Sari la conținut

Lupta la 125


Ce atzi alege?  

877 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

dap am sa va arat ca merge 200 si nu asa un kilometru merg constant:D nu am modificat nimica la ea in gen de pinion numai ca e setul noi si reglata dar papa benzina 13 14 % lejer sincer!!!!

poftiti si filmuletul si minunativa sincer eu am mers pe un rs din 2004 aspectul incredibil de naspa pozitia un pic mai comoda ca la cagiva dar e de caca demaraj viteza dar siconsuma mai putin cam 6 7 % ceva de genul asta va multumesc si va mai astept pe cei care au mito: ) sa mai vb si ei de ele!!!

 

 

 

a si soz am uitat ceva pustiu sa sti ca de la 0 la 1000 in 10 secunde si restu se duce max max 30 40 sec nu stiu sa estimez dar 0 la 100 10 secunde ms

 

 

a si air miam adus aminte sa va mai zic ceva mito al meu cu setul acumanou nout toba de carbon+ cateva chesti se ridica pe o roata la viteza mai mare de 100 la ora cu 2 persoane mai oameni buni daca aveti mito vb cu mine ca vi le aranjez eu de ziceti ca vati loat draci in motor :makeout:

Editat de alex20noni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 478
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator ALINU
dap am sa va arat ca merge 200 si nu asa un kilometru merg constant:D nu am modificat nimica la ea in gen de pinion numai ca e setul noi si reglata dar papa benzina 13 14 % lejer sincer!!!!
poftiti si filmuletul si minunativa sincer eu am mers pe un rs din 2004 aspectul incredibil de naspa pozitia un pic mai comoda ca la cagiva dar e de caca demaraj viteza dar siconsuma mai putin cam 6 7 % ceva de genul asta va multumesc si va mai astept pe cei care au mito: ) sa mai vb si ei de ele!!!

 

 

 

a si soz am uitat ceva pustiu sa sti ca de la 0 la 1000 in 10 secunde si restu se duce max max 30 40 sec nu stiu sa estimez dar 0 la 100 10 secunde ms

 

 

a si air miam adus aminte sa va mai zic ceva mito al meu cu setul acumanou nout toba de carbon+ cateva chesti se ridica pe o roata la viteza mai mare de 100 la ora cu 2 persoane mai oameni buni daca aveti mito vb cu mine ca vi le aranjez eu de ziceti ca vati loat draci in motor :wink:

 

Cagiva mito e cea mai urata ma la clasa 125 :makeout: .Pisa-te pe viteza aia a ta maxima daca ia 13-14%.Cati km ai tu facuti pe mito in total?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex20noni cel din clipul tau are tot modificat in ea

de la set la pinioane

deci nu asi zice ca merge lejer cu 200

intradevar mito stock merge mai tare ca un rs dar sincer nu`mi pasa :makeout:

 

@Alinu

daca mito e cea mai urata la clasa 125 ce sa mai zici de chinezerii sau altele tot de 125 ?

Editat de Eriksson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filmuletu ala e facut de un grec(cred) si din cate stiu eu Evolution inseamna ca e de 165cc+ cel putin + alte modificari...

 

Si lasa...dai u 200 cand ai 3000km la bord si cand iti face vreun prost in fata vreo manevra "desteapta" citim despre tine in ziar...

Editat de Darkanian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am curaj sa ma dau ori unde si sa ma trag cu cine vreti voi cu una de 125 sau 160 si de 200 cc ca ma doare la bascheti deci va rog frumos fiti mai buni

 

 

si aveti grija cum mergeti:D

 

 

vino in bucuresti si mergem amandoi pe amckart

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
@Alinu

daca mito e cea mai urata la clasa 125 ce sa mai zici de chinezerii sau altele tot de 125 ?

 

Iti dai seama ca nu faceam referire si la alea.Pentru mine alea nu intra in clasa 125.Ma refeream la rs,nsr,cbr,yzf,gpr,kymco,hyosung...

Editat de ALINU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mosule asta e nesereu meu.

Fuge vreo doua sute da nu i-am dat io ca crestea consumu

Amea sa ridica pa o roata la vreo saptezeci da numa cu o persoana

Daca vreti va fac io niste macarii la motor, fugi de o i-a mama draculi dupaia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
Mosule asta e nesereu meu.

