AK_Raptor Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 dar daca i-a explodat cauciucul fata se poate sa fi intrat in voblaj? sau nici atunci nu e posibil? Ia explicati-mi si mie cum a vrut el sa se dea pe o roata... poate l-ati vazut voi de acasa, din pat, sau de unde erati... eu l-am vazut ultima oara la 20 m in fata mea... bah da atatea comentarii stupide ... n-a fost nicio tentatva de bravada stupida... hai gata ca m-ati scarbit suficient. Daca nici tu care pretinzi ca erai la 20 metri in spate nu ai vazut ca i-a explodat roata, dar pretinzi asta speculativ, atunci pe cine sa mai credem. A zis cineva ca roata fatza era explodata, cand s-a uitat lumea la epava? Nu-mi amintesc. .Degeaba se ascunde motivul real al accidentului la fiecare eveniment tragic, daca o sa spunem numai RIP si nimeni nu o sa zica nimic real despre cauzele accidentului, maine poate moare alt incepator, pentru ca nu i-a spus nimeni sa nu faca una alta fara experienta, sau poate i-a spus cineva sau mai multi dar pe el l-a durut la basca, pentru ca adrenalina e mai puternica decat un sfat care sa te ajute sa ramaii in viata. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 daca casca nu e de marimea potrivita zboara si legata . daca e pro bike mai rau . da io am intzeles de la un prieten care a fost acolo k avea creieri in casca . asta inseamna k lui prin casca i sa spart capul. cea ce duce la un impact violent ..asta am inteles si eu ... intrebarea este ... marca PROBIKER e de rahat ?!? .. nu-si fac treaba ?... omoara oameni ? prietenii lui ce casti aveau ... ? daca sunt slab cotate castile astea de ce nu lau atentionat prietenii lui ? .... posesorii de astfel de casti ar trebui sa fie ingrijorati ? ..oricat ne-am da cu parerea singurul lucru cel mai putem face e sa tragem niste invataminte din aceste greseli; acest caz ...las clasifica : lipsa experienta, motocicleta puternica, lipsa echipament protectie ( care consider ca nu lar mai fi ajutat mult daca avea creierii prin casca si a murit pe loc ....impact f violent si probabil primul contact cu capul... la autopsie se va putea vedea ce leziuni interne are ) de aia mi se pare f grav aspectul cu casca pentru ca decesul se poate sa fi survenit tocmai din aceasta cauza ... daca avea capul intreg ... poate ar mai fi trait ... foarte grav ..dar poate viu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 12, 2007 Autor Share Postat August 12, 2007 Daca nici tu care pretinzi ca erai la 20 metri in spate nu ai vazut ca i-a explodat roata, dar pretinzi asta speculativ, atunci pe cine sa mai credem. A zis cineva ca roata fatza era explodata, cand s-a uitat lumea la epava? Nu-mi amintesc. .Degeaba se ascunde motivul real al accidentului la fiecare eveniment tragic, daca o sa spunem numai RIP si nimeni nu o sa zica nimic real despre cauzele accidentului, maine poate moare alt incepator, pentru ca nu i-a spus nimeni sa nu faca una alta fara experienta, sau poate i-a spus cineva sau mai multi dar pe el l-a durut la basca, pentru ca adrenalina e mai puternica decat un sfat care sa te ajute sa ramaii in viata. confirm --- Mesaj completat în 12 Aug 2007 19:29 ------------- ..asta am inteles si eu ... intrebarea este ... marca PROBIKER e de rahat ?!? .. nu-si fac treaba ?... omoara oameni ? prietenii lui ce casti aveau ... ? daca sunt slab cotate castile astea de ce nu lau atentionat prietenii lui ? .... posesorii de astfel de casti ar trebui sa fie ingrijorati ? ..oricat ne-am da cu parerea singurul lucru cel mai putem face e sa tragem niste invataminte din aceste greseli; acest caz ...las clasifica : lipsa experienta, motocicleta puternica, lipsa echipament protectie ( care consider ca nu lar mai fi ajutat mult daca avea creierii prin casca si a murit pe loc ....impact f violent si probabil primul contact cu capul... la autopsie se va putea vedea ce leziuni interne are ) de aia mi se pare f grav aspectul cu casca pentru ca decesul se poate sa fi survenit tocmai din aceasta cauza ... daca avea capul intreg ... poate ar mai fi trait ... foarte grav ..dar poate viu de ce nu l-au sfatuit prietenii in legatura cu casca ? dar de ce nu la sfatuit nimeni in legatura cu motorul? da asta nu conteaza . cred k e singurul accident unde nu exista o cauza . nu shtim de ce sa ne ferim pe viitor decat de R6? