PiciuS Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 stie cineva cum se poate scoate limitatorul la o Honda CBR 125 R Repsol Din 2005 ? E limitata la 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 Pai ii limitata electronic zic eu din cdi.....adica cand atingi 80 si vrei sa ii dai mai mult nu te mai lasa sa accelerezi....de dat jos nu stiu....si eu am aceasi smecherie..... dar la mine ii simplu....are un intrerupator improvizat de neamtu de la care am luato si am oprit smekerie fara sa tai ceva fire sau sa fac miscari strategice ....cel mai simplu ii sa cauti pe net....bafta asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hynix Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 si pe mine ma intereseaza subiectul. daca e usor de delimitat se merita sa cuperi CBR din germania(nou la 2800euro). daca stie cineva, il rog si eu sa raspunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 daca a aflat cineva sa-mi spuna si mie. inca nu vreau sa scot limitarea ca ma simt bine asa. dar sa stiu pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roolrevolv Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 dintre cate stiu eu cbr-urile nu au limitare...decat in germania si anglia la 80, dar din alte tari nu stiu sa fie vreo limitare, din simplul fapt ca nu este nevoie, cbr are 10 kW de putere exact limita care poate fi condusa cu a1, rs-urile sunt limitate de la 21.6 kW la 10 kW tocmai pentru a putea fi conduse cu a1. eu cel putin cu a mea am ajuns la 100 km/h lejer in a 5a nu iam dat mai mult pt ca nu am avut unde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hynix Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 pai tocmai...in germania sunt limitate la 80 si cum un CBR nou nout(de 125 evident) in germania e 2900 euro, multi romani il cumpara de acolo. si....apare problema cu delimitatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiciuS Postat August 30, 2007 Autor Share Postat August 30, 2007 pai tocmai...in germania sunt limitate la 80 si cum un CBR nou nout(de 125 evident) in germania e 2900 euro, multi romani il cumpara de acolo. si....apare problema cu delimitatul azi am fost la mecanic si a desfacut toba jos si nu era acolo limitarea iar la carburator a zis ca se misca ceva 90 grade si nu e nici acolo,deci a mai ramas electronicul ce facem oameni buni ? in ce oras se poate scoate ? sau ce facem ? eu inebunesc sa merg cu 80 motorul a fost adus din germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Te duci si cumperi un CDI de la Honda.Simplu,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiciuS Postat Septembrie 3, 2007 Autor Share Postat Septembrie 3, 2007 Te duci si cumperi un CDI de la Honda.Simplu,nu? da,foarte simplu cine stie in ce orase sunt reprezentante Honda ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roolrevolv Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 pai in constanta, in bucuresti, trebuie sa fie si in targu mures, daca nu mergi si tu intr-un oras mai mare din apropierea judetului si vezi sau mai bine da un search pe google de reprezentante honda in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiciuS Postat Septembrie 3, 2007 Autor Share Postat Septembrie 3, 2007 pai in constanta, in bucuresti, trebuie sa fie si in targu mures, daca nu mergi si tu intr-un oras mai mare din apropierea judetului si vezi sau mai bine da un search pe google de reprezentante honda in romania nu am ce search sa dau ca nu imi gaseste nimik numa in bucuresti scrie ca este in toate paginile,dar trebuie sa fie si in alte judete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Mie mi-a zis un mecanic ca se taie un fir sau mai multe si se duce delimitarea,da mai bine nu te risti cumperi un CDI nou cam cat costa ca vreau sa cumpar si eu la scutec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 nu am ce search sa dau ca nu imi gaseste nimik numa in bucuresti scrie ca este in toate paginile,dar trebuie sa fie si in alte judete 2 clickuri pe net si rezolvati problema. http://www.honda-bikes.ro/dealeri.