vintze Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 pana gasesc un manual... cat ulei consuma ale voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 eu completam cam 2-300 ml la mia de km . ceea ce am aflat ca e totusi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 eu completam cam 2-300 ml la mia de km . ceea ce am aflat ca e totusi ok. sa zic daca sunt 300 ml... ma incadrez in normal imi trebuie si mie, imprumut pana trec RAR-ul maneta de frana. am cumparat una dar nu are partea care aprinde stopul cand franezi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Descoperit mod nou de pornire a DR-ului. La cald, dat tare si repede cu deko tras de 3-4 ori, apoi, in aceeasi miscare, dat drumul repede la decompresor concomitent cu carja si, din inertia cilindrului (care e pe la 350 ture) se aprinde singur. Si, ce-i mai important, fara efort. Prima data m-a surprins, dar am reusit sa repet miscarea de mai multe ori dupa. Si cred ca-i mai greu de explicat decat de aratat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Mihai Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Salut la toti. Vintze, ti-ai luat DR-ul de la un tip Alin(SB), acelasi de la care il am si eu? Mi-ai trimis mail prin care te interesai daca l-am vandut sau nu, Mihai CJ? Sa ai noroc de el. Daca sursa e aceeasi poti sta linistit ca e buna, nu o sa ai probleme cu motorul, eu nu am avut nimic. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...1993-81642.html Spune-ti-mi si mie daca este scump sau nu! Eu cred ca este un pret bun, la starea in care este, f buna. Multumesc si toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Salut la toti. Vintze, ti-ai luat DR-ul de la un tip Alin(SB), acelasi de la care il am si eu? Mi-ai trimis mail prin care te interesai daca l-am vandut sau nu, Mihai CJ? Sa ai noroc de el. Daca sursa e aceeasi poti sta linistit ca e buna, nu o sa ai probleme cu motorul, eu nu am avut nimic. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...1993-81642.html Spune-ti-mi si mie daca este scump sau nu! Eu cred ca este un pret bun, la starea in care este, f buna. Multumesc si toate bune. sincer daca nu-mi placea la tine veneam, la cluj. am ales sibiul intai pentru ca aveam unde sa dorm in medias. a fost numai chestie de distanta. pana acum imi dadeam seama daca avea ceva probleme... sper sa nu fie ascunse. as vrea sa si am timp de el sa-l "coafez". trebuie sa-mi iau inima in dinti si sa ma duc la rar. mi se pare incredibil de manevrabil si de potrivit si pentru bucuresti nu numai off. am vrut sa sciu oras, dar bucurestiul nu prea seamana a ce este definitia unui oras sincer daca nu-mi placea la tine veneam, la cluj. am ales sibiul intai pentru ca aveam unde sa dorm in medias. a fost numai chestie de distanta. pana acum imi dadeam seama daca avea ceva probleme... sper sa nu fie ascunse. as vrea sa si am timp de el sa-l "coafez". trebuie sa-mi iau inima in dinti si sa ma duc la rar.mi se pare incredibil de manevrabil si de potrivit si pentru bucuresti nu numai off. am vrut sa sciu oras, dar bucurestiul nu prea seamana a ce este definitia unui oras asa. l-am incaltat. 480 de lei, cauciucuri mitas e07, + camere noi + montaj. chestia e ca au facut montajul pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
