Jump to content
Sign in to follow this  
Narko

Suzuki Dr 350 S

Recommended Posts

hidraulic in nici un caz sa nu bagi in telescoape.....

 

stiu un prost (nu este frumos sa dau nume dar este vorba despre mine) care a bagat ulei hidraulic in telescoape si dupa ce am facut 2-3 km l-am dat jos ....

 

era mai comfortabil si mai eficient pe tractor (care nu are suspensii) + comportament foarte ciudat pe sosea....

 

Rezultat: golit ulei + spalat + bagat ulei special (45 ron) -> super ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda. In cazul tau explicatia ar fi ori ca uleiul hidraulic era prea gros ori sa blocat ceva in furci pt ca uleiul hidraulic n-a uns corespunzator. Se pare ca uleiul hidraulic sau cel de motor e valabil pentru comuniste. Pentru motocicletele astea mai moderne (japoneze si occidentale), cel mai sanatos e un ulei dedicat pentru suspensii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa bag ulei in telescoape la 650 RSE si studiind piata se pare ca este o avalansa de uleiuri de furca la 30-40 ron....

Share this post


Link to post
Share on other sites

caut dr 350 inmatriculat si cu pornire la buton in stare (foarte) buna

Share this post


Link to post
Share on other sites
caut dr 350 inmatriculat si cu pornire la buton in stare (foarte) buna

Bafta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit un dr 350 cu pornire la buton, dar baiatul zice ca musteste ceva ulei pe la capacul de sus (de la supape/culbutori, nu stiu exact cum se numeste).

cit de naspa poate fi treaba? cam cit ar face reparatia? merita sa ma risc la asa ceva?

merci de ajutor

Mesaj completat

intre varianta cu kick si cea cu electro sunt diferente la motor sau se pot folosi de la una la alta chiulasa, pistonul, etc.? ma gindesc ca daca e ceva naspa si se potrivesc de la una la alta, merita sa iei un motor second hand si sa-l ai de diverse. pe cea cu electro, poti pune si partea de kick sa o faci cu pornire "duala"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
am gasit un dr 350 cu pornire la buton, dar baiatul zice ca musteste ceva ulei pe la capacul de sus (de la supape/culbutori, nu stiu exact cum se numeste).

cit de naspa poate fi treaba? cam cit ar face reparatia? merita sa ma risc la asa ceva?

merci de ajutor

Mesaj completat

intre varianta cu kick si cea cu electro sunt diferente la motor sau se pot folosi de la una la alta chiulasa, pistonul, etc.? ma gindesc ca daca e ceva naspa si se potrivesc de la una la alta, merita sa iei un motor second hand si sa-l ai de diverse. pe cea cu electro, poti pune si partea de kick sa o faci cu pornire "duala"?

Arunca ulei pe acolo pentru ca nu e etans capacul, poti sa dai cu smirghel fin si dupa aceea cu pasta 2+2 rosie (din cate stiu cea rosie rezista la temperaturi mult mai mari decat cea neagra). Acum depinde cat de tare scapa ulei. Daca e ca o femeie in perioada de menstruatie nu te sfatuiesc sa te bagi. In ceea ce priveste diferenta dintre motorul cu electrostarter si kickstarter nu cred ca e o diferenta la chiulasa sau piston. Dar la capac la ambreiaj, la magnetou iti spun sigur ca difera chiar si de la an la an, chiar daca ambele modele sunt doar cu kickstarter. Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dar la capac la ambreiaj, la magnetou iti spun sigur ca difera chiar si de la an la an, chiar daca ambele modele sunt doar cu kickstarter. Numai bine.

 

gresit...

 

cat despre culoarea siliconului de etansare se poate sa conteze doar la acelasi producator in rest citeste recomandarile si o sa vezi pentru ce este facut.... cat despre recomandari in nici un caz 2+2 si alte minuni de genul asta... mai degraba Loctite sau Reinzosil....

 

si despre problema cu DR-ul s-a mai scris deja pe doua topicuri identice (copy+paste) de amicul care cauta DR... daca mai pune vreo doua anunturi la Echipamente si Excursii cred acopera toate ramurile forumului....

Share this post


Link to post
Share on other sites

:laugh:) asta pt ca eram in pragul depresiei, ma gindeam ca o sa ma dau cu ea de Paste dar nu a fost sa fie.

Merci tuturor de info, a fost f. f. utila.

