jjcage Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 Stiti cumva ceva site care sa aiba aceasta functionalitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 mann-filters Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Unde gasesc si eu un tabel cu echivalente intre Mann si Hiflo? Ca din datele mele, nu seamana deloc filtrul Mann recomandat cu cel Hiflo si nu stiu care dintre ele e cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 De curiozitate, cum ai gasit tu filtru HiFlo pt CCM in conditiile in care pe site-ul oficial nu apare marca aceasta ? http://www.hiflofiltro.com/17+M54a708de802.0.html Daca stii ca se potriveste sigur filtrul de la un alt motor, atunci mergi pe HiFlo, MANN mai da rateuri. Eventual pune si codurile/link-urile sa vdm ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 De curiozitate, cum ai gasit tu filtru HiFlo pt CCM in conditiile in care pe site-ul oficial nu apare marca aceasta ?http://www.hiflofiltro.com/17+M54a708de802.0.html Daca stii ca se potriveste sigur filtrul de la un alt motor, atunci mergi pe HiFlo, MANN mai da rateuri. Eventual pune si codurile/link-urile sa vdm ce si cum Am folosit Google, conform unei mai vechi recomandari a unui moderator de altadata . Oricum nu in siteurile "oficiale" imi puneam eu speranta. Nu-i asa usor nici cautatul cu Google. Si chiar daca nu as fi gasit CCM, in cele mai multe parti am gasit Suzuki DRZ. Desi am crezut un timp ca trebuie sa fie o diferenta intre E si restul S, SM, se pare ca toate au acelasi filtru: Mann MH69. Am cumparat unul si la primul schimb de ulei am vazut ca nu e bun; noroc ca mai aveam unul (primit cu mobra) intr-o cutie de Suzuki Genuine in care era alta cutie, pe care nu m-am gandit sa o pastrez. Filtrul bun era mai inalt si mai ingust. La HiFlo, codul de la DRZ-uri e HF139 si in poze seamana mai mult cu ce imi trebuie mie. P.S. Aduceti si kituri de lant D.I.D? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Daca tot ai filtrul vechi, da o fuga in Cotroceni (stii locatia) cu el si vezi cu HF139 daca se potriveste. Ce am mai vazut, cautand dupa DRZ insa, ca si cei de la FILTREX dau codul OIF046 (vezi poza) ca fiind ce trebuie si cam seamana cu ce ai dat tu. Legat de PS-ul tau, da, tot acolo dai comanda de ce ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) Daca tot ai filtrul vechi, da o fuga in Cotroceni (stii locatia) cu el si vezi cu HF139 daca se potriveste.Ce am mai vazut, cautand dupa DRZ insa, ca si cei de la FILTREX dau codul OIF046 (vezi poza) ca fiind ce trebuie si cam seamana cu ce ai dat tu. Legat de PS-ul tau, da, tot acolo dai comanda de ce ai nevoie Eu stiu ca la filtre care se insurubeaza trebuie sa stii ce filet are in interior... la al meu de ex, ii M20, si mi se potriveste atat filtrul original de bmw, cat si filtrul de dacia 1310... sau solenza? tot una ii... Editat Iulie 22, 2008 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Daca tot ai filtrul vechi, da o fuga in Cotroceni (stii locatia) cu el si vezi cu HF139 daca se potriveste.Ce am mai vazut, cautand dupa DRZ insa, ca si cei de la FILTREX dau codul OIF046 (vezi poza) ca fiind ce trebuie Legat de PS-ul tau, da, tot acolo dai comanda de ce ai nevoie Aia e ca nu mai am filtrul vechi, decat pe cel de dinauntru. Si as vrea sa am unul fresh inainte sa urc mobra pe butuci. OIF046 seamana mult, cred ca asta e. Dar ma intreb de ce astia de la Mann sunt asa de pe langa. Despre lant, nu e vorba de dat comanda, cu aia o