martinez Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 asa. acum am si eu un dr350 trebuie sa schimb uleiul. de care sa iau? uleiul din furca cum se schimba m-am imprietenit repede cu el. l-am luat din sibiu... am dormit langa medias, si m-am intors in bucuresti prin sighisoara-bran-rucar-targoviste-buftea... aproximativ 9 ore 400 de kilometri mda, vad ca-i activ topicul asta suntem multi detinatori eu am un drz400s uleiul din furci l-am schimbat la service,dar am inteles k exista un robinet jos la roata de unde i se da drumul...e destul de usor...vezi daca trebuie schimbate si simeringurile din furci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Sal,mi-am achizitionat si yo un dr de 600 din 89 modificat 2 buji pe piston evacuare scrie muzzy sau ceva de genu pe ea am intales ca se monteaza la kawa , nush cati CP are cel original dar asta avea scris in carte 86 cp Ma-r interesa defecte la el sau mai exact cred ca am sa le descopar pe parcurs!!! Am sa pun ceva poze mai tarziu cu el!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Am vazut ceva poze cu roti de supermoto. si-a pus cineva la noi? ca arata cool. e drept ca nu mai iesi de pe asfalt, dar totusi arata beton. rezervor mai mare decat ala default are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) Sal, ma poate ajuta cineva cu un manual de Suzuki Dr600S din 89!! cu un link! ceva si mai am o intrebare daca stie cineva exact dc: nu sta la relatiu daca il turez un pic se supra tureaza la extaz daca las in jos de acceleratie moare moto nu sta la un anumit punct in carburoator pare sa fie vacumu cam greu de imprin in sus , sa fie de la aia?? am reusit sal fak pt 2-3 min sa stee la relantiu, si cand sai dau in gura, iar o inceput sa faka figuri!! Am un carburator de honda xl de 500 parca ar merge daca las pune pe ala sa vad daca ii din carburator?? sau.....!! Editat Iunie 19, 2008 de motoristu66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Sal, ma poate ajuta cineva cu un manual de Suzuki Dr600S din 89!! cu un link! ceva si mai am o intrebare daca stie cineva exact dc: nu sta la relatiu daca il turez un pic se supra tureaza la extaz daca las in jos de acceleratie moare moto nu sta la un anumit punct in carburoator pare sa fie vacumu cam greu de imprin in sus , sa fie de la aia?? am reusit sal fak pt 2-3 min sa stee la relantiu, si cand sai dau in gura, iar o inceput sa faka figuri!! Am un carburator de honda xl de 500 parca ar merge daca las pune pe ala sa vad daca ii din carburator?? sau.....!! ghinion, n-am manual decat pentru suzukile astea: Suzuki_AN650_Burgman_2003_Service_Manual.pdf Suzuki_DL650_Specifications.pdf Suzuki_DL650K4_Service_Manual_parts.pdf Suzuki_DL650K4_Service_Manual.pdf Suzuki_DL1000_Service_Manual.pdf Suzuki_DL1000(K2-K3-K4)_Parts_Catalogue.pdf Suzuki_DR350.almost.zip Suzuki_DR350.sk402a.zip Suzuki_GS_1000_1980_Service_Manual.pdf Suzuki_GS500E_89-99.pdf Suzuki_GS750.pdf Suzuki_GSF_600_Bandit_1999-2000_Service_Manual.pdf Suzuki_GSF_1200_1996-1999_Microfiches.pdf Suzuki_GSF_1200_2000-2001_Microfiches.pdf Suzuki_GSF400_Bandit_91-97.pdf Suzuki_GSF400_Bandit.zip Suzuki_GSF600_95-99.pdf Suzuki_GSF600_GSF1200_Bandit_1995-2001_Haynes_service_manual.pdf Suzuki_GSF1200S_1996-1999.pdf Suzuki_GSX-250F_service_manual.pdf Suzuki_GSX-R_600_2004_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX-R600_'01-'02_service_manual.pdf Suzuki_GSX-R600_'97-00_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX-R600_2000-2003_Repair_Manual.pdf Suzuki_GSX-R750_'86_Microfiches.pdf Suzuki_GSX-R750_'91_Microfiches.pdf Suzuki_GSX-R750_'92-95_Microfiches.pdf Suzuki_GSX-R750_'93-95_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX-R750_2000-2002_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX-R1000_03-04.pdf Suzuki_GSX-R1000_2001-2002_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX-R1000_2003-2004.pdf Suzuki_GSX-R1000_microfiche_images.pdf Suzuki_GSX-R1000_Service_manual_'01.pdf