Mesaj completat

pina la urma am mers si am vazut motorul.de fapt nu era pe la garnitura/etansare, era o crapatura/por in capac. din pacate vinzatorul s-a gindit ca decit sa-l inlocuiasca sau in cel mai rau caz (dupa mine) sa-l sudeze i-a pus niste poxilina, apasata cu degetul peste gaura, sa nu mai curga. degeaba am incercat eu sa-i spun ca la caldura poxilina se dilata diferita fata de aluminiu si ca in citeva cicluri incalzire-racire o sa o "scuipe" ca el sustinea ca e perfecta asa, ba chiar s-a gindit sa-mi ceara 200 euro in plus ca o reparase.

din pacate pt amindoi el a ramas cu motorul iar eu cu drumul pina la brasov facut degeaba (si paguba pe benzina si ziua pierduta)

Mesaj completat

gata, am gasit, Suzuki DR350 1994 electrostarter, inca cu citeva probleme ce trebuiesc rezolvate.

Iata o lista aici: /index.php?...p;#entry2457987

Thanks pentru orice ajutor.

Mesaj completat

desi era mai vizibil topicul direct in raadacina forumului de Enduro, continui aici cu discutia poate intereseaza si pe altii.

/index.php?...p;#entry2460058

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recunosc ca n-am citit specificatiile la Heidenau. Am aprciat vizual doar uitandu-ma la poze. K70 pare ca are caramelele mai rare decat K79. De aceea am zis ca e de noroi. Dar poate au incurcat pozele ei. M-am uitat pe site-ul romanesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

K70 are profil de cross. Nicidecum orientat catre asfalt. K79 la fel. Camp si namoale, amandoua. Praf pe strada, mai ales pe ud. K76 are profil de strada (*cough* tourance *cough*), si singurele cramponate mai de strada sunt K60urile. Your choice.

 

 

Referitor la cele doua locuri pe unde iti supura ulei: acolo sus sunt axurile pe care pivoteaza culbutorii. Capacelele alea nu stiu exact daca fixeaza sau doar acopera axurile respective. Oricum au garnituri, ori de cauciuc ori de cupru care sunt ieftine si usor de schimbat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu le-au incurcat, asa arata si pe siteul din germania. asa e, k70 e mai "rar" decit k79, la k79 zice ca are nu stiu ce sant pe mijloc care ajuta la mers in nisip si noroi. oricum, m-am gindit ca poate difera si materialul nu doar "desenul" d'asta am ales unul mai all-rounder.

oricum, e prima mea pereche de cauciucuri de cross, asa ca sigur or sa mi se para f bune :what:

 

am gasit kit de rulmenti si simenringuri la 2,2 mil (sunt 3 bucati la kit)... mi se pare cam mult sau cam asta e pretul la rulmenti?

o sa ma duc cu dimensiunile si la magazin, sa vad cit ar fi.

Unde gasesc un magazin care importa SKF (in Bucuresti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretul ala pt rulmenti suna a pret OEM. Lista cu distribuitori SKF gasesti aici: http://forum.4tuning.ro/22-troubleshooting...html#post957988. Pret maxim 80-90 lei pe set. Mai poti gasi chiar si mult mai ieftini (la dominator poti gasi rulmenti si cu 5 ron setul, decenti nu industriali sau sh; insa nu stiu cat tin).

Edited by switch

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, ma gindeam eu ca e cam tras de par pretul...

ulei de furca am vazut ca-mi trebuie 10w. La motul pretul ar fi cam 50ron/l. ceva mai ieftin si bun exista? :what:

treaba e ca am nevoe de 586 ml pentru fiecare jamba asa ca trebuie sa cumpar 2L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

 

Daca nu ai ce face cu banii poti sa dai 60 de euro pt un set de rulmenti si semeringuri, sau mai poti sa mergi cu rulmentii la un magazin specializat si sa ii iei la jumatate de pret.

Am vazut ca vrei sa ii faci schimbul de ulei, cumpara-ti si un filtru nou de aer daca cel de pe moto e mai vechi , nu incerca sa il 'reconditionezi'. Totodata vezi ca mai ai un filtru-sita de metal pe furtunul de ulei ce iese din cadru, il poti curata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@switch deocamdata nici nu vreau gume de strada, o sa vad mai spre toamna cum fac sa incep sa merg cu ea prin bucuresti, pe moment nu o sa vada decit pamint, iarba si noroi d-asta am si ales niste gume pentru teren mediu-soft. cind am zis all-rounder ma refeream la cross-all-rounder, desi acum imi dau seama ca nu prea are sens ce am zis, dar intelegi tu :what:

 

Mesaj completat

ce setari exista pe furca si amortizorul spate si de unde se fac?

am vazut ca pe furca exista un preload din capacele din capetele jambelor iar la amortizorul spate exista acel "tub" care preia o parte din presiune.