Fuge vreo doua sute da nu i-am dat io ca crestea consumu

Amea sa ridica pa o roata la vreo saptezeci da numa cu o persoana

Daca vreti va fac io niste macarii la motor, fugi de o i-a mama draculi dupaia.

:) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lacuna seca =))

 

laguna. ideot :*

 

daca omu zice ca se da oricand cu oricine, vreau si eu sa vad ce stie cu cagiva aia care ii fuge 210 lejer

Stiu , am vazut dupaia ca am scris gresit..eram obosit.

 

Pai daca te iei dupa toti , mobra mea prinde 299 :>

Editat de zvast!c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MA ce sa zic aicea nu prea ai cu cine vb numai tarani e clar daca nu va convie ce zic nu este nevoie sa ma jocniti sunteti prea prosti pentru zilele aste si vrei sa vezi cum fuge a mea sunt din buc nu de la tara si nu ma trag cu nimenea si inca ceva chear de are consum 13 14 % sunt bani mei si voi daca sunteti saraci si nu aveti o chiftea in burta dativa cu dalea ce consuma 3 max 5 6 sau mai bine loativa un matiz ca sincer nu ma asteptam sa fiti asa tarani jicniti fara sa stiti cu cine vb!!

 

 

 

Dar ma rog taranu Tot TARAN ramane !!!

 

 

a si inca ceva spre mirarea ta nici un evo nu are 165 cc intereseazate eu am cagiva de la 18 ani numai cagive am avut asa ca ....... cox si care nu aveti bani de benzina sunatima sa va dau eu macar 2 3 litri moka ca prea saraci sunteti!!

 

 

 

ps valentinsen vezi ca nu ne tragem de sireturi!!! amndoi vb vrumos ca nu ma cunosti!!

Editat de alex20noni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap am sa va arat ca merge 200 si nu asa un kilometru merg constant:D nu am modificat nimica la ea in gen de pinion numai ca e setul noi si reglata dar papa benzina 13 14 % lejer sincer!!!!
poftiti si filmuletul si minunativa sincer eu am mers pe un rs din 2004 aspectul incredibil de naspa pozitia un pic mai comoda ca la cagiva dar e de caca demaraj viteza dar siconsuma mai putin cam 6 7 % ceva de genul asta va multumesc si va mai astept pe cei care au mito: ) sa mai vb si ei de ele!!!

 

 

 

a si soz am uitat ceva pustiu sa sti ca de la 0 la 1000 in 10 secunde si restu se duce max max 30 40 sec nu stiu sa estimez dar 0 la 100 10 secunde ms

 

 

a si air miam adus aminte sa va mai zic ceva mito al meu cu setul acumanou nout toba de carbon+ cateva chesti se ridica pe o roata la viteza mai mare de 100 la ora cu 2 persoane mai oameni buni daca aveti mito vb cu mine ca vi le aranjez eu de ziceti ca vati loat draci in motor :D

Ba frate...am zis sa nu ma bag da prea exagerezi....Cred ca tu ai un 1198 in carene de mito...da in blana intra 6-a nu se ridica pe o roata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MA ce sa zic aicea nu prea ai cu cine vb numai tarani e clar daca nu va convie ce zic nu este nevoie sa ma jocniti sunteti prea prosti pentru zilele aste si vrei sa vezi cum fuge a mea sunt din buc nu de la tara si nu ma trag cu nimenea si inca ceva chear de are consum 13 14 % sunt bani mei si voi daca sunteti saraci si nu aveti o chiftea in burta dativa cu dalea ce consuma 3 max 5 6 sau mai bine loativa un matiz ca sincer nu ma asteptam sa fiti asa tarani jicniti fara sa stiti cu cine vb!!

 

 

 

Dar ma rog taranu Tot TARAN ramane !!!

 

 

a si inca ceva spre mirarea ta nici un evo nu are 165 cc intereseazate eu am cagiva de la 18 ani numai cagive am avut asa ca ....... cox si care nu aveti bani de benzina sunatima sa va dau eu macar 2 3 litri moka ca prea saraci sunteti!!

 

 

 

ps valentinsen vezi ca nu ne tragem de sireturi!!! amndoi vb vrumos ca nu ma cunosti!!