Suzuki_GSX-R1100_'86-88_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX-R1100_'89_Owners_Manual.pdf Suzuki_GSX-R1100_'89-92_Service_manual.pdf Suzuki_GSX-R1100W_'93-98_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX400F.pdf Suzuki_GSX600F_750F_750_'98-02_Service_Repair_Manual.zip Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_1999-2000.zip Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_Service_Manual_1999-2003.pdf Suzuki_GSX1300RK1_Hayabusa_2001_Supplementary_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX1300RK2_Hayabusa_2002_Supplementary_Service_Manual.pdf Suzuki_GSXF750_Katana_Microfiches.pdf Suzuki_Intruder_VS1400_'87_Repair_Manual_(German).pdf Suzuki_Intruder_VS1400_'87_Wiring_Diagram_600dpi.pdf Suzuki_Intruder_VS1400_Microfiches_(German).pdf Suzuki_RF_600_service_manual.pdf Suzuki_RF_900R_service_manual.pdf Suzuki_RV_125_Service_Manual.pdf Suzuki_SV_650_service_manual_'99-'01.pdf Suzuki_SX600F_GSX750F_GSX750_98-2002_Haines.rar Suzuki_TL1000R_1998-2000_Service_manual_Parts.pdf Suzuki_TL1000R_1998-2002_Service_Manual.pdf Suzuki_TL1000S_owners_manual.pdf Suzuki_TL1000S_Service_Manual_and_Fiche_r2.pdf Suzuki_TL1000SR_Service_Manual.pdf Suzuki_V-Storm650_Technical_Information.pdf Suzuki_V-Strom1000_V-Strom650_Accessories_DE.pdf Suzuki_XF650_Freewind_Service_Manual.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 ghinion, n-am manual decat pentru suzukile astea: Suzuki_AN650_Burgman_2003_Service_Manual.pdf Suzuki_DL650_Specifications.pdf Suzuki_DL650K4_Service_Manual_parts.pdf Suzuki_DL650K4_Service_Manual.pdf Suzuki_DL1000_Service_Manual.pdf Suzuki_DL1000(K2-K3-K4)_Parts_Catalogue.pdf Suzuki_DR350.almost.zip Suzuki_DR350.sk402a.zip Suzuki_GS_1000_1980_Service_Manual.pdf Suzuki_GS500E_89-99.pdf Suzuki_GS750.pdf Suzuki_GSF_600_Bandit_1999-2000_Service_Manual.pdf Suzuki_GSF_1200_1996-1999_Microfiches.pdf Suzuki_GSF_1200_2000-2001_Microfiches.pdf Suzuki_GSF400_Bandit_91-97.pdf Suzuki_GSF400_Bandit.zip Suzuki_GSF600_95-99.pdf Suzuki_GSF600_GSF1200_Bandit_1995-2001_Haynes_service_manual.pdf Suzuki_GSF1200S_1996-1999.pdf Suzuki_GSX-250F_service_manual.pdf Suzuki_GSX-R_600_2004_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX-R600_'01-'02_service_manual.pdf Suzuki_GSX-R600_'97-00_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX-R600_2000-2003_Repair_Manual.pdf Suzuki_GSX-R750_'86_Microfiches.pdf Suzuki_GSX-R750_'91_Microfiches.pdf Suzuki_GSX-R750_'92-95_Microfiches.pdf Suzuki_GSX-R750_'93-95_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX-R750_2000-2002_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX-R1000_03-04.pdf Suzuki_GSX-R1000_2001-2002_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX-R1000_2003-2004.pdf Suzuki_GSX-R1000_microfiche_images.pdf Suzuki_GSX-R1000_Service_manual_'01.pdf Suzuki_GSX-R1100_'86-88_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX-R1100_'89_Owners_Manual.pdf Suzuki_GSX-R1100_'89-92_Service_manual.pdf Suzuki_GSX-R1100W_'93-98_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX400F.pdf Suzuki_GSX600F_750F_750_'98-02_Service_Repair_Manual.zip Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_1999-2000.zip Suzuki_GSX1300R_Hayabusa_Service_Manual_1999-2003.pdf Suzuki_GSX1300RK1_Hayabusa_2001_Supplementary_Service_Manual.pdf Suzuki_GSX1300RK2_Hayabusa_2002_Supplementary_Service_Manual.pdf Suzuki_GSXF750_Katana_Microfiches.pdf Suzuki_Intruder_VS1400_'87_Repair_Manual_(German).pdf Suzuki_Intruder_VS1400_'87_Wiring_Diagram_600dpi.pdf Suzuki_Intruder_VS1400_Microfiches_(German).pdf Suzuki_RF_600_service_manual.pdf Suzuki_RF_900R_service_manual.pdf