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 (editat) dar daca i-a explodat cauciucul fata se poate sa fi intrat in voblaj? sau nici atunci nu e posibil? Ia explicati-mi si mie cum a vrut el sa se dea pe o roata... poate l-ati vazut voi de acasa, din pat, sau de unde erati... eu l-am vazut ultima oara la 20 m in fata mea... bah da atatea comentarii stupide ... n-a fost nicio tentatva de bravada stupida... hai gata ca m-ati scarbit suficient. nu ai de ce sa te scarbesti prietene, moartea e singura certitudine pe care o avem si de care ne ferim mai mult sau mai putin. nu trebuie sa iei apararea nimanui in cazuri de gen si cred ca totul s-ar termina mult mai repede daca ai accepta ca amicul tau a gresit mult din momentul in care s-a urcat pe motocicleta aia avand experienta aproape 0. esti singururl care ar putea sa ne lamureasca ce s-a intamplat si daca iti e greu sa ne explici acum mai lasa timpul sa te vindece. Editat August 12, 2007 de stulewa Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 confirm <small>--- Mesaj completat în 12 Aug 2007 19:29 -------------</small><br/> de ce nu l-au sfatuit prietenii in legatura cu casca ? dar de ce nu la sfatuit nimeni in legatura cu motorul? da asta nu conteaza . cred k e singurul accident unde nu exista o cauza . nu shtim de ce sa ne ferim pe viitor decat de R6? Pe unii poti sa-i sfatuiesti pana imbatranesti. .tot degeaba. .si chiar daca sunt constienti poate nu mai au bani de Arai. . Eu mi-am cumparat Arai-ul cu 1 (Un) an inainte de a avea motor. .Aaa. si vesta protectii. .si genunchere,.. .si ghete. .Cine trateaza serios sportul asta mortal, are rabdare si isi ia echipament serios. .Cine se repede cu zero experienta sa ii dea in goarna, se joaca blackjack cu moartea mai serios decat altii. --- Mesaj completat în 12 Aug 2007 19:42 ------------- intrebare intrebatoare: de ce toti care ati fost cu el in momentul accidentului aveti id-uri de "proaspat venit pe forum" ca dupa frecventa cu care postati in ultimele ore se pare ca petreceti destul de mult timp aici? Touche!!! Great point! Or fi prietenii lui de pe 4tuning care au venit sa il dezvinovateasca. . . Mai bine il sfatuiau sa nu isi ia R6 in primul rand. (Avea 2 luni de la carnet). Sau macar un Shark, da nu kktul ala de probike. Da ce stiu Herastrau racerii astia. Sau macar il sfatuiau sa o lase mai incet. .Acum ca s-a produs ireparabilul au venit aici sa ii ia apararea. .De parca ii mai foloseste la ceva baiatului decedat. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Oameni buni, chiar fi fara tentativa wheelie, daca un incepator cu carnet de 3 luni merge in viteza I cu R6 la 60km/h si da peste o canalizare sau gura de aerisire de gaze cu 2-3 cm sub asfalt, rezultatul este ca ii coboara fata , el are mana dreapta incordata si accelereaza involuntar. Ceea ce urmeaza este ceea ce au vazut prietenii din spate. De aia cei care au 10-20 de ani de motociclism spun ca motoarele de 600 sunt prea puternice pentru incepatori. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 (editat) Oameni buni, chiar fi fara tentativa wheelie, daca un incepator cu carnet de 3 luni merge in viteza I cu R6 la 60km/h si da peste o canalizare sau gura de aerisire de gaze cu 2-3 cm sub asfalt, rezultatul este ca ii coboara fata , el are mana dreapta incordata si accelereaza involuntar. Ceea ce urmeaza este ceea ce au vazut prietenii din spate. De aia cei care au 10-20 de ani de motociclism spun ca motoarele de 600 sunt prea puternice pentru incepatori. Mihai, nu e nici o canalizare sau aerisire acolo. . . Si poti trece cu 60 la ora si transversal peste linii de tramvai cu denivelarile de rigoare, (dar nu prin vreo groapa) cu un supersport cu suspensii tari, fara sa se intample nimic,, ,daca stii ce sa faci. Editat August 12, 2007 de AK_Raptor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Ne scuzi "espertule","maistre","gurule". Dai meditatii ? Nu de alta dar sunt curios ce-ti vad tie ochii aia limpezi !? Nu cred ca e nici locul si nici momentul sa ne "ciondanim". Vezi-ti tu de ale tale si lasa-i p-aia care crezi tu ca au de invatat. Sunt curios ce-au avut de invatat cei care au murit striviti de copac in masina in drum spre casa. Ai putea sa arati putin respect pentru cel ce-a fost Mihai. Cand iti suna ceasul nu ai cum sa te ascunzi. Si cu asta am incheiat. Nimeni nu poate spune ca iti intelege durerea de a pierde un prieten iar cei care intr-adevar o pot spune sunt cei ce au trecut prin asa ceva ca si tine acum. Cel ce a scris ceea ce tu ai luat in bataia de joc, probabil mult spus, nu a facut decat sa dea un sfat pe care probabil l-a primit si el si pe care din nou probabil l-a urmat sau nu. Toti gresim si de multe ori VOIT, dar hai sa ne mai gandim si la viata noastra. Pe mine sincer m-a socat imaginea de aseara foarte mult. Nu l-am cunoscut nici nu va cunosc pe voi si foarte putini ii cunosc de pe forum. Acum sa fim putin realisti, o sa mai treaca mult timp pana sa fim civilizati in trafic (soferi, motociclisti, scuteristi, biciclisti, carutasi etc). Se intampla si afara !!! O SA MAI TREACA MULT TIMP PANA CE SFATUL DAT O SA FIE LUAT IN CONSIDERARE !!! Dumnezeu sa il odihneasca in pace si multa putere voua prietenilor si familiei sa treceti peste necaz cu toate ca rana o sa ramana vesnic ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 12, 2007 Autor Share Postat August 12, 2007 Nu am vazut roata ca i-a explodat, nici nu am auzit nimc. S-au uitat cativa azi la motor si au zis ca se poate sa-i fi explodat roata. Motivul real al accidentului nu este viteza excesiva. Sunt scarbit de toate nulitatile astea care arunca pareri in dreapta si in stanga in necunostinta de cauza. Motocicleta a intrat in voblaj total aiurea, nu dupa mers pe o roata, nu dupa nimic. din senin. Si cu asta am incheiat. atunci spune u care este adevaratul motiv , pt k eu unu am mai spus si sunt multi de parere cu mine , acea motocicleta la viteza respectiva nu intra din senin in voblaj. asta e vrajeala Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 (editat) de ce nu ne limitam la RIP???? pai in momentul asta cea mai mare parte a vizitatorilor acestui site citesc acest topic(nu o spun eu, o spun cifrele) si daca tot citesc poate le ramane ceva in cap poate inteleg ca motoarele de circuit nu au ce cauta pe strada scopul acestei sectiuni e sa te faca sa iti pui intrebari si daca nu sti raspunsul sa il ceri. o fi scump un amortizor de directie? nu mai scump ca viatat in orice caz. Editat August 12, 2007 de stulewa Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Nu am vazut roata ca i-a explodat, nici nu am auzit nimc. S-au uitat cativa azi la motor si au zis ca se poate sa-i fi explodat roata. Motivul real al accidentului nu este viteza excesiva. Sunt scarbit de toate nulitatile astea care arunca pareri in dreapta si in stanga in necunostinta de cauza. Motocicleta a intrat in voblaj total aiurea, nu dupa mers pe o roata, nu dupa nimic. din senin. Si cu asta am incheiat. Aha deci nu stii nici tu ca i-a explodat roata. .doar ai zis ca ar fi zis altii ca cica i-ar fi explodat roata. O fi pleznit roata dupa ce a lovit bordura. Nu era vorba aici de viteza excesiva in primul rand. Ci de experienta