 

pe modelul asta exista setari de damping si rebound pe fata/spate?

 

in manualul de service pe care-l am zice ca ar avea dar nu arata cum se seteaza si de unde. poate are cineva un manual de utilizator ca acolo sigur scrie cum se seteaza

Mesaj completat

am luat astazi rulmenti pentru roata spate,

6204 - 2 buc

6205 - 1 buc

in total au costat aproximativ 45 RON, de la BADI

recomand magazinul, au orice rulment vrei, sunt importatori SKF iar preturile sunt mai mult decit decente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuia sa-ti iei si simeringurile. De ce crezi ca s-au uzat rulmentii? A intrat mizerie pe la simeringuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, am comandat si niste simeringuri, sa vad daca or sa se potriveasca pentru ca dimensiunile date in microfise nu pareau ca ar fi bune asa ca am luat dupa masuratorile mele.

oricum, rulmentii sunt skf capsulati metalic pe ambele parti, sper sa reziste bine la praf.

am montat astazi rulmentii pe roata spate, SINGUR :D, totul a mers ok, doar ca cel de pe cupla pinionului are joc in locasul lui, e uzata acea flansa turnata din aluminiu pe care e prins pinionul, probabil ca va trebui sa o schimb sau sa pun un bailagar (cred ca asa se numeste folia de otel care se pune intre rulment si piesa) care sa preia gradul ala.

oricum, pe moment o sa merg asa, probabil ca din cauza jocului se va duce rulmentul rapid, si o sa am o uzura mai mare a pinionului si a lantului, dar la cit de enduro o sa ma dau eu la inceput cred ca va fi ok.

odata cu schimbul de cauciucuri am descoperit ca, camera spate era taiata, iar eu am mers fara pic de aer pe spate, doar pe cauciuc, dar zau daca am simtit, cred ca e cauciucul ala foarte tare...

mi-am comandat camera, normala ca grosime ca cele de cross mi se par scumpe si nu stiu daca merita.

ca vulcanizare, am nimerit intimplator la o vulcanizare unde e un baiat care se pricepe f bine la moto, este fosta vulcanizare de la piata buzesti, care s-a mutat linga serviceul glucoza oarecum in spatele bila de pe barbu vacarescu.

Edited by XorX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa-ti zic: rulmentii e bine sa-i decapsulezi pe o parte si sa bagi vaselina suplimentara. Si la ala de joaca, mestereste-i un bailagar de otel, altfel o sa se mareasca jocul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehee.. la urmatorul schimb de rulmenti, ca deja i-am batut la locul lor. mai mult decit sa se strice si sa trebuiasca alti rulmenti nu are ce sa se intimple, nu? iar 3 rulmenti costa aprox 50 ron, daca ma tin pina la toamna si-au scos banii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merg fara probleme rulmentii de la orice magazin de rulmenti... de preferat sa fie Z sau RS.

 

Nu exista nici o diferenta intre rulmenti cu eticheta Suzuki si cei mai banali rulmenti "uzuali" decat de pret....

 

Pe mine un "set" de rulmenti pentru roti ma tin cam 2 ani daca nu sunt prea insistent cu spalatul sub presiune in zona rotilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut ca pe partea dreapta a motorului, am un capac de plastic care astupa o gaura linga care scrie kickstart. daca-i fac rost de pedala de pornire merge pusa direct sa am si pornire la kick nu doar la electro? (moto in cauza este un dr 350 an 94 cu electrostarter).

Share this post


Link to post
Share on other sites
am vazut ca pe partea dreapta a motorului, am un capac de plastic care astupa o gaura linga care scrie kickstart. daca-i fac rost de pedala de pornire merge pusa direct sa am si pornire la kick nu doar la electro? (moto in cauza este un dr 350 an 94 cu electrostarter).

 

PROBABIL ITI MAI TREBUIE SI NISTE PINIOANE INAUNTRU, SIMERING, AXUL PEDALEI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...