Suzuki_RV_125_Service_Manual.pdf Suzuki_SV_650_service_manual_'99-'01.pdf Suzuki_SX600F_GSX750F_GSX750_98-2002_Haines.rar Suzuki_TL1000R_1998-2000_Service_manual_Parts.pdf Suzuki_TL1000R_1998-2002_Service_Manual.pdf Suzuki_TL1000S_owners_manual.pdf Suzuki_TL1000S_Service_Manual_and_Fiche_r2.pdf Suzuki_TL1000SR_Service_Manual.pdf Suzuki_V-Storm650_Technical_Information.pdf Suzuki_V-Strom1000_V-Strom650_Accessories_DE.pdf Suzuki_XF650_Freewind_Service_Manual.pdf ms man oricum dar caut pt dr600S din 89 sau 86-89 am daca nu se vad bine sau dr600 simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 ms man oricum dar caut pt dr600S din 89 sau 86-89 am daca nu se vad bine sau dr600 simplu http://www.tanga-moteurs.ro/service/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 salut de curand miam luat si eu un dr de 600 tot cu 2 bujii pe piston!una peste alta imi palce dar as avea cateva probleme cu el!!deci ma cam chinui sa il pornesc si acum cand mergeam cu el azi de dimineata deodata a inceput sa se tureze si apoi sa oprit!am ajuns acasa cu el am mai bibil putin pe la el si am dat sa pornesc!a dat sa porneasca si sa oprit!apoi a ramas decompresata si mam chinuit ceva timp pana am nimerit iara decompresorul pe pozitie! am dat cateva pedale si a pornit dar statea cam turata si am dat sa iau din relanti si mi sa oprit!apoi am incercat iara sa pornesc si dupa 2 pedale mia sarit decompresorul si a ramas decompresata si nu mai pot sa il pun pe pozitie!toata compresia o scoate pe evacuare se aude cum trage aer prin carburator!o sa desfac maine si cred ca e ceva pe la decompresor si sa vad cum il pot rezolva!daca aveti ceva informatii sunt recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 salut de curand miam luat si eu un dr de 600 tot cu 2 bujii pe piston!una peste alta imi palce dar as avea cateva probleme cu el!!deci ma cam chinui sa il pornesc si acum cand mergeam cu el azi de dimineata deodata a inceput sa se tureze si apoi sa oprit!am ajuns acasa cu el am mai bibil putin pe la el si am dat sa pornesc!a dat sa porneasca si sa oprit!apoi a ramas decompresata si mam chinuit ceva timp pana am nimerit iara decompresorul pe pozitie! am dat cateva pedale si a pornit dar statea cam turata si am dat sa iau din relanti si mi sa oprit!apoi am incercat iara sa pornesc si dupa 2 pedale mia sarit decompresorul si a ramas decompresata si nu mai pot sa il pun pe pozitie!toata compresia o scoate pe evacuare se aude cum trage aer prin carburator!o sa desfac maine si cred ca e ceva pe la decompresor si sa vad cum il pot rezolva!daca aveti ceva informatii sunt recunoscator pretene iti dau un sfat dute cu el la un electricean sati verifice incarcarea si uitate la cdi asta ii 1 nush si yo am avut aceiasi problema desfa capacu la chiuloasa sau nush ce model ai tu dr600s sau dr 600 simplu la mine am un surub afara unde reglez clubutori si decompresoru la mine se tura ca dracu sau mergeam si deodata mi se oprea verificam bujia si nixt scantee asta o fost la mine sau vezi la carburator duma dintre chiuloasa si carburator poate trage aer fals si am sschimbat guuma si vad ca merge da tot se tureaza cateodata si ai grije , am un preten care are unul k am meu si cand o fost sa-l baga in 1 so turat si so spart ceva in cutie frurca sau sincroanele si pe urma o murit !!1 na yo miam dat cu parerea vezi si u ca si yo la fel mam aranjat!!! bafta reparal !!! si tine minte suzuki ii suzuki miol zis mult nu se compara cu honda yamaha sau kawa srry dar asta mie parerea salll bafta incearca cum am zis bagai o verificare!!!!! http://www.tanga-moteurs.ro/service/ Ms poate ne