Sari la conținut

Suzuki Dr 350 S


Narko
 Share

Postări Recomandate

Super motocicleta ! O am de 5 ani , merge impecabil ! Vitezanele le am mai schimbat in fiecare an , DR - ul nici nu m am gindit ! Merita investitia chiar si pentru enduristii amatori ca mine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 287
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Super motocicleta ! O am de 5 ani , merge impecabil ! Vitezanele le am mai schimbat in fiecare an , DR - ul nici nu m am gindit ! Merita investitia chiar si pentru enduristii amatori ca mine !

eu cred c[ `n special pentru enduristi amatori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten are nevoie pentru un DR 350 de: segmenti, culubutori, garnitura de chiuloasa si pinionul de la pompa de ulei. Are careva de vanzare; sau puteti sa imi ziceti unde pot gasi? Florin tel. 0745.539.937

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten are nevoie pentru un DR 350 de: segmenti, culubutori, garnitura de chiuloasa si pinionul de la pompa de ulei. Are careva de vanzare; sau puteti sa imi ziceti unde pot gasi? Florin tel. 0745.539.937

http://www.romimoto.ro/

cam aduce tot ce e nevoie

Editat de mishu_dark
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am toata instalatia electrica pentru dr350. stator cdi bobina instalatia de pe cadru.Daca aveti nevoie de ceva PM

Mesaj completat

Am toata instalatia electrica pentru dr350. stator cdi bobina instalatia de pe cadru.Daca aveti nevoie de ceva PM

salut.ai contactul si busonul originale cu cheie. ast rasp mai repede la 0722318215 ms.si vb mai mult poate mai vreau ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...de curand mi-am cumparat un Suzuki DR 350 S din 1993...

Are cineva informatii in legatura cu acest motor ? care sunt partile lui pozitive...si cele negative ?

 

Daca e deja un topic deschis pe aceasta tema...imi cer scuze... si rog adminul sa-l stearga...

 

Multumesc anticipat ! :)

piese second pe comanda :/index.php?showtopic=643767

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un rezervor acerbis de 16L de vanzare pt Dr350 si 250

Este in stare buna. O singura problema are, are doar un robinet in loc de doua.

 

Contact: 0724721181 se gaseste la Oradea

Pret: 400ron

post-5620-1302611437_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva manualul de utilizare sa-mi zic ce bujie mi-ar trebui pentru un dr350 din 95?

ngk dpr8ea-9 (standard)

ngk dpr7ea-9 (vreme rece)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe site-ul ngk zice ca pt modelul asta ar fi CR9EK care e "multigroud". Sigur DPR8EA e buna? Zic asta pt ca cel putin invers nu prea merge treaba, adica sa pui multiground pe motoare facute pt standard.

Mesaj completat

si aparent nu se potriveste nici la dimensiuni, CR9EA are 10mm thread size iar BPR8EA are 12mm thread size deci practic ar ajunge mai "adinc" micsorind camera de ardere. Alte pareri?

Mesaj completat

Un scan cu pagina din manualul de utilizare ar ajuta :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe site-ul ngk zice ca pt modelul asta ar fi CR9EK care e "multigroud". Sigur DPR8EA e buna? Zic asta pt ca cel putin invers nu prea merge treaba, adica sa pui multiground pe motoare facute pt standard.

Mesaj completat

si aparent nu se potriveste nici la dimensiuni, CR9EA are 10mm thread size iar BPR8EA are 12mm thread size deci practic ar ajunge mai "adinc" micsorind camera de ardere. Alte pareri?

Mesaj completat

Un scan cu pagina din manualul de utilizare ar ajuta :wacko:

atunci ia ce vrei tu. i don't care

post-19735-1303068517_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corectie, ambele au 19mm lungimea filetului, diferenta intre 10 si 12 mm e la diametrul filetului.

@vintze. am si eu un manual din asta de service luat de pe net. Nu stiu cit de corect este de aceea intrebam de cineva care are varianta de manual de utilizare, cel primit cu mobra. De ex, in manualul din care ai pus tu poza, daca te uiti la capitolul 13, sunt listate modificarile aduse pt. anul 1994 (m-am uitat mai bin si mobra e din 94), iar la bujie e trecut CR9EK sau U27ETR

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corectie, ambele au 19mm lungimea filetului, diferenta intre 10 si 12 mm e la diametrul filetului.