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cramor89 Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 nu e nimic electronic si nimic de taiat . eu am facut singur la amea si merge f bine 135 prind.. la vale si mai mult . dai jos rezervoru, filtru de aer si acolo ii "vergaser" pe nemteste sa zice.. caute tu undeva si treduceti . na capacu ala il dai jos si acolo ii.. la fiecare 2005 honda , si nu altfel. ii ca un inel .. la citeva poti sal dai usor jos si la altele mai greu.. la mine o fost destul de greu da am reusit. invatati primi 10 km motocicleta la viteza asta dupa ce ai scos inelu.. ahh si ai grija la furtunuri , sunt 4 .scrie cu carioca sau ceva ca se le recunosti cind pui totu inapoi,se vede cum am facut si eu .. dureaza vreo o ora tot daca faci cu in prieten. http://img519.imageshack.us/img519/2127/bild007gk1.jpg have fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aryku alexe Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 nu e nimic electronic si nimic de taiat . eu am facut singur la amea si merge f bine 135 prind.. la vale si mai mult . dai jos rezervoru, filtru de aer si acolo ii "vergaser" pe nemteste sa zice.. caute tu undeva si treduceti . na capacu ala il dai jos si acolo ii.. la fiecare 2005 honda , si nu altfel. ii ca un inel .. la citeva poti sal dai usor jos si la altele mai greu.. la mine o fost destul de greu da am reusit. invatati primi 10 km motocicleta la viteza asta dupa ce ai scos inelu.. ahh si ai grija la furtunuri , sunt 4 .scrie cu carioca sau ceva ca se le recunosti cind pui totu inapoi,se vede cum am facut si eu .. dureaza vreo o ora tot daca faci cu in prieten. http://img519.imageshack.us/img519/2127/bild007gk1.jpg have fun aceeasi problema am si eu la cbr 125 (2005).Aveti idee cat costa un CDI nou delimitat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 si a mea a avut limitare....dar l-a scos neamtzu inainte sa-mi iau motoru....in acte inca imi scrie ca ii limitat de 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 si a mea a avut limitare....dar l-a scos neamtzu inainte sa-mi iau motoru....in acte inca imi scrie ca ii limitat de 80 la orice 125 scrie ca prinde max 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 la orice 125 scrie ca prinde max 80 La mine scrie 120! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) stiu eu cum se delimiteaza un cbr 125 (care e limitat la 80 de km/h). Nu e nimic de la cdi iti spun sigur,asa sa crezut si la al meu intai,dar nu a fost asa. Sa explic asa mai pe romaneste etapele si unde se afla limitatoru: -Dati rezervoru jos(surubu de pe cadru trebuie desfacut;si plasticele negre de pe margine trebuie trase in lateral si ies afara) -scoateti furtunasele(aveti grija la montare sa nu le montati invers) -scoati filtru de aer -dupa.pe "furtunu ala negru si gros"de merge din carburator la motor se afla in mijloc o bucata de tabla cu o gaura mica,(da mica nu gluma)scoateti aia si montati totu la loc... -dupa aceea montati totul la loc cum o fost si gata.. Asa a fost la mine cel putin,un cbr adus din germania. Am uitat sa precizez mai paote sa fie din cate am inteles de la alt posesor de cbr 125 in carburator un inel care sa blocheze membrana da asta s epaote verifica cu degetu exact in momentu cand ati scos filtru de aer. Bafta Editat Decembrie 2, 2008 de Paulikaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 la orice 125 scrie ca prinde max 80 in talonul din germania era scris 100km/h si taiat cu o linie si scria alaturi 125. in talonul care mi l-au facut in romania scrie 80km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 astia de aici nu stiu ce scriu in talon....li cam egal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 astia de aici nu stiu ce scriu in talon....li cam egal Ai dreptate arnold,ce le pasa lor:)) Chestia e ca ei au scanat un brief din germania la fiecare model (se mai intampla sa nu aiba pentru toate modelele)eu am patit ca nu aveau omologare la cbr 125 din 2007 model 2004-2006 si pana la urma iam convins sa imi puna omologare de 2004-2006 cu an fabricatie 2007.in fine... Si ei folosesc brief`urile scanate din germania pe post de omologare(nemtii is stricti,ceea ce mi se pare normal,si deaia viteza la ei permisa la 16 ani e de 80kim/h) Is curios ati incercat in urma sfaturilor mele sa delimiteze cnv un cbr? Rezultatu?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 "vergaser" ala ii carburatoru...geeez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.