vedem dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 da da da cred ca ai drepate pentru ca mie nu mia incarcat mai aveam 1,5 volti in baterie si nu imi mergea nimic la bord faruri nimic acum io cred ca am mers cu contacul luat adica nepus al maxim era pus la juamte dadea daor scanteie asta din cauza ca peirdusem cheia acum am vazut!si inca ceva mi sa mai turat si mie si sa oprit asa brusc!acum am capacul de la chiuloasa dat jos si ce valoeare are jocul la culbutori ca am impresia ca la mine sunt aiuriti rau mai ales cei de evacuare!ce valaore are jocul???e ca la masina?0,20-0,25-0,30 ca trebuie sa reglez culbutorii saptamana asta!orice sfat e bine venit io am motoru de 1 saptama io am dr modelul R nu S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) da da da cred ca ai drepate pentru ca mie nu mia incarcat mai aveam 1,5 volti in baterie si nu imi mergea nimic la bord faruri nimic acum io cred ca am mers cu contacul luat adica nepus al maxim era pus la juamte dadea daor scanteie asta din cauza ca peirdusem cheia acum am vazut!si inca ceva mi sa mai turat si mie si sa oprit asa brusc!acum am capacul de la chiuloasa dat jos si ce valoeare are jocul la culbutori ca am impresia ca la mine sunt aiuriti rau mai ales cei de evacuare!ce valaore are jocul???e ca la masina?0,20-0,25-0,30 ca trebuie sa reglez culbutorii saptamana asta!orice sfat e bine venit io am motoru de 1 saptama io am dr modelul R nu S Sal, yo am S sport in fine daca tot tiai dat chiuloasa jos dute si rectificati supapele si contactu ii undeva la mijloc , nu in capat bafta sa til faki pune vechea garnitura de la chiuloasa nu pune una nou chiar daca ararta naspa dar alea vechi tin mai mult bafta man sa til faki sall, mai ne auzim! ''si yo am pierdut cheia noroc de mine ca am avut rezerva am acuma o chestie care le tin prinse de ghidon'' Editat Septembrie 4, 2008 de motoristu66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 salut da deci am facut chiuloasa am pornito mergea bine dar io nu prea sunt pus la punct cu pornirea imi cam face fite dar bine nu am mers decat putin!am pornit la rece bine pot sa zic!am mers si la un moment dat am ramas fara benzina apoi am ajuns al peco am bagat benzina si la a-2a sau a 3-a pedaal a pornit!mie nu stiu de ce imi cam da fum am desfacut cinidrul iara in seara asta lam scos ca ziceam ca sunt segmentii dusi!dar pistonul e oglinda segmentii sunt stas cel de ungere nu e asa de umflat ca ceilalti 2 dar am inteles ca asa trebuie sa fie!oricum maine vad ce mai imi zice mecanicul si sa vad cum fac sa il pun iara la loc!sar putea sa fie nievelul mare la carb sa imi dea fumul ala la pornire????am zis sa umblu putin si la carburator si cum se face cu pornirea??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa costi Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 salutare. eu am un drz 400s nou Âşi mi se pare foarte tare. am dus-o la buzău pe koklauri Âşi s-a descurcat excelent, deÂşi eu sunt începător. mi se pare că bate motorul, dar am înțeles că asta e problema la dr-uri. în schimb dacă pică ai pus-o. e cam grea. ....salutare si eu am aceasi senzatie la dr-ul meu nu -l am de mult timp dar sper sa ma obijnuiesc cu acel zgomot... in rest abia am invatat sa merg pe o roata ...tare dar.. am si cazut! sa zic daca sunt 300 ml... ma incadrez in normal imi trebuie si mie, imprumut pana trec RAR-ul maneta de frana. am cumparat una dar nu are partea care aprinde stopul cand franezi!! salut aceas problema o am si eu peste o zi am rar-ul mi-a zis cineva ca nu-i intereseaza daca ai pus una de forma este ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) ....salutare