@vintze. am si eu un manual din asta de service luat de pe net. Nu stiu cit de corect este de aceea intrebam de cineva care are varianta de manual de utilizare, cel primit cu mobra. De ex, in manualul din care ai pus tu poza, daca te uiti la capitolul 13, sunt listate modificarile aduse pt. anul 1994 (m-am uitat mai bin si mobra e din 94), iar la bujie e trecut CR9EK sau U27ETR

am mea e 93 Âşi merge impecabil cu DPR8EA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pina in 93 inclusiv este data dpr9ea-9 din 94 in sus se trece pe cr9ek. ma rog, cred ca cel mai bine e sa o scot si sa o masor cu sublerul sa vad exact care e diametrul filetului si al hexagonului. Poate totusi apare cineva cu un DR350 dupa 94 sa ne spuna ce foloseste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
pina in 93 inclusiv este data dpr9ea-9 din 94 in sus se trece pe cr9ek. ma rog, cred ca cel mai bine e sa o scot si sa o masor cu sublerul sa vad exact care e diametrul filetului si al hexagonului. Poate totusi apare cineva cu un DR350 dupa 94 sa ne spuna ce foloseste

am eu din 95 si am pe ea cr8

Mesaj completat

pina in 93 inclusiv este data dpr9ea-9 din 94 in sus se trece pe cr9ek. ma rog, cred ca cel mai bine e sa o scot si sa o masor cu sublerul sa vad exact care e diametrul filetului si al hexagonului. Poate totusi apare cineva cu un DR350 dupa 94 sa ne spuna ce foloseste

am eu din 95 si am pe ea cr8 si merge cu cheie de 16 si filet mai lung

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta corecta e CR9EK, cum zicea "vali" teoretic se poate folosi si CR9E desi Suzuki se lauda cu o camera de aerdere proiectata pentru bujii multiground.

Posibil totusi ca un CR9E sa fie mai ok din cauza ca scinteia e mai puternica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta corecta e CR9EK, cum zicea "vali" teoretic se poate folosi si CR9E desi Suzuki se lauda cu o camera de aerdere proiectata pentru bujii multiground.

Posibil totusi ca un CR9E sa fie mai ok din cauza ca scinteia e mai puternica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta corecta e CR9EK, cum zicea "vali" teoretic se poate folosi si CR9E desi Suzuki se lauda cu o camera de aerdere proiectata pentru bujii multiground.

Posibil totusi ca un CR9E sa fie mai ok din cauza ca scinteia e mai puternica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta corecta e CR9EK, cum zicea "vali" teoretic se poate folosi si CR9E desi Suzuki se lauda cu o camera de aerdere proiectata pentru bujii multiground.

Posibil totusi ca un CR9E sa fie mai ok din cauza ca scinteia e mai puternica

 

Scanteia este identica indiferent de bujie (presupunand ca au distanta corect reglata).

 

Diferenta este de "temperatura" de autocuratare (bujie calda/rece).

 

Am DR 350 de 3 ani jumate si anual face cam 3000 km in offroad si cu exceptia inceputului si finalului de sezon (nov+mar) merg cu DPR9EA9 si se comporta excelent.

 

In sezonul rece folosesc DPR8EA9...

 

Considerand ca pot fi achizitionare de la orice dealer de piese AUTO (ca sa vezi dracie aceiasi bujie in magazinul MOTO costa dublu) cu cca 12-15 RON consider ca nu merita investitia in "super"-bujii (una cu pretentii ajunge fara probleme la 60 RON).

 

Mai degraba schimbi uleiul mai des si bagi benzina de calitate (de evitat benziarii amatori de genu' Popescu OIL) si nu ai nici un fel de strs + ca motorul merge mult si bine.

 

PS: este doar parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai modelul de pina in 95, in 95 au schimbat modelul de bujie, si DPR8/9 nu se mai potriveste.

Ei recomanda CR9EK care e multiground (adica are doi craci de masa) dar sigur merge si CR9E care e standard, nefiind diferente mecanice intre cele doua.

Daca o sa te uiti in catalogul NGK o sa vezi ca intre DPR9 si CR9 sunt diferente de filet, lungime, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai modelul de pina in 95, in 95 au schimbat modelul de bujie, si DPR8/9 nu se mai potriveste.

Ei recomanda CR9EK care e multiground (adica are doi craci de masa) dar sigur merge si CR9E care e standard, nefiind diferente mecanice intre cele doua.

Daca o sa te uiti in catalogul NGK o sa vezi ca intre DPR9 si CR9 sunt diferente de filet, lungime, etc.

am revenit.eu am pe ea cr8e.cu aia am gasit-o si aveam una noua de la un ktm si merge ceas.pornire la sfert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...