Smeagol Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 atzi uitat de un exemplar faimos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 bineinteles prezent si in varianta cu gust de banane si striatzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Noiembrie 18, 2004 Admin Share Postat Noiembrie 18, 2004 FORPIC nu e corect!!! uneori, unele exemplare, au 5 picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 porneste dimineata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 FORPIC nu e corect!!! uneori, unele exemplare, au 5 picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Noiembrie 18, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2004 Deocamdata va prezint si schitele ultra-secrete ale unui SEPIC. Acesta este inca doar in faza de proiect, designerul italian Bertuzzi avand inca probleme cu proiectarea rotilor din fata, care se pare ca sunt gandite pentru a fi multifunctionale. Dupa cum puteti vedea din schita, si acesta va fi un model exclusiv militar, avand si capacitatea de a manui diverse arme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Noiembrie 18, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2004 In una din peregrinarile noastre enduro, am dat peste un grup de FORPIC-uri, care se vad in planul 2. Presupunem ca se aflau la un antrenament ultra-secret organizat in vederea achizitionarii lor de catre "niste institutii". La aparitia noastra s-au retras discret si fara urma, probabil pentru pastrarea secretului. Au extraordinare abilitati de lucru "under cover". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Noiembrie 18, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2004 FORPIC nu e corect!!! uneori, unele exemplare, au 5 picioare N-am gasit o poza mai buna, dar daca te uiti atent, vezi ca de fapt acela este schimbatorul de viteze. Specialistul Dan Popescu stie, a si spus-o intr-un post anterior. Aici sunt doua FORPIC-uri care isi compara schimbatoarele de viteze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 ...... vezi ca de fapt acela este schimbatorul de viteze. Specialistul Dan Popescu stie, a si spus-o intr-un post anterior. nu numai ca stie dar a si incercat, din moment ce istoriseste atit de plastic despre bataturile din palma si valvolina aceea speciala. O asemenea descriere dovedeste ca are foarte multa experienta in domeniu....un cunoscator, ce mai..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 aici este prezentat procedeul de schimbare a vitezelor... daca nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Noiembrie 19, 2004 Share Postat Noiembrie 19, 2004 Dom'le ce evacuare are? Are faruri si semnale? Cu ce e incaltat? Merge si ceva mai dual instalat ca mie mi-ar trebui unul street legal caci il voi folosi atat in scopuri recreative cat si pentru transportul zilnic la scoala. PS:Cate trepte are cutia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Noiembrie 19, 2004 Admin Share Postat Noiembrie 19, 2004 Dom'le ce evacuare are? Are faruri si semnale? Cu ce e incaltat? Merge si ceva mai dual instalat ca mie mi-ar trebui unul street legal caci il voi folosi atat in scopuri recreative cat si pentru transportul zilnic la scoala. PS:Cate trepte are cutia? Evacuarea e de model BIO-1, care intrece chiar si EURO5, deoarece gazele si result materialelor evacuate sunt complet biodegradabile. Ce nu s-a spus pana acum de FORPIC, dar am aflat amanunte de la primii importatori de FORPIC in Romania, este ca combustibilul este foarte accesibil, daca FORBICUL ramane fara combustibil, este suficient sa-l lasati liber intr-o zona VERDE (semn ca acolo sunt zacaminte ascunse de 3G = GREEN-GRASS-GAS, combustibilul cu care functioneaza FORPICUL). In timp ce FORPICUl alimenteaza, puteti sta linistit la o bere la umbra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Noiembrie 19, 2004 Share Postat Noiembrie 19, 2004 avem nevoie de carnet pt manevrarea unui astfel de utilitar ? ce categorie ? e in functie de cmc ? apropo cati metri cub de aer poate expira la un claxon ? cum se comporta la franari bruste fatza ? poate face whelie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Noiembrie 19, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2004 