 

hai mars in pzd matii de taran cocalar analfabet oligofren

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MA ce sa zic aicea nu prea ai cu cine vb numai tarani e clar daca nu va convie ce zic nu este nevoie sa ma jocniti sunteti prea prosti pentru zilele aste si vrei sa vezi cum fuge a mea sunt din buc nu de la tara si nu ma trag cu nimenea si inca ceva chear de are consum 13 14 % sunt bani mei si voi daca sunteti saraci si nu aveti o chiftea in burta dativa cu dalea ce consuma 3 max 5 6 sau mai bine loativa un matiz ca sincer nu ma asteptam sa fiti asa tarani jicniti fara sa stiti cu cine vb!!

 

 

 

Dar ma rog taranu Tot TARAN ramane !!!

 

 

a si inca ceva spre mirarea ta nici un evo nu are 165 cc intereseazate eu am cagiva de la 18 ani numai cagive am avut asa ca ....... cox si care nu aveti bani de benzina sunatima sa va dau eu macar 2 3 litri moka ca prea saraci sunteti!!

 

 

 

ps valentinsen vezi ca nu ne tragem de sireturi!!! amndoi vb vrumos ca nu ma cunosti!!

 

 

Nu inteleg cum poti crede tot ce spui acolo

Practic e imposibil.

Cat despre saracie...degeaba ai atatia bani daca nu-ti permiti sa vorbesti corect

Nu toti s-au nascut in puf.

Taranel esti tu. TU sa ai drepate si forumul sa fie plin de prosti :D)

Editat de Eriksson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

dak e adevarat ce zice omu despre mito a lui e clar k e preparata de circuit. Cu 17% nu poti merge pe strada, faci plinu din 50 in 50km.

poate si rs sa prinda atat dar cu rapoartele din cutie schimbate, pinioane de viteza, benzina 101, ulei motul full syntetic double ester, carburator cu jiglere mai mari, filtru de aer sport, toba la fel.

Dar cu toate astea un set se duce in max 10.000km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

WOW... Mi-ai f*t*t retina pe bune !

Dar pe cuvant ca te cred... De exemplu eu la R6 modificat , tunarit i-am dat 320 si se mai ducea dar nu mai aveam drum... in a 5-a o ridic pe o roata din gaz! R1 1000rr zx10 sau gixxer d`omie le mananc pe paine...

Eu sunt din Constanta dar daca vin pe la Bucuresti as vrea sa iti vad motorul . Imi plac la nebunie Mito pentru ca sunt cele mai smekere motoare de 125 si fug de sar dracii din ele !

 

 

 

 

 

 

 

:love: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pentru tipul cu Cagiva Mito

Prietene aberezi la modul ce mai infect

Un rs delimitat stock scoate suta in vreo 6 secunde.daca a ta ia 10 cum poti spune ca prinzi 200 daca nu ai umblat la pinioane?Parerea mea e sa mergi sa bei lapticu ssa nu te bata mamica de bogatan ce esti.Vorbesti numai din auzite si din prosti.

Eu am avut rs 125 cu kit polini 154,evacuare schimbata,jucat pe la carburator si inca niste nimicuri si nu puteam sa deschid gura la motoarele mari,nici prin cap nu imi trecea asa aberatie.Cagiva mito fara kit,evacuare,carburator si umblat la pinioane nu o sa prinzi 200 nici cu vantu in spate si la vale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mine vorbeai?Nu am cazut..am facut un accident si a fost dauna totala.

In primavara sper sa revin cu R1 sau Zx10.

Oricum astia mici cu A1 si 125 bucurati-va cat puteti de perioada asta fara griji,stres si dati bataie la cat mai multe plimbari.Oricum din ce am vazut nu mai sunt grupuri de 125 cel putin in bucuresti asa cum am prins eu.Era de vis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 4 months later...
Vizitator stress_L&P
Pentru tipul cu Cagiva Mito

Prietene aberezi la modul ce mai infect

Un rs delimitat stock scoate suta in vreo 6 secunde.daca a ta ia 10 cum poti spune ca prinzi 200 daca nu ai umblat la pinioane?Parerea mea e sa mergi sa bei lapticu ssa nu te bata mamica de bogatan ce esti.Vorbesti numai din auzite si din prosti.