zero pe R6. si de coaja Probike. Daca esti scarbit de nulitati, incearca si tu sa te desprinzi din randurile lor, mai citind o carte despre motociclism, tehnica, fizica motoretei, fortza giroscopica, inertiala, etc. . .dastea rocket science. Deci, dupa cum spuneam, asupra motocicletei au actionat fortze oculte, din alta galaxie, spirite dusmanoase si neimpacate intr-o viata anterioara, care au bagat roata in voblaj, omul mergand perfect drept cu 60 la ora pe un asfalt perfect si uscat, netulburat de nici un conservar. . .Pur si simplu a intrat antihristul in roata aia blestemata de a inceput sa se zbuciume singura. . .E bine ca ai incheiat cu asta. Nu are rost sa polemizam pe tema asta cu "voblaj din senin". Ma, si eu am surprins odata gixxerul meu cum vobla de unul singur roata fatza, cand era parcata in garaj, pe intuneric. .se plictisea, dar cand am aprins lumina, s-a linistit. Sorry de ontopic. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndR13 Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Incredibil. Saptamanal se moare, si din pacate cu supersport-uri. Nasol de tot. Condoleante familiei si prietenilor si va rog eu cei care cititi, incercati cum puteti sa preveniti chestii de genul asta. Ture prin oras in grup, bai fratilor, voi care aveti experienta, lasati-o mai moale, mai ales daca sunt si nou veniti in grup sau incepatori. R.I.P Intr-un fel ma bucur ca se apropie sfarsitul de sezon ca deja am piele de gaina la fiecare cateva zile. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZZR1-100 Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 (editat) -Nu mi permit sa intru in discutiile voastre. Sunt motociclist de doar3 ani si acest baiat mi a fost f bun prieten. -Este adevarat.....un f bun sofer dar sa dovedit ca motoreta la invins....... -Noi ne adunam in aceasta seara la Pescarus la ora 10:30 , daca unii dintre voi vor sa vina sa aprinda o lumanare pt el suntem acolo si vom merge impreuna. -Multumesc. Editat August 12, 2007 de ZZR1-100 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 o fi scump un amortizor de directie? nu mai scump ca viatat in orice caz. Cred ca ar trebui un "amortizor" de cap!Nu vedeti ca cei care ii iau apararea nu inteleg scopul acestei vorbarii?Si toti is tineri,cu motoare tari si "esperienta" cit cuprinde! Stiu ca e dureros,e sfisietor chiar,dar pentru a nu face si altii asa ar trebui totusi luate in seama dojanele celor care isi pierd timpul postind aici,nu doar de dragul de a face vechime si posturi! Inca o data condoleante si rog "familia de motociclisti" de pretutindeni sa taxeze pina nu e prea tirziu orice greseala a celor apropiati si nu numai,ulterior fiind "vorbe-n vint" pentru cei care platesc cu viata! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A&I MOTORS Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 atunci spune u care este adevaratul motiv , pt k eu unu am mai spus si sunt multi de parere cu mine , acea motocicleta la viteza respectiva nu intra din senin in voblaj. asta e vrajeala Cati din voi au facut pana ( nu explodat cauciucul ) pe fata ? Eu unul am patit-o si norocul meu a fost bruma de experienta + viteza mica . Chiar nu isi au rostul alte comentarii atat timp cat cei ce au fost cu el spun ca nua fost vorba de whellie . Nu discut buna intentie a celor ce posteaza , insa putina moderare nu strica . Vreti sa discutati posibilitati ? Faceti un topic separat - aici e vorba de un om care a plecat mult prea repede dintre noi . Nu am sa spun RIP pentru ca deja este o exprezie uzata - doar atat - PACAT si luati aminte . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liwiu Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 eu am inteles ca e o yamaha r6 model 2007, albastra, baiatul a alunecat pe o pata de ulei, sau asa ceva, a reusit sa o redreseze si s-a agatat de bordura si a intrat in stalp. am vazut la stiri, pe protv la ora 7 prietenii lui erau pe akolo, indurerati... pacat ca s-a intamplat asa.... nu mai tin minte cum il chema pe baiat, oricum era tanar. motoru s-a facut praf.. R.I.P Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Acolo soseaua e perfect neteda fara gropi si alte hazards. Voblaj a facut mai mult ca sigur dintr-o tentativa de wheelie nereusita, pus fatza jos cu ghidonul putin sucit si gata. Reechilibrat, scapat iar mana in gaz si puf. Cel putin asa mi-a spus un gabor pe motor care tocmai mi-a tras o amenda mai devreme, in zona, si care a vorbit cu cei din spatele victimei, prieteni de-ai lui. Iar o tentativa stupida de bravada la experienta zero. . Pacat de el. . Asa ca vrajelile astea mai baieti, cu "mergea cu 60 in linie dreapta si a intrat in voblaj asa din senin, au venit niste varcolaci si spirite pacatoase care i-au zgaltaiit de roata si si i-au desfacut si casca, si era o dunga de bitum mai nou, etc. astea spuneti-le la copiii de 12 ani, da nici aia nu va mai cred. RIP Referitor la indoielile mele de mai inainte, ca de obicei, problema e mai simpla, si eu unu cred ca postu asta e cel mai aproape cu ceea ce s-a intamplat in realitate. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manda Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 R.I.P in sezonul asta s-au dus multi prea multi!pacat pentru ei Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liwiu Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 mai oameni buni, dupa ce am citit tot threadul, m-am stupefiat, pe cuvant . pana de cauciuc, auzi... pete de bitum pe asfalt... stiti ce s-a intamplat?! omul, incepator, cu un SS, respectiv, R6 din 2003(nu din 2007 cum am scris la inceput ) in fruntea grupului, a incercat sa faca wheelie... desi era incapator a incalcat una din regulile mersului in grup . s-a ridicat pe o roata prin "slipping the clutch" , iar cand a revenit, rotile nu erau aliniate si avea ceva viteza, oricum peste 50km/h. pierduse motoru' de sub control. dar si-a revenit. a doua oara la fel, dar din pacate pentru el, avand viteza, a atins bordura, de unde a fost proiectat in stalp. casca nu era asigurata si era in blugi si tricou, fara nici un fel de protectie imi pare rau pentru el pentru ca era tanar si din cate am inteles cunoscut si respectat de multi... but, shit happends... R.I.P. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixx Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Pffff...... ce sa mai spunem ... ca oricum nu tine nimeni cont de asta ..... Daca ar face cineva o statistica , pe anul asta , cate accidente mortale au avut implicate motoare de 600 si cati dintre soferi aveau permisul de mai putin de 6 luni , ar intelege ca astia mai batrani nu vorbesc aiurea .... pacat de el , ca era baiat tanar ..... da' cu regret o spun ca sigur or sa mai fie si altii ca el , pentru ca nici ei nu or sa tina cont de ce s'a vorbit aici in 13 pagini de forum , si in multe altele ..... Nu am intrat sa critic pe nimeni (nu am obiceiul sa postez prea mult ) , am intrat doar sa spun alaturi de multi altii "Atentie pe ce motoare incepeti" Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A&I MOTORS Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 mai oameni buni, dupa ce am citit tot threadul, m-am stupefiat, pe cuvant . pana de cauciuc, auzi... pete de bitum pe asfalt... stiti ce s-a intamplat?! omul, incepator, cu un SS, respectiv, R6 din 2003(nu din 2007 cum am scris la inceput ) in fruntea grupului, a incercat sa faca wheelie... desi era incapator a incalcat una din regulile mersului in grup . s-a ridicat pe o roata prin "slipping the clutch" , iar cand a revenit, rotile nu erau aliniate si avea ceva viteza, oricum peste 50km/h. pierduse motoru' de sub control. dar si-a revenit. a doua oara la fel, dar din pacate pentru el, avand viteza, a atins bordura, de unde a fost proiectat in stalp. casca nu era asigurata si era in blugi si tricou, fara nici un fel de protectie imi pare rau pentru el pentru ca era tanar si din cate am inteles cunoscut si respectat de multi... but, shit happends... R.I.P. Trist daca e adevarat . Dumnezeu sa-l aiba in paza. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 ce nu inteleg io e urmatorul fapt: in buc sunt cateva sute de motociclete sport?!! cred ca da...... dar daca te duci in fiecare zi la circuit vezi 10 max 15 motociclete mereu aceleasi.... io n-am motor de viteza dar ma mananca palma sa rasucesc mansonul.....si cand ma mananca ma duc frate pe circuit..... experienta nu e pe magheru.... sau la romana..... unii o cauta degeaba acolo....... imi pare rau ptr el si ai lui....lectia este EVIDENTAAAAAA!!!!! uni sunt poate pre orbi sau poate se simt in aceasi situatie cu el si vor sa se disculpe... neechipat, neexperimentat,supraevaluat si un pic de ghinion... = R.I.P Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 mai oameni buni, dupa ce am citit tot threadul, m-am stupefiat, pe cuvant . pana de cauciuc, auzi... pete de bitum pe asfalt... stiti ce s-a intamplat?! omul, incepator, cu un SS, respectiv, R6 din 2003(nu din 2007 cum am scris la inceput ) in fruntea grupului, a incercat sa faca wheelie... desi era incapator a incalcat una din regulile mersului in grup . s-a ridicat pe o roata prin "slipping the clutch" , iar cand a revenit, rotile nu erau aliniate si avea ceva viteza, oricum peste 50km/h. pierduse motoru' de sub control. dar si-a revenit. a doua oara la fel, dar din pacate pentru el, avand viteza, a atins bordura, de unde a fost proiectat in stalp. casca nu era asigurata si era in blugi si tricou, fara nici un fel de protectie imi pare rau pentru el pentru ca era tanar si din cate am inteles cunoscut si respectat de multi... but, shit happends... R.I.P. prietene nu ai citit topicul cum spui...ia si citeste-l pe tot pana sa postezi ce ai de gand. Te-a luat "gura" pe dinainte. M-am uitat in profilul tau si...nimic + nou venit pe forum. Imi creezi impresia ca esti un pustiulica care este atras de specificatiile tehnice ale motocicletei yamaha R6, din care nu stiu cate intelegi, + imaginea motocicletei. ATENTIE : din cate am vazut dintre cei ce au postat aici TU esti cel mai in masura sa gandeasca bine tot ce s-a intamplat si ce s-a scris. Esti un posibil urmator, pentru ca realitatea arata ca vor mai fi.. BELITI OCHII SI GANDITI !!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raull Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 condoleante Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liwiu Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 prietene nu ai citit topicul cum spui...ia si citeste-l pe tot pana sa postezi ce ai de gand. Te-a luat "gura" pe dinainte. M-am uitat in profilul tau si...nimic + nou venit pe forum. Imi creezi impresia ca esti un pustiulica care este atras de specificatiile tehnice ale motocicletei yamaha R6, din care nu stiu cate intelegi, + imaginea motocicletei. ATENTIE : din cate am vazut dintre cei ce au postat aici TU esti cel mai in masura sa gandeasca bine tot ce s-a intamplat si ce s-a scris. Esti un posibil urmator, pentru ca realitatea arata ca vor mai fi.. BELITI OCHII SI GANDITI !!! ba l-am citit... si daca te uiti cu cateva pagini in urma o sa imi dai dreptate... si intr-adevar, imi place mult r6 . nu am vrut sa judec pe nimeni cu postul meu... nu sunt eu in masura sa judec pe nimeni. dar mai mult ca sigur asa s-a intamplat. dar accidentul despre care vorbim s-a petrecut doar din vina conducatorului. atat am avut de spus... asfalt uscat tuturor si sa va fereasca Dumnezeu de astfel de evenimente. numai bine! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate