SERGHEI42 Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 De acord cu tine, crashbar-ul trebuie sa fie bine facut (preferabil mare)...la Virago l-am facut mai mare si la accident mi-a salvat picioarele de a fi rupte!Oricum urmeaza si la dragstar sa fac unu sau sa cumpar unu facut la comanda daca o sa se potriveasca. Corect..mai bine sa ma limiteze la strecuratul printre masini la stop dar sa-mi protejeze cat de cat picioarele...+ ca mai piu un proiector doua pe ele..etc .. Scuze pt off-topic. Mesaj completat Mai bine scoți Âşi seaua de la pasager Nici eu nu duc pasager în spate. Concluzia în urma căzăturii mele a fost: întotdeauna pune'ți un crush-bar cât mai larg, care să'ți protejeze picioarele. Dacă ai un astfel de crush-bar, nu'ți mai trebuie protecție decât la coate. Eu acolo m'am lovit. ÂŞi doare al naibii:P Ce dracu sa mai scot ca am sea dintr-o bucata iar partea pt pasager nu pote fi folosita decat de o domnisoara cu un poponeata cat o lamaie..ce sa ....ce sa ramaie??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Eu port protectii de genunchi (doar cand se anunta ploaie) si mai des rucsac (in cazul in care se pune si asta la protectii). cu/fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 on topic-protectii soft doar la drum lung in oras fara(cu exceptia manusilor) offtopic-pinkhelmet, frumos motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Mda...Desi am o parere buna despre mine ( ca fiecare om dealtfel ), in prima mea iesire eram echipat cam asa ... desi calaream un Dragstar de 650 Mai toti ... bai nene cum urci pe un chopper cu protectii hard, de vitezana ??? ( dar morcovul era MARREEE !!! ) Apoi am lasat-o mai catinel ...oricum: 1.nici de proba nu maurc pe ea fara casca ( cea din poza in zona si flip-up la orice drum extern) si manusi ( cu sau fara gauri); 2. in oras, drum scurt, pun si genunchierele; 3. la primbareala adaug obligatoriu geaca de textil cu protectii soft incluse si cand e mai frig, protectiile hard pe sub geaca de piele. si pantaloni blug sau piele .... Bocancii de piele nu lipsesc nici ei, EVER !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 ps : fara sireturi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bassu86 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Protectie la coloana si genunchiere, urmeaza sa montez protectiile pt antebrate si umeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Eu port protectii de genunchi (doar cand se anunta ploaie) si mai des rucsac (in cazul in care se pune si asta la protectii). cu/fara M-am dat mare si n-a fost bine. Asta e dupa ce a trecut X6-le cu 20" a lui peste 21" a mea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 ce sa zic... singurul lucru pe care-l port este casca... o integrala (varza din nastere) sau nazi-ul 99% din timp... ma mai dau si-n maneci scurte... sau fara maneci... pe vara. am o geaca cu ceva protectii da pe aia o port doar la drum lung cand este musai necesar. daca mi-o fur am bel.t carasu, stiu. asta este insa. am uitat. incaltari cu talpa serioasa si metal in bot aproape intotdeauna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Cer si eu parerea... calare pe un Virago de 250, incepator, Bucuresti pe timp de vara (la anul). Stiu ca se merge incet, stiu ca mobra nu poate prea mult (viteza sau demaraj), stiu ca e cald vara... dar mai stiu si ca o sa fiu incepator si ca prefer, in caz "de...", sa raman intreg. Ma gandeam la: - o casca flip-up sau chiar una integrala dar aerisita bine, ceva la maxim 100 euro (bugetul nu e prea mare). Am vazut casti Icon care mi-au placut, totusi nu prea stiu cum sunt calitativ... se aerisesc bine, intra aerul pe sub barbie, vajaie, se incing etc. Si sunt full toate, eu cel putin nu am vazut de la ei open-face. Am gasit si Airoh Mathisse RS si Caberg Duke, dar mi se par cam grele... 1550 gr. Sunt avantaje si dezavantaje... cele full sunt mai usoare, dar mai putin aerisite... cele open ofera protectie mai slaba... mai adaug si ca am parul lung si o sa-mi cam fiarba creierasul... sa ma risc la un braincap? - o geaca de vara cu plasa multa si protectii hard (eventual cea de la spate sa fie soft). Parca era un Probiker foarte aerisit pe louis. - manusi Icon Pursuit cu piele perforata. - pantaloni... inca nu sunt hotarat, ori blugi Icon cu protectii (parca erau), ori pantaloni de cordura/textil subtire cu protectii. - incaltari... iar nu sunt hotarat, as prefera ceva mai inalt, dar stiu ca o sa ma omoara caldura. Aici intrebarile sunt mai mari... incaltari mai inalte sau mai joase? Tip enduro (hard), bocanc, street, racing? Momentan nu cumpar nimic, am timp pana la primavara, dar vreau sa ma informez cat mai bine, sa fac alegerile corecte la un buget destul de redus. Nu am un buget exact, dar sa zic ca ar fi de ~ 400 euro pt tot echipamentul. Casca as vrea sa fie noua, restul cred ca le pot lua si sh daca sunt in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.