Eu am avut rs 125 cu kit polini 154,evacuare schimbata,jucat pe la carburator si inca niste nimicuri si nu puteam sa deschid gura la motoarele mari,nici prin cap nu imi trecea asa aberatie.Cagiva mito fara kit,evacuare,carburator si umblat la pinioane nu o sa prinzi 200 nici cu vantu in spate si la vale

 

 

nu prinde 200 nici cu mama modificarilor "de cumparat de-a gata"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
are designul ca Ducati 996 parca . sau un ducatii cu niste cifre asemanatoare .. :blink:

 

ducati are designul lui mito. cagiva a detinut ducati de la sf si incep anilor 80, massimo tamburini lucra la cagiva, a proiectat mito evo 1le in 92 iar dupa , ducati 991 le din cate mi amintesc. cagiva de asemena detina agusta, mai nou in state agusta e cagiva.

 

www.cagiva.com

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Massimo_Tamburini

 

 

- 1950

Giovanni Castiglioni founds CAGIVA, a company producing small metallic components. The name of the company partially holds both the founder's initials as well as the name of the city it's based in (Varese, Italy).

 

- 1978

CAGIVA enters the motorcycle business: the team is made of two motorbikes painted red/silver driven by Gianfranco Bonera e Marco Lucchinelli.

 

The former hobby of a keen family quickly becomes the most dynamic motorcycle industry in Europe: on October the 17th CAGIVA buys the factory in Schiranna (Varese) from AMF-Harley Davidson, Italy. An area of 8000 sq metres, the site hosts skilled technicians and keen engineers, inheriting the skills from Aermacchi aereonautics and the nearby MV Agusta. With such a rich human potential, the Castiglioni brothers ignite the next evolution by renewing the production cycles with investments in technology as well as founding a new technical office.

 

- 1979 The following data can sum up the importance of the investments held by CAGIVA: more than 150 employees, an annual production of 40000 motorbikes, a brochure of 8 models with two-strokes engines ranging from 125cc to 350cc sold under the HD CAGIVA brand.

 

- 1980 The entire production is branded under the CAGIVA name. The industry is now clearly known on the market as a fully operational factory capable of designing and building its own engines, frames and accessories.

 

- 1981-1982 The success immediately obtained on the market by CAGIVA is a result of sound marketing politics first carefully thought after and then thoroughly implemented by the Castiglioni brothers. The idea is to build good quality products that anticipate the competitors, fixing prices to a moderate level while assuring a good level of servicing. At the beginning of the eighties, this strong belief lets CAGIVA be the only Italian manufacturer to fight back the invasion of the Japanese brands.

 

The CAGIVA models are innovative, they develop new segments in the market and surely dominate the small displacement area. The range spans from Cross to Enduro and Street bikes with sales distributed internationally. The Italian retailers are more than 400.

 

- 1983

CAGIVA enters the big displacement sector through an exclusive deal with Ducati obtaining engines from 350cc to 1000cc four strokes.

 

- 1985-1986

The escalation of CAGIVA goes on with success and strategic buyouts of competitors that either face difficult times or are not yet fully developed: Ducati, Moto Morini, Husqvarna. In particular, it's important to highlight the strength of the Husqvarna brand, started in 1903 and clearly a company with no competitors for the off-road bikes. In 1986 a new commercial company is founded, CAGIVA COMMERCIALE S.P.A. in Bologna, with the purpose of selling motorbikes from CAGIVA, Ducati, Husqvarna and Moto Morini. This society sells in more than 50 countries including Brazil, India, Argentina, Taiwan.

 

1987

In the Republic of San Marino the CAGIVA Research Centre (CRC) is founded: the centre, a leader in technology and style research for the entire motorbike sector becomes reality thanks to the friendship between Claudio Castiglioni and Massimo Tamburini, the latter being the director of the Centre and father of many ingenious solutions still circulating today.

 

- 1990

In Morazzone (Varese) a new factory is built to produce both steel and aluminium frames: subsequently in 1996 it will host the Crimson Design Centre, directed by the Argentinian Miguel Galluzzi.

 

- 1991

The latest investment from CAGIVA: the MV Agusta brand is bought. In the motorcycling history, MV Agusta can't be compared with the rest. Absolute victories record, a legendary brand, an inexplicable emotion that never leaves their models. The buyout is the onset of a radical plan of investments aimed at polishing and renewing the myth MV.

 

- 1996

Strategic reasons bring CAGIVA to sell Ducati and Moto Morini brands.

 

- 1997

Milano international Salon hosts the official presentation of the new MV Agusta with a model that immediately shocks the entire world: F4 Serie Oro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...