rezolvam usor, e vorba de ales lantul care se potriveste si ca dimensiune, si ca numar de zale, si ca prindere a pinioanelor. Adica n-ai sa ma vezi mergand acolo si zicand: mie imi trebuie X. Prin tabele m-am tot uitat si nu stiu exact modelul (e mai complicat ca la filtrul de aer, pentru ca aici aproape sigur nu e ca la DRZ). Si as prefera sa nu dau jos nimic ca sa aflu, imi doresc sa vina cineva, sa se uite la ele si sa imi spuna: "iti trebuie OO98UIZW" . Eventual si "il avem pe stoc". Eu stiu ca la filtre care se insurubeaza trebuie sa stii ce filet are in interior... la al meu de ex, ii M20, si mi se potriveste atat filtrul original de bmw, cat si filtrul de dacia 1310... sau solenza? tot una ii... La asta m-am gandit si eu, ca daca au acelasi filet (foarte probabil), se potrivesc amandoua. Dar daca au forme vizilbil diferite, nu curge uleiul "pe langa" sau mai stiu eu ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Despre lant, nu e vorba de dat comanda, cu aia o rezolvam usor, e vorba de ales lantul care se potriveste si ca dimensiune, si ca numar de zale, si ca prindere a pinioanelor. Adica n-ai sa ma vezi mergand acolo si zicand: mie imi trebuie X. Prin tabele m-am tot uitat si nu stiu exact modelul (e mai complicat ca la filtrul de aer, pentru ca aici aproape sigur nu e ca la DRZ). Si as prefera sa nu dau jos nimic ca sa aflu, imi doresc sa vina cineva, sa se uite la ele si sa imi spuna: "iti trebuie OO98UIZW" . Eventual si "il avem pe stoc". Nu esti deloc pretentios Ce m-am mai gandit: daca gasesti manual de service pt CCM, ar trebui sa-ti dea acolo cod de produs si sa gasesti corespondent. Legat de lant - cel mai indicat e sa vezi ce scrie pe lantul tau , ca ar trebui sa aiba Âştanțat tipul de lant (520; 525;, etc.) Din ce am vazut pe net la amicul ai avea nevoie de un lant 520 cu 116 zale. Oricum, numarul de zale se identifica usor prin numarare. La pinion si la foaie e mai delicat, in sensul ca trebuie sa gasesti ori un producator ce sa faca pt CCM, ori sa le scoti si sa le potrivesti cu diverse cataloage Eventual sa vezi ce coduri au Âştanțate pe ele si sa vezi la producator. O alta posibilitate ar fi sa stai pe net sa vezi la ce alte marci se mai potrivesc pinionul si foaia si apoi sa le compari pe cele de pe mobra cu cele din poze. De exemplu la JT Sprockets - pt DRZ - http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&...uid=5247&p= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Incep prin a-ti multumi pentru atentie si ajutor. Disclaimer: postul este despre lanturi, nicidecum despre filtre de ulei. Nu exista manual de service pentru CCM . Se recomanda cel de la Suzuki. Pe asta il am, si s-ar putea sa rezolv cu pinionul fata, dar atat. Tot de la amicul eu am aflat ca imi trebuie 520 cu 118 zale. Vezi ca nu-i asa usor cu amicul? Si in plus, banuiesc ca numarul de zale variaza in functie de ce pinioane aleg. Eu ma bazam pe stantari, dupa cum ai zis si tu. Cand mai fac rost de niste timp, am sa incerc sa le descifrez eu insumi. Pinionul si foaia sunt ambele Talon, dar sper sa aiba si un cod stantat. Oricum, as prefera sa cumpar kitul cu totul, si nu pinioane de la Talon si apoi lantul separat. Deci nu prea ma ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Stiti cumva ceva site care sa aiba aceasta functionalitate? dar de ce nu cauti dupa tipul moto? e mai greu si e mai simplu daca posteaza fraierii aici informatii mura-n gura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.