Wheelie facut de marele campion Montana pe FORPIC-ul lui alintat Rex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Noiembrie 19, 2004 Share Postat Noiembrie 19, 2004 Sunteti NEBUNI! Hehehe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tigly Postat Noiembrie 19, 2004 Share Postat Noiembrie 19, 2004 Salutare din Banat, Se vede treaba ca va plictisiti rau de tot! Sau ca lipsa iesirilor la munte se lasa cu acumulari de stres :-) Dragos, vin in Bucuresti saptamina viitoare, hai la o bere sa povestim de pe vremea cind ne dadeam pe motoare :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elf_away Postat Noiembrie 19, 2004 Share Postat Noiembrie 19, 2004 Fratilor.. sunteti nebuni rau de tot .. N am mai ras asa de mult timp .. tare rau de tot .. felicitari .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Noiembrie 19, 2004 Share Postat Noiembrie 19, 2004 Evacuarea e de model BIO-1, care intrece chiar si EURO5, deoarece gazele si result materialelor evacuate sunt complet biodegradabile. Ce nu s-a spus pana acum de FORPIC, dar am aflat amanunte de la primii importatori de FORPIC in Romania, este ca combustibilul este foarte accesibil, daca FORBICUL ramane fara combustibil, este suficient sa-l lasati liber intr-o zona VERDE (semn ca acolo sunt zacaminte ascunse de 3G = GREEN-GRASS-GAS, combustibilul cu care functioneaza FORPICUL). In timp ce FORPICUl alimenteaza, puteti sta linistit la o bere la umbra Multumesc stimabile, totusi, la capitolul lumini si tren de rulare cum sta, ca am intele de la un prieten ca modele de teren vibreaza la viteze de 100km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Noiembrie 19, 2004 Share Postat Noiembrie 19, 2004 Multumesc stimabile, totusi, la capitolul lumini si tren de rulare cum sta, ca am intele de la un prieten ca modele de teren vibreaza la viteze de 100km/h. Are in fatza 2 "catadioptrii" care se vad noaptea, deobicei doar cu cativa metri inainte de a intra prim parbrizu' conservei Da' cu restu' tre' sa te descurci Asta la capitolu lumini. Cred k la "consum" tre sa nu-i dai blana, ca se duce repede "combustibilu" j/k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Noiembrie 19, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2004 ... Sau ca lipsa iesirilor la munte ..., hai la o bere ... Las' ca vine iarna, pregatim schiurile, si uite ce se poate face daca ai un FORPIC bun: PS.: Ca ne-a mutat Dobrescu aici, unde nu ne mai vad prietenii enduristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hannibal Postat Noiembrie 20, 2004 Share Postat Noiembrie 20, 2004 (editat) tot de la doua cuvinte romanesti: FOR=patru si COP = politist. nu m-as fi gandit ne-a mutat Dobrescu aici, unde nu ne mai vad prietenii enduristiceea ce nu e chiar asa de rau... ca acum l-am observat si noi... restul lumii. Editat Noiembrie 20, 2004 de Hannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Noiembrie 20, 2004 Admin Share Postat Noiembrie 20, 2004 tren de rulare cum sta aici specialistii au inventati un sistem complex de amortizare si stabilizare, mult mai avansat decat telelevelul inventat de BMW (se pare ca cei de la BMW au obtinut schitze mai vechi ale acestui sistem de pe FORPIC). sistemul complex de comanda organica, are un sistem central de control (zis popular cerebel), iar amortizoarele sunt formate din aliaje usoare, ale caror compozitie nu a fost data inca publicitati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Noiembrie 20, 2004 Share Postat Noiembrie 20, 2004 ia te uita cu anumite modele poti face si stoppieeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Noiembrie 20, 2004 Share Postat Noiembrie 20, 2004 ia te uitacu anumite modele poti face si stoppieeeeee Damn, tocmai vroiam si eu sa postez o altfel de poza !!!! @Dragos: Remember topicu' cu repotofonul? Ca sa parafrazez "clasici" in viata : Iaca, mai pui un topic in forumul enduristilor, cu un link catre topiul asta! Probleme gogule?? " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Noiembrie 21, 2004 Share Postat Noiembrie 21, 2004 Mda s-a uitat cel mai important lucru!!! Transportul. Se pare ca la FORPIC iesi mai ieftin ca la moto...fara remorca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.