se lamureasca si cei care mi-au dat PM-uri sa ma intrebe daca sunt sigur ca are motor de Yamaha pe ea si nu cumva sunt eu cu capu' :moto: Tot acolo puteti citi si ce + si _ au gasit la Pegaso, pacat insa ca nu au precizat ce defect au avut la busonul de benzina, atata timp cat acesta functioneza foarte simplu :D Chestia cu limitarea de inclinare insa nu o cred, scaritele mele sunt deja polizate si asta cu cauciucurile originale ! Cat despre pozitia in sa, tot ei in articol au scris ca e comoda si ca permite acces facil la comenzi, la sfarsit insa tragand concluzia ca pozitia e la - :bounce:

 

Tocmai ce am terminat de citit cartea de service si asa am aflat ca sunt mult mai multe setari ce se pot aplica motorului, pentru a se "mula" pe necesitatile proprietarului. Cateva chestii ce mi-au atras atentia ar fi: limitarea motorului prin limitarea numarului de turatii (foarte bun pt incepatori, avand in vedere cuplul de jos ce poate smuci daca nu esti atent), jonglat cu injectia: POWER, ECONOMY, etc, emisia de CO2 si multe altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun, in numarul 5 din MOTOCICLISMO a fost facut testul comparativ al celor 4 motociclete ce au acelasi motor Yamaha/Minarelli (Derbi, MT03, PegasoStrada si XT660). Asa pot sa se lamureasca si cei care mi-au dat PM-uri sa ma intrebe daca sunt sigur ca are motor de Yamaha pe ea si nu cumva sunt eu cu capu' :hug: Tot acolo puteti citi si ce + si _ au gasit la Pegaso, pacat insa ca nu au precizat ce defect au avut la busonul de benzina, atata timp cat acesta functioneza foarte simplu :bounce: Chestia cu limitarea de inclinare insa nu o cred, scaritele mele sunt deja polizate si asta cu cauciucurile originale ! Cat despre pozitia in sa, tot ei in articol au scris ca e comoda si ca permite acces facil la comenzi, la sfarsit insa tragand concluzia ca pozitia e la - :moto:

 

Tocmai ce am terminat de citit cartea de service si asa am aflat ca sunt mult mai multe setari ce se pot aplica motorului, pentru a se "mula" pe necesitatile proprietarului. Cateva chestii ce mi-au atras atentia ar fi: limitarea motorului prin limitarea numarului de turatii (foarte bun pt incepatori, avand in vedere cuplul de jos ce poate smuci daca nu esti atent), jonglat cu injectia: POWER, ECONOMY, etc, emisia de CO2 si multe altele.

:D foarte frumoasa , s-o stapine

sti sanatos, al doilea sta bine in spate?cred ca daca ii pui niste cufere si un topcase te duci la drumuri lungi fara probleme....fiabilitate maxima propulsor, roti indestructibile[chiar , de cine sunt fabricate jentile?]furca fata e normala sau e ceva cu aer?am universul moto de care ai zis , dar nu am fost prea atent la test dar in momentul asta sunt convins ca ai facut o treaba foarte buna>>>.cred ca are un consum foarte mic si e destul de stabila .....sa ne mai spui despre motoreta dupa ce faci drumuri ceva mai lungi...

Editat de jenifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pot sa-i montez topcase si genti laterale, au cei de la Hepco & Becker asa ceva. Insa momentan nu vreau sa investesc in asa ceva ca nu am nevoie.

Jentile - pas, nu stiu de cine-s facute.

Furca - normala

Consum - oras - ~5,5% in regim destul de sportiv. In afara nu am bagat decat un singur drum de ~500 km , ultimii 200 km cu pasager greu (85 kg) consumul a iesit pe undeva pe la 5,8% per total, dar mers destul de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vedeti una bucata negresa pe strazi ce duduie foarte tare :bounce: si va porneste alarmele, scuze. Dar suna prea bine :moto:

post-2950-1186572313_thumb.jpgpost-2950-1186574708_thumb.jpgpost-2950-1186574751_thumb.jpg

 

:D

Nenea,unge lantu ala ca a ruginit. :hug:

Sa o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buun, acum noi relatari (nu din cripta):

 

Eveniment neplacut: in parcarea de la munca un scuterache a uitat sa ia curba si cu viteza mi-a daramat-o pe jos. Norocul lui ca era inmatriculat si avea RCA valabil, altfel jar manca. Norocul meu ca nu a patit mare lucru, insa cu ocazia asta am schimbat ghidonul standard cu unul de supermoto din ergal, plus semnalizarile de pe spate, inlocuite cu unele aplicate (pe led) care arata mult mai bine si sunt si mai practice. Acum astept banii de la asigurari pentru a mai face ceva mici modifiari.

 

Despre comportament la drum lung:

Pe serpentinele si pe damburile de pe culoarul Rucar-Bran a stat excelent, raportat la cat s-au plans ceilalti doi companioni de drum (CBR 600 F4 si Husqvarna SM610). Am constatat, dupa recitirea manualului (care specifica ca dupa prima mie de km trebie facuta operatiunea), ca trebuie sa-i strang cateva suruburi slabite de la vibratii.

 

Din pct de vedere al consumului, luand in consideratie ca am forjat destul de tare si pe drum drept dar mai ales pe serpentine, acesta a ramas pe undeva pe la 5,5%. Rezonabil din pct meu de vedere. Cuplul se simte cel mai bine si ajuta enorm pe curbe, mai ales la iesirile in panta.

post-2950-1189406889_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Te manca rau... la pariu ca o sa vrei si vopseala custom la ea, mai devreme sau mai tarziu... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurele chestii pe care am in plan sa i le mai pun sunt niste manete reglabile si hand-guard-uri decente (am incercat vreo 3 modele insa nimic nu i s-a potrivit k lumea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robert, vezi ca ai postat de pe contul sotiei :laugh:

 

La mine nevasta-mea nu (le) are cu motorul :wink: asa ca am scapat

Am vazut, ce-o cauta in calculatorul meu, nu stiu! :laugh:

Sa te bucuri de ea! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...