Pannoniachopper Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Sau asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Ori asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 7, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2004 uite blackrider aici este o poza cu un dragstar pe care lam modificat eu..partea din spate ghidonul....uitate cum arata cu nr de inmatriculare pus pe lateral facut tot de mine....zimi te rog mai exact ce nu intelegi...sau mai bine zis care e problema fabricarii ca eu nu inteleg,,, ce nu intelegi tu:???? asa arata acum nespalat ,asta este un argentinian aici in barcelona pt care am modificat dragstarul...nu are sea ca nu vrea el ...ia dato jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Noiembrie 8, 2004 Share Postat Noiembrie 8, 2004 Merci Roby. Arata chiar beton metamorfoza asta de la cruiser la chopper! In afara de ghidon, aparatoare spate si suspensie (care oricum nu se vede, se simte) ai mai umblat si la altceva? De exemplu pozitia seii care pare mai coborata si a rezervorului care pare inclinat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 8, 2004 Share Postat Noiembrie 8, 2004 oare cum se cheama in engleza "suportul de numar lateral"...sa vad,poate gasesc de cumparat in vre-un catalog.... Black. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Noiembrie 8, 2004 Share Postat Noiembrie 8, 2004 oare cum se cheama in engleza "suportul de numar lateral"...sa vad,poate gasesc de cumparat in vre-un catalog.... Black. Nu stiu exact dar numarul se cheama "plate" (poate te ajuta daca dai search pe undeva). Pentru lateral incearca si side plate support. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 8, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2004 Merci Roby. Arata chiar beton metamorfoza asta de la cruiser la chopper! In afara de ghidon, aparatoare spate si suspensie (care oricum nu se vede, se simte) ai mai umblat si la altceva? De exemplu pozitia seii care pare mai coborata si a rezervorului care pare inclinat... rezervor este in pozitia originala ...referitor la sea ...dragstarul clasic ...ca asta a fost in original...avea seaua inalta ...eu unica chestia care am facut am pus o tabla decupata in forma cadrului si putin urcata in sus pe aripa spate....rezervorul pare mai inclinat pt ca motorul in general a coborit cu mult in spate acum are ..aproape o palma pina la sol acolo unde incepe bascula spate...comenzile care le are sunt cumparate dintrun catalog..eu doar leam montat aripa fata la fel este facuta de mine dintro aripa de fata.....mai bine zis cele doua aripi ce are acum motorul sunt facute din aripa fata de la dragstar clasic ...a fost taiata in doua si modelata de mine sa ajunga pentru ambele aripi .... suportii laterali de sustinere a aripi de spate sunt facuti de mine ...din tabla de fier de 10mm taiata cu flexul si polizata, indoita la ciocan de 4kg pe o bucata sina tren ... ghidonul lam cumparat de la ZDOIAC si oglinzile la fel...... si mai o chestie luni dupa masa am sa pun poze sa vezi cu ce am inlocuit suspensia spate cam atit momentan salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 8, 2004 Share Postat Noiembrie 8, 2004 suport lateral pt numar am gasit in catalog la CC si J&P dar sunt peste 150$.... Roby,ce sanse am sa-mi gasesti unul cromat second-hand ,eventual cu tot cu stop,in Barcelona,pana in 50euroi...??? Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 8, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2004 oare cum se cheama in engleza "suportul de numar lateral"...sa vad,poate gasesc de cumparat in vre-un catalog.... Black. chestia este ca gasesti in cataloage o gramada...dar nu au dimensiunea nr-lui de inmatriculare din rominia sunt mult mai inguste dreptunghiulare uite un exemlu si cum se numeste in engleza cind este montat pe lateral uite un exemplu ....dar iti zic eu sigur ca iti iasa mult mai ieftin sal faci tu...un sfat..vorbeste cu luci din tm si te rezolva el sigur ,til face el daca are timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 8, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2004 uite si o chestie pt vulcanul tau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 18, 2006 Autor Share Postat Februarie 18, 2006 Topic readus la viata..cei interesati studiati incepind de la primul post Ce este postat in acest topic ce nare legatura cu tema topicului,voi muta posturile in topicul cu dragstarul facut de mine.... va salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 18, 2006 Share Postat Februarie 18, 2006 eu ma tot gandesc sa-mi fac,dar dupa ce am auzit ca Marcel a avut probleme cu politia,nu mai stiu ce sa fac... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 18, 2006 Autor Share Postat Februarie 18, 2006 eu ma tot gandesc sa-mi fac,dar dupa ce am auzit ca Marcel a avut probleme cu politia,nu mai stiu ce sa fac... B. black...pai sa stii ca asta este decizia ta,stii bine ca sunt o gramada de choppere cu nr pe lateral care nau avut treba cu poloitia nici o data,poate cei din bucuresti de la politie sunt mai duri in sensul asta... eu las pune pe lateral in locul tau si daca mar opri leas zice clar ca asa am cumparat suportul de nr de afara...si naveai de unde sa stii ca nu este legal....din moment ce asa se vindea...special pt genul tau de motor...... faci cum crezi tu...e decizia ta...gindestete si la faptul asta: oare restul ce au nr pe lateral oare cum circula cu nr pe lateral????? te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_andreshan Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 din ce am inteles ....este ilegal sa ai numarul in lateral nu stiam acest lucru si cati politisti au vazut motorul meu cu numarul lateral nu au zis nimik oricum atata vreme cat este vizibil in aprox aceeasi masura nu vad de ce sa nu il tin asa....al meu e si luminat de un beculet special si este cam la acelasi nivel cu un suport normal,adica are acea prelungire de la axul rotii in spate..... side mount license plate trim....in engleza,si se gasesc noi,crom pe la 2-3 mil doar suportul,fara bec frana sau bec pt iluminarea numarului,iar cu tot cu stop...pe la 5 mil...unul de calitate problema e ca nu stiu daca ,de exmplu cele de la highway-hawk ,au dimensiunea numerelor noastre.. .nu este o dimensiune europeana,cea pe care o avem si noi daca ma puteti lamuri.... . noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 19, 2006 Autor Share Postat Februarie 19, 2006 problema e ca nu stiu daca ,de exmplu cele de la highway-hawk ,au dimensiunea numerelor noastre.. .nu este o dimensiune europeana,cea pe care o avem si noi daca ma puteti lamuri.... . noroc ....pai cam toate suporturile de numere de inmatriculare ce le vei gasii prin cataloage din usa si nu numai nu vor avea dimensiunea pt numerele din romania... ....nu este dimensiune europeana.... ....in geramnia sunt mai mari anumite numerer de inmatriculare de cit ale noastre.... ....in spania sunt cam la fel la dimensiune cu cele di ro... ....cam in fiecare tara din europa este diferenta de marime intre numerele de inatriculare de la moto chiar daca este vb de un cm sau doi diferenta, dar sigur nu sunt toate la fel..... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 Eu la Honda am nr. lateral,asa am luat-o...Doar ca l-am montat altfel, ca sa aibe mai mult loc coburii...Nr a fost un pic decupat pe margini,ca sa fie mai mic.Un singur gabor m-a intrebat de ce e mai mic,n-a mai comentat nimic cind i-am zis ca asa am luat-o !Uitati-va la poze la "vinzari intre 500-750" la Honda VT 500C,pe pagina 4,parca...e o poza special pusa,cu nr.... Side mount license plate le zice...si sunt mult prea scumpe ..Dracu! E o bucata de tabla cromata si indoita in forma de L ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 ! E o bucata de tabla cromata si indoita in forma de L ! este asa cum zici tu o bucata o bucata de tabla indoita de inox sau cromata Dar daca vrei ceva mai special si cu ceva forme frumoase de suport un design mai special...ai de lucru si la ala...nu e doar o tabla indoita... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 [poti lasa stopul pe frana pe aripa iar la nr sa pui o lampa de nr ,nichelta de dacie 1300 model 70-80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_andreshan Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 (editat) tot dintr-o tabla indoita si perforata se poate prinde si stopul de suportul de numar in lateral....smecheria care nu o stiam este ce stopurile speciale pt asa ceva au in partea de jos,dinspre numr in cazul in care stopul e sus,o parte din plasti transparent cu care lumineaza si numarul...fara sa se mai observe un al doilea beculet pe suportul de nr..........parerea mea ce acest suport da un look foarte frumos ,mai ales din spate :intr-o parte tevile.tobele si dincolo numarul noroc aa inca ceva..eu am identificat doua feluri...unul ce se prinde in imediatavecinatate a axulu rotii iar cel de al doilea,evident mult mai vizibil..din mai multe ungiuri,se prelungeste pana ajunge mai in spate cam la nivelul cauciucului...ele sunt diferite cred eu,fiecare da o anumita linie profilului motocicletei.... cel prelungit este indicat incazul in care stopul de frana este pus deasupra lui tot in lateral...cred eu Editat Februarie 22, 2006 de dan_andreshan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 22, 2006 Autor Share Postat Februarie 22, 2006 uitativa la primele posturi puse de mine in acest topic,sunt destule poze cu exemple si diferite modele... VA salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 (editat) nu arata nr de inmatriculare cam nasol pe lateral din moment ce e asa mare in ro? (bruiaza si aerodinamica motorului) Editat Februarie 23, 2006 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 nu arata nr de inmatriculare cam nasol pe lateral din moment ce e asa mare in ro? (bruiaza si aerodinamica motorului) Pana la urma este o chestie de gust iar aerodinamica are prea putzin de suferit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 pt cei care nu isi completeaza datele la profil:veti primi warn. mincinosii prinsi-out. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Nu stiu cati dintre voi ma stitzi, deci nu stiu cati imi cunosc fosta motocicleta.... Am avut numarul prins in lateral, pe suportul original, care era mai mic decat placutza de inmatriculare. Era prins pe partea stanga cum stai pe motocicleta, de axul rotzii. Cate ..le nu mi-am bagat in ala de a inventat sistemul asta.... Daca vroiam sa o imping, ma loveam mereu la picior cu el, placutza se starmba, si in timp, datorita indreptarilor repetate, a vibratiilor si a gropilor s-a rupt ( pe drumul spre intalnirea de la Odorhei, la vreo 2 km de finish, l-am pierdut pe drum). Am facut unul nou, din inox, pe care l-am amplast pe partea dreapta a motocicletei, lucru putin riscant, deoarece noaptea soferii gandindu-se ca stopul e pe centrul motocicletei ma depaseau cam aproape. L-am mutat iar pe stanga, sudandu-l de spatarul dim inox pe care il facusem, dar mai spre spatele rotzii, astfel incat sa permita asezarea coburilor pe aripa din spate. O singura data m-a oprit politzia, si m-a intrebat de ce este numarul pus in laterala, si i-am explicat frumos, ca motocicleta este venita de afara, ca asa e acolo pentru a putea fi evitate accidentele provocate de soferii care depaseau prea aproape motociclistii, si ca la noi in lege scrie ca numarul trebuie sa fie iluminat corespunzator si sa fie amplasat in locul amenajat pentru numar, in cazul motociletei mele, pe placutza laterala. Si nu a mai avut ce comenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Nu stiu cati dintre voi ma stitzi, deci nu stiu cati imi cunosc fosta motocicleta.... Am avut numarul prins in lateral, pe suportul original, care era mai mic decat placutza de inmatriculare. Era prins pe partea stanga cum stai pe motocicleta, de axul rotzii. Cate ..le nu mi-am bagat in ala de a inventat sistemul asta.... Daca vroiam sa o imping, ma loveam mereu la picior cu el, placutza se starmba, si in timp, datorita indreptarilor repetate, a vibratiilor si a gropilor s-a rupt ( pe drumul spre intalnirea de la Odorhei, la vreo 2 km de finish, l-am pierdut pe drum). Am facut unul nou, din inox, pe care l-am amplast pe partea dreapta a motocicletei, lucru putin riscant, deoarece noaptea soferii gandindu-se ca stopul e pe centrul motocicletei ma depaseau cam aproape. L-am mutat iar pe stanga, sudandu-l de spatarul dim inox pe care il facusem, dar mai spre spatele rotzii, astfel incat sa permita asezarea coburilor pe aripa din spate. O singura data m-a oprit politzia, si m-a intrebat de ce este numarul pus in laterala, si i-am explicat frumos, ca motocicleta este venita de afara, ca asa e acolo pentru a putea fi evitate accidentele provocate de soferii care depaseau prea aproape motociclistii, si ca la noi in lege scrie ca numarul trebuie sa fie iluminat corespunzator si sa fie amplasat in locul amenajat pentru numar, in cazul motociletei mele, pe placutza laterala. Si nu a mai avut ce comenta... pai si-atunci de ce l-au amendat pe Marcel de la KustomKulture ca si-a pus nr in lateral la customul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.