si eu am aceasi senzatie la dr-ul meu nu -l am de mult timp dar sper sa ma obijnuiesc cu acel zgomot... in rest abia am invatat sa merg pe o roata ...tare dar.. am si cazut! salut aceas problema o am si eu peste o zi am rar-ul mi-a zis cineva ca nu-i intereseaza daca ai pus una de forma este ok! pretene un secret dc scoate fum dr tau scoate fum , schimba semeringuriile de la supape is sus la iesire de la supapa unde se pune arcu si alea alea, in fine aceiasi prob am avuto si yo si era crizat si speriat cai dus moto cand lam luat , vezi sa naibe joc in ghidurile de la supape is niste semeringuri mici , moto cand sta sus pe supape sta ulei si se prelinge usor pe supape pana ajung la piston tu cand il pornesti scoate fum pana se arde uleiu de pe piston. baga id meu de mes streetmoto_yamaha asta ii ,nu motoristu66, si daca pot sa te ajut cu sfaturi si cu alceva mai vb OK intru numa spre seara pe mea sall''descifreaza scrisu meu ca scriu naspa'' Editat Septembrie 5, 2008 de motoristu66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 am nevoie de rezervor si de roata fata. are cineva de vanzare? sau un pont unde indrept roata (nu cred ca-i rau) si sa-i pun doua spite) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 am nevoie de rezervor si de roata fata. are cineva de vanzare? sau un pont unde indrept roata (nu cred ca-i rau) si sa-i pun doua spite) ' sal,am roata de fata pe 21 rezervor am dar ii cam mare uitate acolo la vanzari la piese schimb si vezi ca am acolo postat piese de vanzare daca vrei ceva dami un tel 0743317510 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 (editat) 'sal,am roata de fata pe 21 rezervor am dar ii cam mare uitate acolo la vanzari la piese schimb si vezi ca am acolo postat piese de vanzare daca vrei ceva dami un tel 0743317510 am primit roata sper sa se si potriveasca... rezervorul venise deja de la germanica-de plastic, acerbis, pe capac scrie Yamaha ( ) 16 litri!!! o sa ma plictisesc mergand cu un plin. acum mai trebuie sa le strang la un loc. a, si frateeee.... puteai sa scri si tu 300 de lei, ca am alergat la banca sa schimb banii in euro sper ca nu te-a deranjat ca am dat nr tau la confratele cu drul de 650... dar jucau ping-pong prin telefonul meu Editat Octombrie 15, 2008 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 cat a costat rezervorul acerbis de 16 litri si de unde l-ai luat ? nou sau SH ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 (editat) cat a costat rezervorul acerbis de 16 litri si de unde l-ai luat ?nou sau SH ? scuze de intarziere a raspunsului dar nu-i un forum prea activ. povestea rezervorului e urmatoarea: am gasit unul pe ebay.de care trimitea in romania cu 17 euro costuri postale. am licityat si am pierdut ca nu am fost pe faza. s-a dat cu 136 de euro. apoi am gasit altul care nu se livra in romania, ci numai ijn germania. am apelat la o cunostinta care e studenta acolo si am rugat-o sa ma ajute cu o licitatie maxima de 150 de euro. a castigat licitatia undeva la 70 de euro, a mai costat-o posta 9 euro (intern germania, de la vanzator la ea) si 10 euro atlassibul sa mi-l aduca in bucuresti. eu i-am trimis 100 de euro (se pot trimte bani afara numai prin western union) ca sa-si ia si o ciocolata in semn de multumire. cred ca ti-ai dat seama deja ca este sh in alta ordine de idei, am si pipa de la evacuare stramba. mi-ar trebui una, nu pot sa zic dreapta ca ea e stramba prin definitie, deci una care sa aiba curbura corecta si sa nu fie plata si cutata ca a mea Editat Octombrie 28, 2008 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.